Fant en led lyspære på tilbud på nettsiden, gikk til Europris Gunerius for å kjøpe. Der hadde de lyspæren, men ikke på tilbud, som det stod på nettsiden. Etter mye krangling med veldig vanskelige betj... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Når det står noe til tilbud på butikken og så setter den frem en vare i samme merke bare litt annen smak deretter kommer jeg til kassen der jeg spør henne om det tilbudet kostet 55 jeg får ikke konkre... Näytä lisää
Jeg var innom Europris Vestkanten for å kjøpe en kyllingdrakt. På nett stod det at den var inne og kampanjen varte frem til 19 april eller til hvor lenge de hadde den på lager. Da jeg kom hadde de pak... Näytä lisää
Kjøpte garn i 100% bomull produsert i India for Europris og tenkte indisk bomull har høy kvalitet. Men ikke dette bomullsgarnet. Det er produsert med så korte fiber at det nupper seg alle rede me... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Muut katsoivat myös näitä
Kan dere ha i mobilsmartalaldern en…
Kan dere ha i mobilsmartaldern en folkesmartelefon og en barne iPad m internet i sortimentet og på 2450,Rena.lavlønnspris.
Fant en led lyspære på tilbud på…
Fant en led lyspære på tilbud på nettsiden, gikk til Europris Gunerius for å kjøpe. Der hadde de lyspæren, men ikke på tilbud, som det stod på nettsiden. Etter mye krangling med veldig vanskelige betjenter, fikk jeg kjøpt den. Utrolig dårlig!
Fikk en pris på *Klikk og hent*
Fikk en pris på *Klikk og hent*, men en helt annen pris når jeg kommer til butikken i Fredrikstad for å betale / hente det jeg hadde bestilt !!
SKJERP DERE !!!!
They don't have a customer service
They don't have a customer service. my stuff was delivered to someone else and i couldn't contact them. i filled the contact form but they didn't respond.
don't buy anything from this online shop
Europris Vestkanten
Jeg var innom Europris Vestkanten for å kjøpe en kyllingdrakt. På nett stod det at den var inne og kampanjen varte frem til 19 april eller til hvor lenge de hadde den på lager. Da jeg kom hadde de pakket alt vekk i dag den 7 april, og gadd ikke å gå ut på lageret å hente en. Dårlig kundeservice da de ikke følger kampanjen til resten av Europris butikkene. Styr unna Europris Vestkanten!
Pass opp for varer som det står har tilbud, men som ikke har noe form for en deal
Når det står noe til tilbud på butikken og så setter den frem en vare i samme merke bare litt annen smak deretter kommer jeg til kassen der jeg spør henne om det tilbudet kostet 55 jeg får ikke konkret svar jeg får bare en mimblende setning tilbake og så sier hun at jeg må betale full pris. Dette angår altså europris pluss tiller Trondheim.
Fantastisk!
Nok en gang en hyggelig opplevelse på Europris Moss! Hyggelige ansatte og god service!
Nettsiden dems har aldri fungert
Nettsiden dems har aldri fungert, alltid fått feil koder hver gang jeg har prøvd å bruke disse, og linker som ikke funker.
Misvisende lagerbeholdning
Det sto på nett at butikken i Lillesand skulle ha varene på lager. Når jeg kom til butikken og kikket etter varene så fant jeg dem ikke. Måtte spørre i kassa og fikk beskjed dem var helt tomme. Så lagerbeholdningen er misvisende.
Villedende lagerføring
Villedende lagerføring, oversikten på nettsiden stemmer ikke med butikken
Butikksjefen ble aggressiv og…
Butikksjefen ble aggressiv og nedlatende da jeg bemerket det var rart at de såvidt ikke hadde noen julekuler nå i desember. Kommer ikke tilbake.
Digerneset og Europris
Var ikke meningen og stikke innom
på Digerneset i Ålesund , fikk tak i juice boks 15 kr og tok meg benytte og ordne dobbelt pakke poser 20 kr . Neste dag skulle de bli glede og ordne 🎒 sekken og ta turen innom og ordne vaske middel og videre ble spørt og sjekket sekken .
Betalte 280’kr for vaske middel .
Der ble etter hatt handlet blitt spurt om sjekke sekken . Og den mannen tok stjal tilbake en pose pakke hadde lagt igjen som hadde betalt og lagt i min egen sekk 🎒 og videre så ba betjeningen meg om og stikke ut av butikken. Dem er nå politi anmeldt med juks i regnskaps loven og videre politi anmeldt med kunde bedrageri og for jaget en person ut av butikken og hindret personen hente ut mat og opptrådt som farlige personer med hindre mat tilgjengelighet 🥩 i ålesund og lurt en kunde ut av mat servering område, dem er ikke trygge lengre til drive og skal ikke ha mere lovlig drift av europris og bes stenges ned for børs bedrageri og andre kriminelle handlinger som svindle skatte etaten for mindre mva og hindret tilgang der det er mat via kriminelle betjeninger som gjør kunder forhold farligere med mat i Ålesund der kunder ikke får tilgang ⚠️ når dem blir jaget ut .
Få til dette rett før julehandelen viser at det er mere psykose og alvorlige lidelser og mer alvorlige symptom
På betjeninger med Kleptomani som må stjele 10 kr Pose fra kunden og videre er dem anmeldt for drive utestengelse av kunder med mat inne på stedet og hindret mennesker få tilgang på mat . Disse er nå rapportert innenfor organer for miljø og meldt til eu at disse skal ikke få drive videre , dem kan ikke være nød rasjon godkjent når dem kaster ut kundene i verden 🌍 europris skal ikke drive videre . Dem utgjør trussel for mennesker ⚠️🧾 Farlige mennesker hvis du ikke har med kvittering ⚠️ dem
Blir rapportert for gjøre det farlig ⚠️ med stenge ut kunder med mat tilgang og svindle med at dem markedsføring .
Dette er bedrageri merke . Dem
Er rett og slett farlig for mennesker med utestenge folk fra få tilgang til
Mat . Psykopater som ikke gjør Norge tryggere ⚠️ Farlig for Samfunn Sikkerheten med Trussel og Stenge Personer borte fra mat og drikke ⚠️
Ikke kjøp snøspray her
Ikke kjøp snøspray her, totalt ubrukelig😡
Det går ikke og søke opp butikker på en…
Det går ikke og søke opp butikker på en vanlig måte.Søker på auropris sarpsborg,og trykke på butikk som en gjør på alle andre.På auropris blir en flyttet fra den butikken en søker på til og søke på butikk igjen.Har i dag slettet mitt medlemskap,og skal stenge dem ute fra pcer.de skla ikke klare og komme i gjennom om det navnet blir nevnt.Det skjer samme tid eller når jeg prøver.
263,- for 6 julebrus og en pose potetsticks
Betalte 263 ,- for en 6 pakning julebrus og en pose potetsticks på Europris Elverum. Tenkte ikke over det med en gang, men tipper jeg ble trukket dobbelt. Dessverre takket jeg nei til kvittering. Elendig levert! Enkel sak å taste riktig. En stjerne er en for mye.
Betal 120 kr i pant, få tilbake 18 kr….
Leverte inn 7 tomme Wassermaxx-patroner som det er betalt 120 kroner i pant for, og skulle samtidig ha én ny patron i bytte. Likevel fikk vi bare 18 kroner tilbake, med beskjed om at «det ikke lønte seg for butikken». Etter min mening er dette useriøst og direkte uærlig.
Når en butikk tar pant, forventer jeg at de står for ordningen. Å kreve 120 kroner i depositum og så bare utbetale småpenger ved innlevering i et ordinært bytte, er elendig kundebehandling. Dette er en butikk som åpenbart ikke setter kunden først.
I oppstarten og lenge etter var det…
I oppstarten og lenge etter var det lønnsomt å handle på Europris, men nå er de blitt et stort konsern som bare er ute etter å tjene mest mulig penger. Div varer som før har det begynt å sette ned ned med en % vis sats uten førpris. Dette er lureri i.f gjerriknark.no. Kaffe og halv stekte rundstykker som alltid var på tilbud er nå dyrere en andre dagligvare butikker.
Oppgir at de har varer på tilbud som de ikke har
De averterer hagesaks-sett til 150 og det står at de har det blant annet på Europris Furuset. Da jeg dro dit fikk jeg opplyst at varen var pakket ned og derfor ikke kunne kjøpes. Dette til tross for at det fortsatt per i dag står at tilbudet gjelder til 25.9 og at de har varen i butikken.
Kjøpte en eske med microfiberkluter.
Kjøpte en eske med microfiberkluter.
Antall ca 50 stk.
I esken var det 40 stk. Langt fra ca 50 det.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







