Lovall  Arvostelua 

15 057
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I received a pair of trousers with a hole in the them and sent pictures to customer service and spoke with Caitlin. She was quick and efficient in getting me either an exchange or store credit for the... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Their maternity leggings and loungwear set in petite are PERFECT ... except the fact that the material bobbles in the inner leg area after wearing once :-( It is SO disappointing as makes them feel li... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Arrived the afternoon after I placed an evening order, didn't even realise I had next day ! The quality really is as good as people say it feels amazing, I'm a size 12/14 on trousers and went for 14 a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

The fleece lined leggings arrived really quickly and are so comfortable to wear. A small manufacturing issue meant I needed a replacement after a couple of wears, and the agent who helped me, Caitlin,... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike

Yrityksen kirjoittama

The Home of Leggings, Denim and Timeless Basics


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

15 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 90 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(15 057)

571 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service

Although I didn’t actually receive my order this time due to a missing Evri delivery - the customer service from Mia has been fantastic. Would not hesitate to order again.

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Sian,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're so sorry your parcel didn't make it to you this time, but we're delighted to hear Mia was able to help and make the experience a positive one. We'll be sure to pass your kind words on to her! Thank you again for your patience and for giving us another chance. We can't wait to welcome you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Mia from customer support was…

Mia from customer support was incredible. Such a lovely experience. Great jeans!!!

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Stacey,

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear you're loving your jeans, and your kind words about Mia truly mean so much. We'll be sure to pass your feedback on to her. Thank you again for your support, and we hope to welcome you back again soon.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 4/5 tähteä

Customer service experience

I ordered 2 items one arrived fine, the second however arrived faulty. After contacting customer service the issue was quickly resolved by Mia at no inconvenience to myself and a replacement was sent.

4. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Mrs Bradley,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. I'm so sorry that one of your items arrived faulty, but I'm really pleased we were able to get everything resolved quickly for you. It's lovely to hear that the replacement process was straightforward and that Mia was able to help. Thank you again for your support, and we hope you love your new item. We look forward to welcoming you back to Lovall again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

I had an issue with 1 out of the 4…

I had an issue with 1 out of the 4 pairs of leggins/shorts that were delivered. I emailed with photos and was replied to quickly by Mia. I have a replacement pair on the way, thanks Mia for your support.

I have been a supporter of Lovall from a ,omg time now and the products are great, so comfortable to wear and keep their shape after washing many times.

I am a customer er for life.

31. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Kevin,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're so sorry that there was an issue with one of your items, but we're really pleased Mia was able to get everything sorted quickly and that your replacement is already on its way. It means the world to us to hear that you've been supporting Lovall for so long and that you love the comfort and quality of our products. Hearing that you're a customer for life is the biggest compliment we could ask for! Thank you again for your continued support. We truly appreciate you and can't wait to welcome you back for many more orders.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Excellent service

I cannot emphasise enough Lovall’s exceptional customer service. I had a problem with my order and contacted them for their assistance they sorted the problem and kept me informed at all times. Having now received my order I am very pleased with my purchase and would not hesitate ordering from Lovall again.

3. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Jane,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We're absolutely delighted to hear that you had such a positive experience with our Customer Care team. It means so much to us that we were able to resolve the issue with your order and keep you updated throughout the process. We're also so pleased to hear that you've now received your order and that you're happy with your purchase! Thank you again for your kind words and for choosing us. We truly appreciate your support and can't wait to welcome you back again soon.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 2/5 tähteä

Incredibly slow Customer Services.

Had 2 orders both sent in the wrong size. This wasn’t an issue, mistakes happen. However, customer services is incredibly slow, you get 1 reply to your email per day no matter if you respond within minutes or not. This has resulted in it taking an entire week just to get a QR code to return the incorrectly sized items. Despite being told they’d organise the refund as soon as when the items were received back I’ve just checked and they’ve been there 4 days and no sign of any action. Sent an email to chase this up this morning and I’ve just had a response asking for the tracking number, I’ve provided all the order info in my original message so you’d think they’d be able to do this themselves. I’m now going to be waiting for a response until Monday as I’ve had my one response for the day and it’s now the weekend. That’s 2 weeks now of trying to send back items and still no refund in sight.
The clothes are lovely and I understand mistakes happen. But to have this happen twice and the response time to be so slow when trying to get it resolved I’m unsure if I’ll order again in the future.

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Alyson,

Thank you so much for taking the time to leave your review and for sharing your experience with us.

Firstly, I would like to sincerely apologise that you received the wrong sizes in not just one, but two separate orders. While we really appreciate your understanding that mistakes can happen, we completely understand how disappointing and frustrating this must have been for you.

I'm also incredibly sorry for the delays you experienced while trying to get everything resolved. We completely appreciate how frustrating it must have been waiting for replies, and this certainly isn't the experience we want any of our customers to have.

Our Customer Care team works incredibly hard to respond to every enquiry as quickly as possible and provide the best resolution we can, so I'm genuinely sorry that this wasn't reflected in your experience.

In situations like this, we do carry out internal investigations with the relevant teams to understand exactly what has happened and ensure the correct resolution is provided. We also use these investigations to identify any improvements that can be made to help prevent similar issues from happening again in the future.

I've also made sure your emails have been prioritised so we can get everything resolved for you as quickly as possible.

Thank you again for your patience, understanding and honest feedback. We sincerely hope we'll have the opportunity to restore your confidence in Lovall in the future.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Good Quality Products

I absolutely love this range of clothing. The quality is excellent, and I’ve purchased several Everyday Tanks and Capri Pants, all of which have been fantastic. I would highly recommend this company to anyone looking for comfortable, well-made clothing. The ordering process was straightforward, and delivery was quick and efficient. Overall, a great shopping experience.

30. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi KathKR,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're absolutely delighted to hear how much you're loving your Everyday Tanks and Capri's! Thank you again for your kind recommendation and support. We can't wait to welcome you back for your next Lovall order.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

The courier mislaid my original order…

The courier mislaid my original order but customer support sent out a new order which was delivered the following day.
Excellent service from Lovall not so good from their courier.

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Mr Kim Smith,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We're so pleased we were able to get your replacement order out to you quickly, although we're really sorry your original parcel went missing with the courier. Thank you so much for your patience and understanding throughout, and we're delighted to hear you were happy with the service you received from our Customer Care team. We hope you love your new pieces, and we can't wait to welcome you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Mia was wonderful at customer service…

Mia was wonderful at customer service when I was a complete Wally forgetting to apply my discount code on my order.
Not only are lovall leggings the best in the world- the customer service is top notch as well ❤️

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Samantha,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review! We're so pleased to hear Mia was able to help get everything sorted for you. Your kind words about both our leggings and our customer service really do mean the world to us. Thank you again for your support, and we hope you continue to love your Lovall pieces!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

I absolutely adore Lovall

I absolutely adore Lovall, the brand’s basics are 11/10. In the winter I swear by its thermal leggings (I have about six pairs). Also I was recently pregnant and the brand was core to my pregnancy wardrobe and even now during postpartum… the nursing tanks have been a life saviour!

27. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Sarah,

Thank you so much for taking the time to leave such an amazing review. We're so happy our Winter Leggings have been keeping you warm through the winter, and it's wonderful to know our Maternity pieces were able to support you throughout your pregnancy and now during your postpartum journey. We truly appreciate your support and can't wait to welcome you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Customer service

Unfortunately I had received a faulty item but when I emailed a lovely lady called Mia was extremely helpful and kind.she is a credit to lovalls customer service.

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Amy Lee,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. I'm so sorry that you received a faulty item, but I'm really pleased we were able to get everything sorted for you quickly. Your kind words about Mia mean so much, and I'll be sure they're shared with her. Thank you again for your support and for choosing us. We hope you love your replacement, and we look forward to welcoming you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 3/5 tähteä

Returns and refund

Received wide leg jeans petite fit was perfect as alway but far too long maybe wrong length sent not sure but measured more like 29” not 27”@ least
Returned the next day it is now 15 days later 2 emails to customer service still no refund or communication very concerning not sure to go ahead and order my usual style & size. Goods are of good quality & fit usually especially if you’re petite. Have now lost my discount as it has taken so long to be refunded.

7. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Kaytea,

Thank you so much for leaving your feedback. We're so sorry to read your review and sincerely apologise that this has been your experience with us. We're especially sorry to hear you've had issues with the sizing, and we completely understand how disappointing and frustrating this must have been. This certainly isn't the level of service we strive to provide, and we'd really appreciate the opportunity to look into what's happened here and put things right. If you're happy to, could you please send another email to customercare@lovall.com and mark it for the attention of our Head of Customer Care? We'll do our very best to look out for your email personally, investigate what has happened with the sizing, and ensure your query is reviewed as quickly as possible.
We're truly sorry again for the inconvenience and frustration this has caused, and we genuinely hope we can resolve this for you.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Brilliant Customer service

I had emailed about a faulty pair of leggings which were only a few weeks old.
I had an immediate repose from a lovely girl, Mia. She sorted out the issue for me and offered to send me out a new pair.
I am a big Lovall Leggings fan and this is the first time I’ve had any issues but I must say the issue was dealt with swiftly.
10/10 Lovall and their Customer service!!

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Morven,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. I'm so pleased to hear that, although you experienced an issue with your leggings, we were able to get everything resolved quickly for you. We always want our customers to feel looked after, so it's wonderful to know that Mia was able to help and make the process as smooth as possible. Thank you again for your kind words and your recommendation. We hope you love your new leggings, and we can't wait to welcome you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service

Had a problem with an order being faulty, one message to them and they sorted out a replacement in days. Very good customer service and other items I’ve had from this company are really good quality.

23. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Jessica,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review! We're so pleased to hear that our team was able to resolve the issue with your faulty item quickly and get a replacement out to you. While we're sorry that there was a problem with your original order, it's great to know we were able to put things right. It's also wonderful to hear that you've been happy with the quality of your other Lovall items. Your kind words and continued support really do mean a lot to us. Thank you again, and we hope you continue to love your Lovall pieces!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 1/5 tähteä

My items arrived today at 6.25pm once…

My items arrived today at 6.25pm once opened it was clear they were not the same colour Beige as advertised,
I had the same thing happen to me last year!
Straight away l went to do a return but “due to Hygiene” it would not allow me to continue further.
I have bought several tracksuits leggings, nightwear over the last three years,
Also the socks l am talking about,
Very shady customer service!

22. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Sara,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback. I'm so sorry to hear about your experience, and I completely understand why you would feel disappointed and frustrated, especially as you've supported Lovall for a number of years.
I'm really sorry that the socks you received don't appear to be the same beige colour as shown on our website. I can appreciate how disappointing that must have been, particularly as you've experienced something similar before. That's certainly not the experience we want any of our customers to have.
I'm also sorry for the confusion with our returns portal. Unfortunately, in line with our returns policy, socks and underwear cannot be returned for hygiene reasons, which is why the portal wouldn't allow you to continue with the return.
That said, we don't want to leave things there. We've reached out to you personally so we can look into exactly what's happened and do everything we can to get this resolved for you. We really do value your loyalty and appreciate you bringing this to our attention.
Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to put things right for you.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

5* again. Must be my 5th - 6th purchase

I have been a customer of Lovall for a number of years now and always found their products and customer service of great quality. Their delivery charges are fair too and very quick.

My most recent purchase I had an issue that happened during manufacture and the customer service representative Mia was incredibly helpful in helping me resolve this problem. I have been with them since their Love Leggings days and seen how they still pride themselves in the work they do throughout this time. I can highly recommend Lovall and the customer service team. Mia again was fantastic and understood my query. Was very quick to help and issue also resolved quickly too.

This certainly won't put me off ordering again in the future. The leggings I buy are incredibly comfortable and are perfect for my job. Having multiple choices of colours is also great and not just stuck with the standard colours you get in the shops. I am a little gutted they no longer do my favourite colour (dark purple) was my first ever pair, but the other colours such as the pine, wine and navy are great too.

Thank you again to Mia and the rest of the Lovall team. Your efforts do not go unnoticed 😊

21. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Amie,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review. It truly means the world to us. We're incredibly grateful for your continued support since our Love Leggings days, and it means so much to hear that you've continued to enjoy both our products and customer service over the years. Whilst we're sorry you experienced an issue with your recent order, we're so pleased Mia was able to get everything resolved for you quickly. Thank you as well for your lovely comments about our leggings and colour range. Your recommendation and loyalty genuinely mean so much to us. Thank you again for choosing Lovall, and we can't wait to welcome you back again soon.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful

Very helpful

22. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Fleur,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're so pleased to hear you found our service helpful. We really appreciate your support and hope to see you again soon.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 2/5 tähteä

I had high hopes for Lovall but I am…

I had high hopes for Lovall but I am extremely disappointed.
I ordered 2 pairs of leggings about 4 weeks ago. One pair arrived with a hole in the seam on the leg.
It took me longer than I expected to hear back from someone about this - however when someone did get in touch, it was solved promptly by sending a replacement. However, 4 weeks have passed and I have only worn theses leggings 3 times. They have been in the washing machine once, on a cool wash, and air dried. There are already 2 failed seams. One at the front and one on the leg in the same place as the previous fault.
It’s quite clear the stitching on this product is not fit for purpose. I can see other areas where the stitching is becoming loose.
I was at first pleased with the material or these leggings, however, the quality of the stitching is ridiculously poor. I’ve had more wear out of leggings costing a fraction of the price.
I have looked at their faulty item policy and have requested a refund. Awaiting to hear back.

22. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Jessica,

Thank you so much for taking the time to leave your review. I’m really sorry to hear about your experience and I completely understand your disappointment, especially after experiencing issues with both your original pair and your replacement. This is absolutely not the quality or durability we expect from our products, and we’re sorry that this has fallen short of your expectations. We’ve reached out to you directly to help get this resolved as quickly as possible, as we don’t want you to be left waiting any longer. We really value you as a customer and would like the opportunity to put this right for you. Thank you again for bringing this to our attention, and we hope we can resolve this for you soon.

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

Lovall feels luxury

Lovall clothes and bags feel like a little bot of luxury. I love their leghings and tee's. I wear them all the time, so comfy. Will be ordering more soon.

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi Samantha,

We really appreciate you taking the time to leave your positive review and for your lovely words on our products. It is always so nice to hear!

Kind Regards,

The Lovall Team

Saanut 5/5 tähteä

The jeans fit like a glove

The jeans fit like a glove! And the leggings are the softest, comfiest leggings I’ve ever owned!

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lovall  -logo

Vastaus yritykseltä Lovall

Hi JS,

Thank you so much for your review! We're so happy to hear you're loving your new jeans and that they fit like a glove. Thank you for taking the time to share your feedback. We hope you continue to love wearing your Lovall pieces, and we can't wait to welcome you back again soon!

Kind Regards,

The Lovall Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin