Specsavers Optikko Arvostelua 197

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Arvostelun yhteenveto

Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella

Huomioiden 91 arviota, arvostelijat saivat poikkeuksellisen kokemuksen tämän yrityksen kanssa. Asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun, kuvaten sitä asiantuntevaksi, ystävälliseksi ja ammattitaitoiseksi alusta loppuun. Monet arvostavat henkilökunnan kykyä kuunnella tarpeita, tehdä tarkkoja näöntutkimuksia ja tarjota hyviä ehdotuksia kehyksiin, mikä tekee kokemuksesta miellyttävän ja vaivattoman. Lisäksi monet ovat tyytyväisiä tuotteiden hintaan ja kokevat saavansa laadukkaat lasit edullisesti. Kuitenkin jotkut asiakkaat ovat kokeneet ongelmia tuotteiden laadun kanssa, mainiten esimerkiksi sankojen liian pitkän pituuden tai lasien heikon kestävyyden. Lisäksi osa on ollut tyytymätön myyjien toimintaan, kuten pakkomyyntiin, ristiriitaisiin tietoihin hinnoittelusta tai siihen, ettei heille annettu selkeää reseptiä näöntarkastuksen jälkeen.

Useimmin mainitut

Service

Kuluttajat pitävät palvelua positiivisena, ja monet arvostelijat kuvailevat sitä ystävälliseksi,... Näytä lisää

Staff

Arvioijat korostavat positiivisia näkökohtia henkilökunnasta, mainiten usein ystävällisen, ammattitaitoisen... Näytä lisää

Product

Asiakkaat ovat kokeneet tuotteiden ja palvelun laadun vaihtelevasti. Monet arvostelijat olivat tyytyväisiä... Näytä lisää

Price

Asiakkaat jakavat positiivisia mielipiteitä hinnoista, ja monet mainitsevat edulliset hinnat ja... Näytä lisää

Quality

Ihmiset raportoivat epäselviä kokemuksia laadusta, ja jotkut kuluttajat ovat kokeneet lasien rikkoutuvan... Näytä lisää

Tämän yhteenvedon taustalla olevat arvostelut

Saanut 4/5 tähteä

Ostin myös silmälasien lisäksi aurinkolasit vahvuuksilla. Aurinkolasien sangat olivat liian pitkät minulle. Huomasin sen, kun valmiit lasit taivutuksesta jälkeen olivat päässäni ja kun käänsin päätän... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Ystävällinen optinen myyjä, optikko oli nuori ja "väkisin" määräsi monitehot, ei kysynyt haluanko. Vuosia pärjännyt yksitehoilla eikä lähelle näkemisessä ongelmia, mutta nyt on kaikessa ongelma näillä... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Asiantunteva ja ystävällinen palvelu kokonaisuudessaan. Sain juuri sellaiset lasit kuin tarvitsen. En tiennyt tätä sisään astuessani, mutta kymmenen minuutin jälkeen, tiesin, että olen asiantuntevassa... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Olen asioinut Specsaverissa sekä Englannissa että heti kun se tuli Suomeen. Olen saanut aina ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua -asioin Itiksen liikkeessä aina. Siellä on joskus kova kii... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yrityksen tiedot

  1. Terveys & Lääketiede

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Kahdet silmälasit yksien hinnalla! Tutustu laajaan kehys-, linssi- ja piilolinssivalikoimaamme!


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

197 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Palvelu oli heti

Palvelu oli heti, ei tarvinnut jonottaa.

4. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Marjatta,

kiitos palautteestasi!

Mukava kuulla että olit tyytyväinen asiointiisi meillä!

Terveisin Päivi / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Kuopion liikkeessä Kristiina on aivan…

Kuopion liikkeessä Kristiina on aivan huippu myyjä! Suosittelen lämpimästi hänen palveltavakseen!

1. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Tanja,

Lämmin kiitos palautteestasi, arvostamme sitä paljon! Tervetuloa toistekin asioimaan kanssamme!

Terveisin Nina / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Miellyttävä paikka asioida

Olen asioinut Specsaverissa sekä Englannissa että heti kun se tuli Suomeen.

Olen saanut aina ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua -asioin Itiksen liikkeessä aina. Siellä on joskus kova kiire mutta jokainen asiakas huomioidaan ja palvellaan.

Asiakkaana huomaan että liikkeessä on ammattitaitoinen johto sekä erittäin hyvä työilmapiiri. Tämä kaikki johtaa tyytyväisin asiakkaisiin. En ole vilkaissutkaan kilpailijoiden tarjontaan, koska minun ei tarvitse.

28. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Lasse,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!
Aurinkoista kesän jatkoa!

Terveisin Nina / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Mutkaton asiointikokemus

Mutkaton asiointikokemus ja asiallinen, ripeä palvelu.

29. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Simo,

lämmin kiitos palautteestasi ja tervetuloa toistekin asioimaan kanssamme!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Hyvä oli käydä

23. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Aino,

lämmin kiitos palautteestasi ja tervetuloa toistekin asioimaan kanssamme!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 1/5 tähteä

Sepän Specsavers Optikko ja heidän silmätarkastukset

Päivä; torstai 10.7
Kävin muutama viikko sitten tarkistuttamassa näköni Jyväskylän Sepän Specsavers:ssa ja taas kasvoi uusi ”Jorma” otsaani,edellisen lisäksi.
Olen jo yli 5kymppinen ja oli aika hommata uudet lasit ja ne himputin lukulasit.
Noh,kävin ILMAISESSA näöntarkastuksessa optikolla Rosa Niskasella joka kuitenkin maksoi ILMAISET 39€ ja sain vielä lähtiessä ajan silmälääkäreille koska silmissäni oli jotain vikaa,ei kertonut ”suomeksi” mitä.
Joten silmälääkäri Reko Renko tarkisti näköni ja silmissäni ei ollut mitään vikaa,silmäni sattui vain kenties olemaan juuri sillä yhdellä hetkellä esim ”liian kuiva” kun ensimmäinen optikko oli sitä tarkistanut joten sain taas kouraani laskun,nyt yli 100€.
Ja tähän väliin voin mainita että Specsavers on ollut hiukan keskuteluissa pinnalla tästä silmänpaineen tutkimuksesta. Tämä on ensimmäinen tarjouslause kun menet heidän optikolle ja isket pehvan penkkiin. Lopulta ihmisiä tunnutaan höynäytettävän,silmissä on jotain häikkää ja laitetaan sinne tutkimukseen vaikka silmissä ei oikeasti ole mitään vikaa mutta hei,pitäähän heidänkin jostain palkkansa kerätä. Ja tämä minun tutkimus..vika oli siis lääkärin mielestä juuri siinä että silmän pintani oli mahdollisesti ollut kuiva eli kun käytte tarkastuksessa kyseisessä puljussa niin räpytelkää hemm…eiku pirskatti soikoon silmiä niin paljon kuin mahdollista.
Ja jatkuu…
En ostanut heiltä sankoja koska olin ne jo tilannut aikoja sitten ulkomailta ja ystäväni laittoi niihin linssit toisessa optikkoliikkeessä toisella puolen suomea ja pitäkää tämä mielessä sillä jatkoa tulee tähän asiaan viitaten. Sain kaukolasit ja lähilasit ja pirskatti soikoon,lähilaseilla nään ihan selvästi satojen metrien päähän mutta lähelle tekee hiukan tiukkaa..kunnes hommaan jostain jatkoa käsiini.
No minä soitin reseptin tehneeseen liikkeeseen että onkohan siinä ollut mahdollisesti jotain vikaa. Arvaa oliko? Ei ainakaan heidän toimesta,he ovat VAIN tarkistanut näköni ei yhteen vaan kahteen kertaan,kahden ihmisen toimesta, optikon + lääkärin mutta se tarkistus ei ole enään pätevä kun poistun heidän liikkeestä ilman heiltä ostettuja ja heillä teetettyjä laseja. AIVAN!!! Eli se mihin LÄHETIN heidän reseptit sankojen kera olisi pitänyt tarkistaa näköni uudestaan. KYLLÄ!! Tätä tarkoitin kun pyysin muistamaan tuolla aiemmin mainitsemani asian. Eli kahden täysin ”pätevän” optikon lappusen olisi voinut kirjoittaa kuka vain koska sillä ei ole mitään merkitystä kun lähdet liikkeestä vaan siinä on virhe kuka on tehnyt lasit HEIDÄN 2 HENKILÖN MITTAUSTEN PERUSTEELLA. Joten älkää hemmetissä teettäkö laseja esim. Saksassa tai tietenkin sitten jos olette menossa sinne muutenkin kuin tutkituttamassa näkönne uudestaan koska Sepän Spectsaversin optikoiden tulokset nollaantuvat liikkeen ovella.
Mihin hittoon tämä maailma on menossa!!

10. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Azzawang,

Olen tosi pahoillani, että vierailusi liikkeessämme ei ole sujunut odotetulla tavalla!

Voit halutessasi laittaa meille palautteen sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@specsavers.fi, näin voimme käydä tilanteen läpi yhdessä liikkeen henkilökunnan kanssa ja vastata sinulle henkilökohtaisesti.

Kerrothan viestissäsi vielä milloin ja missä liikkeessä olet asioinut.

Ystävällisin terveisin
Nina / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Paras!

Olen vuosia ollut Specsavers asiakas. Ja aina ollut tyytyväinen palveluun!

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Anu,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Nina / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Hyvä asiakaspalvelu

Hyvä asiakaspalvelu, edulliset hinnat tuotteissa.

17. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Anni,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Ihan henkilökunta joka tietää mitä…

Ihan henkilökunta joka tietää mitä tekee, hyvät lasit

19. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Eeva,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Erittäin osaava henkilökunta sekä…

Erittäin osaava henkilökunta sekä näöntarkastuksessa että kehyksiä valittaessa. Lasien saapumisen jälkeen erittäin tarkka asetus kasvoilleni sopiviksi.

16. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Jyri,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 3/5 tähteä

Kalliit lasit ja panostus myynti.

Hyviä tarjouksia mutta myynti oli vähän painotettua. 700€ ei ole tarpeeksi suuri määrä että saisi maksaa kahdessa erässä! Laseissa ei mitään vikaa mutta perus lasit kyllä ovat kalliita. Ei mitään selitystä takuusta tms. Myyjä jolta hain lasit ei myöskään tiennyt että Specsavers omistajat asuvat vero vapaassa Guernsey’n saaressa. Mieheni jäi ilman laseja koska kenellä on varaa maksaa 1,500€ silmälaseista!

17. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Anna,

ja kiitos palautteestasi! Se on meille erityisen tärkeää, sillä pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluitamme.
Pahoittelumme, ettei asiointisi ole sujunut toivotun mukaisella tavalla.
Mikäli on jotain, jonka kanssa voimme olla avuksi, niin olethan meihin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalvelu@specsavers.fi.
Kerrothan viestissäsi vielä milloin ja missä liikkeessä olet asioinut.

Ystävällisin terveisin
Nina / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Miellyttävä ja ammattitaitoinen…

Miellyttävä ja ammattitaitoinen henkilökunta!
Kaikki hoituivat hienosti ja edullisesti.

12. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Matti,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Kokonaisuus palvelussa oli kympin…

Kokonaisuus palvelussa oli kympin arvoista alusta loppuun silmälasien luovutukseen.

29. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Heikki,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin Anu / Specsavers

Saanut 5/5 tähteä

Ammattitaitoinen optikko

Ammattitaitoinen optikko, joka neuvoi joka vaiheessa

5. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Janne,

lämmin kiitos palautteestasi! Mukavaa, että olet tyytyväinen palveluumme, ja tervetuloa toistekin!

Terveisin, Minna / Specsavers

Saanut 2/5 tähteä

Lukulaseista kaukolaseiksi

Piti tehdä lukulasit, sain kuitenkin monitehot eli niissä on myös kauko. Myyjän mukaan minun pitäisi nähdä niillä myös kauas, mutta kun kokeilin myymälässä laseja, sanoin etten näe niillä kauas, näen todella sumeasti. Myyjän mukaan pitäisi tottua, mutta miten voi tottua jos en näe niillä kauas yhtään mitään?! Myyjä ei sitten tehnyt asialle mitään, hänestä normaalia. No, tulen käyttämään lukulaseina, ja koska sain maksusitomuksena niin ei sillä enään niin väliä ole. Itse maksaessa tulen asioimaan muualla!
Tämä siis Jumbo Vantaa myymälässä.

12. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei Julia,

ja kiitos palautteestasi! Se on meille erityisen tärkeää, sillä pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluitamme.

Olen tosi pahoillani, että vierailusi liikkeessämme ei ole sujunut odotetulla tavalla.
Voit halutessasi laittaa meille tarkempaa tietoa tapahtuneesta sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@specsavers.fi.
Näin voimme käydä tilanteen läpi yhdessä liikkeen henkilökunnan kanssa ja vastata sinulle henkilökohtaisesti palautteeseesi.
Kerrothan viestissäsi vielä milloin ja missä liikkeessä olet asioinut.

Ystävällisin terveisin Nina / Specsavers


Saanut 5/5 tähteä

Kiitettävä

Hyvä, toimiva sankatuote mm. motoristien käyttöön. Ammattimainen, konsultoiva ja ystävällinen ote koko prosessin ajan. Kiitos!👍🏻☀️🇫🇮

30. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Specsavers Optikko-logo

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Hei,

lämmin kiitos palautteestasi. Tervetuloa uudelleenkin asioimaan kanssamme!

Terveisin Anu / Specsavers

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin