Banner for KonditorBager A/S

KonditorBager A/S Arvostelua 2 932

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.

Saanut 5/5 tähteä

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Leipomot

Tietoja yrityksestä KonditorBager A/S

Yrityksen kirjoittama

KonditorBager er en kendt bagerkæde med butikker fordelt over hele landet.

Bagerkæden blev startet i 1977 af konditorer og bagere, der ville hæve kvaliteten og slå et ekstra slag for det smagfulde håndværksbagte.

Derfor kan du hos os få både velbagt bagerbrød og kulinariske konditorkager i én og samme butik. Her finder du alt, hvad hjertet og munden kan begære. Til den sunde livsstil og til den søde tand. Til hele familien. Til hverdag og fest.

Vores løfte til dig

Yrityksen kirjoittama

Smag for godt håndværk
Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️
Vi går langt for vores kunder
Vi lytter meget til vores kunder – og bager efter deres ønsker. Når I spørger efter noget særligt, gør vi os umage for at skabe det i vores bagerier. 👨‍🍳🥐 <br> For vi elsker at forkæle jer med friskbagt håndværk og gode smagsoplevelser hver dag.

Altid friskbagt

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.
Vores bagere står tidligt op, så du og din familie kan nyde friskbagt brød hver dag.

Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️

Kig forbi og duft forskellen.

Yhteystiedot

Promotion box for KonditorBager A/S

𝐇𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐲𝐞 𝐀𝐩𝐩📲

Med vores rabat app kan du få digitale stempelkort, tilbud og gaver.

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Bestilt i webshop

Bestilt i webshop, nemt at hente

16. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak 😊 Dejligt at høre, at det var nemt at bestille i webshoppen og hente. Vi håber, det smagte rigtig godt 🍰✨

Saanut 5/5 tähteä
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊🍰
Det glæder os rigtig meget at høre, at kagemanden både var fin og velsmagende.

Vi håber, vi får lov til at bage til dig igen 🎉

Saanut 5/5 tähteä

Ringsteds bedste bager

Har flere gange bestilt store bestillings kager og også kommet i butikken en gang i mellem. Altid god service og godt brød og lækre kager.

9. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 🙏😊

Det glæder os virkelig at høre, at du er glad for både vores bestillingskager, brød og service. Vi sætter stor pris på din støtte og glæder os til at byde dig velkommen igen i butikken.

Saanut 5/5 tähteä

Kagen smagte dejligt

Kagen smagte dejligt. Den levede op til alle forventninger, flot pyntet kagemand 🙂

8. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de fine ord 😊
Det glæder os rigtig meget at høre, at kagen levede op til forventningerne, og at kagemanden både smagte dejligt og var flot pyntet 🎂🙂

Saanut 4/5 tähteä

Bestilte romkugle kagemand og den…

Bestilte romkugle kagemand og den smagte helt vildt godt! Dog vendte marcioanbåndet på hovedet og selvom jeg have betalt for slik var der ingen på.. Men det er første gang jeg har oplevet det. Sidate gang var alt godt!

8. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din besked 😊

Hvor er det dejligt at høre, at romkugle-kagemanden smagte rigtig godt 🎉

Vi beklager meget, at marcipanbåndet vendte forkert, og at slikket manglede, selvom det var bestilt med. Det skal selvfølgelig være i orden, og vi er kede af fejlen.

Det betyder meget for os, at du gør os opmærksomme på det – især når du tidligere har haft en god oplevelse hos os.

Vi håber, vi får mulighed for at give dig den helt rigtige oplevelse næste gang 💛

Saanut 5/5 tähteä

God brød og god service

8. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊
Det glæder os meget, at du har haft en god oplevelse med både brød og service 🍞✨

Vi håber at se dig igen snart!

Saanut 5/5 tähteä
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊🍰
Det glæder os rigtig meget at høre, at du både oplevede god service og nød kagen.

Vi håber, vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen snart 🙌

Saanut 1/5 tähteä

Skandale forretning

Der er rotter i køkkenet, de snyder deres ungarbejdere for løn de vil gøre alt for ikke at betale sine ansatte sin løn og udbetaler for lidt i løn. De Ignorér dem og lyver for dem i jobsamtalen. Bruger stadig de brød og kager som der er blevet tabt på gulvet uden at vaske hænder. Så pas på jeres børn hvis de kunne tænke sig at arbejde der, og pas på i ikke bliver syge. Det er en skændsel af en butik.

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Nicklas,

Vi tager din henvendelse meget alvorligt. Det er vigtigt for os at sikre både gode arbejdsforhold for vores medarbejdere og høj kvalitet samt hygiejne i vores butikker.

Det, du beskriver, stemmer ikke overens med de standarder og værdier, vi arbejder efter hver dag. Vi vil derfor meget gerne undersøge sagen nærmere.

Du er velkommen til at kontakte os direkte på info@konditorbager.dk med flere oplysninger om hvilken butik dette drejer sig om, så vi kan følge op på det.

Saanut 5/5 tähteä

jordbær tærter bestilt på webshop

jordbær tærter bestilt på webshop. De var klar på det angivne tidspunkt, og smagte skønt :-)

12. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din dejlige tilbagemelding 😊🍓

Det glæder os meget at høre, at dine jordbærtærter stod klar til tiden og smagte skønt. Det betyder meget for os 🌟

Vi håber, vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen snart.

Saanut 5/5 tähteä

Super god og høflig betjening og en…

Super god og høflig betjening og en dejlig kagemand

12. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊
Det glæder os meget at høre, at du havde en god oplevelse med både betjeningen og kagemanden 🎂✨

Vi håber, vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen snart 💛

Saanut 5/5 tähteä

Afhentning af en online bestilling

Afhentning af en online bestilling, fungerede som det burde. Brødet var klar og blev udleveret af en sød medarbejder.

3. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din fine anmeldelse 😊🥖

Det glæder os rigtig meget at høre, at din online bestilling fungerede, som den skulle, og at brødet stod klar til afhentning. Dejligt også, at du blev mødt af en sød medarbejder – det betyder meget for os 💛

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen!

Saanut 1/5 tähteä

Blev snydt!

Jeg bestilte 2 fødselsdags-kagemænd til min datters 10-års fødselsdag - til 40 personer. Da jeg skulle hente kagerne få dage senere havde bageren lukket butikken. Ingen info og ingen kage. Så utroligt skuffet.

24. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Kære Ida,

Det gør os virkelig ked af at høre, og vi forstår fuldt ud din skuffelse – især når det drejer sig om din datters 10-års fødselsdag 🎂

Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder, og vi beklager meget, at du stod uden både information og kager på en så vigtig dag.

Vi vil meget gerne undersøge sagen nærmere. Vil du sende os hvilken butik det drejer sig om, samt datoen for bestillingen og afhentningen i info@konditorbager.dk? Så følger vi op hurtigst muligt.

Endnu en gang undskyld for den store skuffelse.

Bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Som altid meget nemt at bestille

Som altid meget nemt at bestille, betale og så afhente på aftalt tidspunkt :D og det er jo fantastisk brød så det er en sand vinder.

9. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😀🥖

Det glæder os meget at høre, at både bestilling, betaling og afhentning fungerer nemt – og at brødet lever op til forventningerne 🙌

Vi sætter stor pris på din anbefaling og glæder os til at byde dig velkommen igen 😊

Saanut 4/5 tähteä

Godt brød

Godt brød, nemt at bestille via hjemmeside.
Og fem stjerner til de søde unge mennesker som står i butikken.

31. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord og de 5 stjerner til ekspedienterne ⭐⭐⭐⭐⭐

Det glæder os virkelig at høre, at du både oplevede godt brød, nem bestilling på hjemmesiden og god service i butikken 😊

Vi sender de rosende ord videre til de søde unge mennesker i butikken – det vil de helt sikkert blive glade for 🥐✨

Saanut 5/5 tähteä
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for anbefalingen 😊🍰 Det betyder meget for os, og vi er glade for, at du har haft en god oplevelse hos KonditorBager. Vi håber at se dig igen snart 🙌

Saanut 4/5 tähteä

Nemt at bestille på nettet super høflig…

Nemt at bestille på nettet super høflig udlevering.
Frisk smurt.
Lidt mere pynt ville ikke skade(lidt skrabet til 25,-)

8. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tak for din anmeldelse 😊
Det glæder os meget, at du oplevede det som nemt at bestille online, og at udleveringen var høflig, samtidig med at maden var frisk smurt.

Tak også for din ærlige feedback omkring pynten – den tager vi med videre. Vi ønsker altid at give den bedste oplevelse og værdi for pengene 💛

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Kagemanden smagte godt

Kagemanden smagte godt, den var pænt pyntet med rigtig chokolade-glasur og der var rigeligt til 10 personer.

1. huhtikuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for din fine tilbagemelding 😊

Det glæder os meget at høre, at kagemanden smagte godt, var flot pyntet og at der var rigeligt til alle 🍫🎂

Tak fordi du valgte os – vi håber at kunne friste igen en anden gang 🌟

Saanut 5/5 tähteä

Meget tilfredse

Vi købte kagen til min datters fødselsdag og vi var fuldt ud tilfredse. Vi kommer tilbage :)

29. maaliskuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 🎂✨

Det glæder os rigtig meget at høre, at I var fuldt ud tilfredse med kagen til jeres datters fødselsdag 😊

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin