Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Bin leider auch auf diesen Betrug hereingefallen. Billigen und auch noch schlecht verarbeiteten Plastikwürfel anstatt Glaswürfel erhalten. Versuche gerade über Paypal-Käuferschutz mein Geld zurück z... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

This company does not sell ANY of the products shown on its website! Instead it sells cheap, knock-off garbage replicas of the items shown! It will take you over a month to secure a refund from your c... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

HÄNDE WEG!!!!!! MASSIVER SCAM!!! Habe ein kinetisches Wandbild aus hochwertigem Holz mit vernünftiger Mechanik bestellt, das beim original-Hersteller über 1000€ kostet. Bezahlt habe ich 70€ für ein 1... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I bought the 12' tall skeleton and giant pumpkin man and received 3" replicas! I can't get any response from them. Money or product!

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

103 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Alla larga!!!

Bene, sembra che io sia la prima in Italia a recensire questi lestofanti. Ovviamente zero stelle, anzi, 0----
Cerco di essere breve, ma statene alla larga, si tratta di scam. Attraverso un link di Pinterest ho comprato il 28 settembre scorso un albero di Natale sintetico che, secondo il video pubblicitario dovrebbe aprire i rami con il telecomando e per di più, con le lucine incorporate. Ricevo immediata conferma dell'ordine, tempi di spedizione dai 2 ai 5 giorni con comunicazione via e-mail del numero di tracciamento.
Silenzio per venti giorni, scrivo e chiedo notizie. Mi rispondono di avere pazienza perché da loro ogni oggetto venduto deve essere "testato", tempo richiesto dai 3 ai 5 giorni... ;)) E qui purtroppo inizio già a sentire "smell of rats", come dicono gli Inglesi.
Naturalmente l'albero non arriva e il 13 novembre scrivo ancora. Dopo tre giorni mi rispondono di avere già disposto il rimborso totale in quanto secondo loro avrei richiesto l'annullamento dell'ordine (cosa che non avevo ancora fatto, ma mi andava bene così). Anche per il rimborso i tempi sono dai 3 ai 5 giorni. ;)). Naturalmente non arriva nulla, riscrivo il 2 dicembre e mi rispondono l'8 dicendo che eseguiranno il rimborso al più presto, ma come? Non avevano già provveduto il 16 novembre? Comunque, ad oggi, 31 dicembre, aspetto ancora... $129.99 + $20.00 di spedizione.
E' evidente che si tratti di scam e che nessuno sarà mai rimborsato, né vale la richiesta di molti di far chiudere il sito, questa gente cambia nome e ricomincia da capo, state lontani da loro!
Buon Anno a tutti!

31. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Stop…STOP… do not order anything from…

Stop…STOP… do not order anything from this company!!! Thieves!!! Scam artists!!!
How they are allowed to advertise on Pinterest and other websites is criminal!!!
Items you’ll receive are NEVER as pictured, replaced with trash, junk!!!
Do not order anything from these rip-off artists!!!

30. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Total scam

Total scam. Bought a nutcracker. On the website the picture shows it’s a lifesize nutcracker. My order arrived and it is a 10 inch nutcracker. This website should be shut down. Stop scamming people. Will not spend almost $80.00 for a nutcracker like this! Items are advertised as 50% off; but you will get a totally different item!

29. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I got screwed out of over $200.00 for…

I got screwed out of over $200.00 for the fantacy cube. Ordered two but NEVER heard from this stupid company. The company and it's business practices are a complete scam and I should have known better. Just read that the company is based in China, why am I not surprised. Think and research before you buy! John K. Ohio

26. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I got scammed.

Yep. Should have done my research first. Item I ordered took months to arrive, when it finally did (just yesterday), I was outraged to see it was cheap, plastic crap, nothing like what was advertised. I emailed the company to organise a return and refund, then got an e-mail back saying my original e-mail had been blocked. I don't think I'll be getting my money back. And now I have a crappy plastic dust collector. Thanks for nothing, Stanlly-a. You really put a dampener on Christmas. This website needs to be shut down. Please don't believe their advertising, don't keep funding these crooks. This many bad reviews should make anyone in the very least skeptical. Let this site and the owners who run it go out of business. Do not buy from them.

25. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

AVOID THESE THIEVES!

Ordeed a nice looking Christmas table ornament. 16 inches tall with moving Christmas trains and lights. Arrived 3 months after ordering. What was in the envelope….. a thin piece of plastic with pictures of the decoration on it. A COMPLETE SCAM!
Just burn your money before ordering anything from these thieves, it will save on aggrivation. First saw this outfit on PINTEREST. Will contact them to suggest they drop this bunch

24. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Betrug!!!

Betrug!!!! Wir haben eine Straßenlaterne, einen 2 m Tannenbaum und eine grinch-Babypuppe bestellt. Der Baum kam gar nicht, die Straßenlaterne im Miniformat und die Puppe hat nichts mit dem Produktfotos gemeinsam. Eine winzige, gruslige, hässliche Handpuppe. Totaler Müll!!!!

23. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Absoluter Fake-Laden

Absoluter Fake-Laden, über Pinterest für 50,00 Euro einen illuminierten Glaswürfel bestellt - es kam minderwertiger Plastikschrott aus China im Wert von 10 Cent. Ein Fall für den Verbraucherschutz und die Staatsanwaltschaft. 100% Scam.

22. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

SCAMMERS!!!!

DO NOT BUY !!! They are 100% scammers and you will have to fight for your money back. You'll never get your items, they send you bogus tracking information. Complete scam, BEWARE!!!!

22. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Don’t ever buy from this Chinese…

Don’t ever buy from this Chinese company. Ordered as advertised “animated table top Christmas tree with train” for $60. They dispatched the item a month later and I received it 20/12, a 2D hanging ornament DAMAGED and it’s just a plastic picture of the damn tree. Scammers

20. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam

Please, please do not buy from this scam rip off company. Slick advertising but sent plastic rubbish. Shame this company is not closed down.

20. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Es handelt sich hier um einen klaren Betrug

Es handelt sich hier um einen klaren Betrugsfall seites des Verkäufers. Das von mir erworbene Produkt wurde auf der Homepate als ein aus Glas gefertigtes handgefertigtes Unikat beworben. Stattdessen erheirt ich für die knapp bezahlte 100 USD ein mindeswertiges Made in China Produkt der einen Wert nicht mehr als 5 USD hätte mit Beschädigungen. Statt einen glänzenden Glaswürfel ein aus Plexiglas gefertigter Würfel einfach von Ihnen mit bedrucktem Papier von innen beklebt. Zudem wurde das Absenderlabel der deutschen Versandadresse bewusst abgerissen um die Rückverfolgbarkeit und polizeiliche Anzeige zu erschweren. PayPal eingeschaltet um den Fall zu klären!

19. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kann nur bestätigen was die anderen…

Kann nur bestätigen was die anderen Rezensionen betrifft. Habe ebenfalls D
den Weihnachtsbaum bestellt und eine Glasröhre mit 3 Porzellantellern erhalten. Konnte diese Sendung am Anfang erst nirgendwo zu ordnen. Das ist Betrug per Excellance. Hände weg an alle die sich auch für diesen Artikel interessieren.

19. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!
FRAUDULENT - SCAM
Have not received my order. I've made several attempts to contact them, but not one reply. The tracking number isn't valid through FedEx or UPS. The last email I sent, I informed them that I was going to dispute the charge to my credit card, and report the company as fraudulent. Almost immediately after I sent the email, I no longer had access to their website. Their page would not load.

17. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

If I had my way there would be NO STARS…

If I had my way there would be NO STARS selected for this review! This site should be reported, banned, blocked and shutdown PERMANENTLY! How are they even in business? I made two purchases. 1st order was the Ferris wheel atop a Xmas tree and a Thomas Kinkade keepsake glass item that’s supposed to light up. 2nd order was 4 more different Thomas Kinkade items with the same light up features. I rcvd my 2nd order first only to find they were pics of the actual items placed in plastic of which I paid $25.99 for EACH ONE! I’m currently disputing my 2nd purchase with PayPal as that was my method of payment. I will dispute other purchase shortly after this review. ALSO NOTE…this company says you have 60 days to dispute, return or whatever the scam is to get your $ back. Well that 60 days starts from THE DAY YOU MADE THE ACTUAL PURCHASE! GO FIGURE…REALLY??? I bought my items 11/19/2021 and rcvd on 12/14/2021. Stanley-a.com said I had until January 3, 2022 after which I can no longer request for or dispute my case or money refund, etc. I WILL NO LONGER SUPPORT ANY PURCHASES FROM FOREIGN COUNTRIES ONLY FROM KNOW AND FAMILIAR WEBSITES AND VENDORS!!! This is ABSOLUTELY RIDICULOUS!!! Yep, they got me…

15. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

If you are thinking about ordering…

If you are thinking about ordering anything from this company, do not. It is a scam. I ordered a Halloween decoration from them, they sent me a cheap dollar store item. They asked me to return the product which I did for a full refund (yes I paid the shipping too!). I emailed them about my refund, they said they would give me 10% back. I told them it is unacceptable and that I want my full refund. I’m still waiting. Anyway, please do not buy from this company, they should be shut down for good!

12. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin