Handlede EN eneste gang hos stofkiosken. beholdte service mail men afmeldte den for få år tilbage. Fik her d.21.5.2026 et TRUSSEL mail. Ordret "videregivelse af dine data til SewIY GmbH" INGEN... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Bestilte fra Norge, og det står på nettsiden at moms var inkludert i betalingen. Nå har jeg fått melding om å betale moms på nytt gjennom posten, og når jeg forsøkte å få hjelp ang. saken så svares de... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Hold jer langt væk!! Ligesom Anita Lehmann Pier fik vi også annulleret vores ordre med en flot Halloween rabat. Uden begrundelse andet end at varerne ikke var på lager - mystisk, når man fortsat ka... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg bestilte mellem jul og nytår, og kan den 2. Januar afhente pakken, ingen unødig ophold i forsendelse eller andre irritationsmomenter - er faktisk overrasket over det er gået så hurtigt, nu de... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Hjertelig velkommen hos stofkiosken.dk – din online-shop for både stoffer, metervarer og meget mere. Stoffer til alle syprojekter ... og det passende sytilbehør.
Yhteystiedot
Osterbrooksweg 35-45, 22869, Schenefeld, Saksa
- +45 89 880 279
- kundeservice@stofkiosken.dk
- stofkiosken.dk
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 95 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Trussel fra Stofkiosken der åbenbart påstår at være gået konkurs
Handlede EN eneste gang hos stofkiosken. beholdte service mail men afmeldte den for få år tilbage.
Fik her d.21.5.2026 et TRUSSEL mail. Ordret "videregivelse af dine data til SewIY GmbH"
INGEN forud kontakt med en heads up. Ingen noget som helst. Ikke noget om de er gået KONKURS.
Jeg indsendte rapport til alle domæner, ja selv stofkiosken. Har IKKE modtaget svar. Jeg har endda sendt den til Dansk Politi.
Såfremt der var MINUS stjerner, ville vurderingen ligge meget højt i MINUS.
At TRUE forhenværende, nuværende kunder med videre give / "salg" af ens data UDEN at man er blevet informeret.
Der ER mange FLERE som har fået den TRUSSEL. Derved, VED jeg at, de HAR klikket på linket til indsigelse. Ip adressen viste at TRUSLEN var sendt fra FRANKRIG, ikke Tyskland hvor stofkiosken havde hovedsæde.
Handl IKKE ved stofkiosken. Scroll forbi.
I haven’t received my order
I haven’t received my order that was placed over 2 months ago. I have shown them proof that Postnord has not delivered it, it’s still pending. Stofkiosken has not offered any solution and stopped answering.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Kvalitet dårlig
Kvalitet dårlig, bubble fløjl i polyester ...! Øv og prisen for høj.
Overrasket over at virksomheden udgiver sig for ag være dansk, mrn varerne kommer fra tyskland.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Hurtig levering, trods jul og nytår
Jeg bestilte mellem jul og nytår, og kan den 2. Januar afhente pakken, ingen unødig ophold i forsendelse eller andre irritationsmomenter - er faktisk overrasket over det er gået så hurtigt, nu det er jul og nytår.
Jeg var lidt betænkelig ved at bestille grundet de mange negative anmeldelser. Men de handler næsten alle om forsendelse og utålmodighed, og tjekker man andre store internationale webshops - så her de også en lav score, og man handler der på trods.
Glæder mig til at sy af det lækre stof.
Handler der helt sikkert igen.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Jeg bestilte noget stof og det bliver…
Jeg bestilte noget stof og det bliver leveret med PostNord. PostNord kan så ikke finde ud af at bruge modtager flex, så kontakter stofkoisken, da min pakke er leveret flere kilometer væk fra min bopæl. De kan ikke gøre noget, for at få min pakke leveret igen og derfor henter jeg den ikke og den skal sendes retur. Det er nu 5 hverdage siden og har stadig ikke fået mine penge retur. Det går simpelthen SÅ langsomt med den her virksomhed. Kan aldrig anbefale at bruge dem igen, så længe de handler med PostNord og så længe deres levering er så ufuldkommen.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Defekt Brother symaskine UDEN garanti.
Fik svar på Trustpilot efter 9 måneder, hvor jeg så blev anbefalet at kontakte deres kundeservice...... Dem havde jeg haft en dialog med igennem et halvt år, hvor de trak tiden ud med forskellige undskyldninger. Til sidst var der gået 2 år, og jeg fik oplyst at garantien ikke længere dækkede.
Aldrig mere Stofkiosken.dk som IKKE er dansk.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Dårlig kundeservice, og ingen tilbagebetaling
Har aldrig set leveringen, som de derefter ikke kan klargøre for, hvor den er endt henne. Fik tilbudt penge retur el ny levering, men har stadig ikke fået nogen tilbagebetaling efter 4 mails til kundeservice, som svarer at de skal nok få det klaret.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Ingen ventetid denne gang 👍🏻👍🏻👍🏻
Jeg har brokket mig mange gange over at ventetiden var urimeligt lang. Denne gang kom varerne inden der var gået 5 dage. Superglad og varerne var som altid fine og flotte !

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Hold jer langt væk!
Hold jer langt væk!! Ligesom Anita Lehmann Pier fik vi også annulleret vores ordre med en flot Halloween rabat.
Uden begrundelse andet end at varerne ikke var på lager - mystisk, når man fortsat kan købe produktet.
Vi har fortsat ikke fået vores 600,- retur trods det blev meddelt ifm. annullering af ordren.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Så mega flot stof og gode kvaliteter
Så mega flot stof og gode kvaliteter
Har fået min levering til tiden.
Kundeservice virker ik særlig godt det kunne godt forbedres.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Ulovlig indeholdelse af penge på trods af delvis annulering af ordre
Er nysgerrig på, om andre også - i anledning af Halloween rabat, har fået annulleret noget af deres ordre? Meget belejliget har jeg fået annulleret det absolut bedste tilbud på et dyrt stykke stof. Samtidig sendes resten af ordren. Så er det ingen sag at give gode rabatter, når man lige, og uden vel at mærke høre til om resten af ordren skal leveres, sletter (uden begrundelse) "Dekorationsstof Halvpanama malede striber – natur/brun", hvor min besparelse var knap 150 kr. Hmmm... En sådan oplevelse har jeg da heldigvis ikke observeret hos andre. Jeg tænker, at jeg fremover vil handle andre steder, hvor jeg kan regne med at blive behandlet fair. Jeg kan nu i dag den 5.11.25 tilføje, at jeg er blevet trukket for det fulde beløb på trods af, at Stofkiosken selv har annulleret noget af ordren. Det er ganske enkelt ulovligt selvom firmaet har adresse i Tyskland! Så hold jer langt væk fra den virksomhed. Tilføjelse 8.11.25: Jeg har endnu ikke modtaget det uberettigede og ulovligt tilbageholdte beløb.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Godt produkt/lang leveringstid
Godt produkt!
Vildt lang leveringstid

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Useriøst og Uprofessionelt.
Jeg glæder mig virkelig til at få min pakke, hvis den kommer. Så behøver jeg aldrig at bruge Stofkiosken igen. Bestilte d. 6 Okt. Fik pakkenummer (som ikke kan bruges til at spore) d. 10 og er nu på d. 22, forventet levering var sat til senest d. 15. Har ikke fået noget rigtigt svar tilbage om hvad status er eller bare et simpel svar tilbage på mails fra en frustreret kunde efter at skrive i 5 dage. Useriøst og Uprofessionelt.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Meget useriøs tilgang til…
Meget useriøs tilgang til leveringstider.
Bestilte 3 oktober, spurgte ind til hvor pakken blev af efter en uge. Fik svar tilbage at jeg kunne se på ordrebekræftelsen hvornår pakken vil ankomme. Der stod der 10-14 oktober. D 10 fik jeg et pakkenummer som ikke kan spores, da pakken ikke er i Gls besiddelse endnu står der. Det er nu d. 16 oktober og jeg kommer til at måtte sy i døgndrift fordi leveringen er så håbløs, hvis det da overhovedet kommer.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
11 days and no trace of my parcel/goods
Order date 5 Oct. I have paid for the goods but 16 Oct. I have still not received goods.
I have tried to contact them. But there is no email, phone no. or chat. The Tracking no. for the parcel with GLS tells me that the parcel does not exist.
On the website I get into these neverending loops on how to avoid that the customer contacts us. The website is .dk but the company is German.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
BESTIL IKKE
BESTIL IKKE - forfærdelig webshop. Vi venter på en levering, som vi endnu ikke ved om er afsendt, og vi kan ikke få kontakt til dem.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Stop med at handle her !
Har efter 3 snart 4 uger ikke modtaget mine varer.
Hold jer væk fra denne virksomhed.
Man bliver snydt af at hjemmesiden er på dansk og navnet ligeså

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Mega lang ventetid. Ingen kontakt
Har bestilt vare den 8.8.25. Har kun fået bekræftelse. Ingen tidshorisont?? Hjemmesiden er til ingen verdens nytte. Man bliver vildledt af den, måske for ikke at kunne skrive eller ringe??? Jeg fik muligheden:”genbestil”?? Øh nej tak. Bare levere det jeg har bestilt og betalt for. Er bange for, at det bliver Kejserens nye klæder, jeg skal have syet

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Mega lang levering
Jeg bestiller noget stof d. 04.08. Der står i bekræftelses-mailen: "Forventet levering ti, 12.08 - fr, 15.08." Jeg tænkte umiddelbart at det var lang levering, da der på deres hjemmeside under levering står ca 3 dage, men okay. Har intet hørt før i dag. Det er så først i dag d. 15.08 blevet afsendt... ja så kan det jo ikke også nå at være her i dag det kan jeg da regne ud. Det får i hvert fald ikke en til at få lyst til at handle der igen. Samme besked er sendt til jeres "kundeservice" som det så i øvrigt også tog pænt lang tid om at finde...

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Har i overhovedet sendt det endnu?
SNYDEFIRMA - Har i overhovedet sendt det endnu?? Skal bruge det SENEST mandag d. 11 - det er til en barselsgave – og hun er sat til at føde d. 13/8.
Hvis i IKKE har sendt det, vil jeg have mine penge retur så jeg hurtigt kan købe noget et andet sted - har intet hørt fra jer siden jeg bestilte. I skrev så dagen efter jeg skrev denne anmeldelse, og sagde jeg skulle have tålmodighed, og nu var det sendt. Jeg har STADIG intet modtaget endnu, det er bare slet ikke i orden. Og nu er det for sent for mig, hun fødte i går, så jeg måtte ud og købe nogle gaver i stedet. KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALE AT KØBE HOS DEM.

Vastaus yritykseltä Stofkiosken
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







