Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Det er helt efter bogen intet at komme efter kan kun anbefales

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Har flere gange bestilt store bestillings kager og også kommet i butikken en gang i mellem. Altid god service og godt brød og lækre kager.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kagen smagte dejligt. Den levede op til alle forventninger, flot pyntet kagemand 🙂

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Bestilte romkugle kagemand og den smagte helt vildt godt! Dog vendte marcioanbåndet på hovedet og selvom jeg have betalt for slik var der ingen på.. Men det er første gang jeg har oplevet det. Sidate gang var alt godt!

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Der er rotter i køkkenet, de snyder deres ungarbejdere for løn de vil gøre alt for ikke at betale sine ansatte sin løn og udbetaler for lidt i løn. De Ignorér dem og lyver for dem i jobsamtalen. Bruger stadig de brød og kager som der er blevet tabt på gulvet uden at vaske hænder. Så pas på jeres børn hvis de kunne tænke sig at arbejde der, og pas på i ikke bliver syge. Det er en skændsel af en butik.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
jordbær tærter bestilt på webshop. De var klar på det angivne tidspunkt, og smagte skønt :-)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Super god og høflig betjening og en dejlig kagemand

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Afhentning af en online bestilling, fungerede som det burde. Brødet var klar og blev udleveret af en sød medarbejder.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg bestilte 2 fødselsdags-kagemænd til min datters 10-års fødselsdag - til 40 personer. Da jeg skulle hente kagerne få dage senere havde bageren lukket butikken. Ingen info og ingen kage. Så utroligt skuffet.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Som altid meget nemt at bestille, betale og så afhente på aftalt tidspunkt :D og det er jo fantastisk brød så det er en sand vinder.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Godt brød, nemt at bestille via hjemmeside.
Og fem stjerner til de søde unge mennesker som står i butikken.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nemt at bestille på nettet super høflig udlevering.
Frisk smurt.
Lidt mere pynt ville ikke skade(lidt skrabet til 25,-)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kagemanden smagte godt, den var pænt pyntet med rigtig chokolade-glasur og der var rigeligt til 10 personer.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Vi købte kagen til min datters fødselsdag og vi var fuldt ud tilfredse. Vi kommer tilbage :)

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.