Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Good product highly rated by others. Easy website ordering. Free and fast delivery by EVRI. Good packaging, despatch and delivery communications. Good assembly instructions and very strong and stable... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

The Rocwood battery-powered pole trimmer and saw arrived within three days. It was easy to assemble and, for a pole hedge trimmer, is well balanced and easy to handle. It worked very well during m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Great Product. Sturdy. Documentation on how to put it together could be improved though. Images lack clarity and instructions vague in areas. Suggest a video tutorial. Using Evri as the courier was di... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Great product, reasonably priced, super instructions and above all very well made and my wife loves using it around the garden. Well done rocwood nice to be pleasantly surprised for a change .Steve &J... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Metallityökalujen ja -koneiden toimittaja
  2. ja myös
  3. Imurit
  4. Konepaja
  5. Piharakennusten toimittaja
  6. Remonttitarvikeliike
  7. Ruohonleikkurimyymälä

Yrityksen kirjoittama

RocwooD is a UK-based online retailer providing reliable garden machinery, power equipment and outdoor products at affordable prices. Selling directly to our customers allows us to offer great value while maintaining high standards of quality and customer service. All orders are dispatched from our UK warehouse based near Wrexham, with fast delivery across the UK. We're passionate about helping customers find the right product for the job, backed by friendly UK-based support before and after your purchase. Whether you're a homeowner, gardener, DIY enthusiast or professional, we're here to make shopping simple, straightforward and dependable. Your feedback helps us improve every day, and we genuinely appreciate every review. Thank you for choosing RocwooD.


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

299 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,9

Kaikki arvostelut

(299)

98 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Price & Deliver

5. elokuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 1/5 tähteä

Emailed them regarding my pressure…

Emailed them regarding my pressure washer hose that split taking the skin of my fingers, asking for an replacement still haven't heard anything, not impressed at all.

4. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi,

Very sorry for not getting back to you, we have had a high volume of emails. We have emailed you back and are sending you out a replacement hose.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 4/5 tähteä

Good Service

Good products and email updates were great, could have processed the order a bit quicker but otherwise all ggod

1. elokuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for taking the time to leave a 4 star review.
We are sorry it has taken us so long to see this, but we wish to sincerely thank you for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope to serve you again soon.

Best regards
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä

Prompt delivery

1. elokuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä

Great item

Great item, fast postage. No hesitation in using again

31. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä

Fast delivery arrived as described

Fast delivery arrived as described

30. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä

Great service love the ash hoover for…

Great service love the ash hoover for my BBQ, Works really well.

30. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 1/5 tähteä

I ordered my reconditioned jet wash on…

I ordered my reconditioned jet wash on the Monday and promptly on the Tuesday it was delivered brilliance but it was delivered in a tati box which had been taped over and over again when I opened the box it was just a mess they say that the products are serviced by their engineers do not trust them it was missing parts and it has never been serviced and plastics where cracked I have sent numerous emails to the company they are meant to be sending me out the parts still waiting very hard to get all of this company as they do not give a phone number I will never use them again as you made the point of not having enough stuff to manage the phones you don't even have the stuff to service your products which you state that you do and in this day and age when people are dyslexic and cannot use emails that easily you would think that you would try to help people with this problem I have to talk type and sometimes when I do this it does not come out right so it is quite embalancing all I wanted was to pay money and get a product that was in good working order and all the parts were there if it had it been checked and serviced before sent out we would not be in this predicament

30. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi Stephen,

We do not have enough staff to be using the phones a lot. We are very sorry you are missing items and they are being sent out. We sent out your missing items this morning. They will be with you soon.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 1/5 tähteä

We received a returned damaged item…

We received a returned damaged item even had the returns note inside and it was not banded you could see that labels had been taken off the box. Not impressed so far they have collected the item but still waitingfor replacement or fullrefund

30. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi Dawn,

We are very sorry we shipped you out an item that was not suppose to be shipped out. We will send out a replacement/refund as soon as we can.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 1/5 tähteä

The worst cheapest made pressure washer…

The worst cheapest made pressure washer ever, bought it new and and used it 6 times tops and the pull cord the plastic has shattered. Stay away from this cheaply made product. Now they want me to buy the part to fix it. There a joke

As per there poor response, yes it may be out of warranty but yes it cheaply made as you would expect to be able to use it more than 6 times before you have to purchase spares.

31. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi,

Your item is out of warranty so we cannot supply you a replacement part.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 1/5 tähteä

Unhelpful reply

I got an email from Rocwood on Monday 29th July asking me to review my purchase; I was expecting them to get in touch as the pressure washer arrived on Friday 26th with the packaging in a terrible state.
I first looked for a phone number for them, I couldn’t find one so I sent them an email with a photo of the damage asking them if I should return it or open it and check to see if it was damaged. I also gave them my phone number. Sadly there has been no response.

Unhelpful reply that highlight terrible customer service.
Let’s look at your reply.
1. “you emailed after hours on Friday” Sent at 14.49, what time do you finish?
2. “We do not have a phone.” Why?
3. “We did not see fit to answer your first message as the packaging was only shown to be damaged on the original message which does not affect the product.” WOW, HOW CONDICENDING IS THAT?
There wasn’t a ‘first’ message, there was only one message from a new customer that had just spent £270.00 and concerned about possible damage, even the delivery driver was concerned about the badly damaged packing and was prepared to take it back.
4. “. We responded to you when the actual product was damaged.” That is a lie, you have only what you call the first email the only one I sent.

So there it is guys, you spend your money and they decide if they will bother to reply to genuine concerns.
As to 1. I will answer it for him/her/they. From their web site. Our office hours are 8am-5pm Monday to Friday.
As to 2. I’m beginning to understand why they don’t want contact with their customers.
As to 3. How damming is their response.
As to 4. Why would they say that? They first said they didn’t reply as it was only the packing that was damaged, exray eyes? Now here is the strange part. As I have said the first email was the only one sent with no response from them I can only conclude that it is an attempt to make out that they found out it was damaged and they responded to show the company in a better light.
To conclude, I had to leave a negative response here to get a reply from Rocwood. Fingers crossed the product hopefully will fine, will I buy from this company again? Not until it treats its customers with the respect they deserve.

26. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi Mel,

Firstly please accept our sincerest of apologies for the poor customer service you have experienced. Our aim is always to provide the best support possible to our customers.
In regards to your points made, hopefully the following can explain a few things and try to rectify any issues cause;

Unfortunately, as we are a smaller company, we do not have a phoneline as we simply do not have the staff on hand to answer this during all hours of the day, which is why we solely operate online via email.

In regards to the packaging being damaged, this can occasionally happen during transit, but I can assure you that we never send goods out from our warehouse in poor condition. However, this being said, when you raised concerns about the damage to the box someone should have responded to ask if there was damage to the item so the issue could have been rectified with yourself if this was the case. We understand you purchased this item in good faith and can only apologise that your concerns over the potential damage were not taken more seriously.

As you stated, our office hours are 8am-5pm so I cant say why this was indicated to you otherwise and can only apologies that this was given as a reason for the lack of communication from our team. We aim to respond to emails within 48 hours between Monday to Friday.

Finally, if you are still having any trouble with the item you purchased please get in touch and I will personally ensure this issue is dealt with as a priority.
Sorry once again for all the inconvenience caused.

Kind regards
RocwooD

Saanut 1/5 tähteä

refurbished cordless…

I purchased a refurbished cordless hedge trimmer ,only to have the order cancelled the following day ,saying it was too expensive to post ,I stay in Edinburgh btw hardly the Hebrides 😂I would’ve thought being informed of this strange anomaly at the point of purchase may have been helpful,so I still have no answer as too can they ever send anything up here or is that it 😂😂just an honest review btw

25. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi Wayne,

Thanks for your order. I'm afraid that we are unable to get this delivered to you as the postage costs are too high to deliver to you. I have cancelled the order and issued a full refund to you. Apologies for any in convenience.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 5/5 tähteä

I bought a cordless power washer and…

I bought a cordless power washer and for 49.99 I wasnt expecting much but I am gobsmacked by the quality of the product, its fabulous, get one you wont regret it, the battery charger stopped working but it was replaced without any fuss, 1 email, I also bought a garden cart and thats great quality too, wouldnt hesitate to use them again

22. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 5/5 tähteä

Parts took a long time but did arrive .

When you buy an inexpensive pressure washer it normally is impossible to get spare parts . Through no fault of rocwood mine broke through ice damage over winter . Summer came i pulled it out to use it, and there was a large hole in the pump . Rocwood didn’t give me the part as fast as I would have like but ….. they did come through and I really appreciate that .

The washer is value for money and they can provide the spare parts - that’s a win win .

Thanks guys

Credit where it’s due , I have revised my review, as they resolved the complaint

29. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi Leigh,

We are unable to supply you a pump at this time as we have had none in stock. We have told you repeatedly that we dont have any in stock along with we would also contact you directly via your email once we had them in stock.

You also never supplied a phone number. We get a high number of requests of contact for parts so we give that apology out just in case someone does not get contacted.

Regards
RocwooD

Saanut 5/5 tähteä

Good pressure washer!

2. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 3/5 tähteä

I ordered a 8 litre air compressor

I ordered a 8 litre air compressor, packing was very good, only problem was the air hose, split at one end, and arrived in a very shabby box, looks like you have just thrown any old bits in. On requesting a replacement, and supplying proof of damage, a email asked if I was happy with a new hose, that would be great I replied, 1 week on. Nothing! Great service, thanks.

1. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Hi,

We are very sorry you have had to wait for a new hose. We were out of stock for a little while but one should be with you soon.

Kind Regards
RocwooD

Saanut 5/5 tähteä

Recommended

Speedy, efficient service.

5. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for your 5 star feedback and taking the time to leave a review.
We are sorry that we have only just come across your review, but we are grateful for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope we can serve you again soon.

Best regards,
The RocwooD Team

Saanut 4/5 tähteä

I fixed the grass box no problem if you…

I fixed the grass box no problem if you start from the back to front. I have had issue with one of screws to fix handle to body doesn't seem to line up. I think the height adjustment for cutting is very fiddly my other lawnmower just had a handle to raise and lower wheels. Also the pictures in manual need brightening as it just looks like a black blob not at all clear.

5. heinäkuuta 2024
Rocwood-logo

Vastaus yritykseltä Rocwood

Thank you for taking the time to leave a 4 star review.
We are sorry it has taken us so long to see this, but we wish to sincerely thank you for your support.

Thank you for choosing RocwooD and we hope to serve you again soon.

Best regards
The RocwooD Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin