Ik had hier een leuke top besteld. Er stond bij ' vandaag besteld = morgen in huis'. Na een paar dagen had ik nog steeds geen pakketje, niet eens een mail met bevestiging van verzending. Toen ik zelf... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Snelle verzending, netjes verpakt. Ik had verschillende items besteld waaronder een blouse in maat L/XL, helaas was de verkeerde maat verzonden, maar na bericht naar de klantenservice kreeg ik een ret... Näytä lisää
Afgelopen weekend een bestelling geplaatst, welke de volgende dag al bezorgd werd! Alleen miste er 1 item, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd heel goed en snel geholpen! Het item... Näytä lisää
Een bestelling gedaan uit de nieuwe collectie die vermoedelijk veel drukte met zich mee bracht, hierdoor 1 verkeerd item geleverd gekregen. Een mail gestuurd en netjes een retourlabel op hun kosten... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Het was 2018 toen ik samen met mijn vriend Lars op een berg in Kaapstad aan het brainstormen was over de toekomst. Wat wil ik nog? Ik ben influencer (of je het nou zo wilt noemen of niet), heb een enorm bereik en bovenal, ik heb een visie! Ik zie dingen soms anders dan anderen en juist daardoor zie ik ze weer net zoals de rest… als je snapt wat ik bedoel. We bedachten een kledingmerk, outfit of the Dee (oftewel: OOTDEE). Een merk waarin mijn kleding, de kleren die ik écht mooi vind en het allerliefste draag, de hoofdrol krijgt. Stofjes die ik lekker vind zitten, lengtes die passen bij mijn figuur (en jou hopelijk ook prachtig staan), realistische prijzen en geen poespas. 5 jaar later is het zo ver. OOTDEE is live en jullie reacties liegen er niet om: jullie zijn net zo enthousiast als ik!! OOTDEE is geen kledingmerk dat mega moet worden. Het is een webshop waarin jullie kunnen kopen waar ik gek op ben. Niet meer, niet minder. Heb je wat leuks besteld? Dan zie ik je reactie (met foto) heel graag tegemoet op Instagram! Dankjewel voor je support. Liefs, Dee
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 57 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Ik geef 4 van de 5 sterren
Ik geef 4 van de 5 sterren, dit omdat er altijd ruimte is voor verbetering.
OOTDEE is een fijne duidelijke site.
Prima kwaliteit en hele fijne service.
Wat ik als prettig ervaren is, is dat je gelijk antwoord krijgt op je vragen/opmerkingen.

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Zeer tevreden over deze betrouwbare webshop
Supet tevreden, krijg ook veel complimenten over de jumpsuit! Ondanks dat, zit hij ook heerlijk.
De korte broek zit ook top, de kleine maat retour gestuurd. En na contact opnemen is dit binnen een dag afgehandeld. Kortom, een aanrader!

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Betrouwbaar
Kort, maar krachtig: een betrouwbare webshop!
Het bestelde item was voor mij helaas niet passend, maar de kwaliteit is top. OOTDEE heeft een fijne en snelle klantenservice. Tijdens het retour sturen van mijn item is er bij de post iets mis gegaan. Voor beide partijen erg vervelend. OOTDEE heeft het netjes opgelost, ondanks dat het niet hun fout was. Ik heb een waardebon gekregen die ik bij mijn volgende bestelling kan gebruiken. Bedankt Lars! Groet, Loïs

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Topservice
Topservice toen bleek dat mijn broek door een fabrieksfoutje niet goed zat. Naar volle tevredenheid opgelost. Dank!

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Goede service en erg klantvriendelijk!
Na een dag was de bestelling al binnen.
Helaas zat er op een broekje een vlek, en heb ik hierover gemaild met een foto erbij. Er was heel snel reactie en ze hebben een nieuwe opgestuurd. Echt super fijn! Ik ben er erg blij mee, de kleding is van mooie kwaliteit! Hele snelle en goede service, complimenten!

Vastaus yritykseltä OOTDEE
OOTDEE levert goede en snelle service.
OOTDEE levert goede en snelle service.

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







