Ystävällinen optinen myyjä, optikko oli nuori ja "väkisin" määräsi monitehot, ei kysynyt haluanko. Vuosia pärjännyt yksitehoilla eikä lähelle näkemisessä ongelmia, mutta nyt on kaikessa ongelma näillä... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Kahdet silmälasit yksien hinnalla! Tutustu laajaan kehys-, linssi- ja piilolinssivalikoimaamme!
Yhdistynyt kuningaskunta
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Edulliset hinnat kuten monitehot 59Euroa. Myyjä ihan hyvä.
Nopeasti toimitettiin lasit.
Palaan toistekkin.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Hyvä tarjous ja ammattimaista toimintaa. Vähän iloa käyttäytymiseen ja vähemmän mustia vaateita

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Silmäni tutkittiin hyvin.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Hyvä palvelu, hyvät tuotteet ja sopivat hinnat.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Specsaver pakotti maksamaan 30% silmälasien hinnasta, kun peruin kaupan. Ostin lasit 22.4.2025 klo 17.41 Jyväskylän Sepän Specsaver. Siellä ei ollut sopivia kehyksiä, Optikko lupasi niitä leventää. Halusin peruslinssit, Optikko tyrkytti 2x ohennetut ja lasien hinta nousi 90 eurosta 310 euroon. Aloin katumaan yöllä jo alunperin epäsopivia ja kalliita laseja. Soitin heti liikkeen avattua seuraavana päivänä klo 10.00. Ei vastattu, vain automaattiviesti, että mennyt tuotantoon. Ei voi vaihtaa linssiä eikä perua kauppaa. KAUPPAEHDOISSA EI OLE 30% PERUUTUSMAKSUA, JOKA PERITÄÄN AUTOMAATTISESTI!

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Skanssin Specsavers on ihan paras silmälasiliike. Henkilökunta on ystävällistä ja hyvä työilmapiiri näkyy myös asiakkaalle. Täältä saa aina sen mitä tarvitsee, ja siksipä ostin jo toista kertaa lasit tästä myymälästä. Sijainti kauppakeskuksessa on myös erinomainen, täällä voi piipahtaa pikaisesti säätämässä laseja kauppareissun aikana.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Erinomainen, ystävällinen ja inhimmillinen paikka ja palvelu.Optikko asiantunteva ja ilmapiiri rento.Kiireestä huolimatta kiireetön ja yksilöllinen palvelu,erityistarpeet huomioiden,vaikka ostaisi halvimmat lasit.Suosittelen Redin Specsaversia lämpimästi.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Jos on hieman enemmän likinäköisyytta, ei kannata tilata silmälaseja Specsaversiltä. Tämän sain karvaasti ja kalliisti kokea asioidessani Helsingissä kauppakeskus Triplan liikkeessä.
Minulla on likinäköisyyttä heikommassa silmässäni -6,25 ja toisessa vähän vähemmän. Olen aiemmin ostanut monet lasit Specsaversiltä. Kaipasin pitkästä aikaa vaihtelua kehyksiin ja lähdin taas silmälasiostoksille. Triplan Specsaversiltä löytyikin kehykset. Kun sain lasit, osoittautui kuitenkin, että optikko oli määrittänyt vahvuudet liian pieniksi ja lisäksi kehysten yläreuna hankasi lisätyistä nenätyynyistä huolimatta kulmakarvoja ja niiden alapuolista ihoa. Onneksi Specsaversilla on 3 kk:n tyytyväisyystakuu, joten sain korotettua vahvuudet takaisin entisiksi ja vaihdettua kehyksen paremmin istuvaan malliin. Mutta kun sain uudet lasit, seurasi toinen pettymys: Voi apua, lasit näyttivät paksuilta pullonpohjilta kasvoillani. Ihan kuin likinäköisyyteni olisi yhtäkkiä lisääntynyt puolella. Ihmettelin kovasti asiaa, koska vanhat täysin samanvahvuiset lasini, jotka olin ostanut Specsaversilta ehkä n. 8 vuotta aiemmin, näyttävät huomattavan paljon sirommilta. Ja ovat lisäksi kulmikasta mallia, jonka pitäisi häivyttää linssien paksuja reunoja jopa huonommin. Kysyessäni, onko ketju kenties vaihtanut linssityyppiä tässä välissä, sain myöntävän vastauksen. Näin on tapahtunut 6 - 7 vuotta sitten. Nykyään he käyttävät eri valmistajaa, jonka linssit ovat paksumpia (ja kenties myös edullisempia, epäilen?).
Toivoin, että olisin tämän johdosta vielä saanut valita uudet kehykset, joissa linssit eivät näyttäisi niin paksuilta, mutta se ei onnistunut. Jäljelle jäi siis vain pettymys ja lasit, joita en halua käyttää, koska ne ovat sen verran epäpukevat. Sekä usealla sadalla eurolla keventynyt lompakko.
Päivitys 31.3.2025: Specsavers käsitteli asian uudelleen. Lopputulemana palautin lasit ja sain 70 % maksamastani hinnasta takaisin.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Uudet juuri valmistajalta tulleet monitehot ja linssin keskellä halkeama (linssin sisällä) jonka asiakaspalvelijakin totesi. Kalliit linssit niin ei pitäisi olla uutuuttaan viivoja näkökentässä.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Ystävällinen ja nopea palvelu.
Pääsin myös silmänpohjakuvaukseen nopeasti.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Ei ollut hyvä asiakaskokemus. Optikko jees mutta tulokset tulivat saataville vasta 1 vko mittauksen jälkeen. Ei lasien esittelyä kuin pyydettäessä ja lasitarjous todella epäselvä. Netti antoi ihan muuta kuvaa hinnoittelusta. Kun kysyi vetäjältä, tuntui ettei ole tervetullut. Kaupat jäi siihen. Tuloksia edelleen odotellessa, mentiin 5pv myöhemmin toiseen liikkeeseen. Siellä erinomainen asiakaspalvelu, tulokset heti ja selitys mitä tarkoittaa. Oli helppo ostaa lasit ja jäi hyvä mieli.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Mukava oli asioida liikkeessä ja asiakaspalvelu toimi oikein hyvin.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
kiireistä oli.. vähän hätäilevää palvelua.-

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Erittäin hyvä asiantunteva palvelu

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Kaikki meni ihan normaalisti sain hvyät ,silmälasit

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Miespuolisen optikon käytös ja uteliaisuus ajokortistani pöyristytti itseäni varsinkin kun olin hankkimassa lähilaseja.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Tekevät näöntutkimuksen väärin. Kannattaa käydä toisessa liikkeessä ja verrata tuloksia. Olis tullut liian vahvat linssit.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.