PuurComfort Arvostelua 87

TrustScore 2.5/5 tähteä

2,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ik had de site niet goed bekeken en gemist dat het hier om een dropshipper gaat. Dat hoeft niet perse uit te maken al vond ik uiteindelijk hetzelfde product aangeboden voor de helft van de prijs op an... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Na enig heen en weer gemail over mijn bestelling die ik retour wilde sturen, waarbij ik binnen de termijn heb aangegeven toch gebruik te willen maken van de korting ipv retour, opeens geen enkele rea... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ik heb eerder een slechte review geplaatst, om een aantal redenen, daarna kreeg ik toch heel snel respons en is het artikel vervangen.Daar ben ik blij mee het is netjes. Wel zou het fijn zijn dat web... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Twee stekkerlampjes besteld die stonden beschreven met een sensor die de lampjes zouden inschakelen bij beweging en automatisch bij minder daglicht. Wat in de beschrijving had moeten staan dat als... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

Alles voor Comfort en Gemak.


Yhteystiedot

2,4

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

87 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 33 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

bedrijf uit China, oplichters !

Het is een bedrijf uit China! Zij zeggen we dat ze een bedrijf zijn uit Nederland en laten dit ook uitschijnen door de domeinnaam maar laat U niet misleiden. Ik dacht dat ik bij een Nederlands bedrijf besteld had, de levering duurde vreselijk lang. Toen ik het product ontving voldeed het niet aan de verwachtingen. Nu wilde ik het retour sturen, maar dat kost 35 euro. Dit is overigens het adres:

volgende adres in China:

Niannianhong Furniture Group
5/F, Unit 2, Building 5
No.201 Yongmao Road, Choujiang Street
Yiwu City, Jinhua City
Zhejiang Province, P.R. China
Postcode: 322100

Zij hebben een aanbod gedaan van 40% korting op een product waar ik niets aan heb. Heb het maar geaccepteerd. Als jullie claimen een Nederlands bedrijf zijn dan moeten de retouren ook naar Nederland gestuurd worden. Jullie zijn pure oplichters !!

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Na enig heen en weer gemail over mijn…

Na enig heen en weer gemail over mijn bestelling die ik retour wilde sturen, waarbij ik binnen de termijn heb aangegeven toch gebruik te willen maken van de korting ipv retour, opeens geen enkele reactie meer...
Heel klantonvriendelijk dat het niet netjes afgehandeld wordt.

11. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dropshipper die niet meewerkt aan retournering

Ik had de site niet goed bekeken en gemist dat het hier om een dropshipper gaat. Dat hoeft niet perse uit te maken al vond ik uiteindelijk hetzelfde product aangeboden voor de helft van de prijs op andere sites. Het duurde even voordat het product uit China kwam en de kwaliteit valt tegen. Ik heb aangegeven het product te willen retourneren maar PuurComfort werkt daar niet aan mee!

5. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Niet duidelijk dat het uit China…

Niet duidelijk dat het uit China geleverd wordt. Het lampje was kwalitatief verschrikkelijk en kon niet eens opgehangen worden. Scheef, troep alles wat je niet wilt. Retourzending kan alleen terug naar China en komt ver boven de 30€. Het lampje is de prullenbak ingegaan. En ook nog 69,95 moeten afrekenen. Trap er niet in.. je geld is weg.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Twee veel te dure en onbruikbare stekkerlampjes

Twee stekkerlampjes besteld die stonden beschreven met een sensor die de lampjes zouden inschakelen bij beweging en automatisch bij minder daglicht.
Wat in de beschrijving had moeten staan dat als ze aangaan bij minder daglicht, ze dan ook de hele nacht blijven branden! En bij daglicht gaan ze echt niet aan bij beweging.
Ik ben er ingetrapt na een lange zoektocht en was helaas niet scherp genoeg om te zien dat dit een dropshipper is! Terugsturen heeft m.i. geen zin, zie ik nu omdat ik zelf de retourkosten naar China moet betalen.
De website kwam echter over als een fysieke winkel, wat een zwervers toch maar ik ben wel een sufferd omdat ik er ben ingetrapt! €25,- gewoon weg na 10 dagen wachten en smachten op mijn bestelling, gewetenloos, maar ik neem mijn verlies wel. Kan niet anders.

27. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Koop hier niet

Koop hier niet. Dit is dropshipping van Temu producten. Wij zijn er helaas ingetrapt. Veel te veel betaald voor een nep designlamp. 6 weken gewacht totdat een beschadigde verpakking aankwam. Het voetstuk was hierdoor beschadigd. Eén onderdeel (een tussenring voor tussen de lampdelen), viel op de grond en brak meteen in 2 stukken. De lamp is dimbaar maar nog veel te fel en wit voor sfeerlicht. Pure afzetterij. Elke dag staat er voorjaarsaanbieding tot 23:59u. Trap hier niet in!

1. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
PuurComfort-logo

Vastaus yritykseltä PuurComfort

Hoi Matthijs,

Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je deze ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat we wel jammer vinden om te zien, is dat je ons hier nooit over hebt gemaild. Als we op de hoogte waren geweest van de schade of je ontevredenheid, hadden we je direct kunnen helpen en samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

We staan altijd klaar voor onze klanten en lossen dit soort situaties normaal gesproken snel op wanneer er contact wordt opgenomen.

Mocht je alsnog contact willen opnemen, dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Team PuurComfort

Saanut 1/5 tähteä

Solarlamp voor 40 euro..geen geld terug

Solarlamp voor 40 euro, dan ver,a ht je ook iets moois wat iig lijkt op de foto..retourneren daar heeft PuurComfort niet veel mee..men stelt een restitutie voor van 20 % om de uitstoot tegen te gaan...NEE uw advertenties zijn misleidend en het product slecht.
Ik heb het teruggestuurd naar het distibutiecentrum Gofos Nederland
Wordt veevolgd

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
PuurComfort-logo

Vastaus yritykseltä PuurComfort

Hoi Karin,

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent, onze excuses voor het ongemak.
We willen wel aangeven dat het niet handig is dat je het pakket naar het distributiecentrum van de vervoerder hebt gestuurd. Dit is namelijk niet ons retouradres, en de kans is groot dat het pakket daar niet correct verwerkt wordt en daardoor zoek raakt.
Het staat je altijd vrij om het product naar het juiste retouradres te sturen dat wij per mail verstrekken. Alleen op die manier kunnen we een retour ook correct ontvangen en verwerken.
We raden je aan om contact op te nemen met de vervoerder om te kijken of het pakket nog te achterhalen is. Je kunt ons ook even mailen via info@puurcomfort.nl, dan kijken we met je mee naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Team PuurComfort

Saanut 1/5 tähteä

Het kwam aan in een kapotte verpakking

Het kwam aan in een kapotte verpakking, het plastic zakje van puur comfort zat er los bij, compleet ander product. Het ziet totaal anders uit dan op de advertentie. Jammer. Ik had eerst Trust Pilot moeten controleren voordat ik een bestelling deed, jammer

1. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

correctie op eerder review

Ik heb eerder een slechte review geplaatst, om een aantal redenen, daarna kreeg ik toch heel snel respons en is het artikel vervangen.Daar ben ik blij mee het is netjes. Wel zou het fijn zijn dat websites zoals deze duidelijker aangeven dat een product uit China komt en dus ook lange levertijd heeft. Verder is het een prima product.
Dank

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

We hebben de svea hoes gehaald voor de…

We hebben de svea hoes gehaald voor de hond. Blijft netjes zitten en beschermt goed tegen haren van de hond. De stof voelt stevig en niet goedkoop. Levering was snel en goed verpakt. Heel tevreden met deze aankoop.

25. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

De Nova Solar lampen gekocht voor…

De Nova Solar lampen gekocht voor achter in de tuin en dat maakt echt verschil. Vooral ’s avonds lijkt het net alsof er kleine kaarsjes staan. Niet te fel licht, gewoon gezellig. Ze waren netjes verpakt, niks beschadigd. Werken tot nu toe ook gewoon goed zonder dat ik er naar om hoef te kijken.

18. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scammer

I made a purchase of 603 Euros trusting their website, but unfortunately, even though weeks have passed and they said 4-9 business days, my order hasn't arrived and I can't reach anyone. I checked here and realized they are scammers. But I won't let this go!!

3 May 2025
You are definitely scammers. Your website has a Dutch name and looks Dutch, but the products come from China, which is clearly misleading to consumers. My order only arrived after 13 days, and even then it was incomplete and the wrong product. Now I've waited this long, and I'll have to spend more time correcting this mistake! Moreover, we're supposed to pay for returns or exchanges ourselves, and we're also responsible for whether the product even arrives at its destination. Unbelievable…!

17. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
PuurComfort-logo

Vastaus yritykseltä PuurComfort

Hi Rojda,

Thank you for your review. We understand your concern, but your order was placed just a little over a week ago and is still within our average delivery time of 4–9 business days.

Since this is a larger order, it can sometimes take slightly longer than the average. We understand that this can be frustrating, but it is something we also communicate beforehand.

We would also like to clarify that it’s not correct that you can’t reach us. We have responded to you multiple times via email and are available to assist you.

We want to be clear that we are not scammers and that all orders are processed and delivered properly. We kindly ask for a bit more patience while your order is on its way.

Kind regards,
Team PuurComfort

Saanut 4/5 tähteä

Ik heb de stromborg bankhoes besteld en…

Ik heb de stromborg bankhoes besteld en die zit echt perfect. De stof voelt stevig en ziet er luxe uit. Mijn bank is nu gewoon altijd netjes beschermd. Ik ben er echt blij mee hoor. Bedankt voor de service.

26. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

De Varda bankhoes genomen en die zit…

De Varda bankhoes genomen en die zit heerlijk, de katten zijn er nog blijer mee ze zijn er niet af te krijgen. Geeft de bank ook een compleet andere uitstraling. Je merkt aan alles dat het geen goedkope stof is. Blijft ook ecth goed op z’n plek. Zou deze wel aanraden als je twijfelt.

11. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Heb de stekkerlampjes gekocht voor in…

Heb de stekkerlampjes gekocht voor in de nacht. Echt super hoor dat er niet gelijk zo’n fel licht op je staat dat je gelijk weer wakker bent. Ik moet altijd een keer naar de wc in de nacht dus deze lampjes zijn heel fijn, ga dr nog een paar bestellen voor beneden

10. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

De hoes zelf is mooi en zit goed

De hoes zelf is mooi en zit goed, daar ben ik tevreden over. Alleen had ik gedacht dat de stof ietsjes dikker zou zijn, maar alsnog. Verder doet het precies wat het moet doen. Blijft goed liggen en ziet er netjes uit. Levering was verder gewoon in orde.

5. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin