Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

After my initial negative review they have been helpful trying to contact your.rentals who have been unresponsive so far. I'm still strongly opposed to their business model as it gives them only the... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Found the website on searching accommodation Algarve. Good selection of properties, well located and reasonably priced. Easy to book and pay online. We go next month and we hope the quality and cleanl... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I rent room in barcelona for 2 days I went there I arrived to adress I didn't find any hotel or hostel There are miserable professional scams no replying no phone number to contact them Don't put y... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

We stayed at 63 Florida holiday park. Lovely chalet, very clean, tidy and modern, beds were comfy. Good directions and information from Abigail. Had a lovely few days away

Yrityksen tiedot

  1. Loma-asunnon vuokraus

Yrityksen kirjoittama

We founded CASAMUNDO in 2003 with the determination to assemble the most convincing offers for your liking, allowing you to make the most of your trip. Also we would like you to consider us as your partner along the way. With our extensive portfolio of more than 700,000 holiday rentals all over Europe, the United States and the Caribbean CASAMUNDO has become one of Europe’s leading online players in the holiday home industry. Apart from conventional houses and apartments we also offer accommodation in farms, castles, windmills, houseboats, tree houses and many more. We serve as an online travel agent for holiday houses and apartments. Over the years we have been able to recruit many renowned holiday home providers and professional local specialists as partners whose inventory we rent.


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

72 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 66 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

disaster

disaster, they did not provide details of the apartment and would not refund the monies. this is hours before the checkin time.

I have sent you numerous emails which you dont respond to

31. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Lepok,

Thank you for your feedback.

We apologize for the negative experience you have had. You provided a different e-mail address when booking, so we were unable to find any messages from you. However, as we can see now, my colleagues are in contact with the partner to resolve the matter as quickly as possible. As soon as we have a response, we will get back to you.

Thank you for your patience
Yours sincerely
Your Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

Advertised price compared to booking price.

Why advertise an apartment in Gran Canaria for seven days at £29 per night and when you go to book the price changes to over £300 per night. Why??

12. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Nick,
Thank you very much for your feedback. We are sorry that you had this experience with the booking process. Once you have entered the correct travel dates, the price will be updated.
As long as this has not happened, only the cheapest prices will be displayed.

Thank you for your understanding.

With kind regards
Your team from Casamundo

Saanut 1/5 tähteä

Dreadful service

Dreadful service - booked apartment in France - stunning location - everything went down hill - waiting three hours for agent to deliver keys was a bad start - as flat was not as described ( no oven ) and in honesty was in a state of dangerous disrepair ( balcony sun shade hanging on one bracket etc ) - not cleaned after last guest departed - told clean it yourself and we refund cleaning fees - of course no money was returned !!) - curtains thrown on floor - leaking washing machine - filthy balcony - badly stained upholstery etc - broken bed.
Immediately complained and heard nothing - nothing for two months !! Zilch
We raised a charge back and Revolut got us a full refund - we would never use them again

5. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Kevin,
Thank you for taking the time to inform us about this situation.

On behalf of Casamundo, we would like to apologize for this experience. It is understandable that this is not how you imagined your vacation to be.

As we can see, our colleagues immediately contacted the contractual partner, conciergerie.fr, and forwarded your complaint.
It is very important that you reported the defects to the provider on site as well. Only the provider itself can decide about a refund.

Yours sincerely
Your Guest Relations Team from Casamundo

Saanut 2/5 tähteä

tried to book a place in spain at…

tried to book a place in spain at £1400, casamundo change the amount to euros and invoice my card not to 1700 euros but 1700 pounds so didn't book

10. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear David,

Thank you for taking the time to provide this feedback.

We are very sorry that there were difficulties with your booking. We would be happy to investigate the matter further and would therefore ask you to provide us with your booking reference number.

Yours sincerely
Your Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

Terrible scam site, felt like being robbed

Terrible, effectively a scam. Do not book with them, customers were not protected at all. CS response on complaint were sparse and not helpful, they just pushed the responsibility to the downstream partners saying they're not in control, and left you the customer bear their administrative problems. We are trying to work with the credit card company for reverse charge, terrible and dishonest business.
We only realised all critical decision factors changed unexpectedly post booking, yet we were not even had a chance to make an informed decision either reject / accept when the booking condition changed:
1. PRICE CHANGED from €767.45 to €807.45 unexpectedly
2. CANCELLATION POLICY CHANGED, originally advertised to have 99% refund option and changed to 70% refund post booking
3. False advertisement of a shitty property as stunning.
We demand a cancellation with full refund and they had been ignoring us.

There were multiple different booking reference, I included all from Casamundo and partners for completeness.

Booking code in email: 24697824
Booking code in subject: 9R8DT5AL
Booking confirmation from Muchosol: 24697824-1666452878

14. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Thank you for your feedback, and we apologize for the issues you've encountered.

To assist you further and better understand what happened, could you please provide us with your booking reference number and any other relevant details? This will allow us to review the situation and ensure our team’s responses align with the support you need.

We appreciate your patience and look forward to resolving this matter with you.

Best regards,
Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

Don't use

Found the site easy to use and book from.
Although it could be clear what the next step is once you have book, I have confirmation but no contact with directions if how to access the property.

Update, do not use this company, I misunderstood the cancellation policy, even though I ask to reinstate the booking I lost all my money because they wouldn't do it.

28. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Lynda,

Thank you for your feedback.
We apologize for the negative experience you have had.

Casamundo has no control over the cancellation policy, as this is set independently by our local providers.
When you book through our platform, you accept the general terms and conditions and cancellation policy of the respective partner.

We appreciate your understanding

Yours sincerely
Your Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

False advertisement …

The property was not available and should not have been advertised on this website according to the owner.

8. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Guest,

We are sorry to hear about your experience with our website.
This should not have happened. We receive availability directly from our partners. However, on rare occasions a recently booked property may still show as available as the system has not yet been updated.

We are working to improve the system and are grateful for your comments.

We wish you all the best for your future travels!
Your Casamundo Team

Saanut 5/5 tähteä

Booking process was so simple

Booking process was so simple, I didnt need to jump through loads of hoops like some sites ask of you.

22. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Thank you for your feedback!

We're delighted to hear that you found the booking process straightforward. Making it easy for you to book your stay is our priority, so it's great to know we hit the mark.

Saanut 4/5 tähteä

Good site but international payments made it a more expensive booking than quoted on website.

Very easy to assess availability and book accommodation, however payment was more difficult. A couple of my banking providers didn’t have the facility to make international payments and once a suitable option was found I incurred charges and the amount in GBP was significantly more than shown on website as payment had to be made in Euros.

6. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I have made a booking for an apartment…

I have made a booking for an apartment in Prai da Luz Portugal for the first week of August. I paid the balance payment of €900 that was outstanding and received no confirmation by email that it has been received. My booking appears to say that the monies are still due. I have made several attempts at contacting them to confirm receipt of the monies and requested an urgent reply. The telephone line is no longer working and I am getting no replies to email at their general info box email address. Very stressful as monies were sent, flights are booked and they still have not confirmed the booking or payment in full.

3. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Laura,

Thank you for your message and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any stress or inconvenience this situation has caused.

We received your initial email on July 3, 2024, at 17:59, and responded promptly at 18:17 the same day. We are sorry if this delay did not match your expectations.

Rest assured, we are committed to resolving this issue promptly so you can enjoy your upcoming trip with peace of mind. If you have any further questions or need immediate assistance, please feel free to answer our email.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

No contact no help and possibly no booking

Have booked an apartment and received initial booking ref but heard nothing further. Emailed 3 times no response with a week to go to the booking. No answer on phone. No idea if we have a booking, where to go or who to contact. Now have to decide to book something else with a reliable agent or chance that it will happen. Terrible service do not use. Now have the hassle of doing a reverse charge.

22. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Hi Susan,

Thank you for sharing your experience.

With the limited information provided, we are unable to assist you effectively. We recommend checking your spam/junk email folders for any missed communications. Additionally, please provide your booking reference and any other relevant details so we can investigate this matter further if needed.

We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.

Best regards,
The Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

bad customer service

I contacted them with a few simple questions, and still haven't heard back. I just got the automated reply saying they'll get back with an answer in 48 hours...

16. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Thank you for sharing your concerns. We apologize for the delay in responding to your inquiries. Due to an unusually high volume of requests, our response times have been impacted. Please rest assured that our team is diligently working to address all queries as quickly as possible.

We appreciate your patience and understanding. We can see that your request was answered in the meantime, but if you still have unresolved issues, please let us know, and we will prioritize your case.

Kind regards,
The Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT TRUST

DO NOT TRUST. SCAM

Made a booking with this site for Europe accommodation 2 months ahead. Booking accepted and confirmed by email. A few days later I got this

We are writing to you on behalf of your host George Grigore about your reservation SWXCAG (07.06.2024 - 10.06.2024).

The host has recently informed us that due to a delay in updating the rates, the price shown to you €117.33 is, unfortunately, not correct. The host could only accept your reservation if the price is €277.93 (because it is a high season of the year).
We would like to ask if it is possible for you to cover the price difference to keep your reservation.

When I refused and with customer service pretending to play good cop, I got this
As a result, we regret to inform you that we will have to cancel the booking on our system and provide a full refund in case payment is completed. We have made every effort to find alternative properties for you, but unfortunately, none are available at this stage.
Really ???!!!! BEWARE.

3. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Mr. Coquet,

Thank you for taking the time to give us this feedback.

We apologize for the negative experience you had. This should not have happened.

Please note that Hometogo is a booking platform for vacation homes. We receive the prices from our partners. We are very sorry that the price was not updated correctly on our site.

Yours sincerely
Your HomeToGo Team

Saanut 1/5 tähteä

Avoid Casamundo…

I googled a cottage for rent and booked it, not realising that I had gone through Casamundo. I subsequently got an e-mail from Sykes cottages slapping a booking fee on me. I had no idea there was a booking fee and no idea I had gone through the Sykes cottages web site. This is a total con. Had I known I was going through Sykes cottages I would have gone direct and realised that I had to pay a booking fee. Beware if you see the word Casamundo on any listing you are viewing and avoid!

30. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Sally,
Many Thanks for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with your booking over our website.

We are a booking platform that combines the offers of different providers and shows you a corresponding selection.

The respective providers give us the prices.

We have no influence on the pricing of the provider.

However, we do not add additional fees to these prices. We take over the prices, which are transmitted to us, 1:1.

If you check the terms and conditions of the provider, you will see the partner is Sykes Cottages.

If you have any further questions, please feel free to contact us again.
Best regards! Your Casamundo Team

Saanut 1/5 tähteä

Scam

I tried to book an accommodation with casamundo. They sent me an invoice, but when I read the terms and condition of cancelation we would have to pay 20% of the complete value if we cancel during the 61 days before. I decided not to go ahead as I had not paid yet. Now they want me to pay the 270€ just for the fact that they send me an invoice for the payment of the property. That is very new for me.

28. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CASAMUNDO-logo

Vastaus yritykseltä CASAMUNDO

Dear Edilene Francisca,
Thank you for taking the time to write about your recent experience with the partner.
We can say that you have been aware of the cancellation T&Cs prior you finished the booking:
7.3 e-domizil AG can make the claim for replacement of damages dependent on the period of time between the time of cancellation and contractually agreed start of travel and can charge the following flat-rates as a percentage of the travel price:
- up to 61 days before the start of travel: 20% of the travel price, minimum of €40.
These are the T&Cs you accepted with the booking.
It is your contractual partner who charges you per their T&Cs, not Casamundo. We are sorry to say that we have no influence on this.

Your Guest Relations Team from Casamundo

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin