hallo ik ben bij beterhoren heel goed behandeld ze hebben veel moeite en tijd aan mij besteed. Mijn hoorverlies is best veel, hebben mij 2 verschillende apparaten laten proberen en mij daarvoor de tij... Näytä lisää
Sijainti
Vaihda sijaintiaBurgwal 7, 5341 CP Oss, Noord Brabant, NL
•Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Vriendelijke en behulpzame medewerkers denken mee als er oplossing nodig is en bij problemen wordt er ook een snelle en hoefde oplossing geboden/gevonden. De klant staat er centraal en dit al ruim 40... Näytä lisää
Prima en zeer vakkundig geholpen. Was ook nog gezellig, wat wil een mens nog meer :-) Resultaat is goed werkende gehoorondersteuning incl. de nodige adviezen en hulpmiddelen. Prima job !
Yritys on vastannut
Moet wel eerlijk zeggen dat dit alleen met bepaalde werknemers is, geld dus niet voor alle medewerkers daar zit echt het verschil.
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Voor een beter gehoor, een hoortoestel op maat of gehoorbescherming gaat u naar Beter Horen. Want beter horen begint met Beter Horen.
Yhteystiedot
Burgwal 7, 5341 CP, Oss, Noord Brabant, Hollanti
Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Winkel gesloten
Vandaag 2 juni had ik een afspraak bij Beter Horen in Oss. Helaas was de zaak gesloten vanwege personele problemen, aangekondigd met een briefje op de deur. Ik stond balend voor de deur en vroeg mij af waarom ze mijn afspraak niet hadden verplaatst. Geen bericht gekregen via de mail of telefonisch. Super slecht, zo ga je niet met klanten om!!

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Helaas gesloten......
Ik ben normaal gesproken altijd positief over Beter Horen. Vanaf opening 2-3 jaar geleden ben ik de 1ste klant van Beter Horen Oss.
Helaas gisteren vrijdag 22 mei, fietste ik vanuit Berghem naar BH Oss. Aldaar zie ik om 13:00, op de winkeldeur staan dat de winkel vandaag gesloten is. Wat baalde ik en zelfs boos werd ik met dit gegeven, en belde meteen Beter Horen op, en ja, zij bevestigde dat de winkel in Oss gesloten was, zonder dat zij dit op de website bekend hadden gemaakt. Want de afspraak was gemaakt ná het helfde al eerder mee gemaakt dat ik aan de gesloten deur stond, men zou in t vervolg dit zeker kenbaar maken op de web-site, NIET DUS !
Ik heb vanaf woensdagavond 20 mei een defecte linkeroortoestel, en dat hierdoor de rechter ook aan t zoeken us naar links, want ik krijg de raarste geluiden door op rechts.
Dus in totaal moet ik nu 7 dagen wachten voor ik (hoop danwel een "open" deur aan te treffen) en geholpen ga worden door de ZEER VRIENDELIJKE DAMES (want zij, zie ik niet als zondebok).
Ik vraag me eigenlijk ook af dat er op de deur staat van ma. t/m vr. van 09:00 tot 17:30 zijn wij open,
waarom zijn wij als klant niet welkom zonder afspraak. Ik moet toch in principe elke dag langs kunnen komen voor als ik "stukke" heb ! Bij stukken met de auto kan ik 24 uur, 7 dagen per week WEL gebruik maken van de pechhulp.
Die service MIS IK BIJ Beter Horen.
Ook jammer dat je NIET OP ZATERDAG terecht kan, want dan hebben de meeste mensen (klanten) wel een auto tot hun beschikking om naar de door jullie aangegeven vestiging toe te rijden.
Ach, ik zou nog wel meer me hart kunnen luchten, maar ik hou t hierbij, wachtende op de woensdag 27 mei, dat alles geholpen gaat worden.
Gegroet van een teleurgestelde Beter Horen klant. Theo Beks

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Tevreden klant
Vriendelijk en gekwalificeerd personeel wat met je meedenkt. Je krijgt ruim de tijd om apparatuur uit te proberen.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Alle tijd voor het onderzoek
Zeer vriendelijke medewerkster die alle tijd heeft. Ook duidelijke uitleg.Persoonlijke aandacht. En iedere keer een kopje koffie.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Ze zijn geduldig
Ze zijn geduldig, denken mee en komen met uitstekende oplossingen. Ik voel me er altijd meer dan goed geholpen.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
prima service
Moet wel eerlijk zeggen dat dit alleen met bepaalde werknemers is, geld dus niet voor alle medewerkers daar zit echt het verschil.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Jammer jammer,
Jammer jammer,
Natuurlijk heeft eenieder recht op vakantie, en ik zou bijna zeggen deze 2 dames
van Beter Hooren Oss helemaal, want ze staan iedere dag voor ons klaar om de klant “de Koning” te houden.
Maar laat t wel effe weten op de web-site dan-wel een berichtje via e-mail / WhatsApp dat de
winkel gesloten is op………..Ma 1 sept. t/m Vr 5 sept. en Wo 10 sept. t/m Vr 12 September!
Alleen op maandag 8 September OPEN. en misschien op Dinsdag 9 sept. op afspraak?
Ik had vandaag, maandag 1 sept. mijn dag toch anders in kunnen indelen. Helaas bij de winkel van Beter Hooren in Oss,
kwam ik aan een gesloten deur met de melding, wij zij nu en lees overige dagen gesloten.
En als ik het eerder had geweten via mail / WhatsApp dan was ik vorige week geweest,
want ik heb problemen met mijn linker gehoortoestel, en omdat ik eind volgende week op vakantie ga, wil ik
dat ik op mijn vakantie alles kan horen !
Gegroet Theo Beks

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Fijn geholpen door de dames in de…
Fijn geholpen door de dames in de winkel!
Super geholpen!
Ik had nieuwe gehoorbescherming nodig en ben dus hier langs gegaan. Ik ben enorm vakkundig én gezellig te woord gestaan en het hele proces was snel en probleemloos.
Goede oordoppen en fijne ervaring bij het aanmeten
Ik heb hier voor het eerst oordoppen op maat laten aanmeten. Ik vond het best wel spannend, maar alles werd heel rustig en duidelijk uitgelegd, waardoor ik me al snel op m’n gemak ging voelen. Afgelopen weekend direct de oordoppen uitgeprobeerd en ik ben er heel blij mee!
Ik word altijd zeer prettig geholpen
Ik word altijd zeer prettig geholpen. De medewerkers zijn erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ze hebben kennis van zaken en nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Ook als het een paar keer herhaald moet worden, is dat geen enkel probleem.
Ik kan me geen betere service…
Ik kan me geen betere service voorstellen dan de beter horen vestiging in Oss
Super relaxt nemen de tijd en geven duidelijk aan wat er gaat gebeuren
En dat gebeurd dan ook
Ik geef ze een10

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Prima en zeer vakkundig geholpen
Prima en zeer vakkundig geholpen.
Was ook nog gezellig, wat wil een mens nog meer :-)
Resultaat is goed werkende gehoorondersteuning incl. de nodige adviezen en hulpmiddelen.
Prima job !

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Super service!
Wat fijn dat sinds enige tijd de vestiging weer open is. Je wordt hier eerlijk en vriendelijk geholpen.
goede voorbereiding en uitleg
Vriendelijk,goede uitleg ,lange tijd om uit te proberen en nazorg.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Heel tevreden over beter horen oss.
Goede hulp
Ik ben hier langs geweest voor het aanmeten van gehoorbescherming. Erg prettig geholpen.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Mijn tante van 92 heeft hoortoestellen…
Mijn tante van 92 heeft hoortoestellen van Beter Horen(oplaadbaar, dus niet de goedkoopste) een van de toestellen werkte niet naar behoren. In de winkel in Oss werd haar verteld dat er niets aan te doen was en dat ze echt toe was aan nieuwe toestellen… mijn tante is wel oud, maar niet gek. Vriendelijk bedankt. Bij Schonenberg aangekomen bleek er een propje in het slangetje te zitten. Schoongemaakt en het werkt weer als een zonnetje. Lekket doorgaan zo bij Beter Horen. Beter luisteren zou ook kunnen helpen.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Zeer onprettige bejegening
Mijn moeder is al jaren klant bij Beter Horen, altijd goede ervaringen gehad.
Sinds kort is de vestiging in Oss weer open. Mijn moeder heeft twee maal een zeer slechte ervaring gehad. Het schort vooral aan de bejegening van de vrouwelijke medewerker. Ze was erg onvriendelijk en ongeduldig. Lijkt de doelgroep (oudere mensen) niet goed aan te voelen. Dit zijn we niet gewend van Beter Horen. Voor ons een reden om op zoek te gaan naar een andere aanbieder.

Vastaus yritykseltä Beter Horen - Oss
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







