Gorchic Arvostelua 

1 525
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Soddisfattissima, non ho ancora ricevuto il pacco, ma il servizio e l'assistenza sono eccellenti e cordiali. Risposte immediate alle mail e dal servizio clienti per un piccolo errore da parte mia nel... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

I purchased 4 items from Gorchic in September 2026. The strap on the backpack separated from the bag 2 two weeks ago in October 2026. I notified Gorchic and they said that because the item was purcha... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I have ordered over a dozen pieces from Gorchic. I am happy with each item. Customer service was prompt. Pre shipping pictures and videos were clear. Liked the shipment tracking notifications. 90% of... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have ordered several bags from Gorchic and the attention to detail and quality are impressive… much better than i had even thought. Besides that, the customer care has been excellent, and that’s s... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Asusteet
  2. ja myös
  3. Kenkäkauppa
  4. Laukkukauppa

Yrityksen kirjoittama

Gorchic - Your expert guide to the most authentic-looking bag. At Gorchic, we don’t just sell bags — we curate against the authentic. Every style we offer is benchmarked against the authentic designer version: the silhouette, the stitching, the leather feel, the hardware, even the smell. If it doesn’t measure up, it doesn’t make the cut. That’s how we help you skip the bad knockoffs — and find the one that actually looks right.


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 98 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(1 525)

561 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I orders 3 bags and some other items

I orders 3 bags and some other items. Everything was going well.
All the items ahve been produced with carefulness. I had a problem with the delivery of one bag but the Customer Care found immediately a solution.
I will buy again in the future for sure

11. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Unresolved Quality Issues

Unresolved Quality Issues – Order Number 2026072233578788.

I am writing to follow up on my recent order and my prior Trustpilot review posted on July 23, 2026. While my initial ordering process and interaction with the support team were positive, my experience after receiving the item has unfortunately been very frustrating.

I finally received the inspired bag, and I am very disappointed with the product's overall quality. I rate the inspired bag a 5/10.

Specifically:

•Persistent Chemical Odor: The bag has a strong chemical smell that remains fully present, even after airing it out in a well-ventilated space for several days.

•Stitching Defects: There are several noticeable imperfections and loose threads along the seams.

When ordering the item, I selected the standard option and not the master option; the craftsmanship definitely falls short of what is depicted in the product photos, website videos, and TikTok content. The smell is intense! What is most disappointing, however, is the lack of communication from the customer service team. After detailing the overall quality of the bag via email and sending messages to both WhatsApp contact numbers provided, I have yet to receive a single response from the customer service team. This is very disappointing.

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We’re sorry that the bag did not meet your personal expectations.

We would like to clarify that this order was placed for our Standard Quality version. Different quality levels vary in materials, craftsmanship, hardware, and finishing details, and the concerns raised in this case were not confirmed as a manufacturing defect but were primarily based on your personal assessment of the product’s overall quality.

Nevertheless, in order to resolve the matter and avoid any further inconvenience, we have already completed a refund for your order.

We’re sorry that the product did not match what you personally expected and that the communication process caused frustration. However, we would also like to clarify that the case has been handled and the refund has now been completed.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 1/5 tähteä

I don’t even know where to begin

I don’t even know where to begin. I am so disappointed. After being so skeptical about this website and looking at reviews online TikTok, Insta and the web I took a chance.
I bought a simple Cartier inspired ring to start off as just like many others, I work hard for my money. And I was really looking forward to my little treat to myself.
It took over 6 weeks, before my items was then redirected back to china. Apparently due to “incorrect address”. It wasn’t. I triple checked it was the correct address. Even the video they uploaded of my item before shipping it had the correct address on it. When I them emailed them to ask for a full refund back to my original payment or store credit if that wasn’t possible I got an automated email back saying they would respond within 24 hrs. Over 24 hrs later I emailed again. It’s now been four days and I’ve heard nothing back. I’ve received no item and lost my money. So so so disappointed.

10. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We’re truly sorry for the disappointment and frustration this experience has caused.

We checked the shipment and found that the original package developed an abnormal tracking issue and was returned during transit. We understand that the address information itself was correct, so we’re sorry that the return caused such a long delay.

We also apologize that your follow-up emails were not answered in a timely manner. This should not have happened, especially after you had already waited so long for the order.

To resolve the issue, we have now arranged a free replacement shipment for you. Please keep an eye on your email, including your spam or junk folder, as the updated QC and tracking information will be sent there once available.

You have not lost your payment, and our team will continue following the replacement shipment to help ensure it reaches you successfully.

We sincerely apologize again for the inconvenience and delayed communication.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 5/5 tähteä

First time purchase

First time purchase, delivery was a little long, but they tell you that upfront, little spoiled by Amazon deliveries, but this was worth the wait, beautiful bag, I love it!!

9. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam?

I ordered a bag from this website 10 days ago. Still haven’t heard anything from them regarding shipping. I sent them messages via emails, as well as WhatsApp and website chat, NO ONE responded. I am very disappointed and wondering if this is a scam website? I will contact my bank to do a charge back if they still don’t answer me in a few days.

10. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We’re very sorry for the delay and the concern this caused.

Your package was selected for a customs inspection, which temporarily delayed the tracking updates. The good news is that the package has now successfully completed customs clearance and is moving forward in the delivery network.

Based on the latest shipping status, it is expected to be delivered within approximately 7 days.

We also apologize that you did not receive a timely response while waiting for an update. Please continue to keep an eye on your email, including your spam or junk folder, for the latest tracking information.

We sincerely apologize again for the delay and appreciate your patience.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 1/5 tähteä

STILL HORRIBLE EXPERIENCE - BUYER BEWARE

Responding to the latest INCORRECT response provided in resolving this matter. Please take time to review my previous responses noted below.

To the person responding to issues/complaints:
As you are already aware, the "Correct Black Bag" as you stated received on Aug 4th 2026, was once again INCORRECT and I received an email stating so. I can post that email with the explanation from your company stating what issue was if you like. Yes, indeed you did send three INCORRECT bags to address the ORIGINAL mistake from July 5th 2026. To state that you ALLOWED ME TO KEEP THEM is absolutely mind-blowing especially when I notified you BEFORE you sent all three of them out that they were incorrect after reviewing the videos. YOU sent me an email stating to wait until the items were received before notifying you of any issues. Once again, I can post those emails if you like.

Clearly there seems to be a problem with you reviewing and addressing my individual concerns on this website because stated in my INITIAL post, the reason why we are here today is because you blocked my email address after notifying you that the first shipment was incorrect. Only, after posting on this website did you reach out to me with a new email thread to address my concerns and I can post timelines/emails if you like. So yes, I was ignored until then.

Unfortunately, I still have not received the 2 outstanding items that I have purchased.

4. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We sincerely apologize for the mistakes made with your order. We acknowledge that the package shipped on July 8 contained the wrong color, and this was our responsibility.

Once the error was confirmed, we immediately arranged a replacement shipment on July 12. Unfortunately, the warehouse made another mistake and sent the incorrect color again. We fully understand how frustrating and disappointing it was to experience the same issue twice.

To resolve the matter, we arranged a third shipment on July 24 containing the correct black bag. According to the delivery record, the correct item was successfully delivered to you on August 4.

In total, we sent three bags in order to correct the original mistake. We also did not require you to return either of the incorrectly shipped bags and allowed you to keep them at no additional cost.

We are also sorry that one of our previous public responses did not accurately address your individual situation. That response should have been reviewed more carefully before being posted.

However, we would respectfully clarify that our team did not ignore or abandon your case. We continued arranging replacements until the correct bag was delivered. For this reason, we are surprised that the updated review still presents the matter as though no solution was provided.

We sincerely apologize again for the repeated warehouse errors and the inconvenience they caused, but we hope the complete timeline above helps clarify the actions taken to resolve your order.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 5/5 tähteä

They are the absolute best!!

They are the absolute best!!! From the quality to their customer service!! I've ordered 4 times from them and am obsessed with everything I've ordered. There has been some issues on shipping, only after they sent it on its way and they have made it 100% right. Absolutely recommend!!!!!!!!

6. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

None of my CC would work

None of my CC would work. I’m thinking this is a scam.

7. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We’re sorry for the concern caused by the unsuccessful payment attempts.

We checked the payment records associated with the attempts, and the decline reasons returned by the payment system were insufficient funds, incorrect card verification/password information, or the transaction being declined by the issuing bank.

These declines are determined by the card issuer or your card payment system rather than by us, and an unsuccessful payment does not mean that an order was successfully charged.

We recommend contacting your bank directly to confirm your card information, available balance, and whether international or online transactions are currently permitted on the card.

We take payment security seriously and are happy to help verify the payment status if you continue to experience difficulty.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 5/5 tähteä

I’ve had nothing but positive…

I’ve had nothing but positive experiences ordering from Gorchic. They are truly some of a kind company that delivers quality, perfect condition goods just like the website shows. All items come well packaged, shipped in a timely manner, and I love how they send you pictures and videos of the product before shipping, it makes the customer feel at ease about their purchase. I love Gorchic and will continue to order from them 💕

2. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Best customer service

Best customer service. If they don’t reply don’t get panic cuz they will reply asap. I think cuz the different time zones. Always happy with the quality that is so detailed oriented. Impressive. Thank you for everything!

6. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I haven’t received my order yet but also just made the order

I haven’t received my order yet, but the customer service has been outstanding! I was having trouble getting my order to go through, and their team was incredibly helpful. They answered all of my questions, helped me complete my purchase, and responded quickly every time I reached out. Based on my experience with their customer service, I’ll definitely be making more purchases from them in the future!

6. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Gorchic scammed me

Gorchic scammed me! I placed an order for 147.99. I got a “payment failed” message that popped up on my screen, but the money was taken out of my account. When I tried to look up my order is says I don’t have one!! I have emailed and tried to get in contact with them and I haven’t heard anything from them. Very disappointing and upset.

6. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

We’re sorry for the concern and frustration this situation has caused.

We have tried to locate the transaction using the name shown on this review, but at present we are unable to find any matching order or successful payment record in our system.

If your bank account was charged $147.99 despite the website showing “payment failed,” please contact our customer service team and provide a screenshot of the completed charge. For your security, please hide your full card number and any other sensitive banking information.

Once we receive the payment screenshot, we will submit the transaction details to our payment provider and banking partner for investigation to determine where the funds were processed and why no order was created.

We take payment discrepancies seriously and will review the case based on the actual transaction records.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 5/5 tähteä

Good products!

Good products, friendly customer service, and responsive to emails. Ordered an item and I was concerned about how it would be shipped but was assured it would be shipped properly and it was. Flawless bag! Love everything I've gotten from them!

3. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

My experience has been on of the best…

My experience has been on of the best ones I’ve ever had. I accidentally selected the wrong item and notified them immediately. They went above and beyond to get me the right item. Totally worth the shopping experience and can’t wait to get my new purse.

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Turned out to be a great experience

After leaving a 1 star review due to no contact the company contacted me and are sending a new replacement bag for the one that I was damaged and a new strap for the Gucci bag that didn’t work. I removed my 1 star review and now can give a positive review. 4 stars due to length of time receiving an answer. I received another bag today from a different order and it is gorgeous. I highly recommend going with Top Quality bag choices.

4. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Gorchic-logo

Vastaus yritykseltä Gorchic

Hi there,

Thank you so much for updating your review and giving us the opportunity to make things right.

We’re very glad that the replacement bag and new strap have now been arranged, and even happier to hear that the bag from your other order arrived and that you find it gorgeous!

We also truly appreciate your recommendation of our Top Quality collection. At the same time, we completely understand the 4-star rating and apologize again for the longer-than-expected response time. We’re continuing to improve our customer service process so issues can be handled more quickly and smoothly.

Thank you again for your patience, understanding, and continued support.

Kind regards,
Gorchic Team

Saanut 5/5 tähteä

Amazing quality

I have been shopping here for years now!I have bought items from here which really do impress me, and are amazing quality. this is my go to shop for a new handbag or a piece of jewellery, I 100% recommend.

3. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin