Génial très efficace!! Je mets 1 fois le matin du deo et je ne sens rien de toute la journée même avec les chaleur de cette semaine! Vraiment bien! En plus adapté à mon allergie a certain ingrédien... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
L’envoi a été rapide, l’emballage est soigné, un petit mot de remerciement y est ajouté. Que du plaisir à l’ouverture! Les perles de bain et boules effeverscentes sentent divinement bon et ne posent a... Näytä lisää
Chouette boutique en ligne pour un cadeau welness (perles de bain à gogo et grand choix d'autres produits sympas). Service correct, mais communication minimaliste.
Je suis un adepte du shampoing pour cheveux normaux. J'ai offert les autres gammes à ma soeur qui voulait les tester et je teste en ce moment le deo mais je n'ai pas encore trouvé le meilleur moyen de... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Savonnerie artisanale dans la région de Thuin. Savons saponifiés à froid. Sans huile de palme et enrichis au beurre de karité. Produit à la main. 100% artisanal
Yhteystiedot
forestaille 37, 6531, Biesme sous Thuin, Belgia
- 0479 33 07 89
- savonneriesalea.be
Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Génial très efficace!
Génial très efficace!! Je mets 1 fois le matin du deo et je ne sens rien de toute la journée même avec les chaleur de cette semaine! Vraiment bien!
En plus adapté à mon allergie a certain ingrédients donc je recommande à 100%!!
Merci beaucoup
Commande rapide
Commande rapide. Livraison rapide.
Produit très doux et bien lavant (shampooing sensible). Peu de déchets, et recyclables.
PARFAIT
Super savons et service ! Nous reprenons régulièrement nos savons et shampoings dans la savonnerie Salea :-)
Colis reçu rapidement
Colis reçu rapidement.
Nous commençons à tester les produits.
des savons de grande qualité
des savons de grande qualité, au parfum subtil. Des produits sains pour ma peau.
Tout était parfait
Tout était parfait ! Et je suis très satisfaite du produit commandé.
Ce n est pas la 1ère fois que je…
Ce n est pas la 1ère fois que je commande chez SALEA
Livraison rapide dans un point relais et savon au lait de chèvre c est top
Entièrement satisfaite
Produits de très bonne qualité et tout à fait conforme à mes attentes !
Essayez les produits et vous serez conquis
Les produits me conviennent très bien - la matière première est également de très bon choix - un réel plaisir de privilégier les créateurs, artisans locaux
Je conseille 😀
Envoi rapide.
Emballage en papier donc pas de déchet inutile.
Prix raisonnable.
Odeurs au rendez-vous.
👍
Service et produits au top
Super produit !!
Fantastiques
Les savons sont fantastiques, le shampoing solide est très agréable :) Je repasserai commande sans hésiter :) Emballage soigné et livraison sans problème.
L’envoi a été rapide
L’envoi a été rapide, l’emballage est soigné, un petit mot de remerciement y est ajouté. Que du plaisir à l’ouverture! Les perles de bain et boules effeverscentes sentent divinement bon et ne posent aucun problème d’allergie pour ma fille qui a une peau atopique.
Très chouette savonnerie
Les savons sentent très bon et on été envoyés rapidement. On recommande!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








