Lovebloomboutique Arvostelua 

359
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

Time they took to be delivered ( especially as wanted for wedding) Dresses were lovely but sizing not as expected, ordered usual size but think in future people need to order next size up. Retur... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

If it could be 0 stars, that's where I would rate this operation. After many frustrating emails back and forth with their customer support I followed the exact details of the return process, which inc... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Although the sandals I ordered turned out to be beige rather than the grey they were described as they are still a lovely item. Unfortunately I hadn’t realised the size shown was not a uk size but... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Order straightforward. And easy but no I wanted to return something as it didn’t fit. I emailed the address but no one ever got back. Hopefully this is an important step they can rectify in future as... Näytä lisää


Yhteystiedot

2,3

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

359 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 74 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,3

Kaikki arvostelut

(359)

359 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.
Like the vast majority of other reviewers I have been scammed by this company. They imply they are a UK company, they are not. They advertise in writing free hassle free returns in 30 days, completely untrue. And the quality of the goods is rubbish.
Again, over 30 emails backwards and forwards offering money off and refusing to provide return details and then technical problems processing the refund, which they then offer only as 30%.
The replies look AI generated and I suspect any good reviews on here are fake.
I am now going through the chargeback route and I am reporting the company to Trading Standards.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Linda,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

ZERO STARS - awful experience

I would give zero stars if I could but I’m not able. Wish I had read these reviews before I ordered as I am having the same experience as all the negative reviews. I am currently at email number 32 trying to return/get refund/discount…anything back that I can of my £50 that I spent for 2 items that are in the rubbish bin. Both the same size of same item, different design. One is faulty and the other is smaller and doesnt fit. Refused to give me return address offering all kinds of discounts on next order. I would NEVER order from them again. I decided eventually that if I did return, at my additional cost on top of all that I had already spent, that 15% is deducted upon your return as well! Ludicrous! So i agreed too a discount to be refunded to my account. It has never happened. Now they apparently have “technical issues which have temporarily halted the refund processing system.” What a load of rubbish. What a scam. Take my advice and NEVER ORDER FROM THIS AWFUL PLACE WHICH CALLS THEMSELVES A BUSINESS. I am appalled.

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Judith,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Stay well away

I have been trying to get a refund for a top I bought and returned over 3 months ago. £30 for the top. I paid £10 to return it. I was told I would receive a full refund. This company should not be allowed to continue trading. They have lied, ignored and tried to fob me off with 20% 60% of further orders. I would not have a free item from them as the quality is terrible. I only wish I had seen the reviews before I bought from them. STAY AWAY THEY WILL SCAMM YOU

30. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Alison,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that this has been your experience with us, and we completely understand why this would be disappointing.

We’d like the chance to investigate what happened and help resolve the issue properly. For your privacy, please send your order number or contact details through our official support channel so our team can assist you directly.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. Where to start..... I realised after placing my order that the 24 hrs delivery they advertised was a complete fabrication. I emailed 5 mins after placing the order asking to cancel as I realised the items would not arrive in time, I was told this couldn't be done as the despatch was processed, a lie, 4 days later I received a shipment notification. The items finally arrive 4 weeks later, clearly shipped from China, but with a London return address. The items received were poor quality and the sizing completely off. So then then fun and games started, asked for a returned address expecting this to be the London address on the package, was offered various discounts on additional orders. I asked on several occasions for a return address, with the same useless response. I finally received an address in the USA which I would have to pay for the return and then a 15% restocking fee, none of which is stated on the website. This company are complete frauds and need shutting down, avoid at all costs. I will be taking this up with me bank to attempt to recover my money.

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Williams,

We’re sorry for the trouble you’ve experienced. This is not the kind of experience we want for our customers, and we understand how upsetting it can be when expectations are not met.

We’d really like to look into your case and help the best possible resolution. Please reach out to us through our official contact page with your order information so we can review.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

I would give 0 stars if it let me

I would give 0 stars if it let me. Disgraceful customer service! I brought a dress from here and when it arrived the sizing was completely off and even the material extremely cheap! The day after it arrived I asked to return the item for a full refund only to be told that they don’t provide refunds! I was asked to order another item from their website and in return they would give me 15% off. Absolutely disgusting customer service. Nowhere on the website does it state that they don’t provide refunds. So in essence if you buy an item and it doesn’t fit you- you’re stuck with it. When you ask for a refund they try to persuade you to buy another item from their website!

14. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Charlotte,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Hi Yolande,

Hi Yolande,

We've completed our review of the refund on Order #LOVE15857BLOOM.

After review, our payment processor is unable to complete this refund to your original payment method. This is a system-level restriction on our end, and it isn't something we're able to override for this transaction.

We understand this isn't the update you were expecting, and we want to make sure you're taken care of. To resolve this for you as quickly as possible, we'd like to offer you a voucher worth 40% of your original order value, which you can use toward your next purchase with us.

Unlike a refund, this voucher doesn't require any additional processing time once we hear back from you, we'll send your voucher code right over so it's ready to use toward your next order, with no restrictions on how or when you use it.

We know a voucher isn't the same as a refund, and we didn't want you to leave empty-handed after everything you've already been through with this order. This is our way of making sure you get real value back without further delay.

If you have any questions about your order or your account, feel free to reply to this email and we'll be glad to help.
Thank you for your patience and understanding we appreciate your business.

Best regards,

Customer Support | Love Bloom Boutique
Mae.

So im not getting my £50.00 back and like i want a voucher, will not be using them again, see if my credit card can get my money back.
Plus now i can not email them due an error. Mmmmmmmm !!!!!!!
DO NOT USE BIG FLAG SCAMMING PEOPLE this has been on going for 4 weeks and now ive just got a email back from them, this is a joke, ive sent pictures, ive sent the reason, ive sent my order code, 4 weeks ago and plenty of emails back and fourth, what is wrong with you, just refund me, my money, you told me i would get and i could keep the tops but the tops are not even fit for rags. You will be making a lot of money by scamming people, bet your laughing all the way to the bank, i will be takng this further, you need closing down.
Hi
Thank you for contacting us! This is a quick confirmation that we’ve successfully received your email.

Our support team is currently reviewing your message and will get back to you within the next 24 hours.

Good to know!
We are currently undergoing a warehouse reorganization and inventory restructuring to improve our fulfillment operations long-term. During this transition period, processing and dispatch times may be temporarily longer than usual.

Please note:

Orders are processed in queue order
Dispatch may take additional time
Tracking updates may take several days to activate after shipment
If your inquiry is about an order, rest assured it is safely in our system. Our customer service team will proactively reach out with updates once available.

When will my return be processed?
Returns are processed within 14 days after they have arrived at our facility.

How can I track my order?
You received a track & trace link in a separate email. Please check your spam or junk folder if you cannot find it in your inbox.

Received the wrong item?
Please send us:

A photo of the incorrect item, and
A clear photo of the tag on the product you received.
Received a defective item?
Please provide:

A photo of the damaged item
Make sure the label is still attached and clearly visible in the photo.
Thank you for your patience and understanding. We are happy to assist you as quickly as possible. You will receive a response from us within 24 hours.

Kind regards,
Customer Support Team
Love Bloom Boutique

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Yolande,

We’re really sorry to hear that this has been your experience. We understand how frustrating it can be when you place an order and the process does not go as smoothly as expected, especially when you feel like your concern has not been fully resolved.

This is not the kind of experience we want any customer to walk away with, and we’d like a chance to look into what happened more carefully. Please reach out to us through our official support page with your order number or the email address used at checkout so our team can review the details and assist you further.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely disgusting how they treat…

Absolutely disgusting how they treat their customers! So angry. Dont buy from here please!!!!!
They want me to send them 15 or so dollars to take back!! Rubbish! You will not have a,business at this rate.

13. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Jo,

We’re really sorry to hear that this has been your experience. We understand how frustrating it can be when you place an order and the process does not go as smoothly as expected, especially when you feel like your concern has not been fully resolved.

This is not the kind of experience we want any customer to walk away with, and we’d like a chance to look into what happened more carefully. Please reach out to us through our official support page with your order number or the email address used at checkout so our team can review the details and assist you further.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Don't bother!

Very poor quality clothing. Unable to return unsatisfactory item. Unable to get any refund at all. Stuck with a jacket I can't wear and an offer of a voucher for me to get another piece of crap I don't want.

13. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Marj,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

I would have given zero if I could

I would have given zero if I could . This is not a real company - phone.
Number doesn’t exist - company is useless with customer service . Do not believing free return claims , they run a useless customer service . Products are cheap and not worth paying for .

12. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Deepa,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

NEVER USE AGAIN

If I could give zero stars I would. Poor quality product, advertise free returns on website but their return policy states customer has to pay for returns to USA yet label on the packaging states London. Offered 30% refund now they have technical problems. Sham!!!
I've been in contact with your support staff for over 1 month trying to get a full refund and still I have nothing. My cost to ship the item to Los Angeles is £17 when your website states 30 DAY FREE Returns but you policy is very different. That's extremely misleading and false advertising!! I have been offered vouchers several times which I don't want, I just want my money back that I'm entitled to. You even put in writing on 11th June that if the incorrect size arrived, you would provide return instructions at no additional cost to me - this didn't happen either. Finally, what company asks for photographic evidence that an item is too small???

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Janet,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

I would give them zero stars if I…

I would give them zero stars if I could. Where do I begin? Sizing is Wrong, they refuse to refund quality poor. I will never purchase from them again. Have contacted my credit card for a refund as no luck from love bloom

More info: Hi Jane,

We've completed our review of the refund on Order #LOVE16497BLOOM.

After review, our payment processor is unable to complete this refund to your original payment method. This is a system-level restriction on our end, and it isn't something we're able to override for this transaction.

We understand this isn't the update you were expecting, and we want to make sure you're taken care of. To resolve this for you as quickly as possible, we'd like to offer you a voucher worth 40% of your original order value, which you can use toward your next purchase with us.

Unlike a refund, this voucher doesn't require any additional processing time once we hear back from you, we'll send your voucher code right over so it's ready to use toward your next order, with no restrictions on how or when you use it.

We know a voucher isn't the same as a refund, and we didn't want you to leave empty-handed after everything you've already been through with this order. This is our way of making sure you get real value back without further delay.

If you have any questions about your order or your account, feel free to reply to this email and we'll be glad to help.
Thank you for your patience and understanding we appreciate your business.

Best regards,

Customer Support | Love Bloom Boutique
Mae

13. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Pauline,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Misleading website

Misleading website; hiding fact shipping from. China. Long delivery times with incomplete and missing tracking data.
Order received incomplete. Dress earrings for my wife, only one arrived instead of a pair?!

Generic automated AI responses.
Terrible service. Avoid

25. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Dan,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Pretending to be a legit uk shop

Disgusting company. It lies about its ‘hassle free’ returns policy. I returned the dress, recorded delivery, to their uk address - BUT it’s just a uk based depo pretending to be a legit shop. They took my money, sent a cheap tacky dress and now refuse to give me my money back. DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS SHOP!

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Sheila,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

The absolute worst

The absolute worst. Worst plastic type products. Zero chance of a refund. You have to return to USA from the UK even though they have uk addresses.

9. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Customer,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Fake site, do not buy from it

I ordered two dresses one medium and one large because I wasn’t sure of the sizing. They looked lovely online and it looked like they came from a beautiful boutique. When they arrived, the medium one is not to bad but the large one is so cheaply made and the material is awful. It feels like the material used for dressing up clothes. After reading the reviews on trustpilot I decided not to send them back because it looks like an impossible mission. It’s a fake boutique and they come from China. Do not buy from this site, I wish I had read the reviews first. I have learned a lesson to check out any online business first before buying.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Gm,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Scam! stay away!

ordered some sandals in May...still waiting. They have refused to refund until they arrive. appaling service. Not based in the UK i suggest the 'about us' on the website is a complete fabrication (i.e lies), and i think the 5 star reviews likely are aswell. Total scam! Give this company a swerve. I have done a chargeback through my bank for the non delivery.
I have sent numerous emails prior to leaving my review and got no satisfactory resolution, hence the chargeback through my bank and my review.

13. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Kirsty,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

FRAUDULENT company

FRAUDULENT company. Storefront is misleading, suggesting that the company is UK-based (or perhaps US-based). Goods are poor quality and photos appear to be AI-generated. The items are not even worth the massively disounted prices they display, which is obviously a sales tactic. The item (a raincoat) took more than three weeks to reach me and was as flimsy as a recycled bin-bag. When I asked for a refund, I was constantly offered a discount voucher on my next purchase with them - as if!!! Clearly they do not comply with UK consumer law in any way. Spread the word and shut them down.

1. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Shez,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when an order or support does not go the way you expected, and we do not want you to feel ignored or left without help.

We’d like to review this properly and see what we can do to make things right. Please contact us through our official support page with your order details so our team can look into this as soon as possible.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

They have 1 star as you cannot comment…

Do not order from this company. They have 1 star as you cannot comment without one.
Appalling service. Crap quality. Items return address is London but I have been given Amercian address. You pay postage and they take 15% off refund for inspection.Loads of emails giving discount of next order. DO NOT BUT FROM THEM A DISGRACEFUL COMPANY.
UPDATE They asked me to send over details which I did abd of course heard nothing!!! not that they gave me an email address!!
UPDATE 11 July now offered 45% discount. absolutely impossible to get a positive outcome.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Karen,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that this has been your experience with us, and we completely understand why this would be disappointing.

We’d like the chance to investigate what happened and help resolve the issue properly. For your privacy, please send your order number or contact details through our official support channel so our team can assist you directly.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 1/5 tähteä

RUBBISH COMPANY - STAY AWAY

I stupidly ordered a pair of lace up boots and they sent me the wrong pair of boots, which I may add look nothing like the pair I ordered. I emailed, advised them of the incorrect item sent and as advised sent pictures and video evidence of the incorrect item. This to me should have been a simple case if we see the pictures, we send return label and either refund or exchange. How wrong was I, after sending many emails, repeatedly being asked to send pictures of the incorrect items which I did on all occasions or not bothering to answer within the 48 hours stated the response after several weeks was 15% discount on my next purchase to speed things along, still no mention of a return label or refund. What logic makes the company think that after such a colossal 1st purchase that so far has been an absolute fail and that you haven’t resolved I would consider buying more items from you, STAY AWAY FROM THIS COMPANY, total waste of time. I know the company will state about reaching out to them but I have been and got nowhere.

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Nicola,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that this has been your experience with us, and we completely understand why this would be disappointing.

We’d like the chance to investigate what happened and help resolve the issue properly. For your privacy, please send your order number or contact details through our official support channel so our team can assist you directly.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Great service with frequent updates and…

Great service with frequent updates and well packaged.

7. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovebloomboutique-logo

Vastaus yritykseltä Lovebloomboutique

Hi Jill,

Thank you so much for your review. We’re happy to hear that everything went well and that you had a positive experience with us. We know customers have many options when shopping online, so we truly appreciate your trust and support.

We’ll continue working hard to provide an even better experience moving forward.

Sincerely,
Love Bloom Boutique | Customer Support Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin