trotpets.com Arvostelua 

907
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

We've had our bowls for two years and while the slow feeder design does what it is intended to do, the paint on both bowls is chipping and peeling. The bowls are hand washed after each meal and lef... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Email customer service is terrific. The feeder is absolutely gorgeous, sturdy, and thoughtfully designed with the magnetic bowls, slow feeding bowl, height options, removable mat, and overall design... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Hi, me again! So you have yet to communicate with me through email. But you go ahead and send out a replacement. That replacement is also garbage. Not only is the paint job around the bowl where it me... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Love this set up! I customized my colors and went with yellow bowls and a white stand and it looks great! The magnetic bowls is super nice as I have cats who try to tip the bowl. I struggled with feed... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lemmikkieläintarvikekauppa

Yrityksen kirjoittama

THE BEST & LAST PET BOWLS YOU'LL EVER BUY Trot bowls! are a stainless steel silicone mat system with a slow puzzle feeder to ensure any messy or excited eaters have an engaging and mess free eating experience. WHY SLOW FEEDING MATTERS Fast eating can lead to pain and discomfort, vomiting, or more serious life-threatening issues like choking or bloat. For the more serious issues, the signs can be obvious. For pain and discomfort, it often goes unnoticed. Our Puzzle Slow Feeder can help excited pets take the time they need to chew their food, leading to better digestion and a more fun and comfortable meal time experience BRIEF BACKGROUND Trot Pets is re-opening under NEW ownership and management. We understand that the actions of the past have caused disappointment and distrust, and for that, we are truly sorry. We have taken significant steps to ensure that such actions will not be repeated in the future, and we are dedicated to providing the highest level of service and integrity in all of our dealings with our customers. The Company is no longer accepting pre-orders and all orders will be in stock and ready for immediate delivery. We continue to focus on producing high-quality dog bowls that are both stylish and practical. We have a real passion for creating beautiful products that improve the lives of our dogs and their owners. The company has spent countless hours researching materials and designs, consulting with veterinarians and dog experts, and testing prototypes to ensure that their dog bowls would meet the highest standards of quality and safety. They sourced materials from reputable suppliers and worked with skilled artisans to craft each bowl with care and attention to detail. We are focused on building a brand that resonates with pet owners who share our values. We want you to know that we are more than just a company that sells dog bowls. We are a group of passionate dog lovers and pet owners who care deeply about the health and happiness of all of our pets. We hope you give us a chance to bring you the best and most beautiful dog bowls on the market. Trot On ! Trot Pets is happy to support Hearts and Bones which is a rescue and foster organization dedicated to finding loving and forever homes. A percentage of every sales goes to support Hearts and Bones.

Committed to bringing you the Best Bowls and Customer Service !

Yrityksen kirjoittama

Thank You for the Support !
We are committed to delivering you the best product and customer service on the market. Since taking over ownership we have went from 1.3 Stars to over 4.5 Stars on Average. THANK YOU for the SUPPORT ! We are committed to targeting 5.0 Stars from all our Customers.

Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

907 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 67 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(907)

166 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

The feeding bowl did not work as a…

The feeding bowl did not work as a magnet. The company sent another one and that also did not work as a magnet. I have not gone back for a second time, but will request a full refund at this point.

14. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Jacklyn — I'm really sorry. Two bowls and neither magnet worked — that's not acceptable, and I completely understand wanting a refund at this point. If you send me your order number, I'll get your refund sorted right away. We're a small family business (just a couple of us) so I apologize for the hassle. I'll get back to you ASAP. — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

Poor Quality- Doesn’t work as advertised

The bowls magnets came off right away and customer service doesn’t respond-
DON’T BUY

Thank you for your response
No need to send us a new one or refund money-
I am using the two large red and pink puzzles bowls and mats without the magnet-

9. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Gabrielle — I'm really sorry. Magnets coming off right away is not okay, and not getting a response from us just made it worse. I apologize. We're a tiny family team (literally a couple of us), which is the honest reason we missed you, but not an excuse. Send me your order number and I'll make this right — replacement or refund, your call — and get back to you ASAP. — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

Perfect Bowl Set for Frenchies

I ordered 2 bowl sets. They arrived promptly & are perfect for my puppies now & once they are adults. I love how the bowls' magnetic grip prevents the dogs from knocking the bowls over. The slow feeder is great. Colors are beautiful.

8. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Linda — thank you! So happy the bowl sets are perfect for your puppies (and will work as they grow!). Love hearing the magnetic grip is doing its job and the slow feeder is a hit. Really appreciate your support — we're a small family business. Happy to send a friends and family discount your way if you'd like one! — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

My dog loves his new slow feeder bowl…

My dog loves his new slow feeder bowl and water bowl. I ordered the entire set with stand and is exactly what I wanted.

7. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Jeanne — that's wonderful to hear! So glad your dog loves the slow feeder and water bowl, and that the full set with the stand was exactly what you wanted. Thank you for the support — we're a small family business so it means a lot. Happy to send a friends and family discount if you'd like one for next time! — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

The only thing I don’t like is it’s…

The only thing I don’t like is it’s made in china

6. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Gwen — thanks for the 5 stars! I hear you on the made in China point — I understand that's a concern for a lot of folks. Really appreciate you loving the product otherwise. We're a small family business so your support means everything. Happy to send a friends and family discount your way if you're interested! — Trot Pets

Saanut 2/5 tähteä

Kibbles get stuck. No response from support.

We took a chance on this bowl even though it was expensive compared to other slow feeders because we liked the looks and solidness. Turns out the medium sized bowl gets kibbles stuck between the raised bumps and the side of the bowl — so stuck that our 40 lb licks the bowl with force that we worry about her damaging her gums.

Why 2 stars? I’d originally give 4 considering the high cost, 3 for the kibbles getting stuck, and down to 2 for reaching out to support and getting no response.

30. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi there — I'm really sorry about the kibbles getting stuck, and especially that you reached out and got no response. That's on us. We're a small family business (just a couple of us), which is the honest reason we missed your message, but not an excuse. If you send me your order number, I'll look into the bowl issue and get back to you ASAP. And if we can make it right, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

You never responded to fix the fact…

You never responded to fix the fact that you sent me the wrong product. There was zero service but many requests for survey.

4. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Cari — I'm really sorry. Getting the wrong product is bad enough, and then not hearing back from us is just unacceptable. I apologize. We're a tiny family team (a couple of us), which is why your message slipped through, but that's not an excuse. Send me your order number and I'll get the right product out to you (or a refund if you prefer) and get back to you ASAP. — Trot Pets

Saanut 2/5 tähteä

The bowl doesn’t stay put on the mat

The bowl doesn’t stay put on the mat. Supposedly magnetic but it doesn’t work. Bought both the mat and the bowl. I emailed customer service and never got a response Save your money-poor quality and poor customer service

15. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Gabrielle — I'm sorry. The bowl not staying on the mat defeats the whole purpose, and not getting a response when you emailed is not okay. We're a small family business (just a couple of us), which is the honest reason we missed you, but not an excuse. Send me your order number and I'll sort out a fix or replacement — and get back to you ASAP. If we get it working properly, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

Save your money

I ordered 2 large elevated dog bowl systems and both came broken. I have written them 3 times and no response. Sent your money and find a reputable company. Definitely NOT the quality that went with the price.

10. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Amanda — I'm really sorry. Two systems arriving broken is terrible, and writing three times with no response is just not acceptable. I apologize. We're a tiny family team (literally a couple of us), which is the honest reason we missed your messages, but not an excuse. Send me your order number and I'll get replacements out to you right away — checked over before they ship — and get back to you ASAP. — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

Ordered TWO of these feeding stations

Ordered TWO of these feeding stations, one assembled perfectly the other did NOT! The tray was received BOWED, which does not allow a tight fit to the stand. Have attempted to reach the company three times with NO RESPONSE. I paid a lot of money for these feeders which initially looked worth it, but now I’m completely questioning my decision. I’m going to keep emailing, which is the only option for complaints or returns, until I hopefully resolve the issue. Price has ALWAYS dictated my expectations, and in this case, completely dissatisfied and disillusioned by Trot pets🤬 I would not buy from them again.

17. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Lenise — I'm really sorry. A bowed tray that won't fit the stand is not the quality we stand behind, and three attempts to reach us with no response is unacceptable. I apologize. We're a small family business (just a couple of us), which is the honest reason we missed you, but not an excuse. Send me your order number and I'll get you a proper replacement tray — and get back to you ASAP. Once we make this right, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

The bowl set is sturdy and looks great

The bowl set is sturdy and looks great. The set was shipped quickly

11. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Anne — thank you! So glad the bowl set is sturdy and looks great, and that it shipped out quickly for you. Really appreciate your support — we're a small family business so it means a lot. Happy to send you a friends and family discount if you'd like one for your next order! — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

After contacting Trot Pets multiple…

After contacting Trot Pets multiple times through email and their website the only ways they allow customers to contact them and sending pictures of my entire damaged order, I am extremely disappointed with their customer service.
I never received a response back. It has been over a week with absolutely no communication, and the damaged box is still sitting on my kitchen table.(which is now going out with the trash tomorrow)
Do not waste your money or your time ordering from this company. Save yourself the frustration and choose a more reliable brand that actually responds to its customers and cares !

12. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Erin — I'm really sorry. Having to reach out multiple times with no luck is not okay, and I apologize. We're a tiny family business (just a couple of us), which is the honest reason your messages slipped through, but not an excuse. Send me your order number here and I'll get back to you ASAP to sort this out. If we make it right, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

Quality Dog bowls!

Product as described. Did med stans w good and water bowls in olive green with plastic covers. One is the covers was cracked upon arrival. I sent ah email with a picture to customer service. They shipped a replacement cover the next day.

6. toukokuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Sheila — thank you! So happy the bowls are just as described and that you're pleased with the quality. Really appreciate your support — we're a small family business. Happy to send a friends and family discount your way if you'd like one for next time! — Trot Pets

Saanut 4/5 tähteä

Love the colors

Love the colors, love the bowls but the tray that holds them is not very sturdy for big dogs.

29. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Nancy — thanks so much, glad you love the colors and the bowls! Sorry about the tray not feeling sturdy enough for big dogs though — that's not what we want. If you send me your order number, I can look into a sturdier option or a fix. We're a small family business so I'll get back to you as soon as I can. Really appreciate you giving us a try — and if we sort the tray out, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

Great product

Great product, fast shipping. Love the choice of colors. The mats work great preventing the bowl from sliding across the floor.

29. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi there — thank you! So glad you're loving the product, the colors, and that the mats are doing their job keeping the bowls in place. And fast shipping is always the goal! Really appreciate your support — we're a small family business. Happy to send a friends and family discount if you'd like one for next time! — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Quality

Bowls are excellent quality and have helped my dogs to eat slower. I feel reassured that they are safer with eating from these with the stand. I also like that it is not plastic.

13. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Olivia — thank you! That's wonderful to hear — glad the bowls are excellent quality and actually helping your dogs slow down at mealtimes. That's exactly what we made them for! Really appreciate your support — we're a small family business (Trot Pets started as a passion project after we lost our dog to eating too fast). Happy to send a friends and family discount your way if you'd like one! — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

great way to keep pet areas cute + clea

fast shipping

13. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi there — thank you! Love that they're keeping your pet areas cute and clean — that's the goal! And glad shipping was fast. Really appreciate your support — we're a small family business. Happy to send a friends and family discount if you'd like one for next time! — Trot Pets

Saanut 5/5 tähteä

Good customer service on my latest…

Good customer service on my latest purchase.

11. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Abbe — thank you! Really glad we could take good care of you on your latest purchase. We're a small family team so that means a lot. Appreciate your support! Happy to send a friends and family discount your way if you'd like one. — Trot Pets

Saanut 4/5 tähteä

Almost perfect

Overall bowls are appealing and seems to slow down feeding time. There are magnets underneath but my senior eight pound dog still manages to move the bowls. The mat has a groove around the interior perimeter which makes it harder to clean and is annoying when just trying to do a quick wipe. In spite I’d still purchase again. These replaced weather tech feeder which did not offer puzzle bowls.

9. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Sandra — thank you! Glad the bowls are appealing and doing their job slowing down mealtimes. Sorry about the magnet not quite holding though — send me your order number and I'll see what we can do. We're a small family business so I'll get back to you ASAP. Really appreciate your support! Happy to send a friends and family discount your way if you'd like one. — Trot Pets

Saanut 1/5 tähteä

I’m trying to either get a magnet or do…

I’m trying to either get a magnet or do exchange. I have emailed customer service multiple times without a response.

I sent the bowl back and still have not received the replacement with the magnet.

6. huhtikuuta 2026
trotpets.com-logo

Vastaus yritykseltä trotpets.com

Hi Heather — I'm really sorry. Emailing multiple times about a magnet/exchange with no response is not okay, and I apologize. We're a tiny family business (just a couple of us), which is the honest reason we missed you, but not an excuse. Send me your order number here and I'll get you sorted — magnet or exchange, whichever you need — and get back to you ASAP. If we make it right, would you be willing to reconsider your rating? — Trot Pets

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin