Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
1 . Smart med click & collect
2. Brunsvigerkagen smagte super :-)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Super god service og lækre kager.
De hjalp os med at sørge for dejlige kager til en 18 års fødselsdag.
De kan varmt anbefales.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Har haft god oplevelse,dejlig bagværk frisk og lækker

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Pas på!......Det er yderst farlige butikker at besøge, hvis man trænger til at tabe sig, men har en svaghed for klassisk dansk bagværk af høj kvalitet.....
Det er som om, at min fornuft og selvkontrol glemmer at gå med mig ind over dørtærsklen, hos vores lokale konditorbager i Risskov, hvis jeg kommer til at gå derind......Og når jeg kommer ud af butikken, har jeg pludseligt enten en lille papirspose i hånden eller en æske i indkøbsnettet.......suk.....hvis bare det dog ikke var så fandens lækkert og friskt hver gang, så var det noget nemmere at styre trangen😄

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Min feedback gælder udelukkende på den mgp kage som jeg købte i går for kr 98 en kedelig chokolade kage med alt for tykke bunde smurt med flødebolle skum og krymmel for kedelig til den pris

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Fantastiske kage (pas på Allan kagen - den er suveræn og meget intens), og fantastisk service. Enestående overbærenhed med at jeg havde skrevet forkert dato for afhentning!

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Service, pris og ikke mindst kvalitet.
Meget kræsent publikum var meget begejstret for udvalg og kvalitet.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Det er meget nemt at bestille, og kagen smager jo super godt :-)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Altid godt brød og kager, det er blevet endnu nemmere at bestille nu der er en app man kan bestille på

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nem bestilling og hurtig afhentning hos sødt personale.
Bestilte en hindbærsnitteperson til 2 gange børnefødselsdag, den blev uden problemer delt op i to til en kagekone og kagemand.
Kanon service og særdeles velsmagende.
God service og gode rundstykker og sandwich. Vi skulle med færgen tidligt morgen, og alt var pakket og klar til os. Så det var perfekt
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.