Trak Racer Arvostelua 

3 578
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Tout d'abord je tiens à dire que je comprends le mécontentement des clients au sujet deTrack-Racer , je suis sur le discord TR et beaucoup de retard sur les livraisons. Maintenant parlons de m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Ordered the tr160 v5 plus some accessoires the rig looks good but the manual needs some real work. On 1 page the seat is the back part and later its the front making its almost impossible to know wh... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

DE MAUVAIS PROFESSIONNELS ET ILS NE RESPECTENT PAS LES RÈGLES DE LOIS ! Commande (TREU61720) passée le 18/08/2026, nous sommes le 13/10/2026 et nous n'avons toujours pas notre commande comp... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ordered a full kit TR160s Upon arrival built the whole thing and got a few hours into it before I had a warranty issue with the recliner seat I had bought from Trak Racer. Contacted the warr... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Pelipalveluntarjoaja

Yrityksen kirjoittama

Since 2008 Trak Racer has been designing and pioneering the best value, high-end gaming platforms and accessories. Trak Racer products are made from the highest quality materials that offer unsurpassed durability. To back this, Trak Racer offers warranties that give customers peace of mind over the long-term. From extensive research in both real-world motor-sports racing and game simulation, Trak Racer understands the importance of design, cutting-edge engineering and knowing what it takes to give you an edge over your competition. The Track Racer design aesthetic brings not only high levels of functionality, but also quickly becomes a showpiece in any room, office or showroom. The design process that underpins each Trak Racer product ensures ergonomics that providee unsurpassed comfort for longest competitive racing events. Trak Racer products are highly compatible with all console and PC based platforms and support a vast array of game peripherals. This ensures that you won’t be locked into a platform and provides high levels of future proofing. At Trak Racer we’re not interested in building the cheapest, lightest and the simplest gaming platforms. We focus on bringing the best value, high-end gaming experience that won’t look like a home-made DIY product. Our products live up to the highest competitive standards our users demand.


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

4 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 86 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(3 578)

645 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great after sales support from Rose

Great after sales support from Rose. Always a perfect company to deal with.

7. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear that Rose was able to provide excellent after-sales support. It’s always our goal to ensure every interaction is smooth and professional, and we’re happy that your experience reflects that.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Shitty service

This experience was fine but my last experience wasn’t. The only reason I shopped with you guys again is because I spent thousands on your product and I’m stuck with your product. But why should you care I’m not a big youtuber and you already got my money. But I will be speaking up in the comments to let people be aware that once you give trak racer your money you can just screw off if you have issues with product quality.thanks again for your shitty service.

6. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

We must respectfully address several claims made in this review.

After checking our support records, we could not find any emails or support tickets submitted using the email address associated with this order or this review. This means that the concerns you mention here were never raised with our support team, and therefore we were not given the opportunity to review or resolve them.

We take product quality concerns seriously and support all customers equally, regardless of their public presence or background. However, in order for us to assist, issues must first be reported through our support system so that our team can investigate and provide a solution.

For this reason, the statements suggesting that customers are ignored after purchase do not reflect our records for this case. If you are experiencing any issue with your product, we encourage you to contact our support team directly so the matter can be properly reviewed and addressed.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Terrible Experience

I was missing the seat mounting hardware. The assembly instructions were terrible. Customer service sucked. Trying to make adjustments by myself is almost impossible. Rig was overpriced for what I got. If I had done more research before purchasing, I would have definitely went with another company.

21. tammikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

We would like to clarify several points raised in this review.

According to our records, you contacted our support team twice:

- The first enquiry was regarding missing M8x14 bolts**, which were promptly sent out from our office after your message.
- The second enquiry related to a seat bracket and shifter mount, for which our agent responded. However, there was no further follow-up from your side after that response.

Beyond these two enquiries, the additional issues described in this review were never raised with our support team, which means we were not given the opportunity to review or resolve them.

Regarding the assembly instructions, we understand that experiences can vary. However, the same documentation is successfully used by thousands of customers assembling their rigs each month. If assistance is ever needed, our support team is always available to help guide customers through the process.

The Trak Racer Team

Saanut 2/5 tähteä

Missing parts and unexpected inventory…

Missing parts and unexpected inventory delays.
I've had so much trouble with my order with Trak Racer. My issues consisted of:
1. "In Stock" items are now discontinued. I had to find this out by following up numerous times on where my product was.
2. Repeating myself on how I wanted to proceed with my order.
3. Missing parts from my order. I still have not received a solution or even an answer that explains their way to fix it.
4. Not being told items that were "In Stock" are actually "Out of Stock". I had to find out on my own when my items didn't come in the mail.
5. Inconsistent customer service. Sometimes there is a response right away, others it takes days/weeks.
6. Packages arrived beat-up with some of the components not wrapped at all.

The only reason that I am giving it a 2 star is because the products do seem like good quality and I am happy with it. But getting it/trying to get it is a nightmare. Please do research before giving them your money.

16. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share your feedback.

After reviewing your case and the multiple support tickets you opened, we can confirm that all points raised during the process were addressed and ultimately resolved, which was also confirmed by you in your latest communication with our agent Rose approximately six days ago.

Regarding your points:

1–4. We acknowledge that there were inventory-related complications and order adjustments during the process. These situations were reviewed with you and handled together with our support team until a resolution was reached.

Regarding response times, we noticed that several tickets were opened simultaneously regarding the same order. When multiple tickets are created for the same case, it can unfortunately slow down the process because different agents may need to review the same matter separately. For this reason, we strongly recommend keeping all communication within a single support request, which allows our team to handle the case faster and more efficiently.

As for the condition of the packages, we take packaging quality very seriously and continuously work on improvements. However, once shipments leave our warehouse, handling by the courier is unfortunately outside of our direct control, and damage can sometimes occur during transit.

We do appreciate that you acknowledged the quality of the products themselves, and we are glad that you are ultimately satisfied with them.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Possibly the worst instructions and…

Possibly the worst instructions and product development and quality control I’ve ever seen in a product that cost this much. This company clearly has no understanding of how to incorporate proper quality systems into their operations process. The result is mislabeled parts, missing pieces and instructions that aren’t even applicable. I wanted to absolutely turn my hair out by the end of putting their mount together.

3. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

After reviewing your order and our support records, we can confirm that no request for assistance was submitted regarding missing parts, labeling, or assembly issues. Had you contacted our support team, we would have been able to review your case and provide guidance or replacements where necessary.

Our products are designed to be assembled using the provided manuals, and the same systems are successfully built by hundreds of customers every month without issue. While we understand that individual experiences may vary, we cannot verify the claims made in this review without any prior communication or supporting information.

If you are experiencing difficulties, we encourage you to contact our support team directly so we can assist you properly.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Six Months of Frustration: Mislabeled Product and Failed Support from Trak Racer

I have never felt compelled to leave a review before, but after six months attempting to resolve this issue, I believe it’s important to share my experience.
We purchased a quad monitor stand that did not match what was advertised and appeared to be an older model. The crossbar design created a seam that caused significant stability issues, making the stand unsuitable for its intended purpose.
When we first requested a return, we were told boxes would be sent. That later changed to shipping labels only, but those labels were never provided. As the months went on, communication was slow and the issue remained unresolved.
In an effort to solve the problem ourselves, we ordered what was listed on the website as a 1500mm replacement crossbar. It arrived as two 750mm sections, recreating the same seam and stability problem we were trying to eliminate.
After extensive back-and-forth, we stopped pursuing a return for the stand and instead requested a return label for the mislabeled crossbar. Although a label had previously been offered, it was never sent, and communication ceased after our request.
After six months without a workable solution, we were forced to source a solid 1500mm aluminum extrusion independently just to make the stand functional.
At no point during this process was a clear or effective resolution provided. Based on this experience, I cannot recommend this company’s customer support.

19. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

We would have liked the opportunity to review and properly investigate the case you are describing.

After your review was posted, we reached out through Trustpilot and requested additional information (such as an order number or the email used for the purchase) so that we could locate the case in our system and verify the details. Unfortunately, this information was never provided.

Without any identifying details, we are not able to locate the order or the communication history, which makes it impossible for us to confirm the events described or to review how the case was handled.

We take feedback regarding product issues and support very seriously and always aim to review such cases internally. For that to happen, however, we require at least the basic order information to identify the case.

We therefore encourage you to provide the requested details so we can properly investigate what happened and clarify the situation.

The Trak Racer Team

Saanut 4/5 tähteä

Great TR160

The TR160 has been a great very solid and sturdy rig for sim I did have some issues with missing parts but trak racer was able to send out my replacement parts quickly it took about 1 business week. I also had a part for my pedal mount that was damaged but only cosmetically but far more than just a scratch I chose not to pursue that particular issue because i was able to hide the damage and it has not in any way effected performance therefore was simply not worth my time.
Over all my experience has been positive and Im very happy with my purchase

2. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re pleased to hear that you’re enjoying the **TR160** and that the rig meets your expectations in terms of stability and build quality. It’s also good to know that the missing parts were resolved quickly and that the replacements reached you within a week so you could continue with your setup.

We appreciate you mentioning the cosmetic damage as well. While we understand that you decided not to pursue it since it does not affect performance, please keep in mind that our support team is always available should you ever want assistance with any similar issue in the future.

Thank you again for your feedback and for choosing Trak Racer. We’re glad to hear that overall you’re happy with your purchase and your setup.

The Trak Racer Team

Saanut 5/5 tähteä

Best customer review for the year!!!!

Great product!!!! Good and sturdy!!! Fast shipping to Indiana for sure!!!! WILL ALWAYS DO BUSINESS WITH TRAKRACER!!!! I have done business with you since I bought a triple monitor stand and that was the best investment I have made for my sim racing setup, up until now with the new wheel and pedals I have purchased!!!!

1. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you so much for your enthusiastic feedback!

We’re thrilled to hear that your new wheel, pedals, and previous triple monitor stand have all met your expectations. It’s fantastic to know our products are helping enhance your sim racing setup, and that you’ve had consistently positive experiences with Trak Racer over time.

We truly appreciate your continued support and look forward to helping with your future sim racing needs!

The Trak Racer Team

Saanut 5/5 tähteä

Received a great product

Received a great product, was missing one of the tnuts but customer support was able to send a replacement right away. Overall i am very happy with the rig

16. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear that your rig arrived in great condition and that our team was able to promptly send the replacement T-nut. It’s fantastic to know you’re happy with your purchase, and we appreciate you taking the time to share your experience.

The Trak Racer Team

Saanut 3/5 tähteä

Tr8 pro

Went with the tr8 pro decent setup. boxes came beat up which probably isn't there fault but a few pieces had dents and scratches. Connected them about it they kind of made it seem like no big deal it's minimal damage. When I pay premium price I expect premium quality. I contacted them about it kind kicked it around and here we are 3 weeks later with no word from the customer support team.

16. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share your experience.

We understand that even minor damage can be frustrating, especially when investing in a premium product. In this case, the scuffs you mention are very minor and most likely occurred during handling by the courier rather than during production or packaging.

Our support team has been actively following up with you regarding this issue, and our last message was sent earlier this morning. We are committed to resolving this and appreciate your patience as we work to ensure everything is addressed.

The Trak Racer Team

Saanut 4/5 tähteä

Excellent Team!!

Excellent Team!!! Thank you Trak Racer ❤️U… have a great day Everyone 👍😁✌️

2. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you’re happy with your experience.

The Trak Racer Team

Saanut 2/5 tähteä

Don't trust the site for what's in stock. Maybe you'll get your order in a few months.

Update 3/16/26 I can state I have received all parts of my order and consider this transaction to be complete. Providing an extra star just because the haptic arrived faster than expected.

Update 3/13/26 over two months since purchase, still haven't received everything I paid for.

Here's the order number TrackRacer.
Order #TR86769

Posting a response to this review stating you would have liked the ability to research this internally before the review was written is laughable.

I gave your customer service more than a month of patience and internal correspondence to research this matter internally before I took it online for the public to see.

Your company finally shipped the first two boxes, I paid for two months ago, that arrived today. I'll be doing a thorough inventory, but that's easier said than done, you don't provide that in the box, I have to go find it online to reference.
*Update - Inventory received with potentially two parts missing. It's not super easy to tell because I have to go reference an online resource where there are potentially multiple versions of the same rig being referenced. I can't be totally sure the part list is for my specific rig, waiting on customer service to confirm. Heard back and confirmed what I have received is complete, but still waiting on a date for shipping on the remaining item.

Additionally, I was informed my order is being split, but not to worry, you won't charge me shipping for the second item when it is eventually received but no further detail on when that will be was provided.... Gee thanks.

I paid for everything including shipping already TWO months ago.... your company has my money.

I want to know when my FULL order will be fulfilled, please.

Original Review:

Ordered my rig in early to mid-January. Two weeks pass and no word. Finally get a response telling me their website inventory isn't accurate, and my purchase is on back order.

I'm told it should be sent by the end of January, so I decide to wait. Fast forward... it's February 28th I'm told my order is still waiting to be released from customs to make it to their warehouse before being shipped to me.

So at bare minimum a product I have already paid for won't be received until nearly 2 months after original purchase. Nothing from TrakRacer other than offering a refund after I've already been waiting this long.

Went with their site because someone recommended it to me. I'm here to highly recommend against using this site.

5. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

We would have liked the opportunity to review and properly investigate the case you are describing.

After your review was posted, we reached out through Trustpilot and requested additional information (such as an order number or the email used for the purchase) so that we could locate the case in our system and verify the details. Unfortunately, this information was never provided.

Without any identifying details, we are not able to locate the order or the communication history, which makes it impossible for us to confirm the events described or to review how the case was handled.

We take feedback regarding product issues and support very seriously and always aim to review such cases internally. For that to happen, however, we require at least the basic order information to identify the case.

We therefore encourage you to provide the requested details so we can properly investigate what happened and clarify the situation.

The Trak Racer Team

Saanut 3/5 tähteä

Good product, bad experience

Product itself seems solid. I'm going to dock you a star for the instructions and a star for the assembly process. Are you kidding me? Blatantly incorrect part references, mislabeled bags, sending me two sets of legs but not enough bolts? What are you doing over there?

12. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for your feedback.

We understand that assembly can sometimes be challenging; however, the products are designed to be assembled using the provided instructions on the product page, which are clear and sufficient for the vast majority of our customers. We have reviewed your order, and there is no record of you reaching out to our support team for assistance during assembly. Our team is always available to guide customers through any questions or issues, and many hundreds of customers complete their rigs without complaints each month.

While we regret that you found the process frustrating, the reported issues do not reflect a general problem with the product or instructions.

The Trak Racer Team

Saanut 4/5 tähteä

Trak Racer - UK Customer Service Experience

After stock issues, I spent over 1 month working with Rose from Trak Racer support who was absolutely excellent in assisting me with all of my queries. I was able to receive updates constantly with Rose presenting fantastic customer service during busy periods. She responded to all of my enquires making sure to later follow up after I’d received my full order making sure that everything was delivered correctly and I was happy with my order. Although customer service was extremely difficult due to what I can assume is time zone differences (from uk) I was still assured that my order was progressing and given updates that put me at ease. A huge thanks to Rose for her support!

1. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share your experience.

We appreciate your patience during the initial stock delays and are very pleased to hear that Rose was able to assist you throughout the process. Ensuring customers receive clear updates and consistent follow-ups especially during busy periods is exactly the level of service we aim to provide.

We’re also glad that Rose was able to keep you informed about your order status and confirm that everything arrived correctly in the end. While time zone differences can sometimes make communication slightly slower, we always strive to ensure our customers remain updated and supported throughout the process.

Thank you again for your kind words and for recognizing Rose’s efforts. We hope you enjoy your setup and wish you many great hours with it.

The Trak Racer Team

Saanut 2/5 tähteä

Product said it was in stock when…

Product said it was in stock when purchased but when it didn’t ship in timely manner, I was told it wasn’t in stock. Bought about a month ago and have only gotten an update when I emailed. Was told it should be at the warehouse this week and no update yet. Would recommend checking inventory and updating it on the website as orders come in so customers aren’t waiting so long for their product that you said would ship 3-10 businesses after processing.

5. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share your feedback as we appreciate you bringing this to our attention.

While we do our best to keep stock information accurate, our website is not a live inventory system and stock levels are updated regularly rather than in real time. This means that, in some cases, items may sell out before the system reflects the change. We understand how frustrating this can be, and improving this process is an ongoing priority for us.

We can confirm that your order is now in stock and is scheduled to be processed in the upcoming days. We sincerely apologize for the delay and for the inconvenience this caused.

Thank you for your patience and understanding.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Unzuverlässig von Anfang bis Ende – nie wieder

Die gesamte Erfahrung war ein einziges Chaos und gehört zu den schlechtesten Online‑Bestellungen, die ich je gemacht habe.
- Der Händler brauchte 18 Tage, um überhaupt zu merken, dass ein Teil meiner Bestellung nie auf Lager war – obwohl ich längst bezahlt hatte.
- Statt eine Lösung zu finden, wurde der fehlende Artikel einfach kommentarlos entfernt, als wäre das normal.
- Mir wurde ein Refund in 3–5 Werktagen versprochen, der nicht eingetroffen ist.
- Bis heute gibt es keine Versandbestätigung, keine Bewegung, keine Transparenz und keine einzige verlässliche Information.
- Der Support antwortet zwar wie ein Bot, aber die Antworten sind widersprüchlich, unpräzise und haben nichts mit der tatsächlichen Situation zu tun.
- Man hat das Gefühl, dass das Unternehmen selbst keine Kontrolle über Lager, Bestellungen oder interne Abläufe hat.
- Als Kunde bleibt man wochenlang im Dunkeln, ohne Ware, ohne Refund, ohne ehrliche Kommunikation.
Fazit:
Ich habe bezahlt, aber weder eine funktionierende Lieferung noch eine glaubwürdige Betreuung erhalten. Das Unternehmen wirkt organisatorisch überfordert, unzuverlässig und nicht in der Lage, grundlegende Prozesse einzuhalten. Ich kann nach dieser Erfahrung niemandem empfehlen, hier zu bestellen.

Ich habe den gesamten Vorgang inzwischen den zuständigen Behörden für Logistik und Transport OECD vorgelegt, da der Händler trotz Zahlung weder geliefert noch glaubwürdige Informationen bereitgestellt hat.
Dies ist bereits der zweite Fall den ich der OECD vorlege. Wenn noch ein paar nachziehen passiert da was !

war so klar das Trakracer wiedermal den Fehler nicht bei sich findet... Ganzen Monat für ne Bearbeitung aber weiterhin nichts auf die Reihe gekriegt.

Diese ewigen Ausreden dieses Saftladens habe ich so gesehen deswegen Konto gelöscht und nie wieder Slowracer

27. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

While we acknowledge that the initial situation regarding the out-of-stock item should have been identified earlier, several points in your review require clarification.

- After your first enquiry on Mon, 9 Feb 2026 at 12:46 PM (system time), our records show that you received regular updates from our support team, in many cases on a near-daily basis.
- Any requested changes and follow-ups were handled within reasonable timeframes by the assigned support agent.
- The item that was no longer available was removed from the order and a refund initiated, which follows our standard procedure when stock discrepancies occur.
- The claim that there was “no information” or “no communication” does not reflect the documented communication history in our system.

We would also like to note that ou agent remained professional and continued to assist and provide updates as the situation developed despite your sarcastic comments.

We regret that the experience did not meet your expectations, but it is important that the full context of the communication and actions taken is reflected accurately.

The Trak Racer Team

Saanut 1/5 tähteä

Avoid like the plague! Worst packaging and service ever! Hands down!

One of the items never arrived, making the unit unusable. When contacting trakracer they first wanted written confirmation from FedEx…why would I have that, I didnt ship it. Then they wanted to wait until the conclusion of the carrier claim before proceeding with a replacement. No can do! So then they place the order for the replacement part….to which the don’t have because the unit is no longer. They then try to offer me a lesser, heavier, narrower version than what i ordered for ‘no charge’ because it ‘cost more’. No can do! Then they asked what I had in mind which I hadn’t considered and later responded that I’d accept the other unit if they could provide a wheel or shifter combo to which they refused. They then wanted me to offer them a discount amount. No can do! Not my mistake to fix. They then come back with $50….i offer a compromise of $125, the midway point between the equipment I asked for and their offer. 4 days later….nothing. Mind you all this took 3 weeks as no one can seem to make a decision so often days went by between responses. Terrible service and terrible packaging for what should be the best on the market.

UPDATE: Sounds like improvements are needed in their internal process based on their response. Whilst I did finally receive my money back, everything detailed in my review was factual and thus I will allow it to stand as is, so that other customers can receive a fair, accurate, and detailed account of the experience they may can expect.

26. tammikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We genuinely appreciate you outlining your experience, and we understand how frustrating and time-consuming this situation has been for you.

Our support team followed the internal procedures in place to ensure that missing shipment cases are handled correctly and fairly, based on past experiences and carrier requirements. While this process is intended to protect both parties, we acknowledge that it led to delays and added frustration in your case, and we are sorry for that.

According to our latest records, the related items have now been returned and are currently being processed for a refund. This will be finalized within this week, and the amount will be returned to your original payment method.

We appreciate your patience throughout this process and hope that, once completed, this resolution can also be reflected in your review for the benefit of future customers.

Thank you again for your time and for bringing this to our attention.

The Trak Racer Team

Saanut 5/5 tähteä

Excellent

Product description is very detailed, communication in every aspect of the ordering process is top notch and shipping is always fast. I have purchased many times through the website and, I have never had a bad experience ordering with Trak Racer.

12. helmikuuta 2026
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for sharing your experience!

We’re thrilled to hear that our product descriptions, communication, and shipping have consistently met your expectations. It’s always great to know that repeat customers like you continue to have smooth and reliable experiences with us.

We appreciate your loyalty and look forward to supporting your sim racing setup for many more orders to come.

The Trak Racer Team

Saanut 5/5 tähteä
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear that you’re happy with the products and that the shipping met your expectations.

The Trak Racer Team

Saanut 5/5 tähteä

I purchased a Trak Racer Bass Shaker…

I purchased a Trak Racer Bass Shaker system and after testing, I had some questions and an issue. It took a while for the customer support team to respond, but once my case was picked up by Gab A everything was resolved quickly and in a timely manner. I was very impressed with the ongoing feedback and updates I was getting from Gab A on my issues and I was satisfied with the outcome. I would recommend the Bass Shaker as a product to add to the overall immersion experience on any sim racing rig as it comes as a complete and comprehensive kit and a choice of different mounts.

25. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Trak Racer-logo

Vastaus yritykseltä Trak Racer

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear that Gab A was able to assist you promptly and provide clear updates throughout your case. It’s great to know you’re satisfied with the outcome and that the Bass Shaker system has enhanced your sim racing experience.

The Trak Racer Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin