TecTake Ltd Arvostelua 

10 408
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

This parasol looks lovely in the garden and offers great coverage. It is easy to open and adjust. at 4ft 10in, I found it straightforward to put together by myself, the instructions were very clear,... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I was really impressed with the customer service I received from Tectake. They were friendly, understanding and very helpful when I contacted them about my order. My query was dealt with quickly and... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

The reason I was disappointed with my purchase of an outdoor umbrella with solar lights, is,when it arrived the solar did not work I notfied this company and sent proof of them not working as requeste... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Really impressed with my order! The quality of the item is fantastic, especially for the price, and it looks and feels really authentic. The fit was great too. I originally ordered two sizes to mak... Näytä lisää


Yrityksen tiedot

  1. Sekatavaramyymälä
  2. ja myös
  3. Kauppa
  4. Korihuonekaluliike
  5. Makuuhuoneen sisustus
  6. Puutarhakalusteet
  7. Retkeilyliike

Yrityksen kirjoittama

Practical household utilities, decorative touches for the home, necessities for your baby, useful kitchen gadgets: find all this and more in the tectake range. Get it all in one place - from car maintenance to camping equipment to furniture, garden essentials, barbecue kits and pet supplies, you’ll find everything you could ever need to make your work easier and your everyday life better. No more spending hours on different websites.


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

10 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(10 408)

371 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Lack of customer service support

Well what can i say, i ordered an outdoor patio set (£340) and it arrives in 4 boxes via 3 different couriers. The last box arrives damaged with numerous missing bolts/washers/screws. Cannot ring Tektake so i emailed. Got a response 2 days later requesting i check what is missing (a task within itself). I sent the list of missing parts of which i again get a reply 2 days later advising that these will be despatched from Germany. 10 days later and still nothing, furthermore i emailed again but this time i get NO replies. This is a shambles. Spend £340 on furniture i cannot use and still in the boxes 3 weeks later. I am at my wits end with it all!

6. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
TecTake Ltd-logo

Vastaus yritykseltä TecTake Ltd

Hi Mark,
We are truly sorry for the significant difficulties you've experienced with your patio set order, particularly the damaged box, missing parts, and the subsequent delays in receiving replacement parts. We understand your frustration at not being able to use your furniture due to these issues.
I can confirm that the original was shipped with the same courier (GLS delivered locally by Parcelforce). All 4 boxes were dispatched together however unfortunately became separated during sorting at the courier hub. We sorry for this and the inconvenience caused.
The replacement parts were ordered as requested and dispatched swiftly. Unfortunately they did become slightly delayed in transit, however I can see these have now been delivered.
I do hope that you now have everything to complete your order. If you do have any questions or need anything else, please do not hesitate to contact us once more.

Saanut 1/5 tähteä

Stay away

Half my order turned up and they won’t respond or give me my money back. They refuse to answer any emails. They have no phone line. Do not use this business.

I’ve asked a few times now…give me a refund me for the missing order. The quickest response I got from them was replying to this review !

6. heinäkuuta 2026
TecTake Ltd-logo

Vastaus yritykseltä TecTake Ltd

Hi Chris,
Your order was placed on 6th July and 1 of the 2 parcels associated with your order was delivered on 10th July. Unfortunately the 2nd parcel has become stuck in transit and appears to have potentially been lost or damaged. We are very sorry for this and will investigate separately with the courier to recover this parcel.
To avoid further delay or inconvenience to yourself, we can offer to either resend the missing parcel, refund just this box of chairs with you keeping the received box, or organise the collection and return of the box received for a full refund. Please just let us know which resolution you prefer by responding to us at mail@tectake.co.uk.
I can see we have received and replied to e-mails from you, so if these are not being received your side, please double-check your spam/promotion folders, as well as ensuring you have available space in your inbox capacity. Thank you.
We do temporarily have our phone lines closed, which is typical this time of year due to members of the customer service team having holidays, and ensures that we can still respond to all of our customers within our targeted response time of 24 working hours, whilst also giving staff an opportunity to have a well-earned rest.

Saanut 5/5 tähteä

Gorgeous crockery

Gorgeous crockery. Sadly a few items arrived broken, but the company replaced them speedily and without issue. Thank you :)

5. heinäkuuta 2026
TecTake Ltd-logo

Vastaus yritykseltä TecTake Ltd

Hi Holly,
We are truly sorry to hear about the damaged items and the lack of response. I have checked your order, and can see that we did reply to you on 15th July, asking if you could confirm the exact parts against a part list to ensure that the correct replacements were sent out.
I can however see in your message that it was 2 side plates and a pasta bowl which have been damaged, so we are fairly certain on what you require. As such, I have now ordered replacements for those 3 parts now, and these will be dispatched as soon as possible.
If you have any questions or need anything else, please do not hesitate to get in touch with us by email at mail@tectake.co.uk. Once again, our sincere apologies for the damage.

UPDATE: The replacement pieces have now been delivered. Thank you for confirming receipt of these, and it was our pleasure to assist you. Apologies again for the initial damage.

Saanut 1/5 tähteä

Still no refund

I put my first review of Tectake on Trustpilot on 10th June.
The product was faulty and Tectake were not answering phones and ignoring emails.
Eventually got a response when I posted my original review about the terrible service and Tectake finally agreed to collect the sunbeds on 26th June.
Their email to me dated 24th June stated "Standard refund or replacement processing times are up to 5 working days, after your order has been received at our warehouse."
It is now 19th July.
23 days (15 working days) after collection and still no refund.
It appears the only way to get Tectake to respond is through Trustpilot.

Reply to Tectake.
I checked my credit card statements and telephoned my bank who confirmed no refund received before submitting this review and again today after receiving your reply.
So there is no confusion I will say again WHERE IS MY REFUND

19. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
TecTake Ltd-logo

Vastaus yritykseltä TecTake Ltd

Good morning,
Your order was refunded back to the account used to complete the initial order on 2nd July. Please check the Mastercard used to see if you can locate the full refund amount.
If you need further information, please just message us at mail@tectake.co.uk so I can assist you further and provide any additional information to locate the refund.

In response to your update, it has been refunded back onto a Mastercard, which was used to complete the initial transaction. I will send you screenshots and information directly by e-mail.

Saanut 5/5 tähteä

Thank you Tectake!

When I received my package from Tectake there was a small part missing. I reported this by email to the company and I received a reply very quickly. They apologised and sent out straight away a replacement part. It is refreshing to have this sort of service!

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Een hagelbeschermende hoes besteld voor…

Een hagelbeschermende hoes besteld voor mijn Hyundai Tucson. Goed advies gekregen van Bart welke maat ik moet bestellen. Maat L past precies, bestelling werd na 1 week geleverd en product ziet er goed uit!

11. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not delivered on time

Not delivered on time. No communications either by email or by phone. Phoned 10 times no one ever picked up delivery driver said he had delivered the ladders to our porch (we don’t have a porch) and there was no ladders. Trying to find out what had happened was nothing short of a joke. Certainly won’t be using your company again.

26. kesäkuuta 2026
TecTake Ltd-logo

Vastaus yritykseltä TecTake Ltd

Hi Caroline,
We are truly sorry to hear about the significant issues you experienced with your delivery and our communication. We understand your frustration regarding the missing ladders and the difficulty in reaching us. At this time, I can see we have one contact from you, to which we responded on 7th July, however we have had nothing further. Could you please get back to us by e-mail so we can assist you further with this matter? Of course, if you are missing your ladder, will we investigate this and provide you with the relevant resolution which, in this case, would be either a replacement or a full refund.
Regarding our phone lines, these are temporarily closed. Information regarding this is provided in the automated voice message however I apologise if this is not clear.

Saanut 4/5 tähteä

Summer house canopy

The products supplied "retractable fly screen for summer house door & no bolt 3.5m canopy for summer house" were of very good quality at a very reasonable price.
The canopy initially was not delivered with the fly screen as suggested by parcelforce tracking. But after an email to Tectake Theo soon sorted it out for me & the missing product came the next day.

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin