Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Bin leider auch auf diesen Betrug hereingefallen. Billigen und auch noch schlecht verarbeiteten Plastikwürfel anstatt Glaswürfel erhalten. Versuche gerade über Paypal-Käuferschutz mein Geld zurück z... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

This company does not sell ANY of the products shown on its website! Instead it sells cheap, knock-off garbage replicas of the items shown! It will take you over a month to secure a refund from your c... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

HÄNDE WEG!!!!!! MASSIVER SCAM!!! Habe ein kinetisches Wandbild aus hochwertigem Holz mit vernünftiger Mechanik bestellt, das beim original-Hersteller über 1000€ kostet. Bezahlt habe ich 70€ für ein 1... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I bought the 12' tall skeleton and giant pumpkin man and received 3" replicas! I can't get any response from them. Money or product!

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

103 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

ARNAQUE A FUIR

La commande que j'ai reçu ne correspond en rien à ce qui est affiché sur le site, et maintenant impossible de me connecter pour faire une réclamation: ils disent que mon mail n'a jamais été inscrit sur leur site, ARNAQUE A FUIR j'ai perdu 50euros pour un objet miniature on dirait que j'ai commandé chez wish mais eux au moins ont un minimum de sav...

20. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Same old story about the cube

Same old story about the cube. I ordered one but due to a fault with PayPal ended up with 3 on order. E mailed to cancel 2 but no response. The 3 bits of rubbish arrived yesterday. Have complained via pay pal and looks like I will have to use their protection programme to try and get my money back.
Pinterest and PayPal need to remove this company from their service to protect others from being the mug I appear to have been

18. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I’ve had the same issue as the others…

I’ve had the same issue as the others with ordering the glass cube. I’ve emailed Stanley-a several times, zero response. I have pics, which I’ve sent them, of what was advertised and what I received. Their lack of response makes this seem an intended rip off. I want my $50 refunded.

17. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I ordered Halloween decor and I never…

I ordered Halloween decor and I never received it. They would email me back saying they couldn’t refund my money because it was still in transit. I ordered in September and it’s now January!! Do Not buy from them…scam

15. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Complete FRAUD

Complete FRAUD

They knowingly are shipping junk products and put images of faulty advertising to get you to buy it. PURE SCAM, do not waste your money. They ignore you when you ask them for a refund but respond when you ask for tracking information. I wish I could add an image to show you what they promised me and what I got. I ordered an iridescent cube and got a sticker put on a plastic cube.

14. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Betrug !! Nichts kaufen !! Fake-Shop !!

Achtung! Hier wird man eiskalt betrogen! Ich hatte den hier schon oft beschriebenen in allen Farbfacetten geschliffenen handgefertigten Glaswürfel gekauft/bestellt, der auf Pinterest so schön mit dem Film über die Herstellung, des Schleifens, alles Handarbeit und so beworben wird. Sieht alles sehr edel aus, wie es in allen Farben funkelt und glänzt. Ein toller Hingucker. Wenn so einer nur auch wirklich verschickt worden wäre. Erhalten habe ich heute einen billigen leicht milchigen matten Kunststoffwürfel mit innen eingeklebten bedruckten Papier, das das bunte nicht vorhandene Glas darstellen soll. Der Ständer dazu ist ebenfalls schlecht zusammengeklebtes billigstes Plastik. Dieser Shop betrügt und zockt die Kunden ab. Ich habe für mein gutes Geld nur eine ganz billige Imitation bekomme. Hände weg von diesem Shop!

13. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I ordered the magical cube for a…

I ordered the magical cube for a Christmas gift and what I received today is an outrage. A plastic cube with paper inlets this is an outrage please do not buy from this company it took 6 weeks to get my order I ordered on 11/29.21 today is January 12th 2022. I sent the company several emails not one of my emails did I get a response I took a picture of what I received in the mail today that there is no place for me to attach the picture.

12. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

HÄNDE WEG VON DIESEM SHOP

HÄNDE WEG VON DIESEM SHOP.
Bestellt wurde ein großer Weihnachtsbaum mit Spielzeug und Weihnachtsschmuck, bekommen hab ich ein Minimodell. Dieser Schrott hat dann auch noch fast 90€ gekostet. Frechheit. Typisch fernöstlicher Betrug, der sich darüber klar ist, dass aus Europa kaum jemand wieder etwas zurücksendet.

12. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

PLEASE DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS…

PLEASE DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS STORE
They falsely advertise the items. What arrives is not what they advertise.
I purchased a 120cm chroma cube. Supposedly handmade glass cube. What I got was a 11cm plastic coloured cube.
I hope PAYPAL will sort this out via buyer protection.
In the meantime please DO NOT BUY from this store.
UPDATE
I had to pay $57 in postage to return the FRAUDLUENT items.
NOT HAPPY!!!

12. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

BETRUG!!!!

BETRUG!!!!

I am really enraged,
I received the so called „Fantasy Magic Chroma Cube Art Decoration Ornaments”.

I have got a cheap fake with paper in it and a damaged plexiglass outline.
I want to get back my money, this is awful and cheap, cheating piece of rubbish - no chromatic effect, just a damaged Plexiglas with a printed paper

9. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

NICHTS KAUFEN

NICHTS KAUFEN! 100% Betrug! Ware entspricht nicht annähernd der Produktbeschreibung. Geld gibts auch nicht zurück!

8. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

HÄNDE WEG!!!!! Unverschämtester Scam & gefälschte Bilder

HÄNDE WEG!!!!!! MASSIVER SCAM!!!
Habe ein kinetisches Wandbild aus hochwertigem Holz mit vernünftiger Mechanik bestellt, das beim original-Hersteller über 1000€ kostet. Bezahlt habe ich 70€ für ein 1m grosses Wandbild, gekommen ist ein handgrosses, minderwertig Nachgebautes Schrottteil ohne Mechanik, das weder funktioniert, noch den Bildern entspricht und ausserdem höchstens 5€ wert ist! FINGER WEG!!! Leider nicht mit PayPal gezahlt, daher sitzen wir auf dem Schaden!!!

8. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Eindeutig Betrugsversuch

Bin leider auch auf diesen Betrug hereingefallen. Billigen und auch noch schlecht verarbeiteten Plastikwürfel anstatt Glaswürfel erhalten. Versuche gerade über Paypal-Käuferschutz mein Geld zurück zu bekommen.
Clearly attempted fraud
Unfortunately I also fell for this scam. Get cheap and poorly processed plastic cubes instead of glass cubes. I am trying to get my money back through PayPal buyer protection.

6. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DONT BUY FROM THIS COMPANY

DONT BUY FROM THIS COMPANY!
items received are not like the photos, not even close. Customer service doesn’t exist.
Description of items are inaccurate. Attempted to contact customer service as they say 100% satisfaction guarantee, cannot get a hold of anyone. Tried to write a review under the item I ordered and review won’t post. It only post 4 5star reviews that are obviously fake. DONT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY!!!!!

4. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not order from Stanlly-a

Had to give a 1 star to write about that e-commerce site. Ordered a kinetick sculpture and it is not like the advertized one it is alot smaller than the one showned and it is does not have the mecanism to make it rotate like in the video. This site should be brought down.

2. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I wanted to order from this company a…

I wanted to order from this company a kinetic sculpture so I emailed them to ask if it works at they say it does due to the fact that I ordered a similar product from Amazon and there was no mechanism to make it oscillate. They never responded and decided to check out some reviews and I'm glad I did. I will block them and stop receiving their deceiving products they are trying to scam people out of.

2. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

This is a scam company

This is a scam company. I ordered a Kinetic Sculpture. It is so small and does NOT work like the picture. So disappointed. I don’t understand how this company can appear all over Pinterest.

2. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Betrug von vorn bis hinten!

Betrug von vorn bis hinten!! Ich hätte mich erst über diesen Anbieter informieren sollen bevor ich kaufe. Habe Kinetik Wanddeko bestellt und ein kleines minderwertiges etwas aus Sperrholz bekommen. Auf Anschreiben der Firma keinerlei Antwort erhalten.

31. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin