Handlede EN eneste gang hos stofkiosken. beholdte service mail men afmeldte den for få år tilbage. Fik her d.21.5.2026 et TRUSSEL mail. Ordret "videregivelse af dine data til SewIY GmbH" INGEN... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Bestilte fra Norge, og det står på nettsiden at moms var inkludert i betalingen. Nå har jeg fått melding om å betale moms på nytt gjennom posten, og når jeg forsøkte å få hjelp ang. saken så svares de... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Hold jer langt væk!! Ligesom Anita Lehmann Pier fik vi også annulleret vores ordre med en flot Halloween rabat. Uden begrundelse andet end at varerne ikke var på lager - mystisk, når man fortsat ka... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg bestilte mellem jul og nytår, og kan den 2. Januar afhente pakken, ingen unødig ophold i forsendelse eller andre irritationsmomenter - er faktisk overrasket over det er gået så hurtigt, nu de... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Hjertelig velkommen hos stofkiosken.dk – din online-shop for både stoffer, metervarer og meget mere. Stoffer til alle syprojekter ... og det passende sytilbehør.
Yhteystiedot
Osterbrooksweg 35-45, 22869, Schenefeld, Saksa
- +45 89 880 279
- kundeservice@stofkiosken.dk
- stofkiosken.dk
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 95 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Har bestil velur bånd og pengene er…
Har bestil velur bånd og pengene er trukket, men pakken er ikke indleveret til gls endnu. Skrev til dem i fredags, men intet hørt. Nu er jeg spændt på om jeg nogensinde ser mine varer

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Bestilte for 2 måneder siden 28 meter…
Bestilte for 2 måneder siden 28 meter stof, som de havde på lager. De trak pengene for ordren. Ordre nr 1006615.
Efter 30 dage kom en mail, hvor de oplyste, at de havde stoffet, men i 2 stykker. Jeg acceptere at de lever det bestilte i stof i stykker 2 timer senere. Ingen leverance pt. Nu efter 2 måneder.
Rykket nu 6 gange på deres mail. Ingen kontakt.
De svarer ikke på mail, kun et autosvar fra Tyskland. Når jeg så ringer på deres firmatelefon nr i Tyskland, henviser de til at jeg skal sende min forespørgsel på deres mail, som de så ikke svarer på.
Det er meget tæt på at jeg føler mig godt snydt. Det er ikke i orden at trække betaling og ikke sende det bestilte.
Det er ikke god kundepleje ikke at besvare deres mail.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Intet modtaget efter 1 måned - ingen svar
Jeg bestilte stof hos Stofkiosken d. 7.12. og har d.d. stadig intet modtaget. Pengene blev trukket med det samme og jeg fik også en mail om at ordren var afsendt - dog uden Track&Trace.
Jeg har rykket for mine varer på mail (man kan ikke finde noget telefonnummer), men jeg får kun en mail om at de har travlt.
Gad vide om jeg nogensinde ser mine varer???

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Dårlig forretning.
Bestilte den 9-12 et strygejern med lovet levering mellem den 20 og 25 dec
Pengene blev trukket med det samme og så er der ikke sket mere . Jeg har ved stort besvær fundet et sted hvor man kan skrive og rykke hvilket jeg har gjort både på dansk og tysk, men har ikke fået noget svar . Er der overhovedet nogen mulighed for at få pengene tilbage hvis man annullerer eller er pengene bare tabt ? Ordre nummer 30429092

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Svindel med andres penge.
Afgav en ordre fredag 17.11. Modtog samme dag ordrebekræftelse med oplysning om levering 29.11-4.12.
På trods af dette blev betalingen hævet mandag 20.11.(!!)
Tirsdag 21.11. blev ordren annulleret, da man alligevel ikke havde den på lager.
I dag, torsdag 23.11 har jeg stadig ikke modtaget pengene retur!!!😤
Svar til Stofkiosken:
Beløbet blev modtaget i går, 28.11.
Til gengæld blev det trukket 22.11., inden I overhovedet havde styr på, at varen ikke var på lager!
Jeg har heldigvis fundet båndet et andet sted - billigere, modtaget 2 dage efter bestilling og pengene først trukket, da varen blev afsendt.
Hvad kan man lære af det? Man skal ikke handle med jer.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Er virkelig frustreret!!
Er virkelig frustreret!!
Hvordan kan man kalde sig en internet butik og så IKKE have en nem logisk adgang til kundeservice
Har bestilt en vare for 4 dagen siden!!
Pengene blev trukket med det samme men har derefter INET modtaget! Hvor er min vare i systemet?!?!?
Har bestil for 700kr!!!!!
Men man kan IKKE komme i kontakt med dette firma!!!!
Er det FUP!!?!
Her er mit ordrenr hvis I vil kigge på sagen
30392811

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Jeg har bestilt to ting herfra
Jeg har bestilt to ting herfra, som skulle være blevet leveret, men som ikke er kommet. Mn kan ikke få fat i dem og på hjemmesiden står der intet om min ordre! Regnede ellers med at det ville komme!!
Ordrenr.: 30387371

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Blandet oplevelse...
Blandet oplevelse...
Jeg er i tvivl om jeg skal give 2 eller 3 stjerner for de har trosalt været hurtige med svar på mine klager. Leveringen var længere end lovet, det gjorde mig som køber utryk ved at handle hos dem. Den eneste måde man kan komme i kontakt med kundeservice er via mail. Ville ønske man kunne ringe til dem. Og så levede stofvaren desværre langt fra op til forventningerne udefra billederne på hjemmesiden. Så alt i alt en ærgerlig oplevelse, men virksomheden er sikker fin nok....

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
God oplevelse - lækkert stof! 😍
God oplevelse 😊 Grundet lidt dårlige anmeldelser var jeg lidt bekymret da jeg d 3. November bestilte stof fra Stofkiosken.dk. Men det var der ingen grund til. Ved bestilling fik jeg oplyst at der var forventet levering d 15.-17. November. I går, d 15. November blev min pakke sat. Det jeg havde bestilt er lige som jeg håbede. Synes der er et stort og flot udvalg til gode priser. Lidt lang leveringstid ifht hvad man er vant til, men tingene kommer jo langt væk fra. Alt i alt en rigtig god oplevelse og jeg tør sagtens bestille derfra igen! Mvh Ida

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Fin hjemmeside og produkter
Alt fint her. Fik oplysninger hele vejen igennem om hvad der skete med min ordre og den er modtaget i dag, og er præcis som forventet.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Jeg har en ordre hos Jer
Jeg har en ordre hos Jer, hvor I skriver, at ordren senest bliver leveret d. 31.10.23 med GLS. Ifølge GLS er varen ikke ankommet til dem, og på Jeres hjemmeside er der kun standardskrivelser, hvorfor man ikke kan sende en personlig besked. Hvis I vil reagere på denne skrivelse, er mit ordre nr. 30347257.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
0 stjerner
Desværre kan man ikke give 0 stjerner. Stofkiosken er svindel. d. 29. sep. købte jeg stofprøver hos dem. Pengene er hævet og varen er aldrig nået frem. Stofkiosken er ikke et dansk firma, men holder til i Tyskland.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Indtastede alt nåede aldrig frem til…
Indtastede alt nåede aldrig frem til betaling.
Jo jeg handler meget på nettet, meget sjældent det ikke lykkes. Jeg finder et andet sted at handle. Gider ikke bruge min tid på noget der ikke virker.
3 stjerner er også for lidt.
Hav det godt og tak for denne gang.🥹🥹

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Bestilt vareprøver 14 dage siden
Bestilt vareprøver 14 dage siden, stadig ikke ankommet.
Kundeservice svarer ikke på mine henvendelser.
Hold jer væk fra denne firma.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Meget tilfreds med varerne fra…
Meget tilfreds med varerne fra Stofkiosken.
Trods problemer med leveringen, hvilket ikke var Stofkioskens skyld, kan jeg kun skrive positivt om den.
Vil klart anbefale til andre kunder.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
God oplevelse trods skepsis sået af anmeldelser
På trods af de brogede anmeldelser her, valgte jeg at købe noget fantastisk gobelinstof - med bøger på i stofkiosken.
Og alt fungerede perfekt: Jeg fik straks en ordrebekræftelse og link til at følge pakken hos GLS samt datoer for forventet levering. Det blev dog morgenen efter sidste dag, at en sød ung mand kom med pakken, men trafikken er jo træls for os alle efterhånden.
I pakken var det bestilte stof i rette mål, så jeg har kun godt at sige om Stofkiosken - som i øvrigt har en rigtig god hjemmeside med mange relevante oplysninger om stofferne. Alt i alt er det jo lidt af et sats i det hele taget at købe stof via internettet: Den slags kræver jo reelt sansning af stoffets kvalitet og bevægelse, synet af farverne i lyset osv. osv.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Rabatkode virker ikke
Har lige bestilt og tilmeldte mig nyhedsbrevet for at få de 15% rabat. Den godkendte rabatkoden, men beløbet var stadig det samme.. så fik faktisk ikke den rabat som de lover. Ærgerligt… ordrenummer 30307018

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Jeg lavede bestilling men fik ikke ordrebekræftelse
Jeg lavede bestilling men fik ikke nogen ordrebekræftelse på email, nu har jeg lavet en til og heller ikke fået nogen ordrebekræftelse?! Support siden er meget mangelfuld og man kan ikke komme i kontakt med virksomheden.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Mangler en ordrebekræftigelse
Jeg handlede på jeres hjemmeside i går eftermiddag.
Jeg har endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse.
Er I venlige at sende den
Er I venlige at sende en kortet mail jeg kan skrive på
Kundeservicestofkiosken.dk
Er ikke mail jeg kan skrive til og jeg ikke finde linket på jeres hjemmeside

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Fejl i leverance og dårlig kundeservice
Jeg bestilte bl.a. et symønster fra Vogue. Til min overraskelse kommer varerne fra Tyskland. Der gik 5 dage inden pakken kom. Desværre er det er forkert størrelse på mønsteret, det svarer ikke til ordrebekræftelsen. Endvidere ser det ud til, at mønsteret har været brugt tidligere. Jeg skrev med det samme til kundeservice og har modtaget bekræftelse på, de har modtaget min mail og vil vende tilbage snarest. Der er nu gået 2 dage siden min reklamation og jeg har stadig intet hørt. Jeg stod for at skulle afsende en ny bestilling på mønster og stof, men jeg tror jeg skal finde det et andet sted. Det var en trist oplevelse og kan kun advare andre til at handle der.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







