Diamondart Arvostelua 682

TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Shocking quality , the colours were all wrong , the number packets did not match the numbers on the canvas , clearly not from UK. Tried to contact for refund and they have blocked my email. Will be co... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

This was my first time buying from Diamond Art UK and it was as a fantastic experience. It arrived in the time listed, and the picture itself is high quality and looks great when completed. The m... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Speedy supply of my custom art. Well packaged and the canvas was rolled to prevent creasing. Only a quarter of the way through my picture but it is starting to come through nicely. I think the colours... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I love my diamond art kit this is the second one I have purchased from diamond art and am very happy with both.I find doing diamond art very relaxing and very rewarding .From time of order to deliver... Näytä lisää


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

682 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 64 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Order never received.

Order never received. Was a christmas present that never arrived. Dont think this is a genuine company at all, and definitely not from UK. Had the cheek today to ask me to review the product.

11. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Diamondart-logo

Vastaus yritykseltä Diamondart

Dear Carolyn Newlands,

We are truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating and disappointing this must have been—especially as the order was intended to be a Christmas gift. This is certainly not the experience we want any customer to have.

After checking our system, we can confirm that your refund has already been successfully processed. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the non-delivery and for the automated review request you received, which was clearly inappropriate in this situation.

Your feedback is taken very seriously, and we are actively working to improve our delivery process, customer communication, and overall service to prevent this from happening again.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us at:📧 support@diamondart.uk

Once again, we are very sorry for the disappointment caused, and we truly appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
The DiamondArt Team

Saanut 1/5 tähteä

Lies, blackmail and poor quality

I did write a review for this company towards the end of December 2025, but they blackmailed me into deleting the original post in exchange for a refund. Despite the fact that their returns policy states you can return items any time, as long as you meet certain criteria (which I did).

They led me along as soon as I asked for a refund. Firstly they claimed they needed photos of the item to check the quality. When I sent them, they said there were no defects and therefore the item could not be returned. When I challenged them, they said shipping costs were too high to accept a return and not much else.

I emailed them again but no response. This is when I wrote my original post on here. Not long after, I received a response saying they would refund me but I had to delete the review. As it was no small amount, I did as asked.

I was going to leave it but I received an email from them requesting me to review them. So here it is.

This is honestly the worst customer experience I have had for some time.

23. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Very impressed with the diamond art I…

Very impressed with the diamond art I ordered. I’ve received 3 personalised ones and one from their gallery.
Previously I had ordered a personalised one from another company and the end result was awful.. the picture was my daughter, granddaughter and myself and we had distorted faces, mouths that had black teeth. I was so disappointed!
I then thought I’d try diamond art!! What a difference the picture is truly representative of the original!
Everything you need is included, clear instructions and prompt delivery! Very impressed and highly recommend!

9. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

No delivery, No Refund - Not based in UK

This is clearly advertised as a UK company, however after ordering on the 15th December for a gift its now 4th Jan and we're still waiting. We had cancelled this order in advance when on the 21st Dec it still hadn't been dispatched, 2 days later it was dispatched regardless of previous email.
We also noticed the times of replies and they started every two days and in the middle of the night so definitely not a UK company.
Returns - ok doesn't matter we will just send it back, we were offered £3 discount to keep it, we said no we will return, we have been offered an £8 discount to keep it, we've said no we want to return it when it arrives. (we bought elsewhere) . This is an awful service, I'm not sure if the good will arrive, I don't even know if we will get a refund.

4. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Chinese Drop Ship

Website clearly said this was a UK company and that they shipped from UK in 2-5 days. In fact has already taken 2 weeks and is currently clearing customs from China. If I had known this was a Temu type company I just wouldn’t have purchased. Very annoyed as was supposed to be a Christmas gift and hasn’t arrived on time. If I had purchased from a legitimate UK company as I thought I had, it would be here by now. Total fraud.

15. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Diamondart-logo

Vastaus yritykseltä Diamondart

Dear Illustrated,

Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear about your disappointment and understand how frustrating it is when an order intended as a Christmas gift does not arrive as expected.

We sincerely apologise that the delivery timeframe did not meet your expectations. During peak periods such as Christmas, some orders can experience delays due to high order volumes , which is unfortunately outside of our direct control. We understand how this can lead to confusion and frustration, especially when timing is important.

Please be assured that your order has not been forgotten and is in transit. Our intention is never to mislead customers, and we regret that your experience has caused you to feel this way. Your feedback is taken seriously and will be reviewed internally so we can improve clarity and communication going forward.

We would very much like the opportunity to look into your specific order and assist you further. Please contact our customer support team at support@diamondart.uk with your order number, and we will do our best to help resolve this matter.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
The DiamondArt Team

Saanut 1/5 tähteä

I'm still waiting for the bulk of my…

I'm still waiting for the bulk of my order.
I ASSUMED like a fool, that a proper website saying 'UK' might mean quality, might mean it's here in the UK.
It's not. It's china. Always china. I can get the same naff quality from Amazon or from Temu. I was so disappointed to receive part of my order today - the free aspect of my order per their buy 2 get 3rd free. Where is the rest??

Save your money and purchase the exact same stuff for a fraction of the price, and probably have it arrive quicker, from literally anywhere else.

It will also arrive in a battered box, with the canvas rolled up - this is a poor method of delivery because the canvas ends up bent and creased.

29. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Diamondart-logo

Vastaus yritykseltä Diamondart

Dear Nicola Dickinson,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry for the frustration and disappointment this situation has caused you. This is certainly not the experience we want our customers to have.

Regarding your order, in some cases items from the same purchase may be dispatched separately due to stock availability, which can result in part of the order arriving before the rest. We completely understand how confusing and concerning this can be if it was not clearly communicated. Please be assured that the remaining items are not forgotten, and our team can check the exact status for you.

We’re also very sorry to hear about your concerns with the packaging and the condition of the canvas. Your feedback about delivery and presentation is important to us and will be shared internally so we can continue to improve.

To resolve this for you as quickly as possible, we kindly ask you to contact our customer support team directly at support@diamondart.uk, including your order number. Our team will review your case and work with you to find an appropriate solution.

Thank you for your patience, and again our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
The DiamondArt Team

Saanut 5/5 tähteä

Very quick delivery

My delivery was very quick which I was so pleased about. Much appreciated.
I ordered a picture of a beautiful rabbit for my granddaughter. She loves rabbits and I know she will love the art work , making it and the finished result.
I cannot comment on the actual making of it but it all looked very true to the description.
I would recommend Diamond art as the experience was flawless.

May I please choose option 2 and order The Wolf in the Forest

20. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

The quality of the canvas and diamonds…

The quality of the canvas and diamonds are very high. Would recommend a larger canvas size for a less pixilated effect but even the smallest size was effective if you want to try out the square diamonds.
I was kept update with the shipping and the tools provided with the kit are of a higher quality than the normal ones off of amazon.

30. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great Christmas present

Very impressed with the service and quality of my diamond art painting. I did a personalised picture for my family as a Christmas present and the final result looked very effective. Would definitely purchase again.

11. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Highly recommended

I ordered a picture from Diamondart and it was delivered very quickly. The quality was excellent and the picture itself was very amusing. All in all a great product and this company I highly recommend.

24. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Bought for a Christmas present for my…

Bought for a Christmas present for my daughter. She said she’s obsessed with doing it. I’m going to get one now I’ve seen hers. Shame there’s not more detailed instructions apart from that I would highly recommend

27. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Please do not buy from this website…

Please do not buy from this website which clearly says ‘UK’ it is clearly not, placed 2 orders one came 22 days later boxed all bashed very poor quality item which couldn’t be given as a gift, other item didn’t even arrive poor customer services , would not refund me at all , £40.00 down the drain , I can assure you I will not let this rest and have contacted the agencies needed , do not buy at all

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin