LatinFlores.com Arvostelua 

603
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

¡Excelente atención! Fueron muy amables, atentos y comprensivos desde el primer momento. Agradezco mucho su disposición para ayudarme y la facilidad con la que resolvieron todo. ¡Muchas gracias!

Saanut 1/5 tähteä

SCAM! You'll pay for a luxury service, basically you pay DOUBLE what you would pay on a normal site, for flowers that are NOTHING similar to the image in the photo, apart from the inconvenience they m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Las flores llegaron bien. La verdad que no ha sido fácil hacer la transacción desde el exterior (no me refiero a vuestro servicio) ya que el enviar flores a domicilio es un reto en Argentina!! (W... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

El realizar una compra y entrega de pedido a otro país fue muy rápido y eficiente y sin complicaciones, y fueron muy amables en confirmar la entrega.

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kukkalähetys
  2. ja myös
  3. Lahjakorimyymälä
  4. Lahjatavaraliike

Yrityksen kirjoittama

LatinFlores.com: The largest online Flower Shop in Latin America. Same day flower delivery. Save on flowers and gifts for Latin America, Europe and USA.


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

603 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 98 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(603)

135 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

ZERO for DELIVERY, ZERO for Customer Services

Failed to make the delivery, no response from their WhatsApp Customer Service, no response from their web-based messaging, no connection to their 888 customer service number.

In reply to the vendor, the address is correct. I've had other items delivered to the address used. communication from the vendor was almost ZERO

11. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Charles Day,

Thank you for your review. We sincerely regret that your order could not be delivered. We are committed to providing fresh, beautiful, and punctual flowers, understanding how important every detail is in these types of deliveries.

In this case, the order was refunded because it was registered with an incorrect delivery address. We also apologize for not being able to provide you with prompt service at the time, as we experienced a high volume of requests during that period.

We are constantly working to improve our processes and prevent situations like this from happening again. We will always strive to offer the best solution because our top priority is that every delivery fulfills its purpose and creates a positive experience.

Thank you for your understanding and trust.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Estafa

Hice un pedido con tiempo para el 14 de Febrero. Hicieron el cobro, confirmaron todo. Llega el 14 de Febrero: No recibo nada. ¿Los medios para contactarlos? No contestan. Tuve que hablar con mi banco para poder recuperar mi dinero. Hasta la fecha, 16 de Febrero, siguen sin responder. Dudo que lo hagan y ya no me interesa.

Lean bien las reseñas negativas, añado que dudo mucho que realmente le hayan dado alguna solución a esa gente.

Simplemente busquen otra opción, estos son unos estafadores.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Y.

Gracias por tu reseña. Sentimos mucho que tu pedido no haya sido entregado. Nuestro compromiso es ofrecer flores frescas, hermosas y puntuales, y sabemos lo importante que es que cada detalle acompañe el gesto. Por ello, cuando algo no sale como esperabas, buscamos resolverlo de inmediato para que la experiencia siga siendo positiva.

En tu caso, el reembolso ya fue realizado. Te pedimos disculpas por no haber respondido de manera oportuna; esto se debió a una alta demanda en nuestro servicio.

Siempre procuraremos encontrar la mejor alternativa, porque lo más importante para nosotros es que cada envío cumpla su propósito. Seguiremos trabajando con la misma dedicación para que cada entrega sea impecable y refleje la importancia del momento.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Flores no llegaron y fui ignorado.

Ordené unas flores para el 14 de febrero y jamás llegaron a su destino.
El número de pedido es: #26583
No contactaron al número de la persona que iba a recibir las flores y ahora cada vez que les escribo para reclamar un reembolso o simplemente cambiar la fecha de entrega de esas mismos flores no contestan, les escribo por WhatsApp, por si sitio web, llame su número y nada.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Mathias Larsson,

Gracias por tu reseña. Lamentamos sinceramente que tu pedido no haya sido entregado en la fecha programada. Nuestro compromiso es ofrecer flores frescas, hermosas y puntuales, y entendemos lo importante que es que cada detalle acompañe el gesto.

En tu caso, el pedido fue entregado en una nueva fecha, con una compensación previamente autorizada por ti. Te pedimos disculpas por la demora en nuestra respuesta, la cual se debió a la alta demanda en ese periodo.

Trabajamos constantemente para mejorar nuestros tiempos de atención y evitar que situaciones como esta se repitan. Siempre buscaremos la mejor alternativa, porque lo más importante para nosotros es que cada envío cumpla su propósito y genere una experiencia positiva.

Agradecemos tu comprensión y confianza.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Perderás tu dinero y tendrás una experiencia terrible si compras allí.

Pierde tu dinero y llévate un pésimo recuerdo de ellos... Vivo en Dubái y compré un regalo de San Valentín para mi novio en Chile, para que se entregara el día de San Valentín. Pagué y recibí una confirmación por correo electrónico. Fue una sorpresa para mi novio, así que no le dije nada al respecto. El día de San Valentín, mi novio tuvo que viajar a Argentina por una emergencia. La empresa lo contactó y les dijo que no podía recibir el regalo en ese momento. Enviaron un correo electrónico indicando que no eran responsables de nada y que no me reembolsarían el dinero, aunque no lo solicité. Ofrecí contactar a mi novio para organizar la entrega en otro momento, pero se negaron. Contactarlos fue inútil, así que tuve que presentar una queja ante el departamento de protección al consumidor en Chile. Esto es poco profesional. Debería haber soluciones alternativas para emergencias. No los recomiendo. No tratan bien a los clientes y no son profesionales.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Radwa AlSaeid,

Gracias por tu reseña. Lamentamos sinceramente lo ocurrido con tu pedido. Nuestro compromiso es entregar flores frescas, hermosas y puntuales, entendiendo la importancia de cada detalle en este tipo de envíos.

En este caso, acudimos a la dirección de entrega indicada; sin embargo, el destinatario no se encontraba en el lugar. Al contactarlo, nos informó que no estaba en la ciudad, que se encontraba de viaje y que no tenía una fecha definida de regreso. Incluso, solicitó la entrega en otro país (Venezuela), lo cual no era posible gestionar bajo las condiciones del pedido realizado.

Toda esta información fue comunicada oportunamente para tu conocimiento. Cabe mencionar que, al tratarse de productos perecibles como las flores, no es posible conservarlos para una nueva fecha de entrega. Asimismo, de acuerdo con nuestras políticas, cuando se realiza el intento de entrega en la dirección proporcionada, el pedido se considera como gestionado.

Entendemos que esta situación puede generar molestias, y por ello seguimos trabajando para mejorar nuestros procesos y ofrecer siempre la mejor alternativa posible. Nuestro objetivo es que cada envío cumpla su propósito y brinde una experiencia satisfactoria.

Agradecemos tu comprensión.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Encargue unas flores con tiempo y no…

Encargue unas flores con tiempo y no las entregaron y lo peor es que ni siquiera responden, ya intente contactarlos de mil maneras y no responden en ninguna, sin duda pesimo servicio y super pesimo soporte te ignoran los mensajes, sin duda alguna eviten a toda costa

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Lasedin Halo,

Gracias por tu reseña. Lamentamos mucho que tu pedido no haya sido entregado en la fecha seleccionada. Nuestro compromiso es ofrecer flores frescas, hermosas y entregas puntuales, y entendemos lo importante que es que cada detalle acompañe adecuadamente tu gesto.

En este caso, la entrega no pudo realizarse en la fecha indicada debido a que la dirección proporcionada estaba incompleta y el número de contacto era incorrecto. Esta situación fue comunicada oportunamente al correo registrado. Posteriormente, nos facilitaste un nuevo número de teléfono, lo que nos permitió contactar a la destinataria y coordinar la entrega en una nueva fecha, contando con su consentimiento y sin generar un costo adicional de envío.

Siempre buscamos la mejor solución posible, porque lo más importante para nosotros es que cada envío cumpla su propósito y llegue en las mejores condiciones.

Seguiremos trabajando con la misma dedicación para que cada entrega sea impecable y refleje la importancia de cada ocasión.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 3/5 tähteä

They deliver on the same date but…

They deliver on the same date but honestly the flowers were dead ,at this point I shouldn't have sent anything to her , I wish I could post pictures , #25731 first time buying and it’s disappointing

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Jerardo Umanzor,

Thank you for your review. We are very sorry that the arrangement you received did not meet your expectations. We are committed to delivering fresh, beautiful, and punctual flowers, and we understand how important it is that every detail complements your gesture.

In this case, we did not receive a notification in our email regarding your dissatisfaction with the arrangement. However, we sincerely apologize for any inconvenience caused. To best assist you, we would appreciate it if you could send us a photograph of the arrangement to servicio@latinflores.com so we can review the situation and offer you an appropriate solution.

We always strive for the best solution because our top priority is that every delivery fulfills its purpose and exceeds your expectations.

We will continue working with the same dedication to ensure that every delivery is impeccable and reflects the importance of each occasion.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT BUY FROM THIS SHOP

I ordered the flowers two weeks ago, January 31st because I know how busy Valentines day is. I even followed up through email and ask assurance that it will be delivered on the day I requested. Somebody from their team responded and said it will be delivered today. It’s 7pm and my girlfriend hadn’t received any flowers. I live in the Philippines and she lives in Guatemala. I thought this site would be the best to order from because it’s the first that came up. My items are worth $130. I picked the grandest bouquet I could see and added some chocolates because my gf said she had never received flowers before and I wanted it to be really special for her even though these flowers are overpriced, I figured she deserved the best and hey, I get free shipping because it was my first time ordering. Clearly I ordered from the wrong shop. What an awful experience because there was no indication of what’s going on about your order, it just says Unfulfilled, and there’s no way to contact them. I tried sending multiple emails, texting their whatsapp number, even called their hotline and nobody answers. Thanks for ruining this day for us! Crappy shop. Crappy. customer service. I wouldn’t recommend this!! I spent the last few hours crying, and feeling stressed because I really thought I could make this day special for my girl. Should’ve ordered somewhere else. Might have found something cheaper AND better service! I need full and immediate refund!!

13. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Angelica,

Thank you for your review. We regret that you did not receive the delivery confirmation on the same day. We are committed to providing fresh, beautiful flowers and on-time deliveries, and we understand how important it is that every detail complements your gesture.

In this case, we want to confirm that your order was indeed delivered on February 14, 2026, and the corresponding notification was sent to the email address you provided. We apologize for any inconvenience this may have caused.

We always strive for the best possible solution because our top priority is that every delivery fulfills its purpose.

We will continue working with the same dedication to ensure that every delivery is impeccable and reflects the importance of each occasion.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Scam

Scam, la livraison n'a pas eu lieu, le service support est inexistant.

13. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Bonjour Sergen Koroglu,

Merci pour votre avis. Nous sommes sincèrement désolés que votre commande n'ait pas été livrée. Nous nous engageons à vous fournir des fleurs fraîches et magnifiques, ainsi que des livraisons ponctuelles, et nous comprenons combien il est important que chaque détail contribue à la réussite de votre geste.

Dans votre cas, nous vous avons contacté par e-mail suite à votre demande de remboursement. Nous vous confirmons que le remboursement a bien été effectué et que vous en avez été informé par e-mail.

Nous mettons tout en œuvre pour trouver la meilleure solution possible, car notre priorité absolue est que chaque expérience soit pleinement satisfaisante.

Nous continuerons à travailler avec le même dévouement afin que chaque livraison soit impeccable et reflète l'importance de chaque occasion.

Cordialement,

L'équipe Qualité et Service Client
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Really bad experience i paid in advance…

Really bad experience i paid in advance 3 days before Valentine day and delivery never came, now to recover my money is a problem , cause their company policy , li promised to myself never order flowers from this company , thrus me dears customers dont order from this company they are scammers

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Emanuel Salvat,

Thank you for your review. We sincerely regret that your order could not be delivered. We are committed to providing fresh, beautiful, and punctual flowers, and we understand how important every detail is in these types of deliveries.

In your case, you requested a specific delivery time. However, we informed you in advance that it was not possible to guarantee that time. Since we did not have your authorization to deliver within an alternative timeframe, we were unable to complete the service. For this reason, we processed a refund to the original payment method.

We are constantly working to improve our processes and always offer the best possible alternative. Our goal is for every delivery to fulfill its purpose and provide a satisfying experience.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Bonjour j’ai passé commande pour un…

Bonjour j’ai passé commande pour un bouquet de fleurs pour la saint Valentin avec des chocolats et un ballon en forme de coeur. J’ai payé 125 euros et ma copine a recu un bouquet tout petit sans ma carte ou je lui laisse un message et sans les chocolats y sans le ballon une catastrophe je souhaite un remboursement

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Bonjour Bastien,

Merci pour votre avis. Nous sommes sincèrement désolés que votre commande n'ait pas répondu à vos attentes. Nous nous engageons à vous fournir des fleurs fraîches, magnifiques et livrées à temps, et nous comprenons l'importance de chaque détail pour ce type de livraison.

Dans votre cas, nous avons convenu d'un remboursement partiel, que vous avez déjà effectué et confirmé.

Nous travaillons sans relâche pour vous apporter des solutions rapides et améliorer nos processus. Nous cherchons toujours la meilleure alternative, car notre priorité absolue est que chaque livraison soit une réussite et vous apporte entière satisfaction.

Merci de votre compréhension.

Cordialement,

L'équipe Qualité et Service Client
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

Abuso e injusticia

Pedí un bouquet y una caja de chocolates valorizada en $91.80.
El envío llegó dentro de la hora indicada, sin embargo enviaron chocolates de mala calidad, no los que compré que costaban $19.80.
Hice el reclamo hace dos días y a la fecha no tengo solución de este problema.
No recomiendo en lo absoluto está florería.
Es dinero tirado al agua, un abuso total.

11. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Mariam Mohammed,

Gracias por tu reseña. Lamentamos sinceramente que tu pedido no haya cumplido con tus expectativas. Nuestro compromiso es entregar productos de calidad, frescos y puntuales, entendiendo lo importante que es cada detalle en este tipo de envíos.

En tu caso, tu reclamo fue atendido oportunamente, y se te informó que se entregó una caja de chocolates de 16 unidades, la cual corresponde a un producto de mayor valor al originalmente adquirido. Esto se realizó como parte de una mejora en tu pedido.

Trabajamos constantemente para brindar soluciones y garantizar la mejor experiencia posible. Siempre buscaremos la mejor alternativa, porque lo más importante para nosotros es que cada envío cumpla su propósito.

Agradecemos tu comprensión.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 2/5 tähteä

Bad bouquet.

Ordered a bouquet which looked nice on the website.
What arrived was a bouquet that was much smaller in size than expected. There was no indication in the description that it was a small bouquet and no picture of it next to something for scale.

Flowers were not fresh and already dying on arrival.

Only redeeming point was it was delivered on the correct day.

Complaint fell on deaf ears.

Waste of money.

Back to Interflora for me. Avoid.

11. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Stuart Cox,

Thank you for your review. We sincerely regret that the arrangement you received did not meet your expectations. We are committed to delivering fresh, beautiful, and punctual flowers, and we understand how important every detail is in these types of deliveries.

In your case, your complaint was addressed promptly, and we shared photographic evidence of the delivered arrangement, which matched the description and was in perfect condition upon delivery.

We are constantly working to guarantee the quality of our products and services. We will always look for the best solution because our top priority is that every delivery fulfills its purpose and creates a satisfying experience.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

2 days late

2 days late, recipient was in a different city by the time they got there. Her family received them. No customer support at all. Insisted she received them.

29. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Tae DyNastie II,

Thank you for your review. We sincerely regret that your order was not delivered on the selected date. We are committed to providing fresh, beautiful, and punctual flowers, and we understand how important every detail is in these types of deliveries.

In your case, please share your order number so we can review what happened and provide you with a suitable solution as soon as possible.

We are constantly working to improve our processes and ensure a better experience. We will always look for the best alternative because our top priority is that every delivery fulfills its purpose.

Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 5/5 tähteä

Siempre excelente servicio y a tiempo

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Cesar,

Muchas gracias por tu reseña. Nos alegra saber que tu experiencia con LatinFlores fue positiva.

Cada pedido es único para nosotros: trabajamos con dedicación para que las flores lleguen frescas, a tiempo y con el cuidado que un gesto tan especial merece. Saber que lo conseguimos contigo nos motiva a seguir mejorando cada día.

Será un placer enviar flores para ti cada vez que quieras sorprender o celebrar un momento especial.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 5/5 tähteä

What a pleasant experience

What a pleasant experience! It was a pleasure navigating the website, and placing an order was simple.
I had some questions about the delivery address, and I communicated via WhatsApp. Again, I found the assistance very professional. My friend loved her flowers.
Thank you!

4. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hi Doreen Rothman,

Thank you very much for your review. We are glad to know that your experience with LatinFlores was a positive one.

Every order is unique to us: we work with dedication to ensure the flowers arrive fresh, on time, and with the care that such a special gesture deserves. Knowing we achieved this with you encourages us to keep improving every day.

It will be our pleasure to send flowers for you whenever you wish to surprise or celebrate a special moment.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 5/5 tähteä

Flowers delivered the same day!

I was trying to send an early Valentine's day bouquet to another country. I had my doubts as i never did this before. I found LatinFlores.com through a google search and they delivered to the city i was looking for. I didn't receive any update but i received a photo from the recipient that the order was received early in the evening. I placed the order in the morning and chose the same day delivery. It worked! We're both so happy. I would use LatinFlores again, when there is an upcoming birthday in 2 months.
It's legit!

10. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hi Rob,

Thank you very much for your review. We are glad to know that your experience with LatinFlores was a positive one.

Every order is unique to us: we work with dedication to ensure the flowers arrive fresh, on time, and with the care that such a special gesture deserves. Knowing we achieved this with you encourages us to keep improving every day.

It will be our pleasure to send flowers for you whenever you wish to surprise or celebrate a special moment.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 3/5 tähteä

I like this website because it is a…

I like this website because it is a reliable place to order. But I took 2 stars off because there was one year where the cake was not fresh. And this year I asked if they can exchange one cake for another, and they did, but it only had some peaches on top. The one that I asked for had peaches, strawberries, kiwis and blueberries; so it just didn't look good.

29. tammikuuta 2026
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Rocio Gonzalez,

Thank you for your review. We are very sorry that we did not meet your expectations. Our commitment is to deliver fresh, beautiful, and punctual flowers, and we know how important it is that every detail complements the gesture. That's why, when something doesn't go as planned, we strive to resolve it immediately so that the experience remains positive.

In your case, the change was made as requested. For future occasions, we recommend that you let us know of any concerns by emailing us at servicio@latinflores.com so we can assist you promptly and provide an immediate solution. We will always find the best alternative because our top priority is that every delivery fulfills its purpose.

We will continue working with the same dedication to ensure that every delivery is impeccable and reflects the importance of the moment.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Saanut 1/5 tähteä

No confíen en ellos

No confíen en ellos . No mandan las flores o arreglos que uno pide. Mandan lo que ellos tengan en el momento .

No respetan lo que uno elige y se excusan diciendo que era lo que tenían.

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hola Lesly Romero,

Gracias por tu reseña. Lamentamos que el pedido entregado no haya cumplido con tus expectativas. Nuestro compromiso es ofrecer flores frescas, hermosas y entregas puntuales, y entendemos lo importante que es que cada detalle acompañe tu gesto.

En tu caso, se te explicó que los productos se elaboran y entregan conforme a la descripción publicada en cada uno. Asimismo, se enviaron fotografías del arreglo entregado, el cual se encontraba en óptimas condiciones. Como gesto de cortesía, también se incluyó un globo adicional.

Siempre buscamos la mejor solución posible, ya que lo más importante para nosotros es que cada envío cumpla su propósito y brinde una experiencia satisfactoria.

Seguiremos trabajando con la misma dedicación para que cada entrega sea impecable y refleje la importancia de cada ocasión.

Atentamente,
Equipo de Calidad y Atención al Cliente
Latinflores.com

Saanut 3/5 tähteä

Flowers were delivered 3 days late.

26. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
LatinFlores.com-logo

Vastaus yritykseltä LatinFlores.com

Hello Steve H,

Thank you for your review. We are very sorry that your order was not delivered on the originally scheduled date. We are committed to providing fresh, beautiful flowers and on-time deliveries, and we understand how important it is that every detail complements your gesture.

In this case, the delivery was rescheduled and made on a new date with your consent. We apologize for any inconvenience this may have caused.

We always strive to find the best possible solution because our top priority is that every delivery fulfills its purpose.

We will continue working with the same dedication to ensure that every delivery is impeccable and reflects the importance of every occasion.

Sincerely,
Quality and Customer Service Team
Latinflores.com

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin