Tuotteilla on halvat hinnat, koska tulevat suoraan tukkurilta. Itse peruin tilaamani tavaran, koska tuote piti saada heti, mutta jos on aikaa odottaa ja tavara saapuu niin sitten suosittelisin. A... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Multitronic on perustettu vuonna 1995 ja olemme yksi Suomen suurimmista verkkokaupoista, myös tuotevalikoimaltaan. Lanseerasimme verkkokaupan sekä domainimme, Multitronic.fi, jo vuonna 1999. Erittäin laajan, yli 100 000 tuotteen valikoimastamme löydät kaikki tietotekniikan tuotteet kuten tietokoneet, komponentit, oheislaitteet sekä kaapelit. Näiden lisäksi myymme myös kodinelektroniikkaa, kodinkoneita, koti- ja puutarhatuotteita – eli yllättävän paljon kaikkea. Tarjoamme myös erittäin laajan valikoiman varaosia kaikenlaisiin IT-laitteisiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaalle aina mahdollisimman henkilökohtaista palvelua. Multitronicin asiakaspalvelutiimi palveleekin sinua puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median kanavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Myllärinkatu 10, 65100, Vaasa, Suomi
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 82 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Luvataan toimittaa tuotteet 2-4 arkipäivässä, mutta todellisuudessa niitä ei olla edes lähetetty 3 viikon jälkeen. Asiakaspalvelusta ei vastata ollenkaan.
Tuotteet palautettu kesäkuussa. Vieläkään ei ole maksettu palautusta tilille.
Hieman epäilytti tilata näiden arvosteluiden takia mutta tuotteet jotka tilasin tlivat ajallaan!
Arvostelut täällä saivat varovaiseksi. Tilasin tuotteen 21.8. (kuulokkeet n. 100€, muualla n. 130€) ja toimituspäiväksi arvioitiin 30.8. Kolme arkipäivää tilauksesta sain ilmoituksen että paketti matkalla ja viidentenä 26.8 ilmoituksen saapumisesta pakettiautomaattiin. Eli sain tuotteen luvattua nopeammin ja kaikki toimi mainiosti.
Tietokoneessa oli ongelma ja vein Jyväskylän Multitronicille tarkastettavaksi. Vika löytyi nopiaa ja korvaava osa ja sen asennus myöskin. Oikein jees.
Aluksi epäilin arvosteluiden pohjalta rahani laittamista tähän kauppaan mutta laitoin kuitenkin. Tilauksesta kului 2 päivää että posti saapui automaattiin. Paketista löytyikin puhelinkuoret ja fiilis oli kuin pellellä. Soitto aspaan aamulla ja huutisteltiin siinä varaston sekaannukselle ja samassa lähti oikea tuote postiin ja palautusohjeet puhelinkuorille. Tuote saapui vielä samalla viikolla kuin alkuperäinen tilaus oli tehty. 5/5 vaikka ensimmäinen tilaus munattiin, ei ollut kiire ja silti tuli viikossa pienellä säädöllä.
Tilasin Multitronicilta näytönohjaimen, koska se oli suuressa alennuksessa ja näin yli 100e halvempi kuin muissa kaupoissa. Tiedostin yleiset ongelmat mitä heidän kanssaan on ilmennyt, mutta itse sain tilaukseni nopeammin kuin kuvittelin. Tilaukseni lähetettiin noin 2pv tilaamisen jälkeen, ja perillä se oli 4pv tilauksesta.
Seurannassa olisi parannettavaa, sillä oli aika epäselvää milloin tulen saamaan tilaukseni.
Ei kannata tilata mitään, jolla on kiire. Varastosaldot ovat mainoskikka, ja useimpien tuotteiden kohdalla tilaavat tukkurilta vasta kun olet maksanut tuotteen.
Tilasin tuotteen, jonka arvioitu toimitusaika oli 10 päivää. Maksamisen jälkeen minulle kerrottiin, että tuotteella on huono saatavuus ja toimitusaikaa tupsahti viikko lisää. Ja sitten taas viikko... Useiden viikkojen odottelun jälkeen sain tietää, että tuote olisi todennäköisesti saatavilla kuukauden päästä. Peruin tilauksen, koska en enää uskonut saavani tuotetta ikinä.
Ongelma ratkeaisi, jos tuotteen arvioitu toimitusaika olisi: "ei tiedossa". Asiakkaat varmasti arvostaisivat tällaista rehellisyyttä.
En kertaakaan saanut firmalta oma-aloitteisesti tietoa viivästymistä, vaan minun piti aina itse kysellä tilaukseni perään. Sähköposteihini sentään vastattiin nopeasti ja rahat tulivat takaisin tilille parissa päivässä.
Tuotetta ei edes lähetetty arvioidun toimitusajan aikana. Tilasin varastossa olevan tuotteen (yli 20kpl) keskiviikkona ja arvioitus toimitusaika oli seur. viikon maantai tai tiistai. Vielä seuraavan viikon perjantainakaan lähetysilmoitusta tai seurantakoodia ei ole tullut eikä yrityksestä vastata sähköpostiin tai annettuun numeroon.
Aika selvästi valehtelevat toimitusajasta ja tuotteiden saatavuudesta. Tilaus ollut käsittelyssä kohta kuukauden. Saa nähdä postitetaanko koskaan. En suosittele missään tapauksessa vaikka hinnat olisivat halvat.
Tilannut oli kaksi tuotetta 15.2.2022. Molemmat oli varastossa. Läppäriteline ja USB-hubi. Pari päivää myöhemmin tilanne oli vaihdettu, teline ei ole varastossa. Mietin että minulla on aikaa odottamaan ja nähdän miten kaikki menee eteenpäin. 21.2 huomasin että ClasOhlsonilla on sama teline varastossa ja myös halvempi. Tilaus oli tehty ja sain tilauksen nopeasti. En lähetti Multitronicin asiakaspalveluun peruutusviesti koska haluan saada tietoja tilauksesta jos asiakaspalvelu ottaa minun yhteyttä. Tänään on 24.4 ja en ole kuulunut mitään. Olen odottanut yli 2 kuukautta yhteydenottosta. Tämä on vahvistus että Multitronicin asiakaspalvelu ei toimii.
En suosittele, älä ostaa tästä kaupasta. Kyllä löytyy muu, parempi kauppaa.
Älä tilaa Multitronicilta jos tavaralla ei ole saatavuutta myymälöissä. Verkkokaupan saldoja ylläpidetään vain houkuttelmaan tilauksia sisään. Kun tiaus tulee, sitten vain toivotaan vain että tavaraa saadaan jostakin jollaikin aikataulla. Näin kävi kerran, toista kertaa ei käy!
Tervaa ja höyheniä. Sitten marssittaa rajalle!
Tilasin roboimurin ja se tuli parissa päivässä. Olisi tullut nopeamminkin, mutta Posti. Pakko oli tulla kirjoittamaan hyvästä ja nopeasta ostokokemuksesta, kun täällä niin paljon negatiivista kommenttia.
Puhelimessa haistateltiin kun toimitustapa oli väärä. Ei enää ostoksia täältä.
Asiakaspalvelu täysin ala-arvoista. Puhelimeen vastaa vihainen, elämäänsä kyllästynyt mieslapsi, joka mielummin alkaa kiukuttelemaan kuin auttaisi ongelman kanssa. "Älä nyt jaksa", "Jos on niin vaikeaa, niin ehkä on parempi vaan palauttaa tuote" ja lopulta suoranaista haistattelua. Kaikki tämä vain siksi, että kysyin miksi en saanut kotiinkuljetusta mistä olin maksanut. Turha asiakkaalle purkaa turhautumistaan omasta epäonnistuneesta elämästä. Boikottiin.
10 pistettä ja Papukaijamerkki ! Tilasin ilmastointimööpelin keskiviikkona ja oli ilmaseks perillä torstaina ! Noin sitä pitää..!
Yritys mainostaa parin päivän toimitusaikaa ja tuotteita saldoilla reilusti. Luvatussa toimitusajassa ei ole tullut viestiä edes tuotteen lähetyksestä ja kun ottaa yhteyttä, aspa vastaa tuotteen olevan saapumassa heille lähetykseen.
Käytännössä heillä siis ei ole tuotteita oikeasti omassa varastossa ja näyttävät jotain tukkurin saldoja (silti lupailevat toimituksen parissa päivässä, eli tietoisesti kusettavat kuluttajaa)
No nyt viikko tilauksesta selvitelty Postilta, kun tuote jäänyt sinne jumiin ja tänään paljastui, että lähettäjä ei ole vieläkään toimittanut heille tarvittavia tietoja paketin sisällöstä, jonka takia toimitus jumissa. Annoin itse Postille nämä tiedot ja saan tuotteen hyvällä tuurilla ensi viikon alkuun, mikäli eivät tarvitse enää muita tietoja lähettäjältä.
On kyllä surkein palvelu mihin olen Suomessa törmännyt. En yleensä ole kovin kriittinen palveluntarjoajia kohtaan ja ymmärrän, että mokia sattuu mutta näyttääpä palautteiden perusteella olevan heille ihan normaalia toimintaa, johon ei reagoida millään tavalla. Harvoin Suomessa näkee yrityksiä, jotka tietoisesti kusettavat kuluttajaa.
Sama tarina kuin mitä näköjään muillakin täällä kirjoittavilla.
Sivustollansa väittivät tuotetta löytyvän varastosta. Tilauksen ja maksamisen jälkeen ilmoittivat että tuotetta ei olekaan. Turhan odottelun takia vastaava tuote myyty loppuun myös muista liikkeistä.
Ei ollut ensimmäinen kerta. Toivoin, että useamman vuoden jälkeen liikkeen toiminta olisi parantunut ja turhanpäiväinen, maksavien asiakkaiden hyppyyttäminen olisi loppunut, mutta ei näköjään. Nähtäväksi jää pitääkö taas tapella vuosi, että saa rahat takaisin.
Vältä viimeiseen asti, maksa mieluummin muutama euro enemmän muille yrityksille mikäli mahdollista.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.