Tuotteilla on halvat hinnat, koska tulevat suoraan tukkurilta. Itse peruin tilaamani tavaran, koska tuote piti saada heti, mutta jos on aikaa odottaa ja tavara saapuu niin sitten suosittelisin. A... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Multitronic on perustettu vuonna 1995 ja olemme yksi Suomen suurimmista verkkokaupoista, myös tuotevalikoimaltaan. Lanseerasimme verkkokaupan sekä domainimme, Multitronic.fi, jo vuonna 1999. Erittäin laajan, yli 100 000 tuotteen valikoimastamme löydät kaikki tietotekniikan tuotteet kuten tietokoneet, komponentit, oheislaitteet sekä kaapelit. Näiden lisäksi myymme myös kodinelektroniikkaa, kodinkoneita, koti- ja puutarhatuotteita – eli yllättävän paljon kaikkea. Tarjoamme myös erittäin laajan valikoiman varaosia kaikenlaisiin IT-laitteisiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaalle aina mahdollisimman henkilökohtaista palvelua. Multitronicin asiakaspalvelutiimi palveleekin sinua puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median kanavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Myllärinkatu 10, 65100, Vaasa, Suomi
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 82 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Kaksi tuotetta tilattu, molempia reilusti verkkokaupan saldoilla tilaushetkellä. Tilattu 15.12., arvioitu toimitus verkkokaupassa näytti tilaushetkellä 21.12. molemmille. 21.12 soitin asiakaspalveluun kun tilauksesta ei mitään kuulunut, todella nihkeä (jopa v***umainen) henkilö vain kyseli että haluanko perua tilauksen ja että ei hän tälle mitään mahda. Kertoi samalla että verkkokaupan saldoilla näkyvät tuotteet eivät oikeasti olekaan heillä, vaan tukkurilla. Joulu oli ja meni, lahjat jäivät tältä osin lapselle antamatta. Kiitos tyhjästä, halpa hinta ja ennenkaikkea pas..tillin makuinen asiakaspalvelu saavat minut seuraavalla kerralla tilaamaan muualta kalliimmalla. Ennen tätä tilausta olen tilannut kaksi kertaa Multitronicilta, molemmat toimitukset ovat viivästyneet mutta tyhmänä ajattelin että heidän toimintansa verkkokaupan osalta olisi parantunut. Ei ollut.
Edit. luin muut arvostelut läpi ja pudotan kahdesta tähdestä yhteen. Ei tällä tavalla vaan verkkokauppaa tehdä nykypäivänä. Täsmennän myös että miksi halpa hinta miinuksena; eurolla saa sen euron arvoisen asiakaspalvelijan.
Asun Oulussa. Tilasin Multitronicilta Akkulaturin sunnuntai 14.11.2021 ja maksoin sen pankkisiirrolla saman tien. Maanantaina sain tilaus- ja maksuvahvistuksen ja arvion tuotteen saamisesta 19-22.11. Kuitenkin jo 18.11 postin seurantakoodin mukaan tuote oli jo haettavissa eli tässä kaikki meni kiitettävästi.
Oliko onnekas? Terv. Reino Kellosta
18.9.2021 tilattu netissä tuote jota oli varastossa. Korttimaksu veloitettu heti ja tilausvahvistus tullut heti. 28.9 havahduin, että missäs kortti, mailissä ei pihahdustakaan toimittajalta. Soitto Multironicille ja vastaus "Kappas ei sitä ole saatu tukkurilta ja ne ei ole ilmoittaneet että tätä ei saa, eikä saa pitkään aikaan. Haluatko jonkin toisen tuotteen tilalle". Juu ei, eikä enää ikinä mitään Multitronicista, ihan turha mesta.
Toimitus ajat puuta heinää. Annoin toisen mahdollisuuden, kun ensimäisellä tilaus kerralla myytiin olematonta tavaraa. Ajattelin jos olisi ollut kerta luontoinen juttu, mutta taas joutunee tilauksen peruuttamaan. Ei ole saatu lähetettyä edes, vaikka viimeinen arvioitu toimituspäivä.
TILATKAA MUUALTA.
Tilasin robotti-imurin joka oli täällä kaikkein edullisin. Tilattu tuote tuli oman paikkakunnan liikkeeseen 3 vuorokaudessa. Kaikki sujui siis kiitettävästi.
Nopea toimitus, muuten kauppojen verrattuna hinta on kalliimpi, ostan mitä vaan ei löytyy muusta kaupasta. Jos hinta kilpaa, palvelut on tyytyväinen.
Kuten muutkin arvostelijat todenneet, toimitusajat eivät pidä yhtään paikkansa ja myyvät varastossa olevana tukkurin tavaraa.
Eli mikäli tilauksella on kiire tilaa jostakin muualta, vaikka olisikin hieman kalliimpaa, sillä siellä sitä on oikeasti saatavilla, eikä tukkurin varastossa josta se toimitetaan ehkä joskus.
Ainoa plussa oli, että asiakaspalvelu vastasi kyselyihin varsin nopeasti.
Verkkosivulla oleva tuotteen saldo ei ollut todellinen varastossa ole tuotteen määrä, vaan tukkurilla oleva saldo.
Multitronics ei saanut toimitettua 2 viikon aikana tuotettani. Minkäänlaista viestiä tilauksen viivästymisestä ei tullut. Asiakaspalvelu ei vastannut missään vaiheessa sähköposteihini. Puheluihin onneksi, josta vastasi aina sama ihminen, joka lupasi tuotteen olevan postissa seuraavana päivänä. Tämän saman "selvityksen" hän antoi kummallakin kerralla. Soitin viikon välein asiakaspalveluun.Peruin lopulta kaupan.
Suosittelen välttämään Multitronicia.
Pari kertaa olen tilannut ja kilpailijoihin verrattuna tilausten käsittely kestää toivottoman pitkään vaikka tavaraa näyttää olevan varastosaldona heti toimitettavaksi. Tilausten käsittely ei ole nykypäivän vaatimalla tasolla tai verkkokaupan väärällä varastosaldolla vähän jymäytetään kuluttajaa...
Verkkokaupan saldo ei todellakaan ole verkkokaupan saldo, vaan maahantuojan tai tukkurin tilanne. Tämän selityksen sain kun kyselin toista viikkoa tuotetta odottelevan tilaukseni perään. Arvioitu toimitusaika on joku automaattinen, laskennallinen, arvio. Ei mitään tekemistä todellisen tilanteen kanssa.
Useista lupauksista huolimatta tuote jäi saapumatta ja itse ehdottivat kaupan purkua.
En todellakaan suosittele kenellekään, tai jos tilaat, varaudu odottamaan pitkään.
Tuommoinen selitys vuonna 2021 kertoo jo omaa kieltänsä yrityksen toiminnasta.
Jos tuotteen saatavuudeksi ilmoitetaan "varastossa" tulee sen olla heti toimitettavissa. Jos tuote tilataan maahantuojan varastosta tilauksen käsittelyn jälkeen, on kuluttajaa harhautettu jo useammilla päivillä.
Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen ostoskerta. Ulkomaisilta kauppiailta saa toimitukseen viimeistään seuraavana päivänä.
Ilmastointilaitteen tilaamisessa oli pari kiemuraa, mutta Multitronicin asiakaspalvelu oikoi ne nopeasti ja ensiluokkaisesti. Eka saamani laite oli viallinen, mikä siis oli nk. tehdasvika – ei johtunut millään tavalla myyjästä. Palautin laitteen myyjän kustantamana huoltotakuuseen tsekattavaksi. Valitettavasti Postin kuljetuksessa paketti oli paiskoutunut sen verran, että laite oli korjauskelvoton.
Tämän tapahtumaketjun aikana Multitronic ehti sekä myydä laitteen loppuun että saada uuden erän, ja sovimme että he palauttavat rahat jotta voin tilata uuden, mikä oli helpoin tapa hoitaa homma. Näin tehtiin ja asia tuli sitä myötä kuntoon.
Asiakaspalvelu vastasi viestehini tosi nopeasti, ja palvelu oli ystävällistä ja joustavaa. Laitteen toimitus Ovelle-pakettina (Helsinkiin) oli uskomattoman nopeaa: Sain sen molemmilla kerroilla seuraavana aamupäivänä tilauksen jättämisestä.
Tilasin Asus PN-50 Mini pc:n, ensin toimitus viivästyi ja kyselin asiaa. Kohtelias ja nopea asiakaspalvelu kertoi että konetta ei pystytä (ainakaan lähiaikoina) toimittamaan, ja tarjosi vastaavaa lähes samalla hinnalla, jonka toimitus tuli nopeasti.
Alun toimitusvaikeuksista huollimatta, jäi hyvä maku kokohommasta, ja sain loppuviimeksi hieman paremman tuotteen kuin olin alunperin tilannut.
Tilaan toistenkin tästä firmasta.
Löysin sattumalta kyseisen liikkeen verkkosivuilta etsimiäni tuotteita sopuhintaan ja päätin pistää tilauksen menemään. Kaikki asiointi sujui mallikkaasti ja oikeat tuotteet saapuivat ajallaan kotiovelle äärimmäisen näppärästi. Omasta kokemuksesta ei siis mitään valitettavaa, loisto palvelua.
Näytönohjainta odoteltu kohta 8kk, arviot siirtyvät kokoajan eteenpäin, muissa kaupoissa kyseistä näytönohjainta ollut saatavilla. Erittäin huonoa yhteydenpitoa asian tiimoilta, saat itse olla yhteydessä paikkaan ja puhuvat ympäripyöreitä kokoajan, kummallista että muut liikeet saavat näitä jonkinverran mutta tämä kauppa ei ollenkaan, liekö sitten myyvät isommalla hinnalla toisille jonon ohi..ennen olen pitänyt hyvänä kauppana mutta tämä saanut toisiin ajatuksiin.
Erittäin hyvä toimiva hyvän mielen kauppa meen toisteki
Minulla kyllä meni kaikki hyvin. Lauantaina tilasin tuotteen, josta laitoin myös sunnuntaina kysymyksen. Vastaus kysymykseen tuli maanantai-aamuna kello 10 ja tuote oli minulla tiistaina iltapäivästä. 5/5 Oma kokemus, vaikka näköjään kaikilla ei ole yhtä hyvin mennyt.
Prosessorin lähettivät, mutta näytönohjaimen toimitusaika venyy ihan rikollisen pitkäksi ja muutenkin toiminta hieman ihmetyttää. Tilasin tonnilla Asus Strix White 3080 OC:n julkaisupäivän jälkeen, odotin kolme kuukautta, tilasin kilpailijalta saman tuotteen 1,5 tonnilla, kilpailijan tuote on postissa.
Vaikuttaa vahvasti siltä että en saa postiennakolla tilaamaani näyttistä ennen kuin yleinen hintataso on tipahtanut takaisin tonnin tienoille. Asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin, tai jos vastaa niin ympäripyöreyksiä jotka lähinnä loukkaavat paremmin kuin täysi ignooraus. Ei kannusta käteisellä jatkossakaan mitään ostamaan.
En voi suositella missään nimessä. Tuotetta näyttää olevan varastossa, ja viikon sisällä ei saada lähetettyä. Sillä välin tuotteen tilaksi on muuttunut "tuntematon toimitusaika" ja "ei varastossa".
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.