Tuotteilla on halvat hinnat, koska tulevat suoraan tukkurilta. Itse peruin tilaamani tavaran, koska tuote piti saada heti, mutta jos on aikaa odottaa ja tavara saapuu niin sitten suosittelisin. A... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Multitronic on perustettu vuonna 1995 ja olemme yksi Suomen suurimmista verkkokaupoista, myös tuotevalikoimaltaan. Lanseerasimme verkkokaupan sekä domainimme, Multitronic.fi, jo vuonna 1999. Erittäin laajan, yli 100 000 tuotteen valikoimastamme löydät kaikki tietotekniikan tuotteet kuten tietokoneet, komponentit, oheislaitteet sekä kaapelit. Näiden lisäksi myymme myös kodinelektroniikkaa, kodinkoneita, koti- ja puutarhatuotteita – eli yllättävän paljon kaikkea. Tarjoamme myös erittäin laajan valikoiman varaosia kaikenlaisiin IT-laitteisiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaalle aina mahdollisimman henkilökohtaista palvelua. Multitronicin asiakaspalvelutiimi palveleekin sinua puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median kanavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Myllärinkatu 10, 65100, Vaasa, Suomi
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 82 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Myyvät olematonta.
Tilasin tuotteen 10.6.2023. Toimitusajaksi arvioitiin 5-7 päivää. Tätä kirjoittaessa tilauksen käsittely ei ole edennyt mihinkään. Vetoavat kyseltäessä saatavuusongelmiin, vaikka saldot näyttävät 40+. Selvää kuluttajan harhaanjohtamista.
Annan rehellisen palautteen liittyen kaupan Multitronic kokemukseen.
Tämä puljuhan on pitkään tietokonealalla toiminut yritys. En ole koko 34 ikävuoteni aikana tilannut täältä yhtään mitään vaikka olen 14 ikävuodesta asti ollut ns. nörtti. Tilaamattomuuteen on vaikuttanut negatiiviset käyttäjäpalautteet, toimituksiin liittyvät väitetyt haasteet ja kokemukset asiakaspalvelun haasteista.
Nyt tilasin, koska multitronicilla oli yli 190€ alennuksessa tuotte mikä normaalisti maksaa yli 400 euroa. Päätin ottaa riskin vaikka toimitus kestäisi kuukauden.
Kokemukseni perusteella annan toiminnalle 3 tähteä.
Yhden tähden annan verkkosivujen ilmeestä ja tuoteselostuksista, erittäin selkeä kauppapaikka.
Toisen tähden annan tilauskokemuksesta, helppoa ja yksinkertaista. Simple as that.
Kolmannen tähden annan kokemuksesta yleisesti.
Kaksi tähteä jää uupumaan tästä arvostelusta seuraavista syistä:
- Varastosaldot nettisivuilla ei ole edes lähellä todellisuutta. Tilatessani tuotetta verkkosivu kertoo varastossa olevan +40 kpl tuotteita ja verkkosivu ilmoitti toimitusajaksi 4 päivää.
- Tilaukseni oli "käsittelyssä" yli 4 päivää jonka jälkeen tilatiedoksi muuttui "tilattu tukkurilta".
Miten tavaraa tilataan tukkurilta, jos tuotteita on omassa "varastossa" +40kpl?
Tämä on mielestäni puhdasta ja tarkoituksen mukaista kuluttajan harhaan johtamista. Saadaan tilaus sisään esittämällä, että tuotetta on nopeasti saatavalla. Tämän saman kokemuksen ovat muutkin nähtävästi kohdanneet. Jälkikäteen tarkistin tuotteen, niin tuotteessa on edelleen +40kpl varastossa vaikka he joutuivat minun tilaukseni toimesta tekemään tilauksen suoraan tukkurille.
- Lisätietokyselyyn jonka olen tuotteesta tehnyt maanantaina 19.6 info(at)multitronic.fi ei ole vieläkään vastattu yhtään mitään. Ei edes sitä maagista automaattiviestiä "olemme vastaanottaneet yhteydenottosi".
Yhteenveto:
Tilauksen tein 19.6. Tuote lähetettiin minulle myyjän toimesta 29.6. Tuote oli perillä 30.6.
2 viikon toimitusaika on hyvin inhimillinen aika vaikka joutuivat tilamaan tuotteen tukkurilta.
Tuote vastasi sitä mitä tilasin ja olen kokonaisuudessaan tyytyväinen lopputulemaan.
Asiakaspalvelusta en voi kommentoida mitään koska ko. pulju ei nähtävästi vaivaudu vastaamaan omaan asiakaspalvelusähköpostiinsa tulleisiin kysymyksiin.
Asiakaspalvelu numeroon en halunnut soittaa sen saaman palautteiden vuoksi. Todennäköisesti olisin perunut koko tilauksen jos olisin saanut samanlaista puhelinpalvelua mitä muut ovat saaneet ja tästä syystä antaneet yhden tähden.
Tilasin tyttärelle syntymäpäivälahjaksi potkulaudan. Tilausta tehdessä ilmoitti arvioidun toimituspäivän noin parin viikon päähän tilauksesta. Kun lähes kolmen viikon päästä kyselin tilaukseen perään, oli se edelleen tulossa tukkurilta.
Tilauksen peruuttaminen onnistui ilman mitään kysymyksiä tai pahoitteluja, joten taitaa olla kyseiselle firmalle ihan tuttu juttu.
Itse en täältä tilaa enää mitään, enkä missään nimessä voi suositella muille.
Yrityksen nettikaupassa näkyy, että tavaraa on paljon. Tilauksen jälkeen tilaavat tukkurilta. Toimitus kestää viikkoja eikä tavaraa näy eikä yrityksestä olla yhteydessä. Ei kannata tuhlata aikaa, vaikka hinnat ovat kilpailukykyiset.
5 päivää piti olla toimitus aika, nyt mennyt kohta 2 viikkoa, eikä tieto milloin tulee. Asiakaspalvelua ei edes pahoitellut viivettä. Hidas ja asiakaspalvelu alta arvostelun.
Tilattiin 3 iphone puhelinta ja tilausta tehdessä +40kpl varastossa.. on mennyt kolme viikkoa eikä varastoon ole tullut puhelimia vieläkään. Laskuttavat kuitenkin. En suosittele kenellekkään multitronicia! Huonoa palvelua ja hidasta saa nähdä tuleeko ikinä perille.
Tilaukseni hoidettiin nopeasti, lisäkysymykset apple eduhintaan liittyen tiedusteltiin heti ja annettiin selkeät ohjeet miten toimia, lisätilauksen samaan lähetykseen liittäminen onnistui joustavasti. Hinta oli selvästi kilpailukykyisin. Pelkkää hyvää sanottavaa. Negatiivisten palautteiden määrä jännitti, mut oma kokemus oli ihan muuta.
Nopea toimitus tukkurilta haettuna. Olisin antanut 5 tähteä, mutta komponentit oli huonosti pakattu.
edit:
Asiakaspalvelu reagoi välittömästi palautteeseeni huonosta pakkauksesta. Viisi tähteä !
Tilaukseni lähti saman tien matkaan ja parin päivän päästä noudin paketin postin lokerosta. Jee!
Tilasin Black Friday alennuksista hiiren, kyseinen hiiri tuli arvioutna päivänä, mutta tuote oli rikki. Asiakaspalvelusta sain ohjeet palautukseen jo seuraavaksi päiväksi.
Ilmeisesti hiiri lähetettiin valmistajalle korjattavaksi, joten uuden saamisessa kesti melko kauan. Sain kumminkin viimein takaisin hiiren, mutta tässäkin oli sama vika kuin edellisessä, joten päätin perua kaupan. Asiakaspalvelusta tuli ohjeet jo samana päivänä ja rahat tulivat tilille 4 päivää myöhemmin.
Myyvät tuotteita joiden saldo on sivulla "verkkokauppa: 40+ kpl" todellisuudessa tuotetta ei heillä ole edes. Tilaavat tukkurilta ja toimitusaika on sen mukainen sitten. Tältä firmalta ei voi näköjään mitään tilata ilman että saa varautua vähintäänkin 10-30+ päivän toimitusaikaan.
Tuotteella huomattavasti halvempi hinta kuin muualla. Tilasin perjantaina, keskiviikkona tuli ilmoitus, että tuote lähettetty ja torstaina aamupäivällä jo hain postista.
Paketointiin ehkä voisi hieman panostaa kun postituspussi oli lähes auki kun sen hain.
Tilaus tehty Black Fridayn aikaan, toista tilaukseen kuuluvaa tuotetta odoteltiin Lappeenrannan liikkeestä sellaiset pari viikkoa. Puhelimeen tässä kyseisessä liikkeessä ei osata vastata, sähköpostiinkin vastailivat kun aloin uhkailemaan viranomaisilla. Melkein kuukauden odottelun jälkeen tilausta ei vieläkään ole saatu postiin. Peruin tilauksen ja en varmasti tilaa kyseisestä liikkeestä yhtään mitään. Enkä suosittele myöskään muille. Paskin asiakaspalvelu mitä olen ikinä saanut.
Edullisin hinta ja paketti tuli kahdessa päivässä. Tyytyväinen asiakas suosittelee!
Koitin perua tilauksen, käsketään soittamaan aspaan mistä ei tule vastausta. Yli 40 kertaa soitin peräkkäin, joka kerta ei vastausta. En tilaa täältä mitään.
Noin kahden tunnin soittelun jälkeen vastasi sieltä joku kuolleelta kuulostava ihminen. Kuulosti oikeasti siltä että hänellä olisi helvetillinen krapula, ja heräsi juuri kun soittelin 500 kertaa. Sain sentään peruttua tilaukseni.
Tilasin ennakkomaksulla black friday/cyber monday tarjouksessa olleen pelituolin joululahjaksi 28.11.22. Tuotteen toimitusajaksi annettiin 2.12.-5.12.22. 3 päivää käsittelyssä ja to 1. päivä lähetettiin ja saapui pe 2.12, joten lupauksensa piti arvioidusta eikä mitään moitittavaa itse pakkauksessakaan. Kyllä jatkossakin tarpeen tullen edullisella hinnalla tilaisin täältä.
Nopea toimitus seuraavana arkipäivänä, ei valittamista.
Tilasin pelituolin pojalleni joululahjaksi. En ole aikaisemmin tilannut Multitronic:lta. Tein tilauksen 20.11 ja tavara saapui 22.11. Eli tässä tapauksessa todella nopea toimitus! Muistaakseni tuotetta oli sekä varastossa että liikkeessä.
Sivuilla kerrotaan tuotetta olevan varastossa 40+, mutta lähetykseen sitä ei saada. Tilausvahvistuksessa ei ollut toimitusaikaa ja kysyin sitä sähköpostilla. Ei vastausta.
Viikon päästä peruin tilauksen, koska en saanut mitään tietoa toimitusajasta, vaikka tavaraa piti olla varastossa. Ei vastausta.
Tästä viikon kuluttua firmasta ilmoitettiin paketin lähteneen. Ilmoitin, että en vastaanota peruttua pakettia ja se palautui lähettäjälle. Paketti on palutunut lähettäjälle reilu viikko sitten, mutta rahoja en ole saanut takaisin.
Ei ikinä enää tilausta tästä firmasta. Teen reklamaation luottokorttiyhtiölle ja kuluttajaviranomaiselle!
Sain tilatun tuotteen sovitussa aikataulussa. Tuki vastasi alle tunnissa kyselyyni. Jäi myönteinen ostokokemus.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.