Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I had $330.00 taken out my account from fraudulent company! I did my own investigation and discovered the company was fake. In addition, net spend sent a fraudulent notice. Subsequently, they said no... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I have been with Netspend for years & I would not trade them for any bank in my town, they have always had my back over the years. My account has recently been hacked no thanks to walmart stores an be... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I loved using my Western Union Netspend account, app and card until I forgot my password and have attempted to reset it via email, phone calls, etc for YEARS NOW!!! I can still use my card but I c... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I've been using Netspend for 8 years and I can't praise it enough! Getting a Netspend card is simple, the sign-up process is straightforward, and their app is very efficient. In all these years, I've... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Vaihtoehtoiset rahoituspalvelut
  2. ja myös
  3. Muut kuin pankin rahoituspalvelut
  4. Rahoituslaitos

Yrityksen kirjoittama

Netspend is a leading provider of prepaid debit cards for personal & commercial use.


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

36 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,9

Kaikki arvostelut

(35 542)

89 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Okay here is the deal

Okay here is the deal. BS aside. Netspend been a headache since i started with them. Netspend I don't understand why you keep asking me to leave a review. This how you ask me. Would you let us know how we doing . I remember telling you that im the last person you should be asking. Only time you Netspend ever did anything right for me was when i moved to the west an i left a Netspend card behind at the house i was staying at. Anyways when it came time for me to receive SSI benefits check you didn't allow me to. I PEACH an called you out your name an prayed you death. On one of them days i called you Netspend an heard the voice of a young lady that spoke ENGLISH no half ass English but spoke the proper English. When she spoke it sounded like she was signing. She said LOOK JESSE IM GOING TO TRY AN HELP YOU. SO YOU CAN GET YOUR ACCOUNT UNBLOCKED. JUST NEED YOU TO STOP WHAT YOUR DOING AN LET HELP.SHE DONT CALL NETSPEND ILL GIVE YOU A CALL MYSELF ONCE I SPEAK WITH NETSPEND ABOUT LETTING YOU GET ACCESS TO YOUR MONEY. AN GOOD GOD SHE DID IT. CALLED ME WHEN SHE SAID SHE WAS AN MADE A NEW ACCOUNT WITH NEW PASSWORD AN I GOT MY MONEY. BLESS THAT ENGLISH SPEAKING YOUNG LADY. THAT WAS THE ONLY TIME YOU NETSPEND DID ANYTHING RIGHT. THEN NETSPEND SHOWED ITS ASS AGAIN. REMEMBER NETSPEND WHEN THEY STOLE MY MONEY AN I ASKED YOU OVER AN OVER TO ASK FOR PICTURES OF PERSON TAKING MY MONEY OUT AT A ATM. AN YOU DIDN'T. IM STILL HURTING CAUSE OF THAT. I LOST MY PLACE CAUSE COULDN'T PAY MY RENT. ITS REALLY HARD TRYING GET UP FROM THAT. AS YOU CAN SEE IM STILL BUTT HURT. AN YES I STILL SAY NETSPEND YOU OWE ME A LITTLE OVER 900 HUNDRED DOLLARS. YOU OWE ME A LITTLE OVER 900 hundred dollars. I has police standing next to me when you Netspend was sending me alerts about some still trying to use that card to get money out. An i told you Netspend this an you just shined me off. Then just other day you called me a liar. Some about you took down a review i had put out. I can't lie so f you an whoever else feels some type way about what put out in a review. You the lie. Want to be playing Bank lookin ass... an i just found out that you Netspend DON'T report to the credit bureau that i always over draft my cards but you get it all back come day my benefits check hits my account. NEVER FAILED YOU. NOW IF I WERE TO SKIP OUT ON PAYING YOU WHICH I COULD BUT DON'T CAUSE I BET WHAT TO BE PLAYING BANK LOOKIN ASS WOULD DO REPORT IT TO THE CREDIT BUREAU. DUK IS THAT. TAKE DOWN THIS REVIEW GIVE A DUK.YOU ARE GOING TO TAKE IT DOWN CAUSE SPEAK WITH TRUTH ABOUT YOU. SO TAKE IT DOWN WANT TO BE PLAYING BANK LOOKIN ASS.AN ILL BE BACK WITH MORE DIRT ON YOU NETSPEND

27. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We have requested more information so we can look into this. Please respond to our request.

Saanut 1/5 tähteä

Worst banking experience I ever had

Opened a pre paid credit card account and linked my bank account to it. I was able to transfer money from my bank account to the pre paid card, but every time I tried using card it was rejected. I contacted support and after 30 minutes they told me my account wasn't fully activated and they took care of it, but it may take an hour or two before the card works. I waited 7 hours and when I tried to use the card again it was still getting rejected. After another hour with support they told me my account was fine and they would escalate the issue, it it may take days before it is fix if ever. I decided netspend wasn't worth it so I logged into my account and tried to to transfer my money back to my linked banked account, but kept getting error telling me to try again later. So for third time I contacted support and after 60 minutes of them blaming me, the websites I tried to use the card, and my bank for not letting me transfer the money back, the finally agreed to close my account and send me a check for a refund. Of course I have to wait up to two weeks to get the money back that only took them seconds to transfer from my bank account

23. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We're disappointed to hear that you had such a poor experience. We will be investigating what happened to ensure this isn't an issue in the future. Thank you.

Saanut 2/5 tähteä

Big fat scam

I really regret purchasing a card from Netspend. I buy the card at Family Dollar, use it once to buy something off the app store, all of a sudden it starts declining. Also why must I verify myself for a temporary card?? I only needed to see the balance(I thought that was why it was declining but nope) I want my 41 bucks back. Let me get my money back netspend.

22. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We'd be happy to investigate your issue. Please respond to our request for more information so we can locate your account. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

After 20 + years of having NetSpend…

After 20 + years of having NetSpend they are now limiting how much I can transfer to my spouse. It's not their money and they shouldn't have a say on me getting it. I will be looking for a different place to do business, maybe one with people who speak good English

15. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We appreciate your feedback. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Shut them down

Bounced a $200 transfer after the first transfer went through ok. Charged me $5 for the card, then another $5 after I called to ask for statements. Thiefs. Customer service replies fast but will demand your personal and financial info such as your regular bank statements. Someone needs to shut them down. I want my $10 back.

13. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

Thank you for taking the time to share your experience. Our fee schedule is clear outlined in the terms and conditions that you agreed to when you signed up. We would still be happy to take a look and ensure that everything was handled correctly. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

This company charges 2.00 every time…

This company charges 2.00 every time you use your pin absolutely not me using my pin lets the company know that I the card holder is the user of the card and they wanna charge you for it disgusting money hungry company

9. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

Thank you for taking the time to share your thoughts. We are very transparent about the fee schedule associated with your card and you must agree to that schedule when you agree to terms and conditions. We'd be happy to see if you're eligible for an upgrade to an account that has a low monthly fee rather than a per transaction fee. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

I hate this company

I hate their "Risk Management" system lost 170$ never again using netspend.

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We'd be happy to take another look at your concern. Please respond to our request for more information so we can locate your account. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Extra Fees

This company charges you every time you use your own money and to send you a check if you want to close the account.

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We're sorry that you missed the fee schedule when you agreed to terms and conditions. We are very open and fully disclose all fees at the time of sign up. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

got over $1000 stolen from me from a…

got over $1000 stolen from me from a purchase i made online, waited over a month for my dispute just to have it reopen and immediately denied. got told there’s absolutely no one i can call and nothing i can do. i am extremely upset and i want my money back.

01/ 13/26
how can i give you the information you need? i can’t put an email or phone number this way.

4. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We would be happy to take another look at this issue for you. We've requested more information from you so we can locate your account. We look forward to your response.

Saanut 1/5 tähteä

Thank you for working to get my money back I spoke to a nice young man promise me they will get get the job done I apologize

I had the the NetSpend card my Disability Social security for 967.00 there is fraud they did nothing to stop it.It was all gone on December 26th 2025 they did nothing to help all I got was runaround lies I gave them all the information they are . I will do anything to stop them from stealing from people how do they get away stealing a Government ✔️

23. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We have reached out to the cardholder about this concern and working to resolve the issue. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

I don’t know how this company got my…

I don’t know how this company got my data, but I’ve been getting targeted email and mailers. The fact that they send me a card that could be activated perhaps by anyone and they don’t give you any information about how this could work is bullshit in my opinion. This feels illegal And highly unethical.

31. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We'd be happy to remove your information from our marketing. Please respond to our request for more information so we can get that taken care of for you. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Customer service needs more training…

Customer service needs more training when talking with customers. All the over talking, the uhhs not cool. Especially when you are trying to explain the problem and the agent keeps overtalking you. Now for the biggest issue..had to report card stolen since i had 2 fraud charges on my card..plus 2 $20 overdraft fees. I got the regular money back and now Im being told I cant have my overdraft fees. Something that was out of my control. And now im being told i cant have my money back..yep time to move my money somewhere else..this aint the first time neither

13. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

Thanks for taking the time to share your experience. We will pull and listen to the calls and coach our agents as needed. Please respond to our request for more information so that we can address the overdraft fees. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

I HAVE AN ISSUE WITH HOW IT IS ALLOWED…

I HAVE AN ISSUE WITH HOW IT IS ALLOWED FOR A CUSTOMER TO GET A CARD, PUT A PIN CODE, AND NOT BE ABLE TO USE THE CARD. WHY IS IT ALLOWED FOR A CUSTOMER WITHOUT ID TO GET A CARD AND MAKE A PIN CODE AND STILL NOT BE ABLE TO USE IT? NOW, DUE TO THE LACK OF INFORMATION GIVEN BY THE CARD ISSUER, THIS CUSTOMER MUST NOW WAIT 20 DAYS TO RECEIVE A CHECK IN WHICH SHE MAY BE ABLE TO CASH DUE TO LACK OF VALID IDENTIFICATION. SHE SHOULD NOT HAVE BEEN ABLE TO PUT ANY MONEY ON THIS CARD DUE TO HER NOT BEING ASKED FOR VALID IDENTIFICATION AT PURCHASE. THE BUSINESSES THAT SELL THIS CARD NEED TO BE MORE INFORMED ON NETSPEND'S POLICIES AND PROCEDURES TO ENSURE THIS DOES NOT HAPPEN TO ANYONE ELSE. IF THIS WERE TO CONTINUE, THEN THEY SHOULD NOT BE ABLE TO SELL YOUR PRODUCT.

15. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We appreciate you taking the time to share your thoughts. We'd like to investigate your concern. Please take the time to respond to our request for more information. Thank you.

Saanut 2/5 tähteä

Unable to make outgoing bank transfers

The pros are getting my direct deposit 3 days before a paper check. And being able to overdraft for a $20 fee.
After over TEN years with the company the BIG Cons: I am unable to add my 2 other bank debit cards in order to do transfers. I was able to add a bank account. But every time I try to transfer funds from Netspend which has $849 availabe, an INSFFICIENT FUNDS pop up blocks my efforts!! I called customer service and was assured that this would be remedied within 15 minutes. Lies!

15. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We'd be happy to investigate this for you. Please respond to our request for more information.

Saanut 1/5 tähteä

Run, don't walk, away from Netspend!

I checked one start only because I couldn't move forward with Zero stars. This is the worst debit card in the world. I received this card as a Christmas gift and attempted several times to activate it, needless to say I was not able activate successfully. When I did speak to someone, they requested all type of personal information. Which is extreme for a debit card to get activated. Finally, on my last attempted I was told that they card could not be used because inactivation fees had been taken out of the card because I did not use the card. The reason I did not use the card was because I could never get it activated. I would never personally use Netspend and I will deter anyone from purchasing a debit card from this company. When I finally, spoke to a "Supervisor," he tried to send me a card with my name that I can load. I told him that I was not looking to receive a card or get any type of account sent up from Netspend. Basically, this company is stealing money from consumers and apparently, they are getting away with this type of business behavior.

10. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We take account verification very seriously and are legally required to verify the identity of cardholders, just like any other bank. We would be happy to investigate what happened and see what we can do to make things right. Please respond to our request for more information. Thank you.

Saanut 5/5 tähteä

Cornelius from customer service is…

Cornelius from customer service is soooo amazing with his skill of patients omg he deserves a raise I literally rolled home on my bike with five minutes to get my verification code made it back in time an he got the job done love u for that an thanks

19. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

Cornelius really is the best! We've let his manager know about your compliments. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Do not use this service

The worst communication very hard to understand

15. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We're so disappointed to hear that you are unhappy. We've requested more information so we can assist.

Saanut 2/5 tähteä

Very disappointing

Very disappointing. For the past several days I’ve been unable to do a transfer from my debit card to my Netspend account. While bank transfers still work, it takes literal days. I called support. They were pointless. They said it should work and there “might be technical issues”. I uninstalled the app, reset my account, etc. Still doesn’t work. I’m going to try Chime instead- at least they have actual support.

Update as of 11/12: I still cannot add money, Netspend still hasn’t reached out. So I’m planning to spend my balance down and cancel my account. I would not recommend that you order one of these cards- you will be sorely disappointed.

9. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

This is not the experience we expect you to have. We'll be in touch soon to resolve this. Thank you.

Saanut 4/5 tähteä

Never received my bonus even though I…

Never received my bonus even though I did the DD requirements. Tried calling was on hold for 30+ minutes. Charging a bank fee in 2025 is a little crazy too.

Edit: They reached out and truly showed that they care. Amazing customer service.

3. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Netspend-logo

Vastaus yritykseltä Netspend

We'd be happy to see if your account qualifies for the promotion. Please email us at socialsupport@netspend.com and provide your full name, the email address on your account and mention the amount of the promotion and that we messaged you on Trustpilot. Thanks!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin