Banner for KonditorBager A/S

KonditorBager A/S Arvostelua 2 933

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.

Yrityksen tiedot

  1. Leipomot

Tietoja yrityksestä KonditorBager A/S

Yrityksen kirjoittama

KonditorBager er en kendt bagerkæde med butikker fordelt over hele landet.

Bagerkæden blev startet i 1977 af konditorer og bagere, der ville hæve kvaliteten og slå et ekstra slag for det smagfulde håndværksbagte.

Derfor kan du hos os få både velbagt bagerbrød og kulinariske konditorkager i én og samme butik. Her finder du alt, hvad hjertet og munden kan begære. Til den sunde livsstil og til den søde tand. Til hele familien. Til hverdag og fest.

Vores løfte til dig

Yrityksen kirjoittama

Smag for godt håndværk
Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️
Vi går langt for vores kunder
Vi lytter meget til vores kunder – og bager efter deres ønsker. Når I spørger efter noget særligt, gør vi os umage for at skabe det i vores bagerier. 👨‍🍳🥐 <br> For vi elsker at forkæle jer med friskbagt håndværk og gode smagsoplevelser hver dag.

Altid friskbagt

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.
Vores bagere står tidligt op, så du og din familie kan nyde friskbagt brød hver dag.

Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️

Kig forbi og duft forskellen.

Yhteystiedot

Promotion box for KonditorBager A/S

𝐇𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐲𝐞 𝐀𝐩𝐩📲

Med vores rabat app kan du få digitale stempelkort, tilbud og gaver.

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

God kvalitet

Nemt, god kvalitet

25. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din anmeldelse 🙏
Det glæder os meget at høre, at du oplever det som nemt – og med god kvalitet.

Saanut 5/5 tähteä

Hindbærsnitte kagekonen

Hindbærsnitte kagekonen smagte fantastisk og er helt sikkert en vi kommer til at bestille igen.

27. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for den dejlige tilbagemelding 😍

Hvor er det skønt at høre, at hindbærsnitte-kagekonen smagte fantastisk. Det glæder os virkelig, og vi er glade for, at den allerede er blevet en favorit hos jer.

Saanut 5/5 tähteä

Lækkert brød.

Lækkert brød.
Dejligt at man kan bestille og betale på deres hjemmeside.

5. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊

Vi er rigtig glade for at høre, at du kan lide brødet – og at bestilling og betaling på hjemmesiden fungerer godt for dig.

Vi håber at se dig igen snart. Velbekomme!

Saanut 1/5 tähteä

Vild forvirring

Vild forvirring. Varerne var ikke pakket, bestillingen var mangelfuld. Min mand måtte køre en extra tur for at få det resterende.
Men diverse kager smagte virkelig godt. Lækkert brød.

5. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for din besked. Det er vi virkelig kede af at høre – sådan skal det selvfølgelig ikke være, og vi forstår godt, at det har været frustrerende, at I måtte køre en ekstra tur.

Det tager vi med videre til butikken, så vi kan blive bedre næste gang.

Hvor er det dog dejligt at høre, at kagerne og brødet smagte godt – det er vi rigtig glade for 🥐🍰

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til os.

Saanut 3/5 tähteä

Den kagemand vi fik var tør.

Den kagemand vi fik var tør.
Syntes ikke den var 399kr værd.
Det var hindbærsnitte

24. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Allan

Tak for din besked. Det er vi rigtig kede af at høre. En kagemand skal selvfølgelig være frisk og lækker – og leve op til forventningerne.

Vi vil meget gerne følge op på sagen. Vil du sende os hvilken butik kagen er købt i på info@konditorbager.dk, og hvornår den er købt? Så tager vi dialogen videre med bageren.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på det.

Saanut 5/5 tähteä

Nemt at bestille og super lækker…

Nemt at bestille og super lækker kagemand med chokolade 🤗

2. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din fine anmeldelse 🤗

Vi er glade for at høre, at det var nemt at bestille – og at kagemanden med chokolade smagte godt 😋

Vi håber, vi får lov at bage til dig igen en anden gang. Tak fordi du valgte os! 🍰

Saanut 3/5 tähteä

Kagekone/mand

Fin kage, men den ligner en mand (kort hår fx), selvom jeg har bestilt en kagekone. Jeg betalte ekstra for ekstra marcipan, men synes ikke, der er ret meget marcipan på.
Smagen er fin

1. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Kære Christina,

Tak for din besked og for din feedback.

Vi er glade for at høre, at smagen var god 😊 Samtidig er vi kede af at høre, at udseendet ikke helt levede op til forventningen om en kagekone, og at du ikke oplevede, at der var nok ekstra marcipan på, selvom du havde tilvalgt det.

Det er selvfølgelig ikke sådan, vi ønsker, at oplevelsen skal være. Vi tager din feedback med videre til bageren, så de kan være ekstra opmærksomme fremover.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på det.

Saanut 5/5 tähteä

Rigtig lækker hindbærsnittekagemand

Rigtig lækker hindbærsnittekagemand. Og stor til prisen.

23. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for din fine anmeldelse 🤩

Det glæder os rigtig meget, at du kunne lide hindbærsnittekagemanden – og at størrelsen også levede op til forventningerne til prisen.

Vi håber, den var med til at gøre dagen lidt ekstra sød 🍰😊

Saanut 5/5 tähteä

Super godt brød.

Super godt brød.

21. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for de flotte ord 🤍
Vi er rigtig glade for at høre, at du kan lide vores brød.

Saanut 5/5 tähteä

Det var en super lække chokoladekagemand :)

Det var en super lækker chokoladekagemand og så mange der roste den :)

2. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej 😊

Hvor er det dejligt at høre – tusind tak for din besked!
Vi er glade for, at chokoladekagemanden var et hit, og at gæsterne også roste den 🍫🎉

Det betyder meget for os at høre. Rigtig god dag!

Saanut 5/5 tähteä

Jeg er uddannet kok og jeg elsker at…

Jeg er uddannet kok og jeg elsker at købe mine kager hos konditor bageren i Haarby. De er de eneste der kan lave en fantastisk kaj kage 🙏🏻

21. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 🙏🏻

Det glæder os virkelig at høre – især fra en uddannet kok 😊 Og hvor er det skønt, at vores bager i Haarby kan levere en Kaj-kage, der lever op til forventningerne.

Vi sender rosen videre til bageriet i Haarby – de bliver helt sikkert glade for at høre det 💚

Saanut 5/5 tähteä

Altid godt bagværk

20. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord! 🙌

Vi er glade for, at du er tilfreds med vores bagværk – det betyder meget for os og vores bagere, der hver dag gør sig umage for at levere godt håndværk.

Vi håber at se dig igen snart 😊

Saanut 5/5 tähteä

Skøn Othellolagkage

Skøn Othellolagkage. Nem at bestille på hjemmesiden.

27. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for den skønne anmeldelse 🙏

Det glæder os rigtig meget, at du nød Othellolagkagen, og at det var nemt at bestille på hjemmesiden 😊

Vi håber at kunne friste dig igen snart 🍰

Saanut 5/5 tähteä

Utrolig let at tilgå deres hjemme side

Utrolig let at tilgå deres hjemme side

26. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Marianne😊

Tusind tak for din feedback – det er vi virkelig glade for at høre!
Vi arbejder hele tiden på at gøre hjemmesiden nem og hurtig at bruge, så det er dejligt at vide, at det lykkes 👍

Rigtig god dag 🌟

Saanut 5/5 tähteä

Lækker og fin kagemand

Lækker og fin kagemand

19. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊

Hvor er det dejligt at høre, at kagemanden faldt i smag. Vi håber, den var med til at gøre dagen lidt ekstra festlig 🎉

Saanut 4/5 tähteä

Venlig betjening

Venlig betjening, og ofte smagsprøver 😊

19. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for de flotte ord 😊

Vi er rigtig glade for at høre, at du oplever venlig betjening – og at vores smagsprøver falder i god jord. Det er altid en fornøjelse at kunne give lidt ekstra med på vejen.

Vi håber at se dig igen snart i butikken 🥐✨

Saanut 5/5 tähteä

Lækkert og nemt at bestille

Lækkert og nemt at bestille. Altid klar til tiden.

18. helmikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din fine besked 🤍

Vi er rigtig glade for at høre, at bestillingen er nem, og at den altid står klar til tiden. Det betyder meget for os – og vi glæder os til at byde dig velkommen igen 😊🥐

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin