Wondershare filmora Arvostelua 

516
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I purchased Filmora and used a feature that did not have a pink diamond which means its a free feature. however when i tried to export my project it wouldnt let me because i didnt have a subscription... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Je déconseille Filmora. Malgré un premier signalement en août auquel Filmora avait répondu : "Nous sommes désolés pour votre frustration concernant ces frais de renouvellement inattendus. No... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

我原本在比較不同的影音軟體,決定付一筆高額的費用買斷,但這款軟體使用7天免費試用的標題吸引使用者,在結帳時塞入付費訂閱項目,使用者訂閱即扣款,最後以客戶不得以產品主觀認定不適合作為退款理由拒絕退款,我因此支付760新台幣的費用,說實話這對我而言並非一筆多大的款項,但平台這樣的操作無疑是缺乏誠信的,我去年也花費2000新台幣購買filmora的買斷版本,這次出現這樣的事情無疑是嚴重破壞我對此平台的信... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Het was even leuk om dit programma te gebruiken. Als leek ben je al snel in staat om een aardig filmpje te produceren. Tot het moment dat je toevallig merkt dan je creditcard maandelijks wordt gedeb... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Elektroniikka & Teknologia

Yrityksen kirjoittama

Wondershare offers Video Software, PDF Tools, PC Utilities for Mac and Win users to convert & edit videos, photos or PDF files, make photo slideshow etc.


Yhteystiedot

1,6

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

516 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 98 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,6

Kaikki arvostelut

(516)

64 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Przyjemność używania programu

Proszę nie opisywać żadnych bajek, że coś się zacina, proszę zmienić kompa.
Ja używam 3 lata i wszystko działa jak należy, montuje reportaże z wyjazdów i wiele innych prac. Jak ktoś szuka co innego wolna droga.
POLECAM Z CZYSTEGO SERCA

10. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Dziękujemy bardzo za poświęcenie czasu na pozostawienie nam pięciogwiazdkowej recenzji naszego produktu. Cieszymy się, że tak pozytywnie oceniasz naszą firmę. Twoja opinia wiele dla nas znaczy i stanowi dla naszego zespołu ogromną motywację. Naprawdę doceniamy Twoje wsparcie i nie możemy się doczekać, aby ponownie Ci służyć w przyszłości.
Jeśli masz jakieś sugestie dotyczące naszych produktów i usług, daj nam znać.

Saanut 5/5 tähteä

An excellent editing tool.

An excellent editing tool, I've been using it for a few years now and I'm more than happy with my professional looking results. I've often spent many a happy hour using it. It's very easy to use with it's user friendly interface. There is loads of exciting stuff to play with.. music/stock footage/stickers etc.
My only grumble with filmora is that when it comes to editing vertical/portrait videos I use something else as I find it easier. Apart from that I love it.

1. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

We appreciate your honest feedback and are dedicated to developing user-friendly video editing software that leverages AI to streamline the creative process.
We will pay more attention on the development of the vertical and portrait editing to enrich our customers' experiecne. Thanks for your feedbak.

Saanut 1/5 tähteä

CLICK BAIT - BEWARE OF SIGNING UP

I signed up for Filmore for 1 year. It was meant to be a small once off amount. They have been deducting amounts from my bank account for months. I cancelled my subscription, but still the payments went off on my card. I tried to contact them several times but was unsuccessful in reaching them. I eventually had to contact my bank to cancel my credit card after they have been deducting money from my card for 4 months.

30. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have questions about your bill and renewal plan.

To clarify, our website clearly states that we are a subscription-based plan, and the plan will automatically renew before cancellation. And we will send a renewal email to your email address 15 days before the subscription, with the details of the plan attached, reminding you to manage it.

Please don't worry - our team will contact you by email (please provide your contact email) to resolve your issue and find a solution that ensures your satisfaction. We are committed to resolving this issue for you, and thank you for your patience.

Saanut 3/5 tähteä

Doble Facturación

En un mismo mes tengo dos facturas casi identicas del servicio de Wondershare, quisiera saber a que se debe esto?
y que son los recursos creativos?

27. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Gracias por tus comentarios sobre esta experiencia. Lamentamos saber que tiene algunas preguntas.

Los recursos creativos son recursos avanzados que se utilizan con Filmora, incluidos efectos especiales, filtros, programas especiales, etc. Esto requiere una suscripción adicional. Te daremos una prueba de 7 días de recursos creativos cuando compres Filmora por primera vez. Puedes cancelar antes de que finalice la prueba si no la necesitas.

Gracias nuevamente por informarnos de este problema. Si necesita otra ayuda, puede escribir directamente a nuestro servicio de atención al cliente: customerer_service@wondershare.com.

Saanut 1/5 tähteä

I would definitely not recommend this…

I would definitely not recommend this product. When it works it is actually good, but I found that constant project stopping glitches would suddenly appear from nowhere, and the help you get is dreadful and time wasting. I uninstalled and reinstalled Filmora 3 times, on the instructions of the helpline, all for different glitches. The final glitch was the Audio Ducking not working. I told the helpline (which I am convinced is AI - I asked the question but never got a reply) that I cannot just keep reinstalling. It's a bigger issue. I was spending more time trying to fix issues (or work around to save time) problems then editing for my travel vlog, while on the road. Eventually help gave me instructions to send a compressed log to them. I followed instructions but the log did not automatically compress as it should have, but was repeatedly asked to redo the same thing. To cut a long story short, after weeks of this, I managed to get them what they wanted. The reply was that the technicians claim that the Audio Ducking is working , but I need to make some adjustments. I had already told the helpline that I had previously manipulated those same adjustments, but they did not help. The audio ducking is NOT working, you can hear it on my channel posts (I tried too refer help to that - no interest). I have now given up as I cannot waste more time with useless and time consuming help, and have started to use another program. I will write off the balance of my subscription, and given the time it took to get no help tells me I have absolutely no chance of even discussing a refund. Life is too short.

11. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

We are sorry for the problems and poor support experience you encountered when using Filmora. We understand that you spent a lot of time trying to solve the problem, but still did not get a satisfactory result. We are willing to follow up on this matter and provide manual customer support to ensure that you get appropriate help.

We will investigate the Audio Ducking issue you reported and provide a solution as soon as possible. At the same time, we will review our support process to ensure that similar problems do not happen again.

Thank you for providing detailed feedback, we will do our best to improve our products and services.

Saanut 1/5 tähteä

They will let you down!

The software is okayish for beginners. The problem is they don't tell you that once you buy their annual subscription, you won't be able to use their video templates or pictures. You will have to pay an additional $20 monthly to use their features. It would be great if they told you about the additional cost, instead of getting you to buy their annual subscription, which doesn't give you a lot to work with in editing your videos. That seems like scam to me. It is so hard to trust anyone these days. They definitely lost my trust.

And maybe it is a great video editing software. But the fact that they don't tell you upfront about their hidden costs, just shatters their credibility!

16. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Dear Jacinta,

We understand that you are unhappy with our annual subscription and additional fees.

We would like to clarify that our annual subscription does include some basic features, but our premium features, including video templates and images, do require an additional monthly subscription fee. We understand that this may be surprising and unsatisfactory to you.

We will pass your feedback to our development team and sales team to ensure that we can better communicate our fee structure and software features. We hope to regain your trust and provide better service and products.

If you wish, we can do further communication to make up for our mistakes. Please contact our customer support team so that we can discuss this issue further.

Thank you again for your feedback. We value your opinions and hope to improve our services and products.

Saanut 1/5 tähteä

Absolute scam!

Absolute scam!! Trash software with no support whatsoever. DO NOT DOWNLOAD!!!

I downloaded this crap program so I could screen record as it was recommended an a google search. I have the program installed on my laptop. I opened it & it updated to the latest version. I chose the screen record option. The screen record dialogue box opened. I started it. It counted down from 3, 2, 1, & started recording (supposedly). After I finished, I could not find my video anywhere & did not see anywhere to stop the screen recording. Thought I did something wrong. Tried again. Same result. Tried a 3rd time. Same result.
After wasting about 1 1/2 hours of my life, I tried to contact customer service. Got the number & called. They said it would be about a 5 minute wait. A little over 4 minutes into the call, a recorded voice came on & said no one was available to help me. The phone hung up. I called back several times but got the same recording telling me no one was available. I called from a different phone & got the original 5 minute wait recording. After a little over 4 minutes, I got the same no one is available recording. When I called back it went straight to the no one available crap.
This program is a total waste of time & there is no customer support. DO NOT DOWNLOAD!!!!!

In regards to Wondershare Filmora's reply. You were not willing to help me until I posted a negative review. Correct the issues & maybe you can assist another customer when they need it. I have uninstalled the program & have no further use for it. This is classic company not providing basic customer service but replying to a complaint to make it appear that they are doing everything they can to help. Nobody is fooled. Consumers see this type of tactic every day. Nice try but goodbye.

22. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Dear Chris,
We have received your question and we are deeply sorry for your unpleasant experience.
We have three ways of customer support: English online, English hotline, and email. We are sorry for the inconvenience caused by the phone call. Regarding your issue, we take your concerns very seriously and we want to ensure that this issue is properly resolved. Do you have any email address or order to share with us? Once we receive your feedback, we will provide further updates. We will arrange for customer service staff to follow up with your email.
Our goal is to provide a transparent and satisfactory experience for all customers. We apologize for any misunderstandings or mistakes in the past.
I wish you a happy life.
Wondershare Customer Care

Saanut 1/5 tähteä

Omijać szerokim łukiem.

Darmowe... Dobry żart. Nie marnujcie czasu na instalacje. Scam.

21. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Drogi Kliencie,
Szczerze przepraszamy za niedogodności, jakie spowodowała dla Ciebie próba naszego oprogramowania.
Oferujemy bezpłatne wersje próbne, aby użytkownicy mogli przetestować oprogramowanie przed zakupem. Rozumiemy, że może być frustrujące widzieć znaki wodne na filmach lub ograniczoną funkcjonalność, ale jest to konieczne, aby zapobiec nieautoryzowanemu użytkowaniu naszego oprogramowania.
Doceniamy Twoją opinię i weźmiemy ją pod uwagę, gdy będziemy kontynuować rozwijanie naszych produktów i usług. Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami.
Dziękujemy za rozważenie naszego oprogramowania i mamy nadzieję, że dasz nam kolejną szansę, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenia.
Z poważaniem

Saanut 4/5 tähteä

Le logiciel est bien en soi mais les…

Le logiciel est bien en soi mais les fonctions IA défilent. J'ai tapé quelques mots pour générer une séquence, rien ne correspondait mais 30 points m'ont été retirés. Ces fonctions, on les retrouve désormais sur des applications gratuites.

18. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Cher Jacqueline,

Ceci est l'équipe de service Wondershare. Nous apprécions vraiment votre note de 4 étoiles pour notre Filmora ! Nous sommes heureux que les choses aient pu être résolues à la fin. Nous sommes plus préoccupés par votre expérience et vos commentaires. Je soumettrai vos commentaires à nos équipes de développement et techniques pour qu'elles les évaluent et les améliorent. Cela peut prendre un certain temps, mais s'il vous plaît, croyez que nous valorisons les opinions de nos clients.

Merci beaucoup pour votre soutien ! Si vous avez d'autres suggestions ou commentaires, n'hésitez pas à contacter notre équipe de service client.

Sincèrement

Saanut 1/5 tähteä

TRUFFA! Abbonamento nascosto

TRUFFA!
Dopo aver usato la versione prova ho deciso di acquistare. Si prospettavano 3 possibilità:
trimestrale, piano annuale, piano perpetuo.
Leggo i dettagli del piano perpetuo che specifica "pagamento una tantum".
Scopro, il mese successivo che per mantenere la versione "perpetua" mi scalano mensilmente €17,07 per l'effettistica. Quindi ho speso €87,83 per la licenza e, secondo loro, dovrei spendere €204,84 all'anno per usare gli effetti.
Se, invece, avessi sottoscritto l'abbonamento annuale avrei speso € 60,00.
Sono andata a rileggere più volte per capire se mi fossi persa qualcosa il giorno in cui ho acquistato... Ma davvero non c'era riferimento a questo successivo abbonamento.
Decido di contattarli, anzi cerco di contattarli perché hanno una chat automatica che non serve praticamente a nulla.
Poi trovo il modo di scrivergli una mail alla quale non ho ancora ricevuto risposta, a distanza di 3 settimane.
Non dico che il prodotto non sia valido, ma l'assistenza è inesistente e gli abbonamenti hanno costi nascosti che ti spiazzano!

7. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Gentile cliente,

Ci dispiace sentire della sua esperienza negativa con la nostra sottoscrizione. Comprendiamo la sua frustrazione e ci scusiamo per eventuali disagi causati.

