Playasia Arvostelua 

25 340
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

very fast, only issue is. i had another account that was not allowing a region change, which i required as my payment option (gcash) was not showing up. i has a paypal with a uk address so maybe there... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Been using PlayAsia for nearly 2 years now and never had a problem. PSN codes receive instantly within minutes or seconds.

Saanut 1/5 tähteä

이 회사가 잘못 되였다고는 하지 못합니다. 제가 나이가 있고, 이 앱이 너무 생소 하기 때문 입니다. 그리고 영문도 많고 번역을 눌러도 가다가 영어로 나오니 내용과 절차가 너무길어서 계속 진향하기도 어렵지만 이해하는데도 힘이드네요 최근 5년사이에 1억이라는 돈을 커드로 구입해서 송금하기도 했는데 최근 지인의 소개로 이걸로 해볼려고 했드니 포기해야 할것... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Easy, simple and Fat. I'm a client from Venezuela and to be able to purchase digital codes easily without obstacles due to my location is great, I discovered Playasia in 2020 and have been a loyal cli... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Videopelikauppa
  2. ja myös
  3. Askarteluliike
  4. Lastentarvikekauppa
  5. Lelukauppa
  6. Musiikkiliike
  7. Pelikauppa
  8. Pelipalveluntarjoaja
  9. Tietokonetarvikekauppa

Tietoja yrityksestä Playasia

Yrityksen kirjoittama

Playasia was established in 2002 and is the world-renowned leading independent retailer of video games, toys, soundtracks, and more!

As one of the leading retailers in Asia, Playasia offers global worldwide shipping that accommodates many delivery options to suit the customer's wants and needs. The company also provides various payment methods for customers to choose from and enjoy a great shopping experience.

Our mission is clear: unite gamers across the globe… we're here to provide you with all the products you love. Thanks to the outstanding customer experience, Playasia is THE place if you’re looking for a large variety of genuine products and global fulfillment!


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

25 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 89 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(25 340)

211 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I WAS SKECPTICAL AT FIRST HOWEVER THIS…

I WAS SKECPTICAL AT FIRST HOWEVER THIS SIT IS LEGIT, HIGHLY RATED

5. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Reggie,

Really appreciate you sharing this.

We get it—trying a new site can feel a bit uncertain at first, so it’s great to hear your experience turned out positive. Glad everything went smoothly for you in the end and that you feel confident using the site now.

Thanks again for giving us a chance and for the kind words. If you ever need help with anything, we’re here.

Best Regards,
Playasia

Saanut 5/5 tähteä

Great!

The CEO is interactive and hosts event bearing prizes.
The prices are great!
Sales are never seldom!
Packaging is secure.
The website is well-made.
Stock is quick to drop upon release.

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Titan Chicken,

Thanks a lot for the kind feedback — really appreciate you taking the time to share this.

Glad to hear you’re enjoying the prices, sales, and how everything’s packaged securely. We also try to keep the site as smooth and easy to use as possible, so it’s great to know that’s working well for you. And yep, stock can go pretty fast on releases, so we always recommend grabbing items early when possible.

We’ll keep doing our best to keep things running smoothly and improve where we can. Thanks again for the support!

Best Regards,
Playasia

Saanut 1/5 tähteä

I paid for a blizzard balance card but…

I paid for a blizzard balance card but all I got an intermediary website that issued the gift card (Wogi) and it is actually issuing Razer gold (currency to buy on razor shop).

That Razer gold site is very very invasive and I had to add a phone number and my national identity in order to create a wallet and redeem the code there. Furthermore it’s Razer gold and not the product itself. It’s terrible and the product page from play Asia does not tell us this. Go through hoops just to redeem a ridiculous code via 2 third party sites. This playasia website has been super sketchy and non transparent. What a waste of my time and money and potential data leak. I will not recommend ever. And guess what? The razor shop don’t even have $50 blizzard balance card at all. Super super scam move by playasia.

Luckily, blizzard shop accepts razor gold as currency, so I have to jump through another hoop to topup razor gold with my credit card, before purchasing a game via the blizzard bnet shop.

Seriously? F*** off PlayAsia. I already had a bad experience with shipping via economy taking 3 weeks (it’s delivery within Asia!) while my item from Amazon is reached me in a week, on the same price. Now I get scammed with this BS. I am never using playasia ever. Would recommend you guys not to, so they will improve. Just buy things off other sites.

If I can give -10 stars, I would.

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hi CyberMew,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear about the frustration this experience has caused.

We want to assure you that your concern has been taken seriously and has already been escalated to the relevant supplier for further review. We are currently looking into the redemption process and the product information provided to ensure everything is clearly and accurately communicated moving forward.

We understand how frustrating it must have been to go through multiple steps and third-party platforms to complete the redemption. This is not the kind of experience we aim to provide, and we appreciate you bringing it to our attention.

Your feedback has been shared with the team as part of our ongoing review, and we have also sent you an email regarding this matter for your reference.

Thank you again for your time and feedback. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

Best Regards,
Playasia Team

Saanut 1/5 tähteä

Poor service

Poor service. I made an order more than 24 hours ago. Order ID. #65204203
I have been waiting for the code since then to no avail. I opened a case to issue a complaint, no response as well. It’s been almost a day now: enquiry #19809879
Horrible

29. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Thank you for sharing your experience with us, Charles.

We’re truly sorry for the frustration caused by the delay with your order.

After carefully reviewing your order, we found that the issue occurred because the payment was made using Bitcoin. Since our system processes orders in USD, cryptocurrency payments can sometimes be affected by exchange rate fluctuations during the conversion and confirmation process. In this case, the final converted amount received was slightly lower than the required order total, which prevented the order from being automatically completed and caused the delay you experienced.

We completely understand how frustrating this must have been, especially after waiting so long without receiving your code or an immediate update from our support team. That is certainly not the experience we want for our customers.

We have already reached out to you directly with a detailed explanation of the situation, along with the resolution we can offer to help make things right.

We sincerely appreciate your patience and understanding, and if you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reply to our support message. We’ll be more than happy to assist further.

Best Regards,
Playasia Team

Saanut 5/5 tähteä

Fast delivery to email

Fast delivery to email. and the giftcard worked with no issue

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello our dear customer,

Thank you very much for your kind feedback!
We're really glad to hear that the delivery was fast and that your gift card worked perfectly without any issues.

We always aim to provide a smooth and reliable experience, so it’s great to know everything went well on your end.

If you ever need any assistance or have questions in the future, please don’t hesitate to reach out—we’re always happy to help.

Thanks again for your support, and we hope to serve you again soon!

Playasia

Saanut 5/5 tähteä

Very very happy sevice

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello there our Cheerful Customer,

Thank you so much for your review! Your “very very happy service” just made our day !

We’re really glad everything went smoothly for you—that’s exactly what we aim for!

If you ever need anything else, we’ve got you covered.

Hope to see you again soon!

Playasia

Saanut 5/5 tähteä

Great store

had a great experience buying a japanese gift card! the payment was fast and i recieved the code immediately!

26. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hi there our Gift Card Pro!

Thank you so much for your awesome review!

We’re thrilled to hear you had a great experience and that everything—from payment to receiving your Japanese gift card—was lightning fast! ⚡

That’s exactly the kind of smooth and instant service we love to deliver!

If you ever need anything again, we’ll be right here ready to help.

Enjoy your gift card and hope to see you back for another speedy purchase soon.

Playasia

Saanut 5/5 tähteä

This is a very good service when you…

This is a very good service when you need to get DLC and other similar items. There's not a lot of options in Halley Research station xD

26. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hi Dear DLC Explorer,

Thank you so much for your lovely review!
We’re really happy to hear our service could help you grab your DLC and digital goodies—especially when options are a bit limited there! XD

Wherever you are, we’ll do our best to keep things easy, fast, and reliable for you.

If you ever need anything else, just give us a shout—we’ve got you covered!

Stay amazing and happy gaming !

Playasia

Saanut 1/5 tähteä

Won't let me use code in the UK

Won't let me use code in the UK. Can you help

26. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Mate !

Oh no ... that’s not the kind of mission we want your code going on! Thanks for letting us know. Don’t worry, we’re ready to jump in and help you crack this case.

Could you reach out to us via our customer support page, or drop your order number here if you have it handy? Once we’ve got that, we’ll investigate and get things sorted for you as quickly as possible.

We’re on the case, let’s get that code working! 💪

Playasia

Saanut 3/5 tähteä

Digital Code Problem

Usually, I receive my codes instantly, but I have had a problem where it would show me “preparing order” but I actually never receive it until I cancel and get a refund.

23. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Dear Chris,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry for the inconvenience you’ve experienced with the digital code delivery.

In some cases, orders may remain under “preparing order” a bit longer as the code is being manually processed or while it undergoes additional security checks before release. This is usually done to ensure everything is properly validated and secure.

That said, we understand how important instant delivery is for digital codes, and we’d like to have this checked further for you. Could you please provide your order number or contact us directly via email so we can look into what happened and assist you accordingly?

We appreciate your patience and thank you for bringing this to our attention.

Best Regards,
Playasia Team

Saanut 1/5 tähteä

Hello everyone and good day I ordered …

Hello everyone and good day I ordered the resident evil generation pack on the switch and I looked everywhere and I really got excited to see 3 left in stock in play-asia so I didn't hesitate to order my copy I was so happy and filled with joy and I when I paid and received an invoice literally an invoice like a confirmation of the order next day I receive a long apology from their team stating it wasn't in stock? And then I tried to ask why would it happen like how there were 3 in stock I didn't get a clarifying answer on how that happened but I asked for a refund now it's more than a week I wanted a track for my refund they didn't send me one and like I said in my email first time buying from them and last time and I'm gonna be warning my friends about that site till the day I die
BTW here's my order number
#64984401

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hi Dear Resident Evil Survivor 🎮

First off—thank you for sharing your experience, and we’re really sorry this turned into more of a horror story than a fun purchase. That’s definitely not the kind of “Resident Evil” moment we want you to have with us.

We completely understand how exciting it must’ve been to spot those last few copies, and how frustrating it felt to find out it wasn’t actually available. Stock issues like this can sometimes happen due to timing overlaps, but we agree—you deserved a clearer explanation and smoother follow-up.

Good news though—we’ve got your order number (#64984401), and we’ll take a closer look at your refund status right away. Our customer service team will reach out to you ASAP !

We truly appreciate you giving us a shot, and while this first experience didn’t go as planned, we’d really love the chance to turn things around for you.

Hang tight—we’ll do our best to make this right!

Playasia

Saanut 1/5 tähteä

Muy mala experiencia

Muy mala experiencia, cuando lo compre nunca habian avisado que podia haber problemas con la region de canje (compre desde mi movil) entonces perdi dinero, 0 recomendable

19. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Benjamin,

Thank you for sharing your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We understand your concern regarding the redemption region issue and how this has led to frustration on your end, especially since this resulted in an unexpected loss.

We would like to look into your case properly so we can understand exactly what happened and assist you accordingly. For this, we have sent you an email requesting screenshots of the issue you encountered during redemption. This will help us coordinate with the appropriate team and review your concern thoroughly.

Once we receive the details, we’ll make sure this is properly checked so we can provide you with the right assistance.

We appreciate your cooperation and look forward to resolving this with you.

Best regards,
Playasia Team

Saanut 1/5 tähteä

Find Another Seller

Be careful with this outfit. They advertise unbelievably low prices on third party sites like gg.deals. Then when you click through to play-asia.com to buy, you discover the real price is 4 or 5X higher.

Always remember: If something sounds to too good to be true, it is.

18. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Pedro,

Thank you for bringing this to our attention.

We understand how unexpected price differences can be frustrating. Third-party listings may not always reflect current pricing due to promotions or regional variations. We’re continuously working to improve our pricing to give you the best deals possible.

We also currently have an ongoing clearance sale that you might be interested in checking out for great deals:

https://www.play-asia.com/en/clearance/00/71365

If you have a specific item in mind or need help while checking out, feel free to reach out to us and we’ll be happy to help.

Best regards,
Playasia Team

Saanut 5/5 tähteä

Great seller with items that always arrive safely packed

I've been buying from them for over 15 years now. The games always arrive and are safely packaged. Sometimes you need to wait longer if you buy multiple games, as they don't have it in the warehouse, but it's worth it in the end.

18. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Crim Rui,

Thank you so much for your kind words and for being with us for over 15 years. We truly appreciate your continued trust and support.

We’re glad to hear that your orders consistently arrive safely packed and that your overall experience with us has been positive. We also appreciate your understanding regarding longer wait times when items are not immediately in our warehouse.

It really means a lot to us that you still find it worth it after all these years, and we’ll continue doing our best to make sure your future orders are handled with the same care and reliability.

Best regards,
Playasia Team

Saanut 4/5 tähteä

Its my first time ordering at playasia…(Update)

Its my first time ordering at playasia and i have to give it a 1 star. I ordered the Nikke Material Book (order Number is #64877204) and CS number is (19729377 &19735625) because i only could upload 3 images. The Item WAS IN STOCK at the 4th of April but instead of the material book i did got art book. I didnt wrapp of the seeling and i was wondering how the F hairs got under the wrapping. Im super frustrated and angry about this looks to me that playasia takes his Job not very serious. After checking the Shop again the material book is obviously now out of Stock and gets back at the 30th April because its considerd a collectable now.

I will change this Review if we get things done, but after i saw the condition of it with hairs under the wrapping a simple refund or something else is not enough. I hope you can send me the right item after we get things Sorted out.

If we get this sorted out i will change my review but so far a 1 star for me very disappointing.

Update: After getting in contact with the CS from Playasia we talked about the situation and the Provided evidence from me made the situation pretty clear.
They saw the Video and Pictures and Immediatly without hesitation they took care about this situation.
The correct Book was deliverd this time and as i promised i change my review from 1 Star to 4 Stars
The CS was really nice and answered properly to my Questions and concerns (so no casually genereted message just that the email hit there server is obviously genereted like in all companies).

Overall it was a good CS experiance.

Im now more willing to consider the playasia shop if i really want something from overseas.

18. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello BtD JuniorRoot,

First of all, we are truly sorry for the inconvenience this has caused you. We understand how frustrating it is to receive the wrong item, especially since this is your first order with us and you were really looking forward to the Nikke Material Book under order #64877204.

Based on our checking, we have already arranged a reshipment of the correct item you originally ordered, and this reshipment order is also scheduled to be shipped out today. Kindly log in to your account to review and confirm the details at your earliest convenience.

On the other hand, we would also appreciate your confirmation of your preferred date and time so we can arrange the pickup of the wrong item received. We have sent you an email as well, and you may simply reply there so we can coordinate this with our team.

We truly understand how important it is for you to receive the correct item in good condition, and we sincerely apologize again for the inconvenience this has caused. We appreciate your patience and understanding as we work to resolve this for you.

Best regards,
Playasia Team

Saanut 5/5 tähteä

Timely and great customer support!

Customer support was great! Everything was well explained and as soon as Playasia received their stock the package was shipped within a day! Can’t wait for it to arrive!

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Scarlett,

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear that everything was clearly explained.

We truly appreciate your patience and support - it means a lot to us! We hope your package reaches you soon, and that you enjoy it once it arrives.

If you ever need anything else, we’re always here to help!

Playasia team

Saanut 1/5 tähteä

I bought the Deluxe Box of Crimson…

I bought the Deluxe Box of Crimson Desert for PS5, and with all the fees it came to 188 euros.

Then they sent me an email saying it was no longer in stock and that only the Japanese version was available. Even so, I accepted. That box cost 107 euros, which means I should have a balance of 81 euros.

I told them I wanted the Asian version and chose Resident Evil Requiem for PS5.

Then they emailed me asking to pay the shipping fee for Resident Evil. Fine, I paid an extra 5 euros.

After that, they sent another email saying that the Crimson Desert box was still not available.

I asked them to send Resident Evil first while I waited for the Crimson Desert box.

And now they are charging me an additional 98 euros.

They are incompetent, liars, and scammers.

I do not recommend that anyone buy anything from this damn site.

15. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be. We’d like to properly check what happened and clarify the charges on your order.

Could you please provide your order number so we can review the details and assist you further?

We appreciate your patience and will do our best to resolve this for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I haven't received my refund yet.

I purchased an item from this company and received the wrong item about a week ago.

I contacted customer service immediately and sent an email, but haven't received a response.

I expect this issue to be resolved promptly and the company to issue a refund quickly.

Order #64723021

28. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Hello Chin,

We completely understand your frustration regarding the wrong item you received and the delay in getting a response. Please rest assured that we’ve acknowledged your concern about the refund for order #64723021 and are looking into it promptly.

For your reference, we’ve already sent an email directly to you with clarification regarding the refund process. We hope this helps provide more details and peace of mind.

Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,
The Playasia Team

Saanut 1/5 tähteä

never got my item nor my money back

I purchased an item from this company and received the incorrect product almost 20 days ago.

I contacted customer service immediately and provided all the requested information and proof. Since then, I have sent multiple emails and opened several tickets trying to resolve this issue.

Throughout this entire time, I have repeatedly been told to wait while the matter is being “investigated,” with no clear timeline or resolution.

At this point, the company has already acknowledged that they sent the wrong item. There is no reasonable justification to continue asking me for more time and patience.

This situation has gone far beyond acceptable. Making a customer wait this long for a simple refund, after admitting the mistake, is both unreasonable and disrespectful.

I expect this issue to be resolved immediately and my refund to be processed without any further delay.

Order #64561063

27. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

Thank you for your message, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience this situation has caused you. We completely understand your concern regarding the delay, especially after the issue was already acknowledged.

After reviewing your case, we will now proceed with a full refund for your order. There is no need for any further action from your side at this stage, and we are prioritizing your case to ensure it is resolved as quickly as possible.

Once the refund has been processed, you will receive a confirmation email. Depending on your payment provider, it may take a few business days for the amount to reflect in your account.

We truly apologize again for the inconvenience and appreciate your patience while this was being handled.

Saanut 1/5 tähteä

MY MONEY WAS STOLEN

I paid for an item which i never recieved, it`s been half a month, and they STOLE MY MONEY, because they are now ignoring me and won`t give me a refund, I`ve already sent various emails, and contacted customer service but they are actually ignoring me so they can steal my money. GIVE ME BACK MY MONEY, for order number 64561063

5. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Playasia-logo

Vastaus yritykseltä Playasia

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay in receiving your order.

We have reviewed your order (Order No. 64561063), and we can confirm that a refund will be issued for this purchase. Our team will process this as soon as possible, and you will receive a confirmation once it has been completed.

Please note that the refund timeline may vary depending on your payment provider, but we will ensure it is fully processed on our end.

We truly appreciate your patience and understanding, and we are sorry for any inconvenience this situation has caused.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin