Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Excellent price including delivery. Very prompt delivery. Courteous and helpful over the telephone when I had to call with a query. This was the second time purchasing from this company and on both... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Web site very easy to navigate and purchase the tap I wanted. Very quick delivery with substantial packaging. Fabulous product, solid tap that looks good.

Saanut 5/5 tähteä

Great service, ordered a Bristan mixer tap on Wednesday and it arrived on Friday as expected. Checked box, all perfect. Fitted tap on Monday, much better than the one it replaced. Very competitivel... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent! Best price for a Franke accessory out of any of the suppliers. Website and payment process very easy to navigate. We have used Taps twice, each of our orders arrived very promptly with go... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kylpyhuonetarvikeliike
  2. Kylpyhuoneen remontointi
  3. Lämmityslaitetoimittaja
  4. Keittiösuunnittelija
  5. Putkityötarvikkeet
  6. Suihkuovet ja -kalusteet

Yrityksen kirjoittama

Taps Empire is U.K.'s leading retailer of bathrooms, taps, mixers, showers and radiators.


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

510 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Chrome monoblanc tap

Web site very easy to navigate and purchase the tap I wanted. Very quick delivery with substantial packaging.
Fabulous product, solid tap that looks good.

28. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

First class service

Excellent price including delivery. Very prompt delivery.
Courteous and helpful over the telephone when I had to call with a query. This was the second time purchasing from this company and on both occasions the all round service was first class.

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Best price for genuine Bristan tap…

Best price for genuine Bristan tap valves. Replaced them last year with after market product. (EML) they are scrap after 12 months with taps dripping. These genuine items are the right replacement parts for the job. (EML) after market parts were actually more expensive. These genuine parts were delivered free and fast.

20. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Extremely poor quality of product and ridiculous customer service

I bought an Ideal Standard Tesi Aquablade Close Coupled Toilet 6/4l with Standard Thin Seat and had an extremely disappointing experience with this purchase.
The toilet pan was delivered unboxed, which immediately raised concerns by the installer. A visual inspection was carried out before installation and no cracks were visible at that time. However, after only two weeks of normal use, a long crack appeared, causing safety concerns.
After a lengthy back-and-forth and delays in communication, a replacement was eventually offered as a “gesture of goodwill”. I was explicitly told the replacement would be fully inspected by the quality department prior to dispatch.
Unfortunately, the replacement delivered was in an even worse condition, with severe and clearly visible cracking. The delivery arrived without prior notice, and unlike the first delivery, the driver refused to bring the item into the property, leaving me to inspect it at the doorstep. This was particularly difficult as I was unable to move the item myself.
Given that this was the second severely damaged toilet pan supplied, and that the condition of the replacement directly contradicted the assurance that it had been quality-checked, I have completely lost confidence in both the product quality and the customer service.
While I understand the retailer acts as an intermediary, there is still a responsibility to ensure that suppliers provide products of acceptable quality. Overall, this has been a very stressful and frustrating experience, totally unacceptable and I would not recommend this company based on my experience. I am now requesting refund and waiting for their reply.

29. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Taps Empire-logo

Vastaus yritykseltä Taps Empire

Dear Carol

We have reviewed the details regarding the toilet delivered two months ago, and can confirm that no communication was received prior to the email earlier this year regarding the crack observed while cleaning. As the item was installed and in use, photographs showing the installed item and the crack were requested. The initial inspection of the photographs provided to the Ideal Standard warranty team suggested the damage may have resulted from impact or incorrect installation, as the item was delivered in perfect condition. However, a replacement was arranged from Ideal Standard as a gesture of goodwill.

We sincerely apologise that the replacement arrived damaged, despite being palletised and shrink wrapped. Please note that our drivers are generally restricted to ground-floor entrance drop-offs and any delivery beyond that point remains at the driver's individual discretion. Since you have opted not to receive a further replacement, we have contacted Ideal Standard to process a full refund for the item under your warranty.

Regards

Tim

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin