Lakaza Arvostelua 

75
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

Product not robust, especially for paperwork, also already chipped and dented. Wished I gone for a metal one. Product didn’t come with instructions messaged and took 3 days before they responded with... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

Too Many Deliveries : I received two boxes then I received a third one on a different day . I haven't opened them yet but judging by the lenth of the box there is goign to be a joint somewhere on the... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I don’t know why this company gets so much hate. I got x2 bedside cabinets made of solid oak for £49 each (over £20 cheaper then everywhere else online) and the cabinets arrived fully assembled (ecsta... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I had never heard of LaKaza so I was suspicious beforehand - and therefore I feel it's necessary to leave a review for others in my position. I had questions for their customer service team before... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kauppa
  2. ja myös
  3. Keittiökalusteet
  4. Lastenvaateliike
  5. Makuuhuoneen sisustus
  6. Puutarhakalusteet
  7. Skräppäysmyymälä

Yrityksen kirjoittama

LaKaza: Your Gateway to a Home of Comfort, Convenience, and Style. and style. We believe every home deserves to be a haven of comfort, convenience, and style. Driven by this belief, we work with a number of local and international manufacturers and suppliers to meticulously curate a comprehensive collection of essential products designed to transform your living spaces into sanctuaries of tranquility and functionality.


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

75 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,9

Kaikki arvostelut

(75)

1 arvostelu kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Still waiting for my order and not…

Still waiting for my order and not getting any update on my delivery from the carrier

4. huhtikuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Brian,

Great news! Your Lakaza order was delivered today (11th April) by Yodel at 2:16 PM UK time. That means it arrived within 6 business days of placing your order.

We know sometimes deliveries can take a little longer than our initial 5-business-day estimate. Hopefully, your tracking number kept you updated with a more accurate timeline along the way.

If this delivery information isn't correct, please contact us at sales@lakaza.co.uk and we'll make sure everything is sorted out.

Enjoy your order!

Saanut 5/5 tähteä

Mistake rectified quickly

Arrived with incorrect piece in box, phoned customer service, very helpful offered full refund or replacement. Opted for replacement, arrived within 6 days. Complete this time, went together easily, exactly as had hoped.

29. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear JB,
Thank you so much for taking the time to leave us a review!
We strive to provide a positive experience for all our customers, and your feedback lets us know we're on the right track. We value your time and hope you enjoy your new product for a long time to come.

Sincerely,
The LaKaza Team

Saanut 3/5 tähteä

Quality ok but not as good as

Quality ok but not as good as

29. maaliskuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Martin,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your honest feedback about the quality of the product.

We understand that you found the quality to be "okay," but not quite what you were hoping for. We continuously strive to improve our products and meet customer expectations.

Would you be willing to share a bit more about what specifically fell short of your expectations? Any details you can provide would be extremely valuable in helping us improve the quality of our products.

We're committed to offering high-quality items, and your feedback is crucial in achieving that goal.

Please don't hesitate to send us an email and we'll kindly address the concern.

Sincerely,
The Lakaza Team

Saanut 5/5 tähteä

Smooth transaction

This was my first purchase from Lakaza, and I am very happy and delighted with my purchase. I ordered an aquarium cabinet, which was delivered on time. I found this cabinet cheaper than elsewhere, highly recommended company

28. maaliskuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Shahnaz,

We at LaKaza are thrilled to hear about your positive experience! Thank you so much for taking the time to leave this fantastic review.

We're delighted you're happy with your new aquarium cabinet, and that it arrived promptly and at a great price. We work hard to offer high-quality products at competitive prices, so your feedback is truly rewarding.

Thanks again for choosing LaKaza!

Sincerely,
The LaKaza Team

Saanut 2/5 tähteä

Missing parts

The title of this box... what went wrong this time? Suggests deliveries are wrong often. My package came missing most the screws and pins so had to go and buy them separately. Very inconvenient.

28. maaliskuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Tallulah,

Thank you for reaching out through this review. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the missing screws and pins in your recent order. We understand your frustration and disappointment, and we want to assure you this isn't a common occurrence.

We checked our records and couldn't find any emails from you regarding missing parts.

If you still need the missing screws, please reach out to our customer service team. We'll be happy to confirm your order details and get the missing parts shipped to you at no additional cost.

We take customer satisfaction very seriously, and your feedback helps us improve. We appreciate you bringing this to our attention.

Sincerely,
The LaKaza Team

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful when I wanted to return…

Very helpful when I wanted to return the item will definitely buy from then again

27. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Thank you Debbie for your feedback. We really appreciate it and thank you for shopping with us. We look forward to welcoming you back at www.lakaza.co.uk

Saanut 1/5 tähteä

Unprofessional and untrustworthy

I ordered an item and within a few hours this was cancelled due to staff error as VAT hadn't been added! I revisted the website to reorder the product, only to find the product price had gone up from approx £46 to £94. I tried to order an alternative product at £53.00 when added to my basket it then shot up in price to £71. Give this website a wide birth I have never paid nearly 50% VAT. I was then informed that the item was priced incorrectly and all further products I looked at have had the price hiked up around £25-30 per product. I would not recommend this site and will not be using this website in the future. Totally unprofessional and untrustworthy. Just to add it was all products that I viewed not a pricing error with one product. I will use a reputable retailer in future who are transparent in their replies. I was refunded stating It was a staff error, then a VAT error and then a pricing error. I only got to the honest answer after questioning the issue due to price increases with numerous products after I placed an order?? £10 just does not cut it I'm afraid 😟

7. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Kerry,

We sincerely apologize for the pricing error on your recent order. We immediately cancel it and issued you a full refund.

You were correct in noticing that the issue was beyond VAT. That category of product you were trying to order had a pricing error. We corrected the error, and the standard price is reflected online. Rest assured, we have not increased the price beyond its normal level.

As a gesture of apology, we've issued a £10 gift voucher.

We invite you to compare our prices, including the updated prices, with other retailers. We're confident you'll find we still offer the most competitive option on the market.

Again sorry for all the inconveniences caused.

Saanut 5/5 tähteä

Easy to order

Easy to order. Arrived promptly.
Shelves were easy to assemble and look good.

16. helmikuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Carole, Thank you for choosing to order with us. We really happy you like your shelves.

Saanut 3/5 tähteä

It was really poorly made and the holes…

It was really poorly made and the holes didn’t match. Thank god I wasn’t putting it together. The guy was a joiner so was able to short it. The holes for the shelves wasn’t right and had been drilled incorrectly

11. helmikuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Hi Paula, we are sorry to hear there was some issue with your order. We are so glad to hear you managed to put it together. If that wasn't the case, please rest assure, you can always contact us and we would have sent you a replacement, free of charge. Thank you for shopping with us.

Saanut 3/5 tähteä

delivery and the item is made of chip…

delivery and the item is made of chip wood and was so heavy the goods was drop on to the floor.

31. tammikuuta 2024
Lakaza-logo

Vastaus yritykseltä Lakaza

Dear Tina,

Thank you for taking the time to share your feedback. We value your input. It seems there may have been some misunderstanding about the "Vinyl Storage Box Sonoma Oak 71x34x36 cm Engineered Wood". Engineered wood is a common material for furniture, combining wood fibers and adhesives for stability and affordability. The product your purchased is clearly described both from the product title and description that is it made of Engineered Wood.

If you were expecting solid wood, we sincerely apologize for the confusion. We're happy to assist with a return and full refund, and we would love to help you find a solid wood option that matches your preferences. Please contact us at sales@lakaza.co.uk to begin the process.

Thank you for your patience!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin