Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Kjøpte en sykkelpå Obs Haugesund som ikke passet meg helt. Møtte en meget hyggelig og hjelpsom betjening på sykkel avd. i Haugesund som var behjelpelig på alle mulige måter. Hun ordnet det slik at jeg... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Bestilte for to virkedager siden og ingen bevegelse. Ingen pakke registrert eller sendt. Fikk kun beskjed at for en av tingene jeg bestilte, en jakke, var det tomt på lageret. Det var irriterende og e... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Hei Jeg hadde en ikke så ok opplevelse i dag på Obs Sørlandssenteret. Jeg hadde kommet i skade for å glemme å scanne QR koden, etter handelen på over 1100kr. Jeg fortalte det til damen som stod i eksp... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Svært lite service i brødavdeling på obs Buskerud. Har jeg mulighet å hjelpe en kunde der jeg jobber gjør jeg det og avfeier ikke kunden med at jeg har ikke kommet så langt ennå… da hjelper jeg og let... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

23 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Obs fredrikstad.

Obs fredrikstad.
Skremmende dårlig kvalitet på trevirke, denne gang ferdigmalt listverk, tykkelse variere på det verste 3mm+ , da er det ikke lett å gjære hjørner eller legge skjøter,
Kjøpte også trykkimpregnerte lekter, disse er så fulle i kvist og fliser, samt at tykkelse på lekter varierer på det meste jeg målte på en lekt var 8 mm, målpunkt ca 2 m fra hverandre på samme lekt, i endene er så og si alle skjevhøvlet så det forsvinner ca 30 cm kapp for å få bort dette, gikk gjennom 2 hele pakker med 20 stk i hver pakke for å finne 4 stk som var såvidt brukende, når jeg ba betjening om tips eller hjelp, så var det null assistanse å få, kjøp eller dra et annet sted var svaret,
Elendig kvalitet og elendig kundeservice !

En liten oppdatering til, i dag var jeg nok en tur innom for å hente siste lektene for spiling, på vei hjem så knakk 2 av 3 lekter i det jeg kjørte over en farstump i 40kmt, pga av kvister, det ble retur, der en hyggelig eldre mann viste forståelse og beklaget, kredit for han, resten av lektene ble kjøpt på maxbo, en helt annen kvalitet til så og si samme pris, begge steder selger av merket moelven, mistenker sterkt at obs selger B vare til fullpris.

13. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pakken min ble ikke levert når det…

Pakken min ble ikke levert når det skulle, så jeg sendte mail til obs for å spørre hva som skjedde. De svarte bare at de hadde tatt kontakt med postnord og at pakken skulle leveres senere samme dag. Når postnord kom hit oppdaget sjåføren at avsender, altså obs, hadde satt stoppordre på pakken uten videre. Pakken er alt betalt, og ingen beskjed til meg om at de hadde satt stoppordre på den.

5. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårlig service

Hei Jeg hadde en ikke så ok opplevelse i dag på Obs Sørlandssenteret. Jeg hadde kommet i skade for å glemme å scanne QR koden, etter handelen på over 1100kr. Jeg fortalte det til damen som stod i ekspedisjonen, og hun sa a det var mitt eget problem og hvis vi måtte gjøre noe med det så måtte alle varene scannes på nytt o det hadde hun ikke anledning til. Selv om det var lørdag så var det ikke mye folk der hun stod o ingen kø noen steder. Syns det var en dårlig service og har ikke lyst å handle det mer. Jeg tapte på det kjøpet:(

22. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårlig og firkantet kundeservice

Jeg kjøpte en vare hos Obs Online i forbindelse med et søndagstilbud. Butikken som skulle sende varen glemte å sende den, og dette ble først oppdaget da jeg tok kontakt for å etterlyse status på bestillingen.

Ettersom ventetiden allerede har overskredet sju virkedager, spør jeg om det er mulig å få hentet den fra annen butikk – for eksempel hos CoopObs i Sandefjord, som har den på lager

Dette ble imidlertid avslått, og det virket ikke som det var noen vilje til å komme kunden i møte. Kundeservice forsvarer seg med at de har er «system» som ikke tillater det.

Styr unna obs online kjøp og betal heller litt mere for bedre service andre streder.

7. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Salatbaren

Skulle ønske de kunne få tilbake pasta med pesto i salatbaren på Obs Alnabru

10. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Anbefaler ingen å bestille varer fra…

Anbefaler ingen å bestille varer fra nettside!
Greit nok, de levere feil vare pga feilplukk, men viljen til å fikse det var null!
Vi hadde bestilt et telt, og skulle på tur fire dager etter at vi fikk hentemelding. Ved henting ser jeg at varen er feil, vi fikk en oppblåsbar kajakk. Jeg kontakter kundeservice, og de må bestille opp en ny. Så vi får dra på camping to dager senere da i forhold til ny leveringsdato de oppga da.
Nei, det var feil på anlegget deres, så ingen varer ble kjørt ut, ny leveringsdato blir kanskje 6 dager etter at vi skulle vært på tur!!
Skuffet familie må jeg si, vi måtte bare lage andre planer.
Her kunne de sendt et telt med budbil og fikset saken, men de har null vilje til å hjelpe kunde med å løse et problem de har laget selv.
Styr unna!

17. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Kjøpte en sykkelpå Obs Haugesund som…

Kjøpte en sykkelpå Obs Haugesund som ikke passet meg helt. Møtte en meget hyggelig og hjelpsom betjening på sykkel avd. i Haugesund som var behjelpelig på alle mulige måter. Hun ordnet det slik at jeg fikk levert tilbake sykkelen og det tok bare 1 dag før pengene var tilbake på min konto. Rask og effektiv kundesørvis av Obs Haugesund som jeg gjerne handler mere hoss. Hyggelig betjening som utviste forståelse og velvilje til å hjelpe.

15. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ikke automatisert lagerbeholdning

Ikke automatisert lagerbeholdning. 2 av 3 varer ikke på lager likevel. Ordre kansellert. Ikke noe poeng å handle noe fra nettbutikken. Helt utrolig at en slik stor aktør kan opptre så uprofesjonelt i 2024.

Ordrenummer: 223527540

21. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Gir verken refusjon av penger eller tilbud om nytt produkt ved reklamasjon og feil

Kjøpte Kenwood Chef XL KVL4100W kjøkkenmaskin på OBS Kvadrat 25.07.24. Da maskinen skulle tas i bruk oppdager vi maskinen har brister på begge sider av lukkemekanismen og derved ikke kan brukes eller startes. Oppsøker derfor Obs Kvadrat dagen etterpå for å reklamere på maskinen og be om en ny eller få pengene tilbake. I følge Obs kan vi ikke få noen av delene siden emballasjen var åpnet (!) . Maskinen må sendes til Kenwood for vurdering og Obs kan ikke gi verken ny maskin eller refusjon av penger. Obs kunne heller ikke gi noe tidsestimat på hvor lang tid det ville ta før reklamasjonen blir behandlet. Vi har kjøpt et ubrukelig produkt til 3549 kr og står igjen uten pengene eller kjøkkenmaskinen og det er helt i det blå hva som skjer videre. Fraråder andre kunder å kjøpe noe annet enn matvarer i Obs sine butikker. Det bør være en selvfølge for Obs å straks refundere kundens penger eller erstatte produktet når det viser seg at det kjøpte produktet er defekt

26. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Svært lite service i brødavdeling på…

Svært lite service i brødavdeling på obs Buskerud. Har jeg mulighet å hjelpe en kunde der jeg jobber gjør jeg det og avfeier ikke kunden med at jeg har ikke kommet så langt ennå… da hjelper jeg og leter og for kunden det den ønsker og fortsetter deretter med deg jeg drev med

16. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Lang leveringstid og varen var knust…

Lang leveringstid og varen var knust ved ankomst, fikk beskjed om å returnere den ødelagte varen selv etter å ha innsendt bilder. Elendig kundeservice, da de fleste andre ville refundert kjøpet eller sendt ny vare pronto! Styr unna!!

20. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Feil utlevering, Samme hvor du bestiller til dem leverer hvor det passer dem best

Sending levert til feil utleveringssted, post nord slår til igjen med å levere til feil adresse, tatt kontakt med kundeservice lite til ingen hjelp hos en heller lite forståelsesfull kundebehandler som anbefaler å hente pakken der den er dersom jeg ikke ønsker lenger ventetid. Jeg forsøker å gi tilbakemelding basert på mine tidligere erfaringer med post nord (2år) som har til vane for feilleveranser, "miste" under transport eller levere fra seg skadet pakker Jeg forsøker å belyse hvordan dette skaper ekstra kostnad for meg i en ellers hektisk hverdag men blir avvist med anbefaling om å opprette sak.
Blir ikke mer "netthandel" hos coop på meg i nærmeste fremtid.

14. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Veldig treg levering og ikke oppdatert nettside. Unngå!

Bestilte for to virkedager siden og ingen bevegelse. Ingen pakke registrert eller sendt. Fikk kun beskjed at for en av tingene jeg bestilte, en jakke, var det tomt på lageret. Det var irriterende og en så stor kjede burde ha automatisert dette. Pengene er fortsatt reservert på kortet mitt, noe som også er frustrerende. Er veldig overrasket over at OBS gir så f... mht kundebehandling og tempo på sending av pakke. Ikke fornøyd.

3. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Useriøs og total mangel på lagerkontroll

Bestilte kampanjevare i starten av kampanje og lagerbeholdning var oppgitt til 50+ i bestillingstidspunktet. Etter over 3 virkedager får jeg mail om kansellert bestilling grunnet manglende lagerbeholdning. Useriøst og total mangel på lager- og systemkontroll.

2. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Skulle bestille et større antall Peltor…

Skulle bestille et større antall Peltor Headsett og mye annet.
Stor bestilling. Måtte få tak i noe produkt info og leveringsdato så forsøkte å komme i kontakt med OBS pr. telefon.
Først så finner man at OBS har lagt ut et FAKE telefon nummer om man gjør et Google søk.
Nummeret er ikke i bruk. Dette er fra den offisielle info siden på google om bedriften. OBS vil nemlig ikke prate med sine kunder, kun ha penga.
Jeg fant til slutt det virkelige nmmeret. Ringte og satt med en svarer i over 1 time. Forsøkte både Byggbare, Produkt info tjenesten og admin forvalg.
Brukte 3 timer av dagen i går på dette. Fikk aldri tak i noen ansatte i OBS.

ANBEFALER ALLE Å FINNE ET ANNET FIRMA. INGEN TILSTEDE HER

30. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin