VIA VAI Shoes Arvostelua 9

TrustScore 2.5/5 tähteä

2,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kenkäkauppa
  2. Vaateliike
  3. Kenkätehdas
  4. Streetwear-kauppa
  5. Naistenvaateliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

VIA VAI Schoenen online shop | Ruime collectie VIA VAI sneakers, pumps, sandalen, espadrilles, laarzen & tassen | Gratis verzending bij VIA VAI Shoes.


Yhteystiedot

2,4

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

9 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Na 1 jaar scheurt het binnenwerk van de…

Na 1 jaar scheurt het binnenwerk van de zool al kapot.
Heb het nu met schoenlijm proberen te lijmen.

Wel erg snel voor een paar schoenen van 250,-

6. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi,

Bedankt voor je eerlijke review en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je VIA VAI's.

Ik heb je een mail gestuurd. Zou je hier eens naar willen kijken? We willen graag met je meekijken naar een passende oplossing.

Sorry voor het ongemak.

Liefs, Marleen - VIA VAI

Saanut 1/5 tähteä

Zeer slecht

Zeer slecht! 2xlaarsjes en binnen paar uur (!!!!!) laat de bovenkant los.
Kon ze wggooien want ziet er niet uit met deze zichtbare beschadigingen.

19. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Evelien,

Dank voor je eerlijke review. Spijtig om te lezen dat dit je ervaring met VIA VAI is; dat is natuurlijk niet de bedoeling. We vinden echter in ons systeem geen bestelling terug op jouw naam. Het kan natuurlijk zijn dat je onder een andere naam hebt besteld of dat je aankoop bij een van onze partners is gedaan.

We hebben daarom onlangs geprobeerd met je in contact te komen, maar dat is helaas tot op heden niet gelukt. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.

Liefs, Natascha

Saanut 4/5 tähteä

Klantgericht en coulant – fijn geholpen door klantenservice

Ik koop al jaren schoenen bij VIA VAI en ben daar eigenlijk altijd erg tevreden over. Recent had ik echter een probleem: bij een paar loafers liet de toplaag los na slechts enkele keren dragen. In eerste instantie werd dit niet als garantiegeval gezien, wat teleurstellend was.

Na mijn toelichting is er alsnog een zeer nette oplossing geboden: de volledige aankoopprijs in winkeltegoed, zodat ik een nieuw paar kan uitzoeken. Dat waardeer ik enorm.

Kortom: schoenen zijn meestal van topkwaliteit, en de klantenservice heeft uiteindelijk laten zien dat ze hun klanten serieus nemen en goed willen helpen. Daarom blijf ik graag bij VIA VAI bestellen.

8. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi,

Bedankt voor je eerlijke feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en over het feit dat we toch samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Hopelijk tot ziens in onze webshop!

Liefs, Natascha

Saanut 1/5 tähteä

Slechte kwaliteit leer

Slechte kwaliteit leer, begon al snel te scheuren bij de rechtse enkellaars bovenop de linkse bleef mooi.
Heel veel geld voor een slechte kwaliteit leer. Jammer want ze hebben een mooie collectie

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Saskia,

Dank voor je eerlijke review. Spijtig om te lezen dat dit je ervaring met VIA VAI is; dat is natuurlijk niet de bedoeling. We vinden echter in ons systeem geen bestelling terug op jouw naam. Het kan natuurlijk zijn dat je onder een andere naam hebt besteld of dat je aankoop bij een van onze partners is gedaan.

We hebben daarom onlangs geprobeerd met je in contact te komen, maar dat is helaas tot op heden niet gelukt. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.

Liefs, Natascha

Saanut 1/5 tähteä

Jeg har endnu ikke modtaget mine penge…

Jeg har endnu ikke modtaget mine penge retur for returning af et par sko.
De skriver op til 14 dage. Den tid er forlængst overskredet.

17. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Karin, you contacted us last year about the refund of your order. There was a mix-up in our conversation about your 2 order numbers, unfortunately. Furthermore, we experienced some technical issues at that time that caused a delay in refunding your order to your bank account. In the end, it was all settled correctly. We are sorry for that! Hope to see you again. Love, Natascha

Saanut 1/5 tähteä

Slechte kwaliteit

Eerste paar sneakers dat ik kocht van ViaVai was geweldig. Daarna ging de kwaliteit achteruit. Laatste paar dat ik kocht is echt van bedroevende kwaliteit (het leer). Ik heb een klacht bij Omoda ingediend, maar die lijken het niet serieus te nemen.

25. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Inge,

Dank voor je eerlijke feedback. Wat vervelend om te lezen dat je een klacht hebt over je VIA VAI's; dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Omdat je je schoenen bij een partner van ons hebt gekocht, kan ik je klacht helaas niet rechtstreeks in behandeling nemen en moet ik je naar deze winkel doorverwijzen. Zij gaan dan samen met jou kijken naar een oplossing. Sorry voor het ongemak!

Liefs, Natascha

Saanut 1/5 tähteä

Slechte kwaliteit laarzen

Slechte kwaliteit laarzen, het suede scheurd kapot, en klantenservice wil mij niet helpen omdat ik geen order nummer meer heb. Dit is een fabricage fout! Voor mij nooit meer Via vai!

3. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad – dat is natuurlijk niet waar we bij VIA VAI voor staan.

Om je verder te kunnen helpen, hebben we echter wel een aankoopbewijs of ordernummer nodig. Daarmee kunnen we je bestelling terugvinden en de situatie goed beoordelen.
Mocht je deze gegevens nog kunnen achterhalen, dan horen we graag van je.

Liefs, Natascha

Saanut 5/5 tähteä

Super ervaring bij Viavai👍

Super ervaring, bij viavai aangekochte sneakers, binnen een dag geleverd.
Aardigheidje in de doos, en een ontzettend leuk met de hand geschreven persoonlijk briefje, over mijn aangekochte schoenen.😀😀
Echt helemaal top, zou iedereen aanraden hier te kopen👍👍

3. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Amber,

Dankjewel voor jouw complimenten! Daar worden we blij van!

Liefs, Natascha

Saanut 5/5 tähteä

TOP!

Meine erste Bestellung bei VIA VAI. Bin durch einen Shop in Amsterdam auf diese Marke aufmerksam geworden. Super Service, super chice Schuhe in sehr guter Qualität, total liebevoll verpackt mit einem kleinen Geschenk dabei. Werde hier öfters einkaufen. 👍🏻

1. syyskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
VIA VAI Shoes-logo

Vastaus yritykseltä VIA VAI Shoes

Hi Anna,

Es freut uns sehr zu lesen, dass du mit deinen Erfahrungen in unserem Webshop so zufrieden bist. Hoffentlich dürfen wir dich bald wieder bei uns begrüßen!

Liebe Grüße, Natascha

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin