Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

My daughter bought a game, which I paid for. But it come up error on payment. So we tried again with her paying, but it actually took both payments for the game, tried emailing them still no response... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Switch 2: Nintendo is the worst Console and Company handsdown. I recently bought Switch 2 and made an ongoing subscription to play online. After the 2nd month Nintendo emails me saying the card has a... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Planned obsolescence from day 2. Controllers don’t connect, console slow and unresponsive, screen turns off every time you press something. + Impossible UI. Even when you try and buy things (li... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Item arrived damaged, emails returned with "This email address is no longer actively monitored." and all support links lead to the same 10 topics that don't provide answers and don't provide a way t... Näytä lisää

1,3

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

1 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,3

Kaikki arvostelut

(1 057)

60 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Missing delivery not refunded

I ordered a switch 2 on 2nd December, the product didn’t even arrive with the courier when I used the tracking code. I waited 7 days as advised then completed the relevant forms which said I would get a reply in 24-48 hours. I originally asked for a replacement as it was a Christmas present, a few days before Christmas I had to purchase another console from a local retailer as I just keep getting automated replies and the customer service online chat just say they can’t help. I returned the email to say I now needed a refund as I had purchased elsewhere. I still haven’t received a response or my money back and the online codes no longer work from the original purchase. Going around in circles and Nintendo do not reply to any contact methods made

20. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wish I could give no stars

Wish I could give no stars. Customer support is nonexistent with no real help offered at all. Sent off my Nintendo switch OLED purchased in December of 2024 due to the screen lifting on the right side. It’s never been dropped and I take excellent care of all my consoles. Was quoted £124 to replace the adhesives on the screen and a new battery even though Nintendo confirmed the battery was fine just by design it’s replaced at the same time as any repairs to the screen. A bunch of emails going back and forth to be told multiple times the same information even whilst asking for this to be taken higher up. This situation has completely changed my long standing faith for Nintendo. I have absolutely no faith in their products or support team because of this situation. Incredibly unhelpful.

17. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Absolutely shocking repair service

Absolutely shocking repair service, sent my Switch 2 to repair the red joystick that was not connecting. They sent me a quote of 200£ for screen repair. And their customer service is none existent can't call can't email very confusing.

12. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Damage caused at repairer!

Sent my sons switch off to be repaired as game reader slot wasn’t working.
They quoted £156 saying the main board isn’t working as well as the game card slot, fair enough but extortion!

Long story short, I receive the switch bad with a big deep scratch across the screen! I’ve been trying to get a reply from them for 6 days!!! Absolutely fuming!!

6. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Disappointing customer services

Ordered a Nintendo switch online 1 year membership for my Daughter for Christmas from Amazon. It’s a digital download that was sent via email. when redeeming the link on Christmas Day for her, it added the membership to my account and was no option to add to my daughters account. as I only hold parental controls for her account, it’s completely unuseable. I contacted support who got back to me after 2 weeks to tell me basically they won’t transfer it over to my child’s account. Honestly expected a better outcome from such a big successful company. Disappointing!

25. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

No compromise customer care

Ordered a gift bundle of items as a Xmas present which included two ornaments. We checked the items when they arrived but didn't take the ornaments out of their display boxes in order to keep them in good condition for Christmas.

Unfortunately one was damaged (wing wasn't attached to Charizard) and it was only being held in place by the box itself.

We contacted them on boxing day but they refused a replacement due to it arriving 31 days prior and not the 30 of their policy. We did ask them to escalate but we got the same computer says no answer.

Really disappointed in them, we were wouldn't have had this issue with most other retailers who offer extended returns over Xmas.

26. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

None existent service

None existent service. Minescraft pass purchased along with Nintendo online subscription. It never worked, used the contact form and got an automated response asking for the same details I had already entered. Replied but still not response nearly a week later.

27. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Deceptive business practices

It creates good products, good hardware and good games. But as a company it's terrible. Deceptively selling you games that don't work unless to buy additional subscriptions.
Nothing worse than the anticipation of a child loading up a game for the first time only to find it doesn't work unless you buy something more.
I've already bought to the console and bought the game, why do I need to pay for the privilege of using what I've bought?
Disgusting behaviour.

31. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam company

They 'cancel' your order and don't send anything without telling you it has been cancelled and without refunding your money until you contact them

24. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Unbelievable

Unbelievable. Clicked on a link to redeem a Switch Online membership for my son who has an account in my Family Group. I wasn't given a choice of which account to apply the membership to - it automatically applied to my own account. Tried customer service by email and phone and they were unwilling or unable to correct a simple mistake that happened because their website is confusing. Would have been such an easy customer service win.

18. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

£429 order never delivered

We ordered the Nintendo Switch 2 + Mario Kart World for £429 on December 4th. On the same day, we received an email confirming that our order had been shipped and would be delivered within 1–2 days.

However, today is December 15th, and our order has still not been delivered. The DPD tracking status states: "We've received your order details, but have not yet received your parcel."

We sent a complaint to the Nintendo Store, but the only response we have received so far is: "Please be confirmed that your case is currently escalated. Unfortunately, at the moment, there are no available updates nor are we able to provide a time frame for the response."

This was supposed to be a present from Santa for our son who still believes in Santa. It looks like his Christmas is going to be ruined.

4. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Appalling Service

Appalling Service ! Bought a case for my son’s Nintendo Switch. DPD delivered to the incorrect address and I never received. Neither Nintendo Store or PDP were interested and no refund received or replacement item after 10 emails . Don’t buy from the store purchase from other retailers .

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Complete lack of empathy towards…

Complete lack of empathy towards children in Foster Care. As they move houses, I've asked for amendment in parental controls but Nintendo "Customer Support" does not care. I can't expressed how ashamed I'm now having to explain to children how much Nintendo doesn't care about them. Shame.

5. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Avoid ordering from this company

Avoid ordering from this company, they cannot be trusted to deliver your items or resolve any disputes, however they still take your money and refuse to refund for missing items. I had two order in three weeks that had missing items, requests to replace the item or refund the payment were met with the reply "we are sorry to inform that after further review by the relevant team, it has been determined that your request is denied." Disgraceful customer service!

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

MEANINGLESS

why does the switch 2 exist Its the same thing as normal. price joke, No meaning for purchase Id rather play my dads old game boy. Yes I'm a kid and I spent all my allowance only for the worst system ever.

17. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Awful customer service

I wouldn't even give it a 1 star if I could, they like to hold your money hostage even though its confirmed that it's arrived returned back they still just make you wait it's been over 48 hours now and no sign of an email stating the money is to be refunded. Thankfully I done it via PayPal but even with paypal I'll have to wait another 7-9 days for them to even answer. Don't bother

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Item not arrived, no news on refund after >3 weeks, telephone line and chat closed

I preordered the Nintendo Switch 2 + Pokémon Legends: Z-A Edition directly from Nintendo UK for launch delivery on 16 October 2025.
Royal Mail tracking showed the parcel stuck at Chelmsford Sorting Facility since 15 October, and it was later incorrectly marked as “redelivery to neighbour.” After contacting Royal Mail, they confirmed that no delivery attempt was ever made and that the parcel would be considered lost if not received by 24 October.

I reported this to Nintendo UK immediately, but their telephone and live chat were unavailable, leaving only email contact. The only active phone line I could reach was for the Nintendo eShop, and the person who answered confirmed they are only responsible for technical issues and digital purchases, admitting that the customer service line for physical orders is closed.

After several emails, I was asked to complete a Non-Receipt of Goods Declaration Form, which I submitted on 21 October requesting a refund. Nintendo confirmed receipt on 24 October, saying my case had been escalated to the relevant department, but as of 11 November I have received no refund or meaningful update, despite multiple follow-ups.

It’s extremely disappointing that a major company like Nintendo provides no working customer service channels and shows a complete lack of transparency about refund progress. Because of this lost parcel, I missed the planned surprise for my kids and did not receive the preorder bonus figurine. I eventually had to walk into Argos to buy the console myself just so they wouldn’t be disappointed.

I will never buy directly from Nintendo UK again after this awful customer service experience and their poor choice of courier. In my own experience, retailers like Argos or Amazon would have processed a refund immediately after being notified, confirmed it on the spot via call or ticket, and completed it within 7–14 working days.
Next time, I’ll order from Currys, Argos, Smyths Toys, or Amazon, as their delivery, refund handling, and customer support are far more reliable and responsive.

Update on 21/11:
PayPal confirmed on 11 November that they received my claim and would refund me if Nintendo failed to respond by 21 November.
On the app, it seems that Nintendo did not respond to Paypal.
On 21 November, PayPal issued the refund directly to me.
Later the same day, Nintendo emailed saying “we have processed your refund.”

Let’s be clear: Nintendo did nothing.
I only got my money back because PayPal stepped in, not because Nintendo acted or communicated.

16. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

NINTENDO WILL CLAIM WATER DAMAGE

Nintendo switch still in warranty, month before warranty ends the switch stopped charging. Was advised we need to send direct to nintendo for repair. We packaged it up very securely and sent as requested. After 4 days received a response to say it was out of warranty (it is not) and that it was water damage causing the problem .. this is an outright Lie, this console is used by a sole adult, never around liquid, always stored in a hard shell case, never been taken out of the house and only ever charged in the docking station ( which is situated on the entertainment unit with all the other electricals, such as TV, blu ray etc)
Customer service said it could have got condensation during transit - how is this my fault. Clearly this company is out to rip people off. If it's condensation from the atmosphere that has caused 'water damage' theb surely this product is not fit for purpose. So upset and angry, will never purchase another product from this company again.

10. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I am not happy with nintendo

I am not happy with nintendo. I brought a nintendo switch for my son a few months. Not even 6 months from the purchase it stopped charging. Sensitive back there for warranty. They sent me an invoice of £120 because apparently the game is not turning on and they believe its the mother board which is not covered under warranty. However I know the game is not turning onbecaus3 the battery died due to not being able to charge and that what we sent it there for. I am so dissatisfied and do not recommended cause I spent so much m9ney on this game and its only a few months it stopped working and they expect me to pay so much money to fix it. Unacceptable

19. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin