Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Dejlig nemt med jeres app alt var klar og brødet skåret i skiver da vi kom

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Lækker pålægskagemand. Godt pålæg og passer fint til 12 personer. Rimelig pris. Alt godt

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Der stod forkert “alder” på kagemandens bånd.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg bestilte i god tid og alt var klar da vi kom for at hente brødet 🌞
Og det smagte fantastisk

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Virkelig gode lækre brød og kager, samt sødt og venligt personale. Priserne er fornuftige og Online bestilling er lige til. Varm anbefaling :-)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Supergod service og fleksibilitet. Vi fik de lækreste brunsvigertærter til en fødselsdag! Første men ikke sidste gang vi bestiller herfra.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nem bestillingsportal, god service i butikken, rigtig god brunsviger kagekone, der levede helt op til forventningerne 😊

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Super nemt, at bestille og betale over webshop og senere afhente den pakkede ordre

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Opreklameret romkugler - de er virkelig almindelige kedelig

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Fantastisk med webshop og varerne står klar på aftalt tidspunkt. Det bedste bagerbrød.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Skulle bestille til langfredag, og det virkede bare super nemt og det var klar som aftalt da jeg skulle hente det. Rigtig god oplevelse

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Sødt og venligt personale og dejligt brød og kager

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Konditorbager Risskov;
Fantastisk lækkert brød - levede fuldt op til forventningerne 🌞

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Die besten Brötchen die wir jemals in Dänemark gegessen haben, auch der Kuchen und die Rumkugeln sind ein Traum. Besonders hat und die online Vorbestellung gefallen. Die Mitarbeiter sind super nett, wir kommen gerne wieder.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.