Desideriamo approfondire questa questione e risolverla per lei. Per poterla assistere in modo efficace, potrebbe fornirci ulteriori dettagli sul suo account, come l'indirizzo email associato o eventuali numeri di ordine/riferimento? Questo ci aiuterà a individuare il suo account e a rivedere la cronologia della sottoscrizione.

Prendiamo seriamente le sue preoccupazioni e desideriamo garantire che questa problematica venga affrontata correttamente. Il nostro obiettivo è fornire un'esperienza trasparente e soddisfacente per tutti i nostri clienti. Ci scusiamo se ci sono stati fraintendimenti o errori in passato.

Una volta ottenute le informazioni necessarie, approfondiremo ulteriormente e lavoreremo per trovare una soluzione. Apprezziamo la sua pazienza e comprensione mentre indaghiamo su questa questione.

Se ha ulteriori domande o preoccupazioni, non esiti a contattarci direttamente. Siamo impegnati a risolvere questa problematica e a offrirle un'esperienza positiva.

Grazie per averci segnalato questa questione. Non vediamo l'ora di poterla assistere ulteriormente.

Cordiali saluti.

Saanut 1/5 tähteä

AUCUN SAV

Le logiciel en lui-même est bien mais plein de choses payantes et comme ils ont nos coordonnées bancaires ils nous débitent tous les mois des choses qu'on a JAMAIS DEMANDé!
De plus c'est plein de bugs...
Et pour couronné le tout AUCUN SAV!!!
Si vous avez un souci démerdez-vous!
j'ai payé pour quelque chose que je NE PEUX PLUS ME SERVIR A CAUSE D'UN BUG!
ET PERSONNE POUR M'AIDER!!!!!!!!!!!

3. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Cher client,

Nous sommes désolés d'apprendre votre expérience négative avec le processus d'abonnement et les frais d'abonnement récurrents. Nous comprenons votre frustration et nous nous excusons pour tout inconvénient que cela a pu causer.

Nous aimerions enquêter davantage sur cette question et la résoudre pour vous. Afin de vous aider efficacement, pourriez-vous nous fournir plus de détails sur votre compte, tels que l'adresse e-mail associée ou tout numéro de commande/référence ? Cela nous aidera à localiser votre compte et à examiner l'historique d'abonnement.

Nous prenons vos préoccupations au sérieux et nous voulons nous assurer que ce problème est traité correctement. Notre objectif est de fournir une expérience transparente et satisfaisante pour tous nos clients. Nous nous excusons s'il y a eu des malentendus ou des erreurs dans le passé.

Une fois que nous aurons les informations nécessaires, nous enquêterons sur le processus de publicité et d'abonnement et travaillerons à une résolution. Nous apprécions votre patience et votre compréhension pendant que nous examinons cette question.

Si vous avez des questions ou des préoccupations supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter directement. Nous sommes engagés à résoudre ce problème et à vous offrir une expérience positive.

Merci d'avoir porté cette question à notre attention. Nous sommes impatients de vous aider davantage.

Cordialement.

Saanut 1/5 tähteä

Thieves

Thieves, nothing more. I cannot find any other word for their practises.

I did use the tool for one month because i needed to create a movie. But that is all. Of course on the purchase side there is no option to buy access only for 1 month. You have to make it a subscription.

As currently i don't need it any more (i don't create movies on daily bases. I just had one need) i've cancelled the subscription (i have notice today on my bank account that next payment was made)

I've asked the support for refund of the unused subscription. I had such situation multiple times with various suppliers (Amazon, Netflix and so on) and there was no issue. Those companies simply refunded me the unused period as clearly their business model is not about stealing money for service they will not provide (as customer doesn't want it)

Unfortunately this company has it upside down :) So no refund is possible. I will start chargeback procedure as clearly payment is valid only when the product/service was delivered. And the service will be not delivered as i don't want it.

24. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Dear customer,

We apologize for any inconvenience you have experienced with our subscription model. We understand your frustration and we apologize if our refund policy does not meet your expectations.

Our subscription model is designed to provide continuous access to our software and services for customers who require ongoing usage. We apologize for any confusion this may have caused.

Regarding your request for a refund, we understand that you no longer require our services and would like to be reimbursed for the unused portion of your subscription. However, as per our refund policy, we do not offer refunds for partially used subscriptions.

We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to improve our services and customer experience. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our customer support team.

Thank you for your understanding.

Saanut 1/5 tähteä

j ai monter une video avec filmora…

j ai monter une video avec filmora essai gratuit puis le jour meme je les contacte pour anuler l essai il m envoie un e mail disant q uil sont desole de me voir partir etc 2 e mail comme ca puis ce matin surprise j ai ete preleve de 101 euro ma securite de ma banque qui doit me prevenir n a pas marcher j ai apele ma banque ils m ont dit que c etait un site frauduleux et de plus imposible de les contacter

27. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Cher client, nous sommes vraiment désolés que vous ayez rencontré ce problème. Nous comprenons vos inquiétudes et votre confusion, et nous ferons de notre mieux pour vous aider à résoudre cette situation.

Tout d'abord, nous tenons à préciser que nous sommes l'équipe officielle du service client de Wondershare Filmora et nous ne sommes pas un site frauduleux. Nous attachons une grande importance à la confiance et à la satisfaction de nos clients, et nous ne prélevons jamais de paiements non autorisés sur les comptes de nos clients.

Cependant, selon votre description, vous avez mentionné avoir contacté notre équipe pour annuler l'essai et avoir reçu deux e-mails confirmant votre demande d'annulation. Si vous avez réussi à annuler l'essai mais que vous avez quand même été débité, nous vous recommandons de contacter immédiatement notre équipe de service client en fournissant les informations de commande et de paiement pertinentes afin que nous puissions enquêter et résoudre ce problème.

De plus, vous avez mentionné que votre système de sécurité bancaire ne vous a pas informé de ce prélèvement. Nous vous recommandons de rester en contact étroit avec votre banque et de vous assurer qu'elle mette en place les mesures de sécurité appropriées pour éviter tout prélèvement non autorisé.

Nous attachons une grande importance aux commentaires et aux opinions de nos clients. Si vous avez d'autres questions ou avez besoin d'une assistance supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter. Nous ferons tout notre possible pour vous soutenir et vous fournir une solution. Nous nous excusons sincèrement pour les désagréments que cela a pu causer.

Saanut 1/5 tähteä

Moim zdaniem to poprostu złodzieje:)

11. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Przepraszam, że doświadczyłeś takiej sytuacji. Chciałbym lepiej zrozumieć, co się stało. Czy możesz podać więcej szczegółów na temat tego, co się wydarzyło? Proszę również podać swoje dane kontaktowe, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą i rozwiązać ten problem. Zapewniam Cię, że jesteśmy zobowiązani do rozwiązania tego problemu i zapewnienia Ci satysfakcjonującego rozwiązania.

Saanut 1/5 tähteä

👎Je poste un nouvel avis

👎Je poste un nouvel avis. Car les bugs sont toujours là !!! Rien ne fonctionne correctement et le logiciel fait buguer mon Mac. Ça fait plusieurs jours que mes problèmes ne sont pas résolus. Ras-le-bol de passer des heures avec le support pour rien.
Je ne conseillerais à personne d'acheter ce logiciel et n'importe quel autre de wondershare.😡

1. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Je suis vraiment désolé que vous rencontriez toujours des problèmes. Nous souhaitons vous aider à résoudre ce problème. Veuillez nous fournir vos coordonnées de contact et les informations de votre commande, et nous vous contacterons dès que possible pour résoudre le problème. Nous attachons une grande importance à vos commentaires et nous ferons tout notre possible pour vous fournir le meilleur service et nous assurer que votre problème soit résolu. Encore une fois, nous nous excusons pour les désagréments que cela a pu causer et nous résoudrons votre problème dès que possible. Merci de votre compréhension et de votre patience.

Saanut 5/5 tähteä

Good support and fast resolution to auto upgrade issue ...

Using the software for about a year now with no real issues. Encountered a bit of an upgrade problem after a computer change. Software performed as required but the program no longer received and installed any new software upgrades. Contacted customer support and was provided with a new download link with a newer software version. After installing the upgraded version automatic updates are being received and installed again. Thank You from KassDays for the support and quick resolution.

8. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Once I was able to talk with her things…

Once I was able to talk with her things were great. She was kind, Knowledgeable and patient.
Problem was that I was on hold for 27 Minutes before I could reach her and that was not enjoyable.

10. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wondershare filmora-logo

Vastaus yritykseltä Wondershare filmora

Hi Tom, thanks for taking the time to write a great review for our support team. We appreciate your recognition, and we will continue to provide you with high-quality service!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin