Tuotteilla on halvat hinnat, koska tulevat suoraan tukkurilta. Itse peruin tilaamani tavaran, koska tuote piti saada heti, mutta jos on aikaa odottaa ja tavara saapuu niin sitten suosittelisin. A... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Multitronic on perustettu vuonna 1995 ja olemme yksi Suomen suurimmista verkkokaupoista, myös tuotevalikoimaltaan. Lanseerasimme verkkokaupan sekä domainimme, Multitronic.fi, jo vuonna 1999. Erittäin laajan, yli 100 000 tuotteen valikoimastamme löydät kaikki tietotekniikan tuotteet kuten tietokoneet, komponentit, oheislaitteet sekä kaapelit. Näiden lisäksi myymme myös kodinelektroniikkaa, kodinkoneita, koti- ja puutarhatuotteita – eli yllättävän paljon kaikkea. Tarjoamme myös erittäin laajan valikoiman varaosia kaikenlaisiin IT-laitteisiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaalle aina mahdollisimman henkilökohtaista palvelua. Multitronicin asiakaspalvelutiimi palveleekin sinua puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median kanavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Myllärinkatu 10, 65100, Vaasa, Suomi
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 82 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Samaa kuraa kuin aiemmin. Näyttää mukamas tavaraa olevan varastossa vaikka näin ei ole. Tilauksen teko vaiheessa toimitusaika luvataan lyhyeksi vaikka totuus aivan jotain muuta. Tilaus roikkunut tilassa: tilattu tukkurilta ties kuinka kauan.
Täysin epäluotettava yritys. Vaihtavat kuluttajan ostokorissa olevien valittujen tuotteiden hintoja kalliimmaksi jälkikäteen, kuin mitä ensin mainostavat ja kauppaavat. Samoin tuotteiden niin sanotut alennus ajat eivät pidä lainkaan paikkaansa. Eivät vastaa sposti palautteeseen, eivät puhelin soittoihin, eivätkä vastaa edes heidän tuotteidensa noutopaikan pyyntöön ottaa kuluttajaan yhteyttä. Poikotoikaa kyseistä yritystä ja jättäkää ostamatta sieltä kautta yhtään mitään. Yritykseltä pitäisi kieltää kokonaan yritystoiminta.
Sama kuin monilla aiemmin kirjoittaneella, eli heillä ei ole tavaraa omassa varastossa ja toimitukset kestää järjettömän kauan. Miksi tämä yritys on edes olemassa, kilpailu on kovaa ja parempiakin on riittävästi tarjolla.
Tuotteiden saatavuudesta valehdellaan, kun tilaa niin ei sitten olekaan saatavilla
Kuten muutkin ovat kokeneet saman! Tuote on olevinaan varastossa ja toimitetaan 1-3 päivän sisällä. Kuitenkin tilauksen status muuttuu "Tilattu Tukkurilta" asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse. Onneksi sähköpostiin sentään vastataan ja tilauksen sai peruutettua.
Kuulokkeet meni takuuvaihtoon ja se tapahtui sujuvasti.
Tilasin black friday -kampanjasta (25.11.2023) työkuulokkeet Kensington malliset. Saapuivat 30.11 postiin. Kuulokkeet oli ne mitä tilasin ja oikeastaan ovat todella hyviä en osannut itse odottaa näin hyviä kuulokkeita. Puheluihin ei vastattu, mutta otin yhteyttä Facebookin kautta ja vastasivat heti. Pahoittelivat asiaa, kiireellisyyden vuoksi. Auttoivat asiassani ja antoivat vinkkiä, jolla sain kuulokkeet toimimaan esim. teams sovelluksen puhelimen kautta. Olen hyvin tyytyväinen multitroniciin ja jatkossa tulen tilaamaan muitakin tavaroita.
Suosittelen.
Kommentit viittaavat verkkokauppaan.toimitus on yksinkertaisesti kauhea, älä kiinnitä huomiota toimitusaikaan, se on täysin väärin.palvelu on kauheaa, he eivät vastaa puhelimeen tai sähköpostiin.
2 tilausta ja 2 kertaa sama ongelma. (toimitus ja asiakaspalvelu) En suosittele multitronic-tuotteiden tilaamista verkosta.
Säikähdin, kun oli paljon valitusta tällä mielipidesivulla, mutta ainakin kohdallani kaikki toimi moitteettomasti. Tilasin ilmankostuttimia 21.11-23 ja tuli 27.11.23. Yllätyin jopa pikaisesta toimituksesta. Olen erittäin tyytyväinen.
Etsin sähköautolle laturia autotalliin tulevaan sähköön sopivista vaihtoehdoista. Päädyin kotimaiseen Charlie-1 asemaan jota oli Multicronicilla hyvin hyllyssä ja ainakin 13.11.2023 kaikkein halvimmalla Suomessa. Tilasin eilen ja paketti tuli Postin kotipakettina jo tänään!! Seinäjoki-Hyvinkää siis ainakin toimii Postilla hyvin. Olen kokonaisuuteen tyytyväinen.
Vuosien saatossa vaasalaisena on tullut haettua täältä monet komponentit, niin akuuttiin hätään kuin harkittuihinkin ostoihin. Aina saanut laadukasta palvelua, myös kinkkisimmissä (ehkä itse aiheutetuissa) ongelmatilanteissa.
Ei mitään ongelmaa, tilaus saapui ajallaan ja kaikki tilattu tuli paketissa toimivana. Hieman pitkät toimitusajat, mutta niistä ilmoitettiin rehellisesti.
Aspaa oli hieman hankala saada kiinni, mutta muuten hyvä kokemus Multitronicista.
Toimitus oli perillä jo seuraavana päivänä. En löytänyt pakkaukseen kuuluvaa letkua vaikka kävin kaikki pakkauksen pahvien lovet ja kolot läpi moneen kertaan, joten soitin aspalle. Kun sain heidät kiinni (odotus katkesi aina 2min jälkeen, he vastasivat 5:llä yrityksellä) ja selitin ongelman he ystävällisesti ehdottivat tuotteen vaihtoa ja lupasivat tarkistaa uudessa tuotteessa olevan tuo letku mukana ennen lähettämistä. Tosin kun he tarkistivat asiaa hekään eivät löytäneet ko. letkua ja ilmoittivat lähtevänsä selvittämään asiaa maahantuojan kanssa, koska letku on kuitenkin merkitty myyntipakkauksen sisällöksi.
Noh, ei enää vaikuttanut siltä, että tuotteen vaihto uuteen korjaisi ongelmaa/olisi tarpeellista, joten ajattelin, että kun sellainen letku sitten löytyy maahantuojalta tms. he varmaan lähettävät sen minulle. Näinollen lähdin testaamaan tuotteen muita ominaisuuksia. Siinä kun sitten aloittelin, niin satuin löytämään tuon letkun hieman yllättävästä paikasta laitteen sisältä. Ei ihmekkään ettei heti löytynyt ja etteivät hekään sitä pakkauksesta havainnneet. Ilmoittelin heille, että löysin ja mistä.
Hiukan vaan noloa, muttei ainakaan Multitronicin vika.
Tästä on aikaa tosin (2022) mutta 2 tuotetta tilattu ja kummatkin saatu ja nopeasti. En tiedä miten ihmisillä on negatiivisia kokemuksia. Haluan sanoa että luotettava kauppa on. Ottakaa vaikka Klarnan kautta jos ette uskalla maksaa suoraan.
Asiakaspalvelua saa toisinaan odottaa kauan. Päivän aikana kuuteen puheluun ei vastausta. Toimitusajoissa valehdellaan asiakkaalle. Nettisivuilla näkyvät varastosaldot ja toimitusajat eivät pidä paikkansa. Odotin tuotetta kolme viikkoa joka luvattiin useasti lähettää lähipäivinä. Lopulta asiakaspalveluja kertoi totuuden toimituksesta, kun pyysin vastaamaan rehellisesti. Peruutin tilauksen ja ostin tuotteen muualta.
Tilasin tietokoneeseen kotelon 10.8 ja toimitus arvioitiin tulevan myymälään 14-15.8 ja nyt kahdeskymmenes ensimmäinen päivä näyttää vieläkin tilauksessa että tilattu tukkurilta. Tarkenna vielä, että tilaus hetkellä nettisivu näytti kotelon olevan heidän varastossa. Ja kun yrittää soittaa asiakaspalveluun kukaan ei vastaa ja syy löytyi kun meni paikan päälle ja huomasin että myymälä on tilapäisesti suljettu. En yhtään suosittele kenenkään tilaajan mitään, kun näyttää konkurssi olevan nurkan takana
Odotin turhaan 2 viikkoa tilaamani printterin joka piti olla varastossa. Kun tiedustelin missä printteri viipyy kerrottiin että on tilattu vasta tukkurilta eikä ollut minkäänlaista tietoa miten kauan printterin saaminen kestää. Peruin tilaukseni samantien ja sain rahani takaisin viikon sisällä jonka takia annan yhden tähden. Ilmeisesti tämä firma myy toistuvasti eioota
Tilasin 28.6.2023 muistikamman ko. liikkeestä ja piti olla useita varastossa. Tänään on 18.7.2023 eikä kampaa ole vieläkään tullut. Haluaisin antaa puolitähteä mutta ei taida onnistua! Älkää tilatko tästä firmasta mitään!
Tilausten toimitus ei tunnu onnistuvan millään, arviot toimitusajasta eivät pidä paikkaansa. Hintavertailussa yritys on halvimasta päästä, kahden tilauksen perusteella kehtotan kaikkia välttämään yritystä. Kysyin monta kertaa sähköpostilla tilauksia, yritin myös soittaa, yritys ei vastaa sähköposteihin eikä puhelimeen.
Tilasin kahvimyllyn, luki että on varastossa muutama kappale ja toimitus pari päivää.
Heti tilauksen jälkeen varasto näytti ei oota, ja tilauksessa näkyi usean päivän ajan "tilattu tukkurilta".
Soitin ja peruin tilauksen aika kivuttomasti, en liene ensimmäinen joka näin tekee :D
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.