Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Bought a swing set, great quality Had an issue with the slide almost a year later , fantastic experience with customer service who sent out a new slide attachment the following day with next day de... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I accidentally ordered the wrong spare part for my trampoline. I received great customer service when I arranged to return the part for a refund. Everything was done very promptly.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered the discovery treehouse and readhed out regarding crucial pieces missing (all vertical poles). Took a week to get any response which based just acknowledged the complaint and said they would l... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Customer service is amazing! Replaced broken jump mat, springs and poles. Kaya Went extra mile to help. Facing buying 5th trampoline in the past 7 years (if my kids tested trampolines, none of them... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lelukauppa

Tietoja yrityksestä Plum Play UK

Yrityksen kirjoittama

Plum Play are the active play specialists providing the fuel for active imaginations to flourish and grow.

Teaching balance and co-ordination in physical play and giving presence to a pretend but fun-filled fantasy world, activity toys provide the playground for a cherished childhood.

From trampolines to role play, swing sets to scooters, Plum has the toys for boys and girls of all ages, be they 18 months or 18 years.

The benefits of active play are profound as children begin to develop their physical skills, self-confidence and make sense of the world around them. Plum activity toys nurture curiosity and creativity in a safe and fun environment, allowing children the freedom of play and parents peace of mind.

Yhteystiedot

  • The Cliff, Middle St, Ingham, LN1 2YQ, Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta

  • plumplay.co.uk

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 74 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

HORRENDOUS

Horrendous - ordered for little girls birthday present well in advance. Quoted 2-3 days delivery, now approaching 5 with ZERO updates and will miss our daughters birthday.

Unable to speak or chat to an agent just submit a ticket

TERRIBLE customer experience

TERRIBLE delivery experience

WILL NOT ORDER AGAIN - WOULD AVOID

1. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Daniel,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting and stressful this must have been, especially with the order being intended for your daughter’s birthday.

As advised, your order was delivered to your neighbour, and we hope you have now been able to receive the item successfully. However, we appreciate that the lack of communication surrounding the delivery understandably caused concern and disappointment.

Your feedback regarding both delivery updates and customer support has been noted and will be shared internally as we continue working to improve our service.

Thank you for taking the time to leave your review.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

4 days and still no response…

4 days and still no response to my customer service message about missing items from my order. The message on their old phone line says that to handle calls “quickly and effectively” they have moved to an online system. I beg to differ!!

I also what happens if/when they do get in touch. Will I have to wait days again if I send a message back?!

Utterly infuriating. Leaving this review in the hope someone actually responds to me!

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been waiting for a response regarding the missing items from your order.

We can see that this has now been dealt with, and we hope the matter has been resolved satisfactorily for you. Your feedback has been noted and will be shared internally as we continue working to improve our customer service experience and response times.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

My slide arrived damaged

My slide arrived damaged, apparently they are sending a new one ‘urgently’ but this hasn’t been delivered with no indication of when this might be, and now they are not replying to me. Also this company is refusing to pick up the faulty one, so I’m currently £160 out of pocket without a useable slide, and stuck with a 8ft useless piece of plastic that I somehow have to dispose off because they won’t pick up because ‘it’s recyclable’ … I can’t exactly put it in the recycle bin!! And my car isn’t big enough to fit it in either. thoroughly recommend avoiding this company.

24. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Abigail,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been, especially after receiving your slide in a damaged condition.

Please accept our sincere apologies for the delays in communication and the inconvenience caused regarding both the replacement and disposal of the faulty item. We appreciate that storing and disposing of a large item such as this can be difficult.

We can see that a replacement slide has now been sent out to you, and we hope your product can finally be enjoyed as intended.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

PLEASE reply to my emails - I’m £254 out of pocket with nothing to show for it

Sadly my trampoline has been marked as delivered at the weekend, yet the Royal Mail photo is not my garage (or my neighbours!) I’ve had no contact back from Plum customer services despite my emails and messages. Please Plum Play UK help me out as it’s for my daughter’s birthday next week 😞 Ironically I was charged an additional £14.95 for tracked delivery

25. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Claire,

We appreciate how frustrating it must be to see the order marked as delivered when the delivery photo does not match your property, particularly after paying for tracked delivery. Please accept our sincere apologies for the worry and inconvenience this caused.

I can see that Courtney has now resolved this for you, and we hope this has helped put your mind at ease ahead of your daughter’s birthday.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we apologise for the frustration and inconvenience caused.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Please do not buy from this company

I would say that don’t buy from them as bad customer service and incorrect measurements of products on their website. Hours of assembly time needed.

I bought two types of kids activity play product from them and trying to return one of them as per 14 day return policy. I have submitted two tickets with them to request return but getting no response .

On top of that, one we liked and decided to build spending 5 hours, turns out to be the incorrect measurements from what’s on their site for the product. It says 2.03 metres height but it’s just over 1 meter and my 1 year baby probs can only use for few months only after spending £250 plus 5 hours of building time.

So please stay away from them.

24. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Poor customer contact

Lack of human contact, company insist in online ticket system - this makes it extremely difficult to chase an order if you don't have internet access (data or device)
The contact number 0344 880 5302 refers you to their online zendesk trouble ticket, which asks you for information such as SKU number, very difficult to fill in when you have not received notification of your order but you can see Plum Play have debited your credit card.
They could improve with a call back option on their 0344 880 5302 automated annoucement - this would help in them in scheduling return calls to customers or send SMS text. The contact details are not easy to find - under UK law (Companies Act 2006 and Electronic Commerce Regulations 2002), businesses must clearly display contact details on their website. This includes a geographical address (not just a PO Box), company registration number, email address, and VAT number if applicable, providing a method for direct and rapid communication.

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Jim,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you found contacting our customer service team difficult and understand the frustration this caused, particularly when trying to obtain information about an order.

We appreciate your comments regarding our ticket system, telephone messaging, and the accessibility of our contact information. Feedback such as this is valuable and helps us identify areas where we can improve the customer experience, including making support options clearer and more accessible for customers who may have limited internet access.

We apologise for the inconvenience caused and thank you again for bringing your concerns to our attention.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Plum mud pie kitchen is the worst…

Plum mud pie kitchen is the worst product I have ever spent time and money on. Just spent 2 hours putting it together and taking it apart because the instruction are so bad and the measurements don’t match the actual parts to then discover an integral part is missing so had to dismantle it all to send it back. Needless to say I will not be getting a replacement or buying anything else from this company. EVER!

25. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Good Morning,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must have been, especially after spending so much time assembling the product only to discover a part was missing.

This is certainly not the experience we want our customers to have, and we sincerely apologise for the inconvenience caused by both the assembly difficulties and the missing component. Your feedback regarding the instructions and part identification has been noted and will be shared with our product team for review.

We appreciate you taking the time to leave your feedback.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

I order a swing play set for my…

I order a swing play set for my daughters over two weeks ago. The delivery stated 2-3 days and after a week of no communication or a dispatch email I started chasing them up. It took another 5 days for them to respond only telling me the item that I had ordered was out of stock. So they weren't even planning to message me saying the £170 order I had made wasn't planning on even being dispatched? I have then chased up another 5 times since the purchase and zero response. They're closed their phones lines and do not respond only any platform. They've taken the money and I now can't get hold of them. Poor communication I do not recommend this site at all!

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Melissa,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been, especially after expecting delivery within the advertised timeframe.

As soon as we were informed of the stock issue, our team reached out to you to provide an update and work towards a resolution. I do apologise if there was a delay in communication while this was being investigated, as we appreciate this caused understandable concern and frustration.

We are pleased that this has now been resolved, and we appreciate your patience whilst our team worked to address the matter. Your feedback regarding communication and response times has been noted and will be shared internally as we continue working to improve our service.

Thank you again for bringing this to our attention.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 2/5 tähteä

Non existent customer services, unusable item.

13/5/26 edited as Plum Customer Service asked if I would reconsider my review, following resolution of the problem. After attempts to contact via
email, online chatbot, Facebook, Instagram, marketing email etc etc, I still didn’t get a reply. Once I left a one star review on Trust Pilot, they got straight in touch. They did eventually send out a replacement accessory pack with all the missing screws (plus many replacement bits that we didn’t actually need but were already included in the pre-packed box). We got there in the end, but it shouldn’t have to be this way when customers spend many hundreds of pounds. I’ve added a star as we now have a fully functioning climbing frame (albeit a very late birthday present for my daughter). Just be aware if you do order from Plum that you may have a battle on your hands. And if you’re buying for a present, order a good month in advance to allow for problems to be resolved.

9/4/26-
We ordered a climbing frame costing nearly £400. It was delivered without issue. Upon opening, we discovered that nearly 150 screws were missing. Contacted customer services via email, who do not reply and there is no phone number. I’ve reached out via their email, their online chatbot, Facebook, Instagram, even their marketing email address, and nothing. So now we’re stuck with a huge delivery that cannot be used and my daughter is sad as it was supposed to be her birthday present. My next port of call is reporting to Trading Standards. I don’t understand how an established company can have such awful (non existent) customer service. Plum Play, if you’re reading this, please please email me! Thanks

9. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Daisy,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, especially with this being intended as a birthday present for your daughter.

Receiving an incomplete product and then struggling to get a timely response is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment this caused.

We are, however, glad to see that this has now been resolved and that the missing screws have been arranged for you. We hope your daughter is now able to enjoy her climbing frame as intended.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we apologise for the upset and frustration caused.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Safety issue ignored and no resolution offered

Purchased a swing set with slide in March last year, and just over a year later the slide developed a serious fault. The plastic cracked around the fixing point and the slide completely detached while my child was using it. Thankfully no injury, but it was a genuinely dangerous failure.

What’s most disappointing is the response from customer service. Despite providing photos and explaining the situation, the issue has been dismissed as “wear over time” or installation-related, with no clear evidence. There’s no guidance in the instructions about tightening limits, and the product was assembled as expected.

For a children’s product, I would expect a much higher level of durability and safety than this. Instead, I’ve been told the item is out of warranty and directed to purchase a replacement part at my own expense.

Very concerning from both a product quality and customer service perspective. I would not expect a product like this to fail in such a way after such a short period of normal use.

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Oli,

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Safety is extremely important to us, particularly with children’s products, so we understand your concern regarding the issue you experienced with the slide.

We regret that you were disappointed with the outcome of our initial assessment. While our team reviewed the information provided in line with our warranty guidelines, we understand your frustration given the nature of the fault and the timing involved.

We are pleased that we have since been able to arrange for a replacement slide to be sent to you, and we hope this helps restore your confidence in both the product and our customer service.

Your feedback has been taken seriously and shared internally with our product and quality teams for further review. If there is anything further we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Really poor experience

Ordered 2 cubic metres of play bark for my daughters play area. Received no communication regarding delivery and when I query they simply said that it’s sent by a third party and that I need to contact them. I then requested to cancel the order which was ignored. The item was then delivered the next day and placed right in front of my side gate making it impossible to actually get the play bark out and into a wheelbarrow.

14. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Customer service is amazing

Customer service is amazing! Replaced broken jump mat, springs and poles. Kaya Went extra mile to help.
Facing buying 5th trampoline in the past 7 years (if my kids tested trampolines, none of them would reach the market) i went for Plum because at least I would be able to buy spare parts rather than the whole trampoline. PLUM trampoline is SOOO easy to assemble!!! Secondly as already mentioned customer service is absolutely fantastic.

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Kaska,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that you’ve had such a positive experience with both our products and our customer service. It’s great to know that Kaya was able to go the extra mile to support you — we’ll be sure to pass on your kind words.

We’re also really pleased that you found the trampoline easy to assemble and that the availability of spare parts has made a difference for you.

Thank you again for choosing Plum and for taking the time to share your experience — it really means a lot to us.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 5/5 tähteä

They got back to me quickly!

They got back to me quickly and I was satisfied with the outcome. Many thanks,

9. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hi there,

Thank you for your kind feedback! We’re really pleased to hear that you were happy with both the speed of our response and the outcome.

If there’s anything else we can help with in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Not fit for purpose

We bought the 12ft version of this trampoline in April last year to replace our previous Plum trampoline, which lasted 5 years. The only reason we replaced it was due to a broken zip on the net, and at that age we accepted that.

This replacement has been a huge disappointment.

By August — just 4 months later — the trampoline was completely unusable. The net had been destroyed (initially we thought by birds, but it turned out to be foxes).

I appreciate that wildlife isn’t Plum’s responsibility. However, this is an outdoor product. It should be durable enough to withstand common outdoor conditions, including animals, for longer than a few months.

The bigger issue is this:

There are no replacement nets available.

I have been trying to purchase one since August last year, and they are simply not sold separately. This means that once the net is damaged, the entire trampoline becomes unusable.

To summarise:
- The net failed within 4 months
- It cannot withstand normal outdoor conditions
- There are no replacement parts available

A product at this price point that cannot be repaired and becomes unusable within months is not fit for purpose.

14. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Niamh,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially given your previous positive experience with our trampolines.

We appreciate your comments regarding durability and the challenges of outdoor use, and we’re sorry for the frustration caused by not being able to source a replacement net when you needed one. Your feedback is important and helps us review both our product design and parts availability.

We can see that Courtney has since reached out to you and that this has now been resolved and explained. We’re pleased we were able to provide clarity and a solution, but we do apologise for the inconvenience caused.

Thank you again for taking the time to share your feedback.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely awful service

Absolutely awful service! I ordered a double swing for my daughter's 8 birthday. We went directly with Plum as they advertised shipping within 3 days. This never materialised. When contacting customer service we were the. Told it would arrive 2 days after that. Now late for my daughter's birthday (her main present) we waited in for the delivery slot, had friends on standby to get it built as she knew it was arriving and was excited. Just before the time of delivery was due we received an email to say they had cancelled delivery and someone will be in touch to rearrange. There is no number to contact anyone, and no replies over the weekend. I have had no contact regarding redelivery. I have a very very upset little girl and I feel my £180 was not very well spent with what a thought was a reputable company!! I would like a reply and a solution asap.

7. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Jane,

We’re very sorry to hear about your experience and the disappointment this caused, especially on such an important occasion for your daughter. We completely understand how frustrating this must have been.

We can see that Courtney has since been in contact with you and that this has now been resolved. We’re pleased we were able to reach a solution, but we sincerely apologise for the inconvenience, lack of communication, and the impact the delay had on your plans.

Your feedback is incredibly important to us, and we will use it to improve both our delivery processes and customer communication going forward. Thank you for bringing this to our attention.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 1/5 tähteä

I bought a climbing frame with slide…

I bought a climbing frame with slide and 2 swings for my twin grandsons to enjoy… the disappointment they experienced when we unpacked everything to see that no bolts and screws were in the box so it could not be built! And because it hadn’t been opened and checked within 2 weeks (I mean why would we when the boxes were intact and bound!) the customer service response was basically tough luck! When I then asked to buy the hardware I was told it was not in stock even though the frame is still being sold! NOT HELPFUL AT ALL… AND IT SEEMS ALOT OF FRAMES HAVE BEEN SENT OUT MINUS THE HARDWARE!!! I will never use this company again as the service was appalling!
In response to plum plays reply to my review… the helpfulness is being offered a little too late!

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Jane,

Thank you for your review. We’re really sorry to hear about the disappointment this has caused, especially for your grandsons.

As my colleague previously mentioned, your order was placed in July 2025, and as this issue was reported in April this year, it does fall outside of our reporting period for missing parts. For this reason, we would not be able to provide the hardware free of charge on this occasion.

That said, we do want to help you get the climbing frame up and running. If you would like us to provide a quote for the required bolts and screws, please respond to our latest message and we’ll arrange this for you as quickly as possible so you can get everything assembled.

We do understand your frustration and appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 5/5 tähteä

Customer Service

An item was damaged when we received our kids plum play climbing frame. There was no hassle our difficulties when reaching out to seek a replacement. They went above and beyond without to much fuss or issue. Great support and all round service.

2. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Martin,

Thank you so much for your kind review! We’re really sorry that your climbing frame arrived with a damaged part, but we’re pleased to hear that our team was able to resolve this quickly and without any hassle.

It’s great to know you felt supported throughout and that the service met your expectations. We truly appreciate your feedback and hope your children are now enjoying the climbing frame!

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 4/5 tähteä

Good product, quick delivery,

I ordered from Plum play and they sent the wrong order. Initially the response from customer service was poor but but once Courtney picked up the problem everything was quickly sorted to my satisfaction. I knew this product is good [a friend bought one] and the price was excellent. Fortunately my Granddaughter is to young to know her present is late!

30. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Linda,

I’m really sorry to hear about your experience and the delay with your grandchild’s birthday present — I completely understand how frustrating that must have been.

I can see that Courtney has since reached out to you, and I’m glad to confirm that the issue has now been resolved. We appreciate your patience while this was being sorted.

That said, your feedback about the earlier communication is important, and we’ll be reviewing this internally to ensure we provide clearer and more helpful support moving forward.

If there’s anything further you need, please don’t hesitate to get back in touch.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 5/5 tähteä

Amazing service and product

Helpful customer service. Amazingly quick dispatch and delivery. Trampoline exactly as expected and loved by children (and adults!)

31. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hello Hannah,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you found our customer service helpful and that your order arrived so quickly.

It’s fantastic to know the trampoline met your expectations and is being enjoyed by everyone.

If there’s anything else we can help with in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Kind Regards
Plum Play review team

Saanut 5/5 tähteä

Quick turnaround and helped to change…

Quick turnaround and helped to change the delivery address ensuing a safe delivery

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Plum Play UK-logo

Vastaus yritykseltä Plum Play UK

Hi there,

Thank you for your kind review! We’re really pleased we could help update your delivery address and ensure everything arrived safely.

It’s great to hear you were happy with the quick turnaround too. If there’s ever anything else we can assist with, please don’t hesitate to get in touch.

Kind Regards
Plum Play review team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin