Samuel Johnston Arvostelua 

2 817
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Took a bit longer than I’d expected for delivery, but customer services responded with an explanation. The travel system and steriliser I ordered were top notch and the price was actually amazing... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

The customer service here is horrible, no response on email and their one phoneline constantly off the hook/showing as busy. Ordered over 3 weeks ago and still waiting for delivery.

Saanut 5/5 tähteä

Easy ordering. Item just as advertised. My new granddaughter very happy with the play gym. Delivery a little longer than expected but kept informed. Would definitely order from this company again. Go... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

We were in with my daughter in law looking a pram for our grand daughter that's due 20th December. Nathan ( mullask warehouse ni )helped us he was fantastic he went into every detail couldn't ask... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lastentarvikeliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Established in 1936 Samuel Johnston Ltd has been proudly providing baby goods for over 80 years. We have now grown to become Europe's leading online Nursery, Pram and Baby Equipment retailer. With our ever expanding range of over 80 top nursery brands we have absolutely everything you need for your new arrival!


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 6 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,2

Kaikki arvostelut

(2 817)

93 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Do not order from this company

Do not order anything online from this company. I would give them zero stars if that were an option. No order received and, after an initial response to my email querying this asked for my order confirmation email to be sent to them (they didn’t have this on their system), no further response. Their “customer service phone line” doesn’t work either. Thankfully I paid through PayPal but had to open a dispute to get a refund. Avoid!

3. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Samuel Johnston-logo

Vastaus yritykseltä Samuel Johnston

Thank you for your feedback.

We recently transitioned to a new website platform, and during that process we were temporarily operating two systems. That’s why we asked for your order confirmation — some orders didn’t transfer over correctly. Our phone lines have also been overwhelmed due to the surge in enquiries, which we acknowledge has caused delays and frustration.

Just to clarify: there would have been absolutely no issue getting a refund directly from us, regardless of whether you used PayPal or another payment method. We’re always happy to help resolve any issues — no dispute needed.

We're sorry this was your experience, but we’re working hard to get back to normal and really do appreciate your patience and understanding.

Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Absolute scam of a company

Absolute scam of a company! No working customer service phone line and does not answer email. Received no update on an “express deliver” order after two weeks and the platform shows no record of my order due to a broken online system on their end. I have been asking for a refund as I cannot wait for the item any longer and I have not received any response. Do not recommend any purchase on this website if you want to receive your items.

1. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Samuel Johnston-logo

Vastaus yritykseltä Samuel Johnston

We’re not a scam — we’re a long-standing business that recently went through a major website platform change. During that transition, some orders didn’t sync properly, which is why you may not have seen your order on the new system.

Our customer service team has been dealing with a huge backlog — which we’ve publicly acknowledged — and our phone lines have been overwhelmed, but we have never refused or ignored refund requests. If you had provided your order details, we would have processed your cancellation and refund without hesitation.

We understand your frustration, but a lack of response in a busy period does not equal a scam. We’re actively resolving outstanding issues and appreciate customers who give us the opportunity to make things right.

Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Products not fit for purpose & no replacement parts or repair route offered

The customer service from this company is ridiculous. We bought a Noordi pram bundle from them before Christmas which included a car seat. We only started using the car seat at the end of December and by late February, the car seat hood clip had broke. Went in today to speak to Samuel Johnstons, where we bought from, and see what could be done as it’s now catching on the seatbelt and they couldn’t have been more uninterested. They told us it wasn’t under warranty as it was “accidental damage” and there was no replacement part for us to purchase but yet it’s the car seat clip has came loose then tried to proceed to tell us we pulled it too far forward. Shouldn’t car seats be fit for purpose and shouldn’t they NOT catch on important parts of a car such as the seatbelt?!

Wouldn’t recommend them at all. Spent lots of money for to be let down 2-3 months into using a product.

23. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Amazing customer service

I ordered a Silver Cross pushchair and car seat in November. They arrived quickly and I got them for a great price compared to other sites but the car seat handle was completely snapped in half. Even though we'd passed the window for reporting damages listed on the website, Samuel Johnston's customer service were very understanding and as it was clearly a manufacturers fault they got a new one sent out to me as soon as I sent back the damaged one. The new one also arrived really quickly so I was very happy as my baby was due a month later.
5* service and I will be sure to use them again and I have been recommending them to friends too.

28. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Samuel Johnston-logo

Vastaus yritykseltä Samuel Johnston

Thank you for your review, greatly appreciated :)

Saanut 5/5 tähteä

Excellent service

Ordered and paid, arrived 48 hours later.
Easy process, goods arrived as described. Daughter in law delighted with her new twin pushchair. Well packaged, clear instructions.
Very Happy with the service

14. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Samuel Johnston-logo

Vastaus yritykseltä Samuel Johnston

Hi Graham. Congratulations, please reach out to our customer service team via email at customer-services@samueljohnston.co.uk

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service

Terrible customer service , please think before ordering from this company , late delivery over 3 weeks , boxes came damaged , pram part damaged , no support no part refunds/ compensation no nothing

31. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Item received within time frame and as described

We ordered a scooter for our kid and item arrived within the time frame and intact. The product is working well so far and I've registered for warranty with the brand. Overall, we're quite satisfied with our purchase. We didn't need follow-up customer support and prior to purchasing, Samuel Johnston was efficient with responding to emails.

2. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Best place to shop

The website was attractive not loads of colours , prices are reasonable and information on products wasn't in big vocabulary words, very easy to navigate around the website and delivery was fast and the product I bought not one fault Can I say compared to buying an item out of another store that has to be returned 3 times over faults and missing parts , when you sign up you get a welcome offer, I honestly couldn't fault the company at all, I got an 360 isofix seat and so easy to to put in the car. Saves a lot of time and also grows with the child , even the packaging it arrived in not unnecessary huge box and perfect padded so no damage being delivered. Cover can be washed and no sign of wear and tare, and my child loves the seat it's very comfortable, and even all the times it's been clean it looks just how it did when it arrived , great quality..
Delighted with it and recommended this site to friends and they loved it too

21. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Absolute appalling customer service

Absolute appalling customer service, no empathy for customers situations.
Paid for a travel system and only half the order was delivered. No urgency in trying to rectify their error. Just said they would raise an investigation with dpd. Dpd didn't even deliver the parcel so obviously they hadn't even looked into it correctly and tried to make out they have. When I explained I had recently been recovering from surgery they basically said they didn't care and should of reported missing items within 3 days. Explained I had been in hospital and if the email had of said it would be in two packages then it would of been reported. However, email states only 1 package. Scammers, stay well clear. I wish I had of asked for the customer service advisors name to report him as I have never experienced such poor customer care

20. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wrongly advertised and terrible customer service

Purchased a car seat online 2 weeks ago and was sent one with a different design than what we chose, have tried emailing and calling and have had no response to find out what's happened.
Spent over £200 and the customer service from them is non existent, no one answers the emails and the phone line just rings out and repeats the message of 1 for customer service or 2 for trade. False advertising and definitely would not recommend ordering from them.

2. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Samuel Johnston-logo

Vastaus yritykseltä Samuel Johnston

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any frustration caused by your experience. The car seat you ordered was in the process of transitioning to the latest version, which was reflected in the product description and images stating that the design may vary. However, we completely understand your concerns and are sorry for any confusion this may have caused.

We also regret that you had difficulty reaching our customer service team. We strive to provide prompt support and will review our processes to ensure a better experience for our customers.

We appreciate your feedback and will take it on board to improve our service.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered a fluffy ride on dog for my…

Ordered a fluffy ride on dog for my grandaughters 1st birthday & when she tries to sit on it she’s constantly falling off as the cover comes off constantly, i have contacted the company on several occasions by email & phone to be told there is nothing that can be done as this is by design, they then asked for videos to be sent & said they couldn’t give a refund or exchange , absolutely shocking customer service & will not use this company again !

8. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Don’t waste your time.

Paid for an item that said shipping within 11-21 days, a month later and still wasn’t shipped. Tried contacting customer services to ask for an update, never heard anything back. Refund requested.
Terrible company.

30. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Pretty nondescript satisfaction

Pretty nondescript satisfaction.
Delivery was at least a couple of weeks after expected, though requests for review were received way before the item. Can’t see that I’ll win an award for less than +ve review.
The customer service contact, could’ve been better. Had I not called before Christmas to ask where my item was, don’t think I’d have been contacted.
Yet to see what item looks like, out of the box. Any issues, I’ll add to this review

9. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Very poor customer service

Very poor customer service. Ordered the item with a paid extra express delivery (1-2working days) received an item in 13 days. Although it was holiday season- there were quite a lot of working days. Customer service was very vague and last email didn't even try to answer. Thanks you but never again.

4. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin