Ik had hier een leuke top besteld. Er stond bij ' vandaag besteld = morgen in huis'. Na een paar dagen had ik nog steeds geen pakketje, niet eens een mail met bevestiging van verzending. Toen ik zelf... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Snelle verzending, netjes verpakt. Ik had verschillende items besteld waaronder een blouse in maat L/XL, helaas was de verkeerde maat verzonden, maar na bericht naar de klantenservice kreeg ik een ret... Näytä lisää
Afgelopen weekend een bestelling geplaatst, welke de volgende dag al bezorgd werd! Alleen miste er 1 item, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en werd heel goed en snel geholpen! Het item... Näytä lisää
Een bestelling gedaan uit de nieuwe collectie die vermoedelijk veel drukte met zich mee bracht, hierdoor 1 verkeerd item geleverd gekregen. Een mail gestuurd en netjes een retourlabel op hun kosten... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Het was 2018 toen ik samen met mijn vriend Lars op een berg in Kaapstad aan het brainstormen was over de toekomst. Wat wil ik nog? Ik ben influencer (of je het nou zo wilt noemen of niet), heb een enorm bereik en bovenal, ik heb een visie! Ik zie dingen soms anders dan anderen en juist daardoor zie ik ze weer net zoals de rest… als je snapt wat ik bedoel. We bedachten een kledingmerk, outfit of the Dee (oftewel: OOTDEE). Een merk waarin mijn kleding, de kleren die ik écht mooi vind en het allerliefste draag, de hoofdrol krijgt. Stofjes die ik lekker vind zitten, lengtes die passen bij mijn figuur (en jou hopelijk ook prachtig staan), realistische prijzen en geen poespas. 5 jaar later is het zo ver. OOTDEE is live en jullie reacties liegen er niet om: jullie zijn net zo enthousiast als ik!! OOTDEE is geen kledingmerk dat mega moet worden. Het is een webshop waarin jullie kunnen kopen waar ik gek op ben. Niet meer, niet minder. Heb je wat leuks besteld? Dan zie ik je reactie (met foto) heel graag tegemoet op Instagram! Dankjewel voor je support. Liefs, Dee
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 57 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Fijne online winkel!
Ik heb al meerdere keren bij Ootdee besteld en ben enorm tevreden met hoe de kleren zijn. Nu heb ik laatst weer een bestelling geplaatst, ik kreeg een mail dat mijn bestelling opgestuurd zou worden hier in miste ik een item die ik wel had besteld. ik heb contact opgezocht en ben heel er vriendelijk geholpen. Ik zou het zeker aanraden om te bestellen de kleren zijn mooi en je wordt dus super vriendelijk en meedenken geholpen.
Hele fijne ervaring!
Ik heb een ontzettend fijne ervaring met OOTDEE. Niet alleen de service is uitstekend (waarbij er snel gereageerd wordt), maar ook de kleding is van goede kwaliteit. De stofjes voelen fijn aan en zitten erg comfortabel. Ik hoop dat er nog veel collecties aan zullen komen! ❤️
Top service
Super mooie kleding, enorm blij mee! Daarnaast wat problemen met levering, geld teruggekregen en de kleding alsnog verstuurd. Super snelle en fijne service! Snel contact, enorm fijn.
Super fijne materialen en ook nog eens…
Super fijne materialen en ook nog eens een top pasvorm!
Uitstekende kwaliteit en service
Heb al meerdere keeren besteld en telkens ben ik erg tevreden, de kleding is mooi en van goeie kwaliteit. 1 keer had ik een item niet gekregen en kreeg toen binnen paar minuten reactie en het item werd direct opgestuurd, dus is ook zeer goeie service
Uitstekende ervaring!
Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij OOTDEE. De kleding straalt niet alleen kwaliteit uit, maar voelt ook bijzonder comfortabel aan. Wat mij vooral opviel, is de uitstekende klantenservice: snel, vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is zeldzaam om zulke goede service tegen te komen. Gisteren plaatste ik opnieuw een bestelling en deze werd vandaag al geleverd. Fantastisch! OOTDEE is wat mij betreft een aanrader voor iedereen die waarde hecht aan kwaliteit en topservice.
Ik ben heel goed én snel geholpen
Ik ben heel goed én snel geholpen. Ik had twee items besteld, waarvan 1 in de verkeerde maat was opgestuurd. Contact gezocht via de klantenservice en dezelfde dag is het nog opgelost. Super fijn! Verder zijn de kledingstukken naar mijn verwachting dus ik ben tevreden. Ik ga hier vaker bestellen.
Prettige webwinkel
Prettige webwinkel, er wordt snel gereageerd als je een vraag hebt. Heel erg persoonlijk!
Onlangs twee blouses besteld
Onlangs twee blouses besteld.
Zo blij mee, en mooie kwaliteit.
Als je vragen hebt krijg je snel antwoord.
Goede service en mooie kwaliteit!!
Zeer tevreden, Manon
Ik had wat besteld bij hun
Ik had wat besteld bij hun. Kwam in de verkeerde maat, kan gebeuren! Heen en weer geappt met de fout en kan hem retour sturen op hun kosten met geld terug. Super netjes geregeld!
Helaas minder goede ervaring
Helaas minder goede ervaring. Ik had een sjaal besteld die na bijna een week nog niet geleverd was. Nadat ik contact opnam kreeg ik een mail met de melding dat er problemen waren met de levering en ze mij zouden laten weten wanneer de sjaal alsnog werd verstuurd. Enkele dagen later kreeg ik echter het aankoopbedrag teruggestort. Helaas heb ik de verzendkosten die ik ook heb betaald niet teruggekregen. Dus geen sjaal en minder geld teruggekregen dan betaald.

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Fijne site en goede klantenservice!
Fijne site en goede klantenservice!
Na een retour die niet helemaal goed was gegaan, is er goed meegedacht en netjes en snel op gereageerd. Uiteindelijk is het goed opgelost en kan ik weer een nieuwe bestelling plaatsen met de nieuwe collectie ;)
Positieve ervaring
Ik had een retour zending die ergens anders was afgeleverd, had een ticket aangemaakt en werd direct netjes opgelost en op gereageerd. Heel klant vriendelijk hier kun je wel bestellen. Erg leuke kleding ook
Professioneel
Lieve mensen, mijn trui ging na 2/3 keer dragen helaas al kapot en mocht hem terug sturen en kreeg mijn geld terug!
Vriendelijk en goed geholpen, toffe items!
Super vriendelijke mensen. Hele mooie items waar je echt instant verliefd op wordt.
Helaas paste het item wat ik besteld had, maar werd ik snel en vriendelijk geholpen door het personeel.
Een dikke aanrader!!
Slechte kwaliteit
Ik heb van de collectie van oktober een bordeaux blouse en jurk besteld. De mouwen van de jurk waren veel te kort. Ik denk alleen bedoeld als je niet langer bent dan 165cm. De kwaliteit van het blouseje is helaas slecht. Overal hangen er draadjes los en stukjes elastiek zijn zichtbaar. Echt zonde dat er niet naar de kwaliteit wordt gekeken bij zo’n leuke collectie.

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Top service!
Ik had de bestelling al geplaatst, zonder de kortingscode want die werkte niet. Toen ik later nog een berichtje naar OOTDEE stuurde hebben ze de korting alsnog toegepast en het resterende bedrag overgemaakt. En dat allemaal binnen een paar dagen tijd!
Fijne service
Bij het pak wat ik besteld had bleek de voering van de zak van mijn blazer open te zijn, waardoor de zak niet gebruikt kan worden. Na een berichtje via het contactformulier ben ik enorm gastvrij en goed geholpen.
Ik heb het Anna pak in de kleur taupe en ben er erg enthousiast over. De broek heeft de perfecte lengte!
Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice
Ik had een bestelling gedaan met 4 items waar ik erg enthousiast over was! Toen het aangekomen was zag ik dat ik een verkeerde jurk had toegestuurd gekregen. Ik nam contact op met de klantenservice en kreeg snel bericht dat er een nieuwe bestelling was aangemaakt met wel de juiste jurk, zonder dat ik iets hoefde te betalen. Na 3 weken had ik deze nog niet ontvangen dus nam ik weer contact op met de klantenservice, en toen kreeg ik de volgende dag bericht dat er iets mis was gegaan. Nou prima, kan gebeuren, dus hup, maakte ze weer een nieuwe order aan. Toen duurde het nog even maar uiteindelijk had ik vrij snel daarna toch nog de goeie jurk in huis gekregen waar ik heel blij mee was! Tijdens dit hele proces was OOTDEE (en Lars) zeer vriendelijk en behulpzaam gebleven, waardoor het ondanks al het ongemak met de bestelling, toch prima is opgelost en ben ik nog steeds zeer tevreden! Ik zal blijven bestellen van OOTDEE en ben erg blij met de snelle, behulpzame en vriendelijke klantenservice! Dankjewel Lars en OOTDEE!
Heel tevreden
Heel tevreden! Mooie kwaliteit en goede service.

Vastaus yritykseltä OOTDEE
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







