The worst order ever. First they marked as delivered without actually delivering. When contacted customer care finally order arrived. Cake was all Dismantled due to Poor handling by delivery person.... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Hi all Before ordering please check out my comments. I ordered a birthday cake and a present for my mother but Myflowertree people ruined all the happiness. They haven’t delivered and also they hav... Näytä lisää
NOT DESERVE TO BE GIVEN A SINGLE STAR OTHERWISE THESE FRAUD PEOPLE SHOULD BE TAKEN TO LAW. RAKHI GIFT FOR MY SISTER ON 9TH AUGUST 2025 WAS DELIEVERED AFTER 3 DAYS AND THAT TOO AT 1 AM MIDNIGHT EV... Näytä lisää
I have never experienced this level of unprofessionalism charged high price and goods not delivered as per date committed. Shame on cheating emotions of customers. Order was supposed to go yesterda... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
- Lahjatavaraliike
- ja myös
- Leipomot
Yrityksen kirjoittama
MyFlowerTree delivers over 1200 orders a day and growing. Our values haven't changed since those days, we're still on our way to make it a highly valuable and reliable brand. We love our customers who trust us with their important occasions. We take this responsibility very seriously.
Yhteystiedot
East Patel Nager, 110008, Delhi, Intia
- 9871141000
- ce@myflowertree.com
- www.myflowertree.com
Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
No delivery for mothers day...none…
No delivery for mothers day...none arrived yet either...
Don’t invest money for the products from this company
Online payment accepted product not deliver numbers given are not reachable
Class Action Lawsuit against MyFlowerTree
Dear @All,
We are filing a class-action lawsuit against MyFlowerTree. We have faced similar experiences and have found that they have duped quite a lot of others as well. Whoever has been duped by this company, please send your name and contact information on hsavle121 @ gmail.com. Our lawyers will reach out to you.
Thank you.
Order not delivered for 15 hrs (and counting) on Mother's day
Ordered bunch of flowers for Mother's day at 8am with same day delivery. Delivery was between 6am to 9pm per their website and tracking. The order was not even started till 8pm. It's now past 10pm and no sign of the order. Customer call numbers are busy or non existent. Cannot request refunds. Don't order from here. Use local flower shop or Zomato or FnP instead. The owner should be ashamed of the service.
Worst ever they don't deliver on time…
Worst ever they don't deliver on time at all if we schedule any delivery, I have face this consecutive 2 times and decided not to ever again from them
Birthday cake for mother
I ordered a birthday cake for my mother. They didn’t deliver it on the day of birthday and sent me an email confirmation that the item is delivered. when i made a complaint, next day evening a cake costing rupees 350 is delivered to my mother. The cake was bought from a bakery in my neighbouring town and delivered it to my mother. I had paid them Rs1590 for the cake and Rs350 for the delivery. This is unprofessionalism and fraudulent activity from your their end. Nothing more to tell those people; God bless you.
Myflowertree.com is a scam site. BEWARE OF FRAUDSTERS!!!
I am extremely disappointed and disgusted with the services provided by this fraud company. I cannot believe that I fell victim to their scam and paid them the full amount of 1450 for a bouquet, small teddy bear, and chocolates. The company promised me a beautiful bouquet with a combination of lily flowers and roses, along with 15 chocolates that were supposed to be worth 50 rupees each.
However, when I received my order, I was shocked to see that the chocolates were of poor quality and were only worth 10 rupees each. When I complained to the company, they sent me another pack of the same cheap chocolates. This was not what I had paid for and I was extremely disappointed.
When I confronted the company about the poor quality of the chocolates and the missing lily flowers, they had the audacity to tell me that this was all I would get for the amount I paid. This is a clear case of fraud and false advertising. The company promised me something and delivered something completely different.
I am appalled by the lack of professionalism and ethics shown by this company. They have no regard for their customers and are only interested in making a quick profit by scamming innocent people. It is unacceptable to cheat people out of their hard-earned money in this manner.
I would strongly advise everyone to stay away from this company and not fall for their false promises. They are scammers and will only disappoint you with their subpar products and services. I regret ever trusting them and I hope that my review serves as a warning to others to not make the same mistake.
In conclusion, this company is a fraud and should be shut down immediately. They have no place in the market and should not be allowed to continue deceiving people. I hope that the authorities take strict action against them and ensure that they do not continue to scam innocent customers.
DON'T deal with this company
Ordered flowers from overseas to deliver to an Indian friend. No delivery of flowers, no response from customer service, my money has gone down the drain it seems. Too bad I didn't check the reviews here first. Everyone giving one star here is absolutely right. DON'T deal with this company
Sent dead flowers instead of 36 fresh…
Sent dead flowers instead of 36 fresh white flowers. I am taking them to the consumer court. Everyone who has a bad experience, feel free to reach out to me on facebook (Sara Alam) and we can get our money refunded plus make sure this company runs out of business
Order says never came!!!
Order says never came!!!
Big scam
Big fraud and cheat company
Big fraud and cheat company.
PLEASE DON'T BUY ANYTHING FROM THEM.
The order status is showing delivered but actually nothing delivered. For last 2 months struggling to get my money but every time they say we can refund only in your wallet, for last 15 days the money is still not refunded in wallet as well.
This is pure cheating and fraud for the…
This is pure cheating and fraud for the money I have paid (1600 Rs) ,I received 10 dead roses.i will definitely appeal to the consumer court and get things justified.
From
From: You
Date: 19 February,2024-16:29
What's is Update of the My Order for the COMBO pack? What t is The status of the My Gift ? Order gift on the Valentine days?
Usually, we re-attempt delivery same day however due to huge Valentine week Rush the rider could not wait or re-attempt again.
We can re arrange the delivery or We can cancel the order and issue 100% refund in MFT wallet for future purchasing
What is Meaning for the This sentences ? Please explain the Briefly
From: You
Date: 14 February,2024-12:28
hello teams,
Rearrange the COMO pack with Proper Teddy+12 Rose Flower+ Dairy Milk as per Description in COMBO PACK.
send to My Update Address at Nanded to the Same on the Today.
Its delay from 2-3 Days from my order.
I am very disappointment of the Feedback and lack of Communication from Myflowertree teams.
Clarification from communication to user and complete the issue ASAP
From: You
Date: 14 February,2024-12:19
I want the to sent the delivery same addres on working days Monday to Friday time between 10 am to 5 PM
Please arrange today urgently
Waiting for my customer very aggressively.
We are aggressively waiting for your company feedback and Nanded person feedback.
We are using your site regularly. This times I face very bad phase and disappoint to service from your side
Please clear the issue today
From: You
Date: 14 February,2024-12:19
I want the to sent the delivery same addres on working days Monday to Friday time between 10 am to 5 PM
Please arrange today urgently
Waiting for my customer very aggressively.
We are aggressively waiting for your company feedback and Nanded person feedback.
We are using your site regularly. This times I face very bad phase and disappoint to service from your side
Please clear the issue today
From: MyFlowerTree
Date: 14 February,2024-12:15
Dear Customer,
Thank you for choosing MyFlowerTree
In regards to your recent order, we would like to inform that delivery was attempted by our team on ;, however the delivery was not completed due landmark issues/phone not reachable.
Usually, we re-attempt delivery same day however due to huge Valentine week Rush the rider could not wait or re-attempt again.
We can re arrange the delivery or We can cancel the order and issue 100% refund in MFT wallet for future purchasing
Your satisfaction is of highest importance to us and we thank you for highlighting the issue.
We assure you of our best services at all times. "
From: You
Date: 12 February,2024-11:07
dear sir,
we didn't get the any Combo Product from Your side. I didn't get the any email on the working day. I expect the combo product on the my delivery address today.
From: MyFlowerTree
Date: 12 February,2024-11:03
Dear Customer,
Thank you for choosing MyFlowerTree
In regards to your recent order, we would like to inform that delivery was attempted by our team on ;, however the delivery was not completed due landmark issues/phone not reachable.
Usually, we re-attempt delivery same day however due to huge Valentine week Rush the rider could not wait or re-attempt again.
We can re arrange the delivery or We can cancel the order and issue 100% refund in MFT wallet for future purchasing
Your satisfaction is of highest importance to us and we thank you for highlighting the issue.
We assure you of our best services at all times. "
From: MyFlowerTree
Date: 09 February,2024-22:00
Dear Secret,
Just thought to keep you posted that we are working on your complaint and it shall be resolved shortly.
We thank you for choosing India's Favorite Gifting Destination
Customer Service
MyFlowerTree.com
Scam Company
Fake delivery. Please never ever use this website. It is a complete scam.
I ordered a few things for my friend and the order was not at all complete. So I raised a complaint with the company and they closed the complaint without solving the issue. Such a very big scam company. It better to use other genuine company like the Ferns and Petals.
I am not doing this to promote any other companies. But this is a real anger from a dissatisfied customer.
Fraud. Company cheat
It's afraid company. Order recieved and product not delivered still the online status is showing that the product is delivered.No way u can get refund.
Big cheat
Fraud and Scammers
Unfortunately I hadn't read the reviews on Trustpilot before placing the order - but all reviews here seem accurate: it's a highly fraudulent and scamming website. They accept orders, add various additional charges but don't deliver. Please do not waste your money on these guys. Despite providing a detailed address, with manned reception and 2 phone numbers, no attempt or contact was made for delivery. Evidently, a fraudster - needs to be reported!
Dead Company - BE CAREFUL
Order ID: #1259015 was supposed to be delivered on 14th Feb evening, it was not delivered on 14th, they gave a fake excuse and told us that it would be delivered on 15th. Delivery was not done on the 15th too. Customer care is impossible to reach, they don't pick up phone calls. Mails are not responded to.
Order flowers for wife's birthday on…
Order flowers for wife's birthday on 14th Feb, Charged 150 rupees due to Valentine's days rush, but did not deliver. Customer care number does not work. No way to cancel or contact the vendor. On 15th Feb they are delivering the flowers and the delivery guy says I wont get refund if I don't accept the flowers. Pathetic service. Thugs looting money.
I wish I could give stars in minus it's…
I wish I could give stars in minus it's soo unprofessional and basically fraud website
On 14th I ordered roses cake and teddy and paid for it and it never got delivered
Fraud 100%
Fraud 100%. Do not buy from this company. They have absolutely no active source of communication with them and refuse to give you any sort of information about your purchase.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.




