Zeer onaardig personeel. Behandeld je alsof je een hond bent. Ik stond rustig te wachten zegt personeel ga je nou serieus hier een kwartier staan wachten (dan ging de kluis open voor verkoop), sta je... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Ik heb hier pas geleden een Apple toetsenbord heen gebracht ter verkoop. Ik had deze zelf gekocht bij een used products elders voor €80, een maand ervoor. Toen ik dit vertelde aan de ve... Näytä lisää
Op maandag stond er een ontzettend botte en chagrijnige medewerker bij de inbrengservice. De manier waarop er met klanten wordt omgegaan is allesbehalve professioneel. Er werd ver onder de w... Näytä lisää
Voor een leuke prijs een GoPro-actiecamera met accessoires kunnen kopen. Al m'n inhoudelijke vragen (vooraf) werden keurig beantwoord of uitgezocht daar waar nodig. Ik heb besteld via de webshop en ge... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Laat u verrassen door ons uitgebreide assortiment! Used Products Groningen heeft dagelijks wisselende voorraad tegen concurrerende en scherpe prijzen. Tevens verlenen wij minimaal 1 maand garantie op de werking van onze producten. Ook verkopen wij nieuwe producten en producten met de originele aankoopnota en fabrieksgarantie.
Yhteystiedot
Oude Ebbingestraat 49, 9712HC, Groningen, Hollanti
- 050-2805517
- info@usedproductsgroningen.nl
- www.usedproductsgroningen.nl
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Zeer onaardig personeel
Zeer onaardig personeel. Behandeld je alsof je een hond bent. Ik stond rustig te wachten zegt personeel ga je nou serieus hier een kwartier staan wachten (dan ging de kluis open voor verkoop), sta je lekker aapjes te kijken. Dus ik geef gewoon aan sorry ik ben wat te vroeg. Ja het staat gewoon duidelijk op de website ga even rond kijken ofzo ipv aapjes kijken (hiermee bedoelde die zichzelf). Nadat de kluis open zou zijn ook niet direct helpen en ook waren er meer mensen in de winkel die ze niet even aanspraken of aan het helpen waren, stonden allemaal te wachten. Nou echt zo onaangenaam.
Opgelicht voor een paar 10tjes
Ik heb hier pas geleden een Apple toetsenbord heen gebracht ter verkoop.
Ik had deze zelf gekocht bij een used products elders voor €80, een maand ervoor. Toen ik dit vertelde aan de verkoper keek hij mij verbijsterd aan en heeft mij medegedeeld dat die specifieke used products mij had opgelicht kwa prijs.
Hij heeft mij uitdrukkelijk verteld “in deze staat als de doos erbij zou zitten zou ik er maximaal €50 voor vragen)
Na wat heen en weer gesproken te hebben, werdt mij verteld dat €20 het maximale was wat hij me kon geven (ik vroeg €40) en daarmee zou ik al gematst worden.
Ik loop dus met een dubbel rot gevoel de winkel uit.
Vervolgens kijk ik 2 dagen later op hun webshop, en daar staat mijn toetsenbord aangeboden voor €70 exclusief doos.
Ik heb me nog nooit ‘zo’ opgelicht gevoeld / in de zeik genomen
Ik was hier tot ditmaal vaste klant, al voor vele jaren. Maar zelfs dan wordt je opgelicht voor een paar 10tjes.
Ik zou iedereen willen aanraden wel 3x extra je eigen research te doen VOORDAT je hier wat wilt verkopen.
Opgelicht in m’n eigen stadje 🥲
Onzettend slecht bedrijf
Op maandag stond er een ontzettend botte en chagrijnige medewerker bij de inbrengservice.
De manier waarop er met klanten wordt omgegaan is allesbehalve professioneel.
Er werd ver onder de waarde geboden en toen ik daar iets van zei probeerde hij zijn gelijk te halen via Google, wat niet eens klopte.
Erg onprettige ervaring. Voor mij een reden om hier niet meer terug te komen.
Onbeschoft en verzint smoesjes om retourrecht te blokkeren
Ik wilde een online bestelde iPhone (Click & Collect) binnen de 14 dagen bedenktijd retourneren. In plaats van een professionele afhandeling, kreeg ik een agressieve medewerker tegenover me die me de les probeerde te lezen met onjuiste argumenten.
Zo werd er stellig beweerd dat je een product helemaal niet mag retourneren zodra je het gebruikt hebt, wat bij een online aankoop simpelweg niet klopt. Ook klaagde hij over de "verspilde verzendkosten van de post", terwijl ik de telefoon zelf had opgehaald. Toen ik hem daarop wees, werd hij stil en begon hij over andere dingen te zeiken. Hij noemde me zelfs een "verwend jongetje" en weigerde mijn zeer redelijke aanbod om €40 te betalen voor de 3 laadcycli die ik had gebruikt om het toestel te testen.
Uiteindelijk is de retour geaccepteerd, maar de persoonlijke aanvallen en de manier waarop ik onder druk werd gezet met onjuiste informatie waren schandalig. Koop hier niet als je prijs stelt op een normale behandeling en je wettelijke rechten.
Ja altijd top
Ja altijd top! Wordt altijd zeer vakkundig geholpen! De mannen letten ook altijd zeer goed op dat ze geen rommel inkopen! Alles wat ik daar heb weggehaald altijd van zeer goede kwaliteit! Ik ben ook een voorstander van hergebruik dus een hele mooie optie voor mij… Ga zo door heren…
Echt de slechtste used Products…
Echt de slechtste used Products allertijden je wordt er gewoon behandeld alsof je een hond bent 1 slechte review schrijven en je wordt er niet eens meer geholpen bah bah bah
Slechte zaak en zeer onvriendelijk
Je komt iets brengen om te belenen en je krijgt gewoon te horen we hebben geen plek. En dan ook nog een discussie willen aan gaan. Gewoon mens onvriendelijk. En dat noemt zich een pandjes zaak..... zeer slecht voor iemand die niet vriendelijk kan zijn. Dus niet naar groningen gaan voor deze zaak. En iemand laten werken in een winkel met een tandenborstel producten schoon te maken. Wat een poppenkast.
Ging te laat open ....
Ging te laat open en vervolgens rustig aan vitrines bijvullen zonder klanten te helpen en daarna bleek dat er geen inkoop gedaan kon worden omdat de kluis nog op slot zat. Slechte zaak dus.
Ze lossen vergissingen goed op.
Ik had een Asus rog ally X bij ze besteld en bij ontvangst miste er een kabeltje van het docking station, na dit gemeld te hebben had ik twee telefoongesprekken gemist. Ik zou ze later terug bellen echter is dat er niet van gekomen. Maar de vogende dag lag het kabeltje op de deurmat. Ze hebben deze keurig na gestuurd en hebben het perfect opgelost.
Goed geholpen bij 2e hands ipad
Goed geholpen bij 2e hands ipad, nette prijs
Top winkel
Produkt als omschreven. Compleet en geen beschadigingen. Goed verpakt en snel verzonden. Zeer tevreden.
-Super snel afgehandeld en verstuurd!!
-Super snel afgehandeld en verstuurd!!
-Klasse
-Prijs kwaliteit ook super goed.
-telefonisch goed geholpen.
Zeer goed en zeer snelle levering
Supersnelle levering en prima verpakt
Supersnelle levering en prima verpakt! Product is daadwerkelijk in zeer nette staat. Ben erg blij met m'n nieuwe laptop :-)
Great service
I bought a second hand phone. The shop staff were really helpful in identifying a phone that satisfied my requirements.
Plenty of good advice. I would definitely consider making further purchase from them.
Zeer tevreden over de service!!
Ik heb bij Used Products Groningen een laptop gekocht. Deze werd geleverd met een verkeerde kabel voor de oplader. Toen heb ik een mailtje gestuurd en kreeg een half uur later alweer een mailtje terug dat er nog een goede kabel opgestuurd zou worden. Deze had ik de volgende dag al binnen met een briefje erbij "Sorry voor het ongemak."
Al met al top klantenservice. Heel erg bedankt en zeker een aanrader!
Super service snel geleverd echt top
Vriendelijke mensen die veel weten van…
Vriendelijke mensen die veel weten van Playstations. Ik heb hier veel spellen en een ps4 gekocht. Betaald parkeren was het enige nadeel.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








