Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

One of the worst companies to deal with. No one is ever really available to speak with. There are repeated issues with being charged too much for renewals. My workouts challenges disappear and I can't... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I loved using IFIT on my Proform bike so after a year I decided to renew my subscription which is not cheap! However, shortly after when I turned on the bike my screen went blue! Nothing fixes it, tri... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Suite à la casse de ma sangle sur mon rameur , j ai contacté le service clients qui a été très pro et courtois et réactif , biensur j en suis pour 200 eur pour le changement mais il est possible de su... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Whist the program itself is engaging and user friendly my problem is I have continued to be charged each month despite not having an active subscription. I contacted ifit via email 5 months ago and ag... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

Access a personalized fitness plan on your phone, GlobeTrek™, LiveCast™, and Google Maps™ workouts on your equipment, and wearables that help you improve your health and fitness. Use our technology to work out with top trainers around the world, right ...


Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 97 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Failure in UK South West

In UK SouthWest. Appalling connectivity. Despite having excellent download speeds on my internet, the iFit App not only hangs (buffers) but does not allow any keys to be pressed to escape from that. Massivly frustrating considering this is costing £350 per year. Both my BT and my Virgin Media internet connections suffer the same problem and is no different on iPhone or iPad. Help may get back within 48 hours! Pathetic!!!

13. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Matt Robb

We are very sorry that you have experienced buffering with our app. We understand how frustrating this is when you are trying to perform a workout. We have passed your information and feedback on to our international team, who will be looking into this for you.

We care about your experience with our services and appreciate your feedback.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Complete scam

I signed up for something completely different yet received 2 emails confirming my subscription for ifit and a payment receipt. I never signed up for this. Managed to cancel my subscription but I shouldn't have to.

13. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Mrs Laura Clipson

We are very sorry to hear that you were unexpectedly subscribed for iFIT. The situation you have shared is very uncommon. If you would like to provide more information so we can take a closer look at this, you can contact us directly at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Worst customer service

This is not the 1st time. I've worked for months to get a hold of them. When I do a person with a script. No matter what you tell them they still ask questions you have already told them many times.
Then they keep you on the phone for an HR just doing what the book says. And again you've already done this. You ask for a supervisor no one is around. Yeah they'll call you back never do.
You ask them to CK your warranty. Oh they can't do that you have to call back a different number and wait another 40 mins on the phone just to be told they'll get back to you
Bad news company!!!! I've this this issue since I bought in 2017.

10. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Debra

We’re very sorry for the experience you have had with our Member Care team. The experience you shared doesn’t meet our service standards. We appreciate your input so we can continue to make improvements.

We requested more information from you so we could assist further but unfortunately we didn’t hear back. Feel free to contact us at my.iFIT.com if you have any questions for us.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

WARNING: Avoid ProForm and NordicTrack Equipment from ICON Fitness

WARNING: Avoid ProForm and NordicTrack Equipment from ICON Fitness

I paid over $1,100 for a ProForm Pro 16.9 Elliptical Trainer from Amazon, expecting a reliable, quality machine. Instead, the console became completely useless with persistent error messages and freezing, despite every update and reset. No fix works.

Contacting ProForm support was a dead end. They refused to replace the faulty console or provide meaningful assistance, dismissing a consumer’s reasonable expectations that a manufacturer will standby their products, and pushing me to purchase a brand-new machine instead.

The situation worsens with ICON Fitness, ProForm’s parent company, aggressively promoting their NordicTrack products with machines that lock essential functions behind costly iFit subscription paywalls. Without a subscription, vital features are disabled, turning your “smart” equipment into little more than an expensive humongous paperweight. Consumer Reports and thousands of customer complaints on review sites and forums confirm that recent iFit software updates have rendered many machines inoperable, with no parts or timely repairs available.

Customer service is abysmal. Expect long hold times, delayed or unavailable replacement parts, and denied warranty claims, forcing you to spend hundreds more just to maintain equipment that should have worked like any other reliable fitness equipment.

If you want fitness equipment that actually works, backed by a company that honors warranties and respects customers, steer clear of ProForm, NordicTrack, and ICON Fitness. They have converted home fitness into a subscription cash grab, leaving honest buyers frustrated, out of pocket, and stuck with broken gear.

Bottom line: Do your research and consider other brands that stand behind their products and provide reliable fitness equipment without forcing you to spend hours trying to troubleshoot and corner you into costly subscriptions just to use what you paid for.

UPDATE: iFit representative reached out to me and validated my concerns. The representative couldn’t help because the defective console is unavailable.

7. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Phil

We are very sorry for the experience you have had with our products and Member services. The experience you have shared does not meet our service standards. We appreciate this information so we can continue to make improvements. We have looked into your situation and show that our team has reached out in an effort to assist you.

Thanks! - NordicTrack - Powered by iFIT

Saanut 1/5 tähteä

⚠️ Buyer Beware

⚠️ Buyer Beware

Be very cautious when dealing with iFit memberships. Their system can be confusing, with duplicate charges, unexpected renewals, and difficulties accessing existing accounts. Refunds are refused even when issues are clearly caused by their own errors, and customer service offers little help other than sending you to paid arbitration.

I’ve completely lost trust in the company — make sure to double-check your billing and cancel renewals early to avoid being charged for services you didn’t agree to. Also watch out for ‘End of membership’ where you can’t access accounts without setting up new ones

Workouts are also pretty mundane and don’t renew or have new ones for ages

Update re response below - I havnt received anything further from yourselves other than your final comments at attribution. Happy to talk through the concerns however complaints have been ongoing since the summer to which i am exhausted from and still £340 out of pocket

1. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Laura

We are saddened to hear that you have lost trust in our company regarding iFIT Membership billing. We requested more information so we could take a closer look at this for you, but we didn’t hear back. We want to make sure you receive the assistance you deserve and that you are only charged for the services you are subscribed to. Please contact us at my.iFIT.com so we can speak with you.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Really poor service

Really poor service, treadmill has been out of action more than working so far this year, same issue (Nordic track treadmill-stops working mid work out)

Customer service team really poor, they are telling me an engineer called last Friday and left a voice mail, I never received any calls or voicemails, so they also don’t tell the truth.

I would advise that you do not buy any products from a company that partners with these guys.

5. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Matthew

We are sorry that your treadmill has stopped working and that you haven’t received a call from the technician to make an appointment. We have tried looking at your situation, but unfortunately have not been able to find the necessary information. Please contact us again at my.iFIT.com so we can get your unit up and running as soon as possible.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

unable to connect, no support, shambles

Ifit keeps crashing and not saving workouts
i then subscribed to the Train membership and since then unable to login / connect to my RW900 rower
Also, bluetooth is not working so unable to connect heart rate monitor. Tried to contact IFIT customer services multiple times via different platforms....nothing .....i would stay well clear, you have been warned

31. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Steve

We are sorry that your experience with iFIT and your rower isn’t going as you had anticipated. We understand how these issues can be frustrating. Please contact us directly at my.iFIT.com so we can take a closer look at this and get things working as they are designed to.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Buyer beware.

We are both 70 plus, keen cyclists and we wanted an exercise bike to keep us going through the winter. We purchased a Nordic Track (iFit) bike through an excellent retailer, but the problems with iFit started as soon as we put the bike together. It was quickly apparent that the seat post could not be connected because the knob could not be screwed in.

Following phone calls, emails and videos from us, the iFit Customer Service team decided that the seat post itself needed to be replaced, despite us having queried the fact that there was no spring mechanism in the seat post knob.

Fast forward several weeks and after having been repeatedly told that the seat post was out of stock, with no timescale for when it might be available, we were sent a video showing what the seat post knob looked like and how it attached to the seat post. It was clear very quickly that our seat post knob was lacking the spring mechanism that we had identified in the first place.

So we suggested that a replacement seat post knob be sent to us. Very logical you might think.

That too was out of stock, with no timescale for when one might be available.

We had indicated that we would be seeking a refund. At no time did iFit suggest replacing the whole bike. It was left to our original retailer to ask that question. When he did and was told that would be possible, we asked what we thought was another very logical question. Why not just take the seat post knob from another bike and send us that, which would save time all round and considerable expense for iFit?

Seemingly it wasn't possible to send us a seat post knob, probably at a cost of £20, which we could fix to the bike we had already assembled. iFit could only send us a complete bike, which we would have to stay at home on an agreed date to take delivery of; spend time assembling once again and have a bike taken away that couldn't be used because of a small missing part that they could have sent to us. You couldn't make this up.

But it doesn't end there. We reluctantly accepted iFit's only solution to the problem of their making, provided the replacement bike was going to be delivered at the same time the faulty one was being collected. That wasn't possible said iFit. Cue our request for a refund.

In summary, this is a perfect example of how to take a minor customer service problem; deal with it in such a poor way, including ignoring queries/suggestions from the customer and find ways of turning it into a complete PR disaster. But iFit made it quite clear they didn't care, either in the UK or through their Head Office in the USA.

I spent a large part of my career in advising companies how to win at customer service. It really isn't that difficult........ unless you happen to be iFit.

Update 29 Oct 2025. See the comedy reply from iFit, which just compounds everything that went before. Presumably they've looked at the 1 star review, selected their generic response for 1 star reviews and not bothered to read to the bottom. We didn't take the replacement bike, because they wouldn't deliver it at the same time as taking the faulty one away. We had a refund. Hopeless!

Update 30 Oct 2025. It's amazing how iFit can't locate a spare part for their equipment in several weeks but can reply to negative feedback in 24 hours. iFit read the edited review, which didn't remove anything from the original, then they completely re-wrote the reply. Maybe if they had read the initial review, they might have sent an appropriate reply in the first place.

Maybe if they had any real interest in customer satisfaction, they would treat this as more than just a box ticking exercise. With 1 star reviews for them being the norm, their repeated platitudes on here serve no purpose whatsoever.

12. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

JP

We are sorry for misunderstanding your review and situation. We appreciate the clarification regarding your experience and are sorry that our team was unable to deliver a new unit and take away the old unit at the same appointment. We do understand how this is confusing and frustrating. This information is appreciated so we can improve.

If you have questions regarding your refund, please don’t hesitate to contact us at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Avoid ifit run machines at all costs...

If you have a nordictrack thats running ifit software (i.e. a treadmill). disconnect it from wifi immediately if its running ifit software as ifit are notorious for pushing dodgy firmware updates that will eventually brick and render the machine junk. Its common to happen once machine it out of warranty and they will claim parts etc no longer available (our £1000 treadmill was only 5 years old), now its dead and destined for the dump!

1. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Imran

We are sorry to hear that your unit is no longer working after a recent software update. As technology improves, unfortunately our older consoles are unable to meet the demands of the new software improvements. We appreciate your input regarding this and understand how frustrating it is.

As always, if you have other questions regarding this, please don’t hesitate to reach out to us at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Horrible service

22. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Dorian

We are sorry that you haven’t received the service experience you feel you deserve. We are always looking for ways to improve and would like to learn more about your experience. Please contact us at my.iFIT.com so we can learn more about your situation and assist further.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

IFIT Did Not Renew My Membership

I have been a customer for over 5 years. IFIT cancelled my subscription and would not renew it at the monthly rate I was paying. They were more interested in upselling at a much higher rate. IFIT has lost my long term business.

20. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Philip

Thank you for being part of our iFIT family for the past 5 years. We have taken a closer look at your account and unfortunately we are unable to provide the same promotion you previously had. We do offer various promotions at different times but once the account stops receiving payment, the applied promotion will end. If you have any questions regarding this, you can contact us at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Issues getting ifit to work on my…

Issues getting ifit to work on my nordictrack s22i zero response from ifit

18. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Peter

We’re sorry that you are experiencing problems with your machine and that you haven’t received the assistance you need. We requested more information here on Trustpilot to assist further, but unfortunately, we didn’t hear back. You are welcome to contact us at my.iFIT.com so we can learn more about your experience and provide assistance.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

5 months on and still not working

5 months on and still not working
S22i bike I brought this bike five...
S22i bike | brought this bike five years ago I recently moved home and it was no longer connect to the Internet keep saying privilege mode. I rang customer service which were completely unhelpful. All they want to know is the serial number that I cannot find it on the machine as I am shortsighted. I have asked someone to help. He could also not find it. Wish I brought the product beginning with p
28 May 2025
Unprompted review
的 Useful 1
& Share
ITS MEAT YOU DI NEXT
Reply from iFit
4 Jun 2025
Kev
We are sorry that your bike stopped working properly after your move and that you didn't

3. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Kev

We’re sorry to hear that your bike has stopped connecting to the internet and that you haven’t received the help you need. We appreciate this feedback so we can improve our services. We tried to reach out for additional information to assist further, but unfortunately, we didn’t hear back. You can contact us at my.iFIT.com so we can take another look into this for you.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

All kind of video's and require biking only…

I have paid about $600.00 for biking video.s and they have sent me videos of everything else. I bought this for biking video's and nothing else since biking exercise is all I can do.

1. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Alphonse gosselin

We’re sorry that you haven’t received the experience you had anticipated. In order to assist further, we’ll need more information from you. Please feel free to contact us directly at my.iFIT.com so we can speak with you.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Shocking support

Shocking. Do not buy their NordicTrack products (yes they are part of the same Group) - no after sales support, if it breaks out of warranty you're stuffed. I bought their Commercial X32i product which despite the commercial name tag stopped working just outside warranty. "We can no longer get that part have you tried ebay" was as helpful as they got. It wasn't old!!!!

15. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Tim A

We’re sorry to hear that your treadmill stopped working and that you haven’t received the assistance you feel you deserve with your treadmill. We understand how frustrating it is when your machine stops working as it should. Your input is appreciated and will be passed on to our teams.

If you would like help outside of your warranty, feel free to reach out to us at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

I used to love this subscription for my…

I used to love this subscription for my treadmill. Now for me to get the same experience I had 6 months ago where I paid $144 a year for, I have to upgrade and pay almost $400 a year. That's more than what I pay for my Gym Membership. Unacceptable!!! Considering canceling the whole mess. Spending 30 minutes trying to find something that I don't have to upgrade makes me just want to go to the gym and get rid of this Nordic Track.

29. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Bev Case

Thank you for your feedback regarding the price increase of our iFIT Memberships. Our management teams regularly readdress the pricing of our app to ensure it meets the services we provide. This input is important to us and will be passed on to the appropriate teams.

Let us know if you have other suggestions or questions by visiting my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

SAV incompétent

J’ai contacté le SAV pour un souci sur mon tapis de course Nordictrack T23.0 (programme défectueux)
Après plusieurs mails et appels téléphoniques infructueux, la seule réponse qu’ils m’ont fournie est de remplacer le tapis puisque ce modèle ne se fait plus.
J’ai trouvé la solution moi même en fouinant sur internet
Vraiment SAV INCOMPÉTENT voir à la limite de l’impolitesse
A FUIR

22. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

LE TOT

We appreciate this information regarding your experience with our Member Care team. We appreciate this input so we can improve our processes and services, and want to apologize that you didn’t receive the help you needed.

If you would like to provide more information, you are welcome to contact us at my.iFIT.com.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

Frustration and dissatisfaction

Frustration and dissatisfaction! It continually doesn’t work and despite paying for a family membership only my husband works and I continually get asked to sign up and pay! Continually ruins my workout schedule - bought the Nordic Track with iFit, as with work I find it hard to find time to get to a gym. Completely regret it! Waste of money!

23. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Ruth

We are very sorry that our services aren’t working properly for you. We understand how frustrating it is for things not to work as they are designed to, especially when it ruins your workout schedule.

We tried reaching out for more information, but unfortunately we didn’t hear back. You are welcome to contact us at my.iFIT.com so we can speak with you and assist further.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

iFit has to have one of the worst…

iFit has to have one of the worst product offerings of any company I have ever dealt with - both in terms of software and hardware.
The concept is brilliant but the reality is woeful.
Nothing works as it should and their support is dreadful. I just sent a lenghty email outlining a raft of problems I've endured for three years now - and reported many times.
I've just been informed by email reply that they no longer accept support requests via email but offer three "convenient" methods of support - phone, live chat or text messaging. The all operate in daylight hours in the USA but I live in Australia so unless I call them in the middle of my night, I have no support option avaliable to me.

23. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

David

We are sorry that things aren’t working as they should for you and that you didn’t receive the assistance you need. We stand behind our products and services and want to ensure you receive the help you deserve. Please feel free to contact us at my.iFIT.com so we can learn more about your experience.

Thanks! - iFIT

Saanut 1/5 tähteä

I-Fit/Nordic Track treadmills are rubbish

Purchased a Nordic Track treadmill from Revel Sport 18 months. Now onto my 2nd warranty claim which has been rejected by I-Fit. No chance of using the treadmill in manual mode. Treadmill kept freezing until now when the electronic screen no longer works and is blank/no power. Fan on and cannot be turned off so there is power to the treadmill.

I-Fit has rejected the warranty claim stating that we need to pay for the labour component to rectify the blank screen.

Absolutely terrible product - $2,000 treadmill that lasted not even 18 months.

Avoid purchasing a Nordic Track treadmill with I-Fit software. The worst product and worst customer service I have encountered.

Next step for me is ACCC to put in a formal complaint against the company as they are breaching my consumer law rights.

23. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
iFit-logo

Vastaus yritykseltä iFit

Karen

We are sorry to hear that you are experiencing problems with your treadmill and that your repairs are not being covered by warranty. In order to take a closer look at this for you, we will need more information. You’re welcome to contact us at my.iFIT.com so we can assist you.

Thanks! - iFIT

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin