Puls Arvostelua 

6 541
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I was able to make an appointment for my microwave the next day and within 45 minutes of arriving at the appointment, the knowledgeable technician was able to repair my machine. I had been fighting Lo... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Marco did a fantastic job. He was very professional and kept the kitchen clean as he fixed the dishwasher. He then ran it made sure it worked properly and made sure everything was clean before he left... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I had purchased a new shower head and planned to install it myself. However, the combo rain shower + hand held device, with multiple control options, looked more complicated than any I had done befor... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Would give less than 1 star if possible! We scheduled twice for an appointment! Each time, they waited until after the appointment time to say that there isn't a technician in our area at the moment a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Korjauspalvelu

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

For the ups and downs of digital life. Expert techs at your door, 8AM-8PM, 7 days a week.


Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

7 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,1

Kaikki arvostelut

(6 541)

647 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Work— Personable Technician

Technician Josh showed up early after checking with me. He was very personable, explained what he would do and the charges. It took him only 10 minutes to solve our problems and let us know how to prevent reoccurrence. We will definitely call Puls when we need an electrician in the future. We highly recommend Puls to all.

3. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your repair request with Puls! We are pleased to learn about your positive experience with us, and we really do appreciate the recommendation. Have a wonderful day!

Saanut 5/5 tähteä

The technician was knowledgeable and…

The technician was knowledgeable and repaired my oven in minutes

3. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your repair request with Puls! We are pleased to learn about your positive experience with us, and we really do appreciate the recommendation. Have a wonderful day!

Saanut 5/5 tähteä

Puls was good helping me find someone…

Puls was good helping me find someone quickly to get my work done unfortunately the person didn’t do a good job my wardrobe drawers wasn’t done properly i haven’t even used it since it was installed it was a waste of my money 277 is a big amount to pay for something and not getting what I paid for done

3. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Safie, thank you for your feedback and apologies! We sent you an email with a link for you to proceed with our Guarantee Process. Feel free to respond to the email if you have any further questions. Thank you!

Saanut 1/5 tähteä

If I can give it zero stars I would

If I can give it zero stars, I would… it’s an insurance company that when you call them to service a complaint, they don’t send anyone out to you… they kept on scheduling an appointment and then canceling it saying they have no one. The issue was my dryer smoking so it was an emergency. customer services answer was hired somewhere yourself ……so I have to pay insurance company to call them so they could tell me to hire someone myself? absolutely ridiculous. I strongly advise against this company.

10. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Christian,

We have been notified regarding your concern. We sincerely apologize for not meeting your requested timeframe. While we always aim to align appointments with local technician availability, the specialists qualified for your specific service unexpectedly became unavailable. Our Team actively reached out to technicians in surrounding areas to find a solution, unfortunately, we were unsuccessful. We are currently expanding our team of qualified technicians and establishing backup coverage for your area.

Seems that the Team offered for you to proceed in getting a Local Service Provider, due to the urgency however you declined to do so. As you requested, the membership Plan has been cancelled and the Claims Fee of $89 has been refunded.

Kindly let us know if you have any further concern.

Saanut 2/5 tähteä

Terrible with service and technicians.

Their workers who answer the phone don't know what they are doing; they cancel appointments without letting you know, then they come up with a lame ass excuse for not fixing a problem because it will cost them some money. One specific technician came out 4 times and replaced the relay switch and then said it was the compressor. That was a load of crap because it works on and off now.

2. toukokuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Cindy, thank you for taking the time to share your experience with the Community. Customer feedback is very important to us as it gives us crucial insight into what we need to improve on to better our market performance and ensure customer satisfaction. We never wish to disappoint or inconvenience you in any way.

We will be looking into this further and see what we can do to resolve the issues you experienced and what we can do to help you feel better about your experience with Puls. We'll be reaching out to you via email for updates.

Thank you!

Saanut 5/5 tähteä

Very easy website to use

Very easy website to use. Quick response. Very knowledgable and helpful tech. Thank you!

1. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your business and for leaving a 5-star rating. It is always our pleasure to provide the quality and convenient service you deserve. We are lucky to have customers like you, and we look forward to servicing you again in the future.

Saanut 5/5 tähteä

I got an appointment quickly

I got an appointment quickly, and my problem was solved.

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for counting on us! We delight in providing excellent and convenient service to our valued customers. We really appreciate the feedback, and we hope you have a great day!

Saanut 3/5 tähteä

The service was great, price was not

The service was great. The technician was friendly. The price was insane. The part, if bought separately, costs about $180. The technician was here for 1.5 hours, I was charged over $600. And the survey still asked for a tip!

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Karina,

We completely understand that our pricing may feel high, and we understand how frustrating that can be. Our rates are based on standard repair costs across the industry, and we use high-quality parts to ensure lasting repairs and reliable service.

Puls believes in complete transparency. We always provide upfront, clear, standardized pricing. All our technicians are highly skilled and the labor price we charge is based on our technicians' expertise & the quality workmanship we deliver. We always provide customers repair quote after our diagnosis, and we move forward with the repair only upon customers' agreement to the price. We never pressure customers into a repair they do not wish to be completed at the price quoted. We respect our customers to make the decision to repair or replace the unit, our technicians do not make that decision for our customers.

Thank you again for your honesty, and we hope to have the opportunity to serve you again.

Should you have further questions, feel free to reach back to us at (860) 596-0177.


Kind Regards,
Puls Support

Saanut 5/5 tähteä

You were very good at communication

You were very good at communication to verify the appointment and the time.
The sign up process was clear and easy.
I could get an appointment fast and since I have a large family, my dryer was back in operation within a few days. That makes a big difference.
Your repairman was efficient and effective.

1. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your business and for writing such an awesome review. It is always our pleasure to provide the quality and convenient service you deserve. We are lucky to have customers like you, and we look forward to servicing you again in the future.

Saanut 1/5 tähteä

BEWARE - Do Not use PULS.

Called PULS to look at refrigerator that was not cooling properly. Technician came out and said the coils need to be cleaned and charged $270 to vacuum clean. We went on vacation and returned to a refrigerator of rotting food. Asked Puls to return, the technician said we needed a new thermostat for $300+. I decided to get a 2nd opinion from a local repair shop. This technician did an inspection and verified that the thermostat was working properly. But, the coils were extremely dirty, he took videos showing that the coils were in fact not cleaned. I sent videos to Puls and asked then to honor their service guarantee and clean the coils. I only got a BOT and no effort to resolve the issue. Zero customer service. Price gouging and basically a sham company Beware - Do Not Use...

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Dear Robert,

I completely understand your concern, and I appreciate you bringing this to our attention. I can see how frustrating it must be to wait for a resolution, and I want to assure you that your issue is a priority for us.

Thank you for your patience while we reviewed your request. I’m pleased to confirm that your refund has been approved. The refund has been processed and will be posted to your account within three business days.

For your reference, I’ve sent a separate email. Please check your inbox (and spam/junk folders) for that message. If you have any questions or need further assistance, you can reply directly to this email or contact our support team at support@puls.com.

We truly value your trust and commitment, and we’re committed to making this right for you.


Warm regards,
Puls

Saanut 1/5 tähteä

AVOID AT ALL COSTS

This platform is not useful. I scheduled service for 12p-2p. Technician called at 9:30a & wanted me home at 10a. Then he told PULS I cancelled the appointment when it was his decision to not wait until 12p. I rescheduled with another technician and PULS granted me a 10% discount on the service call. Only they couldn’t find another technician and outsourced me to an independent who charged 10% more without my knowledge or consent. I am so GLAD I didn’t enroll in the monthly service. This is a platform that uses independent contractors who have no real ability to ensure professional, timely access r reasonable service. AVOID AT ALL COSTS

6. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Misha, thank you for taking the time to share your experience with the Community. Customer feedback is very important to us as it gives us crucial insight into what we need to improve on to better our market performance and ensure customer satisfaction. We never wish to disappoint or inconvenience you in any way.


We will be looking into this further and see what we can do to resolve the issues you experienced and what we can do to help you feel better about your experience with Puls. We'll be reaching out to you via email for updates. Thank you!

Saanut 1/5 tähteä

I would give zero stars if I could

I would give zero stars if I could. Tech came after the 2 hour window. Said last appt ran long, but the automated message said my technician was on the way one hour into the window. He came - ordered a part - charged a lot for the part. Said it would be here by two days. Six days later after several text confirmations of the follow up install appt, the window comes and goes. I have to call them to find out what is going on. They can't reach the tech. Then when they finally do reach the tech - they learn the part is not yet in. The company has no record of the part ordered, price charged, nothing. ONLY the technician So an hour and 15 min after my service window closes, they are still telling me they "are under the impression" the part will arrive today". And they want me to schedule another 2 hours of my life to install when they still don't have the part. Unbelievable.

6. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Sheila, thank you for taking the time to share your experience with the Community. Customer feedback is very important to us as it gives us crucial insight into what we need to improve on to better our market performance and ensure customer satisfaction. We never wish to disappoint or inconvenience you in any way.

Your feedback has been forwarded to relevant department for improvement. We've seen on the record that you we're able to speak with our Support Team earlier and discussed the Service and requested for another unit to be added and decided not to after informed of the Service Call Fee.

Please let us know if you have any further questions.

Saanut 1/5 tähteä

I wish I could leave zero stars

I wish I could leave zero stars. I booked my wall mount appointment and moved my work schedule around this appointment. The tech was supposed to arrive between 3 and 5. It was after 3 when I got a call telling me the tech was 2 hours out from my home and could I reschedule for late evening. I was furious. Instead of contacting me long before the scheduled window they wait until they are in the time frame of arrival. This was ridiculous. I found someone who was willing to come right away and do the job and charged me over 100.00 less. Go with West Tech they were in and out less then 30 min. This company is a joke and has no idea how to conduct business. Be very careful if you go with this company.

5. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Hi Allainnah, we sincerely apologize for the scheduling complications and the inconveniences we may have caused. An internal report has been submitted for Tech sanctioning as they're supposed to adhere to schedule assigned or they've claimed. We will definitely improve for future endeavors. Thank you!

Saanut 5/5 tähteä

I used the Dryer today and it worked…

I used the Dryer today and it worked perfectly...

3. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for counting on us! We delight in providing excellent and convenient service to our valued customers. We really appreciate the feedback, and we hope you have a great day!

Saanut 5/5 tähteä

Great, all around!

Scheduling the date and time for service was easy.
The service- person assigned to come to my home called me within minutes of scheduling the date and time to confirm.
Great service!
Thank you!

3. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your business and for writing such an awesome review. It is always our pleasure to provide the quality and convenient service you deserve. We are lucky to have customers like you, and we look forward to servicing you again in the future.

Saanut 5/5 tähteä

It was easy to hook the appointment

It was easy to hook the appointment. The technician was great at communicating on the time and what type of service would be required for the repair. He was prompt, efficient and least the area clean, very professional. The service was more than I anticipated but overall great job

2. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for counting on us! We delight in providing excellent and convenient service to our valued customers. We really appreciate the feedback, and we hope you have a great day!

Saanut 4/5 tähteä

The technician appeared to be…competent, but expensive!

The technician appeared to be knowledgeable. It was very hard to understand him with his heavy accent and to where I expected it to be expensive, to be so much more than buying a new one was a shocker.

1. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you for your feedback and for your honesty, and we hope to have the opportunity to serve you again. Kindly let us know if you need further assistance.

Saanut 5/5 tähteä

Professional

Quick, easy & very professional. Will definitely call them again should an issue arise.

2. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for your business and for writing such an awesome review. It is always our pleasure to provide the quality and convenient service you deserve. We are lucky to have customers like you, and we look forward to servicing you again in the future.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Service!

Bashir was friendly and took care to explain what he needed to fix the issue.

2. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for counting on us, Ken! We delight in providing excellent and convenient service to our valued customers. We really appreciate the feedback, and we hope you have a great day!

Saanut 5/5 tähteä

Above and beyond

Good communication! Both company and technician kept the customer informed of changes in status. Technician Brady is knowledgeable and experienced. He arrived at the end of a busy day to help with my refrigerator that was running constantly. He was methodical and correctly diagnosed a problem with the fan. His effort went beyond expectation, yet with a demeanor of sincerity. I highly recommend Brady and Puls.

1. heinäkuuta 2026
Puls-logo

Vastaus yritykseltä Puls

Thank you so much for counting on us! We delight in providing excellent and convenient service to our valued customers. We really appreciate the feedback, and we hope you have a great day!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin