Golden Tours UK Sightseeing Arvostelua 

1 935
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Los lugares valen la pena recorrer. No realizamos cola. No nos preocupamos mas que de disfrutar. El guía Oscar con gran conocimiento y mucha disposición para lo que los pasajeros pueda mostrar acceder... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

I had only one day to explore London, so naturally, I had to limit myself to a few selected destinations. With so many iconic places to see and so little time, choosing where to go wasn’t easy. T... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Deutlich weniger Busse im Umlauf als bei den anderen Anbietern, wodurch die Wartezeit bei unserem Ausflug mit 3 oder 4 Ausstiegsstellen ca 4h betragen hat. Es sind meistens jeweils 2 andere Buss... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

We had a wonderful day visiting the Royal Mews and Buckingham Palace State Rooms!!! Myself, my Daughter and Granddaughters all liked the tour headphones we could listen to at our own pace. This was... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Matkanjärjestäjä
  2. ja myös
  3. Kulttuurimatkojen järjestäjä
  4. Matkatoimisto

Yrityksen kirjoittama

London Tours and Sightseeing Golden Tours specialise in London Sightseeing and UK tourism. Providing high quality London tours, attraction tickets and day trips to other incredible destinations in England, such as Stonehenge, Bath, Oxford and The Cotswolds. Book one of our guided tours or a hop-on-hop-off bus bus tour and learn more about the history and beauty of the United Kingdom and beyond.


Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 76 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(1 935)

407 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I had an absolutely fantastic…

I had an absolutely fantastic experience with Golden Tours! My group recently booked the Oxford, Stratford-upon-Avon, Cotswolds, and Warwick Castle tour, and it was brilliantly organised from start to finish.
A special mention must go to our wonderful tour guide and driver, who were both absolute professionals. Our driver was highly skilled, courteous, and navigated the roads safely, making us feel completely at ease throughout the entire journey. Furthermore, the driver went above and beyond by diligently cleaning the coach every single time we stepped off for an excursion. It meant we always returned to an absolutely spotless and refreshing environment! Meanwhile, our guide was incredibly knowledgeable, engaging, and friendly. They offered brilliant insights and history at every stop, ensuring the whole group was well looked after and entertained.
Finding the departure point at Bulleid Way in Victoria was very straightforward. The coach itself was modern and supremely comfortable, and the onboard Wi-Fi was absolutely brilliant—the internet worked flawlessly the entire time without any drops in connection. The booking process was also highly efficient and offered great value. I highly recommend this tour and this exceptional team for anyone looking for a seamless, perfectly clean, and memorable day out from London!

29. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review. We are delighted to hear that you had such a fantastic experience and that our guide and driver helped make your day so enjoyable. It is great to know you appreciated the comfort of the coach, the onboard Wi Fi, and the care our team took throughout the tour. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you on another Golden Tours adventure soon.

Saanut 2/5 tähteä

Wasn’t much of a tour more like just…

Wasn’t much of a tour more like just sitting in a bus eating some food. We hardly saw the staff and when we did, some weren’t particularly friendly nor helpful. I booked the lower deck sitting for 2 children and 2 adults hoping we could sit together but we were separated as told there wasn’t enough sitting for us to be sat together and were expecting my elderly mother to go up to the upper deck. Definitely not worth the money l paid and l will not be recommending to anyone!

27. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're very sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

While we always do our best to seat groups together, our Terms & Conditions state that, due to availability, groups may occasionally need to be seated separately or share tables.

We're also sorry to hear that the service you received fell short of expectations. If you could email us at customerservices@goldentours.com with your booking reference, we'd be happy to investigate this further.

Saanut 5/5 tähteä

Our tour guide Kelvin and driver Lucian…

Our tour guide Kelvin and driver Lucian were wonderful, they really brought the energie and made out experience memorable. The stones were beautiful!

27. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that Kelvin and Lucian made your experience so memorable with their energy and enthusiasm. We are also glad you enjoyed the beauty of the Stones. We hope to welcome you back for another adventure soon!

Saanut 1/5 tähteä

Wir haben uns leider für die falsche…

Wir haben uns leider für die falsche Busflotte entschieden. Hier fahren wesentlich weniger Busse als bei den anderen Anbietern. Die letzten Busse sind trotz Fahrplan nicht mehr gekommen. Wir haben 3x zu Fuß die Haltestelle gewechselt, doch es ist kein Bus gekommen. Nach Fahrplan hätten Busse kommen müssen. Wir sind dann mit der UBahn zurück zum Hotel. 2 freundliche Mitarbeiter dieser Linie hatten uns morgens in der Nähe der Towerhaltestelle zum Kauf der Karten überredet und einen dicken Preisnachlass gemacht. Das hätte uns warnen müssen. Schade, diese Buslinie hat uns den Tag verdorben.

25. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to wait for buses that did not arrive as expected.

We would appreciate the opportunity to investigate this further. Please email us at customerservices@goldentours.com with your ticket reference number and any additional details, including the stops and approximate times you were waiting. We can then review the journey using our GPS bus tracking system and look into what happened.

We apologise for the inconvenience caused and look forward to hearing from you so we can assist further.

Saanut 5/5 tähteä

Great evening tour with live speaking…

Great evening tour with live speaking host. Traffic was quiet, so the host had to speak quickly. I enjoyed the beautiful views from the top deck (everyone had a top deck seating) the sun was setting, but we had day light until the end. It was a great way to see all the city high lights within an hour and a half.
The booking was confirmed twice over WhatsApp.

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your thoughtful review! We are so pleased you enjoyed the evening tour, the beautiful sunset views, and the live commentary. It is great to hear the quieter traffic helped you see so many of the city's highlights, and that our booking confirmations made everything easy. We hope to welcome you on board again soon!

Saanut 1/5 tähteä

Wir haben die Harry Potter Studios Tour…

Wir haben die Harry Potter Studios Tour gebucht. Versprochen war die Hin und Rückfahrt mit Film und eine 4-stündige Studio-Tour.
Dass der Film nur auf Englisch zu sehen ist, ist bei einer international tätigen Transfer-Firma schon schwach, aber das es auch keinerlei Hinweise darauf gibt, ist eine Frechheit. Auf dem Rückweg war dann gleich gar kein Film zu sehen.
Außerdem ist die Zeit für die Tour viel zu knapp bemessen und reicht nicht einmal, um die Multimedia- Guides ansatzweise voll auszuschöpfen.
Das Butterbier kostet in den Studios £7,95 und wird von Golden Tours für 9£ verkauft.
Alles in allem leider mehr einen Touristenfalle als ein gelungener Ausflug!
Meine Empfehlung: Die Tickets deutlich vor dem Urlaub direkt in den Studios buchen ( 1-2 Monate vorher) und selbst oder mit der Bahn anreisen. Dort kosten sie nur ein Drittel des Preises und man hat genügend Zeit, alles anzusehen und muss nicht noch £ 15 pro Person zahlen, um länger zu bleiben. Und die Bahnfahrt ist deutlich günstiger.

25. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the tour did not fully meet your expectations.

We apologise that the film was only available in English and understand your disappointment that this was not made clear beforehand. We will review how this information is communicated to guests.

Regarding the time allocated at the studios, many guests find the duration provided more than sufficient to enjoy the experience, but we understand that personal preferences and the amount of time guests wish to spend exploring can vary. For guests who would like to stay longer, there is an option to upgrade to a flexible bus return ticket.

We have checked your booking and can see that your payment was made in euros. Our Butterbeer price is £7.45, which is approximately €9 depending on the exchange rate, rather than a higher charge.

Our package is designed to provide a seamless experience combining transportation and studio entry, and we are sorry that it did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your comments as they help us continue improving our services.

Saanut 1/5 tähteä

Be very careful before you book

Be very careful before you book. If you need to contact customer services, they don’t respond to your emails and there’s no direct line to them.
we booked a tour of Newcastle and unbeknown to us, the roads in Newcastle city centre were closed and no buses were running. Yet they allowed us to book it!!!
I have been trying to get in touch with customer services for 3 weeks and have had no response back. I have emailed and rang the general helpline 4 times and keep getting told”we will expedite your email”!!! So it looks like I’ve lost my money. Very disappointed. Good luck to those who book. I only hope the bus turns up.

5. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the delay in responding and for the inconvenience caused while you have been trying to contact our team.

We understand how frustrating it must have been to experience difficulties with your booking and to not receive a response sooner. Our team is currently investigating the matter and will respond to your email as soon as possible with an update.

Thank you for your patience and understanding while we look into this for you. We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Saanut 5/5 tähteä

First contact was a really friendly driver

First contact was a really friendly and helpful driver. The commentary during the tour was interesting and not over bearing - just the right amount of detail. We thoroughly enjoyed the whole hour's tour.

23. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear you enjoyed the tour and that our driver’s friendly service and interesting commentary helped make your experience memorable. It is great to know the balance of information and storytelling was just right for you. We hope to welcome you on another Golden Tours experience soon!

Saanut 2/5 tähteä

What ever happened to honesty

When I was advised to purchase tickets for hop on hop off at no time were we advised that ws would still have to walk a mile from mable arch to madam tussards and a mile back to get the bus ,then when on the bus informed that it was a one way system only,and that we would have to go round the whole system to get off at Buckingham Palace road ,think salesmen have tunnel vision and clearly on commission, what ever happened to honesty

21. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear your experience did not meet your expectations.

We'd like to clarify that Stops 29 and 30 on the red route are both located very close to Madame Tussauds, so we're unsure why you walked from Marble Arch. If you can provide a little more detail about your journey, we'd be happy to look into this further.

Like all hop-on hop-off services in London, our buses follow a fixed route with designated stops. These routes and stop locations are available on our app, website, and printed leaflet before and during your journey.

We hope you were still able to enjoy the tour.

Saanut 5/5 tähteä

Kelvin and Lee were great

Kelvin and Lee were great, everything was smooth and we had extended time at Oxford. Thanks for a great day!

19. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that Kelvin and Lee made your day so enjoyable and that everything ran smoothly. It's great to know you enjoyed the extra time in Oxford. We'll be sure to pass your kind words along to them, and we hope to welcome you on another tour soon!

Saanut 5/5 tähteä

It was a spectacular experience for the…

It was a spectacular experience for the one day deluxe tour with Golden Tours UK Sightseeing! David was a very friendly and knowledgable tour guide! Joanna was a fantastic bus driver. Each of us got a lunch pack with meat balls salad, soft drinks, pack of chips, bottle of water, wet wipes, cutlery and condiments. In addition, free supplies of beer, champagne and water on the deluxe bus. We didn’t have to queue long for each of our attractions. Haha one thing we forgot to do was to take our group photo; I knew it’s hard for a big group, but we only had eleven people. 😂😂 We definitely would recommend this luxurious tour to all of you! Less hassle and more fun!!

18. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you had such a spectacular experience on our Deluxe Tour and that David and Joanna helped make your day so memorable. It's wonderful to know you enjoyed the premium inclusions and the seamless experience at each attraction. We'll be sure to share your kind words with the team. We'll also keep the group photo suggestion in mind for future tours! We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you aboard again soon.

Saanut 5/5 tähteä

The best company in London.

The best company in London.. Mr. Bakir helped to me and my family for all attractions tickets, told everything very clearly, kindly.. He makes our trip and time more enjoyable and relax in London.. Thanks to him and other staff at Baker street a lot..
Very trustale and helpful company.. (one of the official sales company of Harry Porter sudios)
We will advise all friends and work with them in the future as well..

7. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review. We are delighted to hear that Mr. Bakir and our team helped make your time in London more enjoyable, relaxed, and memorable. It is fantastic to know that you found our service helpful, clear, and trustworthy. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you and your friends again in the future.

Saanut 5/5 tähteä

Everything was very smooth

Everything was very smooth, from the point of my initial contact with George when I asked for a cost estimate and itinerary for a private tour, until the end of the tour itself when we returned to London at the agreed time with our designated guide and driver, the excellent David. George’s responses were very prompt and clear, and most of all, David’s deep knowledge of Salisbury Cathedral and especially Stonehenge was most impressive.
It was my second time to Stonehenge but I learned much more this time, as did my two companions who came for the first time. We all felt David’s love for the place. Thank you, David! And a shout-out to George, too!

12. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review. We are delighted to hear that your private tour was smooth and enjoyable from start to finish. It is fantastic to know that George provided helpful and prompt assistance, and that David’s knowledge and passion for Salisbury Cathedral and Stonehenge made your visit even more memorable. We will be sure to share your kind words with them both. We hope to welcome you again soon.

Saanut 1/5 tähteä

Very bad, unacceptable experience

I faced an unacceptable experience, my family and I had during our tour to Stonehenge, Windsor Castle, and Bath on July 2, 2026.

My wife, our three-year-old son, and I joined your tour from London with the expectation of having an enjoyable and comfortable experience. Unfortunately, the behavior of the female bus manager completely overshadowed our day and left us deeply disappointed.

Since both my wife and I experience motion sickness, I politely requested window seats. We were also traveling with our three-year-old son, who naturally alternates between sitting with his mother and father during long journeys. As this was a 12-hour tour, I explained that having window seats would not only help us manage our motion sickness but would also keep our son occupied by allowing him to enjoy the scenery outside.

Instead of listening to our request with understanding, the bus manager responded in an extremely rude and disrespectful manner. She raised her voice in front of all the other passengers and said, "If you are not sitting in your assigned seat, this bus is going nowhere."

What made the situation even more upsetting was that I noticed another family had been assigned two window seats. When I politely asked why the same accommodation could not be made for us, she responded by telling me that if I was unhappy, I should get off the bus and take another one.

Respecting her decision, I stepped off the bus to speak with her. However, instead of calmly discussing the matter, she continued shouting at me outside the bus. She even told the tour guide to remove me and my family from the tour bus so that our money could be refunded. At no point was I rude or disrespectful. I was simply requesting reasonable accommodation and trying to explain our situation.

My family and I travel frequently around the world and have always chosen guided tours because we expect professionalism, courtesy, and customer care. We have never experienced such humiliating and disrespectful treatment from any tour operator.

This complaint is not about receiving window seats or obtaining a refund. It is about the way my family was treated. We traveled all the way from Canada to visit London and had been looking forward to this tour. Instead, early in the morning, in front of our young child and other passengers, we were spoken to in an arrogant, aggressive, and disrespectful manner. The bus manager's behavior caused significant stress and completely spoiled what should have been a memorable family experience.

I respectfully request that you treat this as a formal complaint and investigate the conduct of the bus manager. Customers should never be subjected to such disrespect, regardless of the circumstances. I hope Golden Tours values its reputation and takes appropriate action to ensure that no other family has to endure a similar experience.

As a result of this incident, I cannot recommend Golden Tours to friends or family based on the service we received.

2. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for taking the time to share your feedback and for providing further details about your experience. We sincerely apologise that you and your family felt upset and disappointed during the start of your tour. It is never our intention for any guest to feel disrespected or uncomfortable, and we are sorry that this was your experience.

We have reviewed the situation with our operations team to better understand what happened on the day. As this was a fully booked tour, our team had a seating plan in place to ensure families could remain together while making use of all available seats. Your group was offered a seating arrangement that included window seating, but we understand that this did not meet your request for two window seats due to your concerns about motion sickness.

The family you referenced who had two window seats were also required to make adjustments. As part of the seating process, one member of their party shared a window row with another passenger, while the rest of their group sat in the row in front. We appreciate that this situation was frustrating, especially while travelling with a young child, and we understand your wish to make the journey as comfortable as possible for your family.

We would also like to clarify that the 08:00 departure time shown on the ticket is the final departure time for the fleet. Due to the popularity of this tour, multiple coaches operate on the same departure, and on this occasion four fully booked coaches were being loaded. Keeping the boarding process moving is essential to avoid delays for all guests travelling that day.

That said, we are sorry that the conversation at boarding became stressful and that you felt the communication from our team was not handled in the considerate manner we expect. Your comments regarding the interaction with the bus manager have been shared with our operations team for review and further staff guidance.

We appreciate you bringing this matter to our attention. While our seating and boarding procedures must be followed to ensure a smooth and fair experience for all passengers, we regret that this resulted in a distressing start to your family’s day. We hope your feedback helps us continue improving the service and care we provide to all our guests.

Saanut 4/5 tähteä

Good experience but not great

Good experience although a few points would have made it excellent. The overall experience was good but the music could have been a bit louder as it was a Taylor themed tour and the Taylor aspects were a bit lacking. The friendship bracelets and fan were great and the cupcake toppers but it could have been a bit more of a party vibe. We had two 9 year olds who we choose this for their birthday surprise as they are obsessed with Taylor and they struggled to hear some of the songs. The sandwiches were very stale by the time we started eating as very hot day so they were a bit disappointing but overall the food was nice enough. The bus is decorated really pretty and the afternoon tea while driving round London is a lovely experience. It could have been amazing but just wasn’t what I would class a themed event. The staff were very friendly and approachable.

11. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your detailed feedback. We’re pleased to hear that you enjoyed the overall experience, including the decorated bus, afternoon tea, and the friendly service from our team.

We appreciate your comments regarding the themed elements, music volume, and creating more of a party atmosphere, especially for younger fans celebrating a special occasion. We also note your feedback about the food quality in hot weather and will share this with our team as we continue to improve the experience.

We’re glad you enjoyed the unique concept and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more memorable Golden Tours experience in the future.

Saanut 1/5 tähteä

Scammed

My family of 4 adults and 6 children under the age of ten booked a hop on hop off bus tour at 4pm. We were told the tour ended at 8pm. We waited for 20 minutes for a bus and rode for 20 minutes before hopping off. We hopped back on at 5:45 and were taken back and left at a location. They told us to get off the bus and the tour was over. We asked the driver why are you leaving us here and he said the bus ends at 6. We were stranded with no way to return because we were lied to, scammed and refused to be helped. We literally stopped at one stop, road the bus a total of 30 minutes to be left on the side of the road. The driver said to contact customer service and they would give us a full refund because we were sold tickets under false information. When I contacted customer service they would not help, only offered a 25% discount back. Do not use this company. I think it is a scam based on our experiences

10. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the frustration and disappointment caused by your experience, particularly when travelling with a large family group.

We’d like to clarify that our hop-on hop-off service has different final departure times depending on the route and individual bus stop. While the service operates until approximately 8:00pm on certain routes/stops, this does not mean every stop has a final departure at that time. The timetable provides details of the last full loop and the final departure from each specific stop so guests can plan their journey accordingly.

We regret that this information was not clear and understand how this may have affected your plans. We appreciate your feedback regarding communication and will share it with our team to help ensure departure information is made clearer for guests. We hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable Golden Tours experience in the future.

Saanut 1/5 tähteä

Avoid at all costs!!

Bought 2 tickets for our one of two days in London starting on the yellow line. Waited outside Gloucester station for nearly an hour before giving up and heading to the tube. Caught the train to Buckingham Palace where all 3 lines were supposed to go through. Met with their representative there and told him about the no show. Waited with him for nearly another 20 minutes before we saw the bus finally coming….annnnnd driving straight past us in front of their Rep!! We were livid!! It was so hot and we had wasted hours! Over this time we saw numerous competitors buses come and go regularly. We just picked the wrong company! I said to the Rep that I’d had enough and wanted a refund (no prizes for guessing the response). He said we had to call “head office” and gave us the number…in India! When I said I’m not calling India, he tried to say it just looked that way in his phone. So I called the number in front of him and went through to an Indian-speaking queue which promptly hung up on me. What a joke! Avoid at all costs!! Go with any of their competitors and you’ll be fine!

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations and that the waiting time impacted your day, especially in hot weather. We understand how frustrating this must have been and apologise for the inconvenience caused.

We’d like to highlight that Golden Tours operates one of the most extensive hop-on hop-off routes in London, giving guests access to a wide range of the city’s key attractions. Our buses operate approximately every 20–30 minutes, depending on the route, with schedules varying throughout the day.

We appreciate your comments regarding your experience at the stops and the assistance provided by our representative, and we will share this feedback with our teams to help improve communication and the overall guest experience. We’re sorry that your visit did not reflect the standard of service we aim to provide, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a smoother Golden Tours experience in the future.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent experience with Golden Tours

Excellent experience with Golden Tours. Everything was very well organized, from the check-in to the coach journey. The tour ran smoothly and exactly as planned.
Our driver, Armando, was excellent. He was a very safe and professional driver, and throughout the journey he shared interesting information with a great sense of humor, making the trip enjoyable and entertaining.
Stonehenge is an incredible place to visit, and the whole experience was comfortable, punctual and stress-free. We would definitely recommend Golden Tours.

2. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear you had such an excellent experience and that everything ran smoothly from check in to the coach journey. We will be sure to pass your kind words on to Armando. He will be thrilled to know his professionalism, humour, and informative commentary made your trip so enjoyable. We hope to welcome you on another Golden Tours adventure soon!

Saanut 1/5 tähteä

Safety Failed: Coach Left Without Our Family



**1-Star Review – Extremely Disappointing Experience with Golden Tours**

I joined the Stonehenge tour with Golden Tours on **19 September last year**, and it was one of the most stressful travel experiences my family has ever had.

Despite travelling with my **7-year-old child**, the tour coach departed **without ensuring that all passengers had returned**. My family was left behind at Stonehenge, causing tremendous panic and distress. Being stranded in a foreign country with a young child is something no family should ever experience.

What disappointed me even more was the lack of empathy and responsibility shown afterwards. Instead of acknowledging the seriousness of the incident or offering a reasonable solution, I felt that my concerns were not handled professionally. A reputable tour company should have proper headcount procedures and clear communication before leaving any stop, especially when families with young children are on board.

Safety should always be the highest priority. Leaving passengers behind, particularly a family with a young child, is an unacceptable failure of basic tour management.

I hope Golden Tours will review its operating procedures, including mandatory passenger headcounts and better communication between the guide and driver, so that no other family has to go through the same frightening experience.

Unfortunately, based on my experience, I cannot recommend Golden Tours.

19. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you found this experience upsetting. We would like to note that this tour took place approximately 10 months ago, and we would have appreciated the opportunity to investigate and address your concerns closer to the date of travel when the details were still fresh.

We understand how distressing it must have been to be separated from the group, especially while travelling with a young child. Our guides do carry out headcounts and make every effort to ensure guests are accounted for before departing each stop. However, as outlined in our Terms and Conditions and explained by our guides at the start of the tour, we are unfortunately unable to delay the coach for late passengers, as this can impact the rest of the group and may result in other guests missing scheduled entry times and onward arrangements.

We appreciate that this situation was frustrating, and we always encourage guests to return to the coach by the advised departure time to ensure the smooth running and safety of the entire tour group.

Thank you again for sharing your comments. We will continue to review guest feedback and look for ways to improve communication and the overall tour experience.

Saanut 5/5 tähteä

The tour guide on the blue route is brilliant.

The tour doesn't move very fast through the streets of London but our tour guide Graham kept us entertained the whole time. Excellent knowledge and brilliant banter! Thanks Graham

8. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Golden Tours UK Sightseeing-logo

Vastaus yritykseltä Golden Tours UK Sightseeing

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that Graham made your tour such an enjoyable experience with his excellent knowledge, entertaining stories, and brilliant banter. We appreciate your patience with the pace of the journey through London traffic and are thrilled that Graham helped make it a memorable experience. We’ll be sure to pass on your kind words to him! We hope to welcome you back again soon.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin