OOTDEE Arvostelua 106

TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

Ik had hier een leuke top besteld. Er stond bij ' vandaag besteld = morgen in huis'. Na een paar dagen had ik nog steeds geen pakketje, niet eens een mail met bevestiging van verzending. Toen ik zelf... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Snelle verzending, netjes verpakt. Ik had verschillende items besteld waaronder een blouse in maat L/XL, helaas was de verkeerde maat verzonden, maar na bericht naar de klantenservice kreeg ik een ret... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Afgelopen weekend een bestelling geplaatst, welke de volgende dag al bezorgd werd! Alleen miste er 1 item, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd heel goed en snel geholpen! Het item... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Een bestelling gedaan uit de nieuwe collectie die vermoedelijk veel drukte met zich mee bracht, hierdoor 1 verkeerd item geleverd gekregen. Een mail gestuurd en netjes een retourlabel op hun kosten... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

Het was 2018 toen ik samen met mijn vriend Lars op een berg in Kaapstad aan het brainstormen was over de toekomst. Wat wil ik nog? Ik ben influencer (of je het nou zo wilt noemen of niet), heb een enorm bereik en bovenal, ik heb een visie! Ik zie dingen soms anders dan anderen en juist daardoor zie ik ze weer net zoals de rest… als je snapt wat ik bedoel. We bedachten een kledingmerk, outfit of the Dee (oftewel: OOTDEE). Een merk waarin mijn kleding, de kleren die ik écht mooi vind en het allerliefste draag, de hoofdrol krijgt. Stofjes die ik lekker vind zitten, lengtes die passen bij mijn figuur (en jou hopelijk ook prachtig staan), realistische prijzen en geen poespas. 5 jaar later is het zo ver. OOTDEE is live en jullie reacties liegen er niet om: jullie zijn net zo enthousiast als ik!! OOTDEE is geen kledingmerk dat mega moet worden. Het is een webshop waarin jullie kunnen kopen waar ik gek op ben. Niet meer, niet minder. Heb je wat leuks besteld? Dan zie ik je reactie (met foto) heel graag tegemoet op Instagram! Dankjewel voor je support. Liefs, Dee


Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

106 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 57 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Fijne online winkel!

Ik heb al meerdere keren bij Ootdee besteld en ben enorm tevreden met hoe de kleren zijn. Nu heb ik laatst weer een bestelling geplaatst, ik kreeg een mail dat mijn bestelling opgestuurd zou worden hier in miste ik een item die ik wel had besteld. ik heb contact opgezocht en ben heel er vriendelijk geholpen. Ik zou het zeker aanraden om te bestellen de kleren zijn mooi en je wordt dus super vriendelijk en meedenken geholpen.

6. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Hele fijne ervaring!

Ik heb een ontzettend fijne ervaring met OOTDEE. Niet alleen de service is uitstekend (waarbij er snel gereageerd wordt), maar ook de kleding is van goede kwaliteit. De stofjes voelen fijn aan en zitten erg comfortabel. Ik hoop dat er nog veel collecties aan zullen komen! ❤️

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Top service

Super mooie kleding, enorm blij mee! Daarnaast wat problemen met levering, geld teruggekregen en de kleding alsnog verstuurd. Super snelle en fijne service! Snel contact, enorm fijn.

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Uitstekende kwaliteit en service

Heb al meerdere keeren besteld en telkens ben ik erg tevreden, de kleding is mooi en van goeie kwaliteit. 1 keer had ik een item niet gekregen en kreeg toen binnen paar minuten reactie en het item werd direct opgestuurd, dus is ook zeer goeie service

27. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Uitstekende ervaring!

Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij OOTDEE. De kleding straalt niet alleen kwaliteit uit, maar voelt ook bijzonder comfortabel aan. Wat mij vooral opviel, is de uitstekende klantenservice: snel, vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is zeldzaam om zulke goede service tegen te komen. Gisteren plaatste ik opnieuw een bestelling en deze werd vandaag al geleverd. Fantastisch! OOTDEE is wat mij betreft een aanrader voor iedereen die waarde hecht aan kwaliteit en topservice.

27. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Ik ben heel goed én snel geholpen

Ik ben heel goed én snel geholpen. Ik had twee items besteld, waarvan 1 in de verkeerde maat was opgestuurd. Contact gezocht via de klantenservice en dezelfde dag is het nog opgelost. Super fijn! Verder zijn de kledingstukken naar mijn verwachting dus ik ben tevreden. Ik ga hier vaker bestellen.

27. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Ik had wat besteld bij hun

Ik had wat besteld bij hun. Kwam in de verkeerde maat, kan gebeuren! Heen en weer geappt met de fout en kan hem retour sturen op hun kosten met geld terug. Super netjes geregeld!

24. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Helaas minder goede ervaring

Helaas minder goede ervaring. Ik had een sjaal besteld die na bijna een week nog niet geleverd was. Nadat ik contact opnam kreeg ik een mail met de melding dat er problemen waren met de levering en ze mij zouden laten weten wanneer de sjaal alsnog werd verstuurd. Enkele dagen later kreeg ik echter het aankoopbedrag teruggestort. Helaas heb ik de verzendkosten die ik ook heb betaald niet teruggekregen. Dus geen sjaal en minder geld teruggekregen dan betaald.

10. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
OOTDEE-logo

Vastaus yritykseltä OOTDEE

Hi Sigrid Mahieu,

dank voor je bericht.
Excuus voor de vertraging.
Ik zie inderdaad dat de sjaal nog niet geleverd is, we hadden daarover een mail gestuurd omdat het nog niet verwerkt is bij logistiek.
Heb je in je spam box gekeken, we een mail gestuurd die je nog niet gelezen hebt.

Liefs,
Team OOTDEE

Saanut 4/5 tähteä

Fijne site en goede klantenservice!

Fijne site en goede klantenservice!
Na een retour die niet helemaal goed was gegaan, is er goed meegedacht en netjes en snel op gereageerd. Uiteindelijk is het goed opgelost en kan ik weer een nieuwe bestelling plaatsen met de nieuwe collectie ;)

14. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Positieve ervaring

Ik had een retour zending die ergens anders was afgeleverd, had een ticket aangemaakt en werd direct netjes opgelost en op gereageerd. Heel klant vriendelijk hier kun je wel bestellen. Erg leuke kleding ook

8. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Professioneel

Lieve mensen, mijn trui ging na 2/3 keer dragen helaas al kapot en mocht hem terug sturen en kreeg mijn geld terug!

1. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Slechte kwaliteit

Ik heb van de collectie van oktober een bordeaux blouse en jurk besteld. De mouwen van de jurk waren veel te kort. Ik denk alleen bedoeld als je niet langer bent dan 165cm. De kwaliteit van het blouseje is helaas slecht. Overal hangen er draadjes los en stukjes elastiek zijn zichtbaar. Echt zonde dat er niet naar de kwaliteit wordt gekeken bij zo’n leuke collectie.

24. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
OOTDEE-logo

Vastaus yritykseltä OOTDEE

Hi Soof,
goed dat je een review schrijft.

Ik help je graag zodat je alsnog tevreden bent.
Ik kan zo snel geen bestelling vinden.
Vul alsjeblieft hier klachtformulier in: klacht.ootdee.nl
We zullen samen met jou kijken voor een passende oplossing.

Alvast bedankt en tot snel!
Liefs,
Team OOTDEE

Saanut 5/5 tähteä

Top service!

Ik had de bestelling al geplaatst, zonder de kortingscode want die werkte niet. Toen ik later nog een berichtje naar OOTDEE stuurde hebben ze de korting alsnog toegepast en het resterende bedrag overgemaakt. En dat allemaal binnen een paar dagen tijd!

4. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fijne service

Bij het pak wat ik besteld had bleek de voering van de zak van mijn blazer open te zijn, waardoor de zak niet gebruikt kan worden. Na een berichtje via het contactformulier ben ik enorm gastvrij en goed geholpen.
Ik heb het Anna pak in de kleur taupe en ben er erg enthousiast over. De broek heeft de perfecte lengte!

25. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice

Ik had een bestelling gedaan met 4 items waar ik erg enthousiast over was! Toen het aangekomen was zag ik dat ik een verkeerde jurk had toegestuurd gekregen. Ik nam contact op met de klantenservice en kreeg snel bericht dat er een nieuwe bestelling was aangemaakt met wel de juiste jurk, zonder dat ik iets hoefde te betalen. Na 3 weken had ik deze nog niet ontvangen dus nam ik weer contact op met de klantenservice, en toen kreeg ik de volgende dag bericht dat er iets mis was gegaan. Nou prima, kan gebeuren, dus hup, maakte ze weer een nieuwe order aan. Toen duurde het nog even maar uiteindelijk had ik vrij snel daarna toch nog de goeie jurk in huis gekregen waar ik heel blij mee was! Tijdens dit hele proces was OOTDEE (en Lars) zeer vriendelijk en behulpzaam gebleven, waardoor het ondanks al het ongemak met de bestelling, toch prima is opgelost en ben ik nog steeds zeer tevreden! Ik zal blijven bestellen van OOTDEE en ben erg blij met de snelle, behulpzame en vriendelijke klantenservice! Dankjewel Lars en OOTDEE!

13. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Heel tevreden

Heel tevreden! Mooie kwaliteit en goede service.

7. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
OOTDEE-logo

Vastaus yritykseltä OOTDEE

Hey Femke,

super bedankt voor je review! Veel plezier ermee
Team OOTDEE 🤍

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin