Klarako Arvostelua 

157
•
TrustScore 3/5 tähteä

2,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Defective, poor quality!!! One of two lamps stopped working, customer service refused to replace or repair. Offered no refund saying I was past the initial 30 day period, (purchased in december 2023)... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Klarako's products are undoubtedly of a very high quality as it has been stated already. Well, any company can sell high quality but Klarako has yet another, big plus: after sales services. It's here... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

The Reno Floor Lamp is absolutely fantastic! The color option are endless, which opens up so many possibilities. My only tiny gripe is that there weren't any instruction for the buttons- the on /off b... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

One of our lamps broke after 115 days, I was hoping there was some warranty but no Here are their answers Your order was successfully delivered on 2024-01-03. Our return or replacement policy ext... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Valaisinliike

Yrityksen kirjoittama

Modern furniture brand centered around Scandinavian-design


Yhteystiedot

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

157 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,8

Kaikki arvostelut

(157)

9 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Love my new lamp

Love my new lamp, though assembling it was a bit tricky. The instructions could be clearer but it’s a beautiful piece once set up.

23. lokakuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

Bogus refund/return policy

Ordered 2 lamps. One worked and the other nothing. I charged the non functioning one with their cable til there was a green full charge light. Nothing. I watched their help video. Nothing I contacted the company with my PO number, etc and a video. Their excuse was the video was blank. After 1 month of re uploading, blah, blah blah, showing a non functioning fully charged lamp they are now using the cable as a reason to deny a refund despite. Stay clear of this company.

After this was posted i received an apology and a refund. Use your own judgment

12. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Hi Susan,

I apologize for the inconvenience we caused you. As per our customer service team, we had no problem refunding you but we could not play the video you sent us - it was blank. So we kindly requested it to be sent via a Google Drive. All we need is proof that your item is not working so we can than issue a refund. If proof was not necessary, we'd have many fake defectiveness reports asking for refunds (which we had in the past). I hope you can understand. At this point in time, we already fully refunded you for this order and are happy to replace the two lights with lights that work for you.

Saanut 1/5 tähteä

Its been a month since i ordered the…

Its been a month since i ordered the items…they were returned to supplier for reasons i was not informed of and i am unable to get the items now, dont know if it will come or not .. dont know if i will get my money back, experience is an absolute scam and they dont respond

30. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Hi Ahmad,

There is no record of you under this name in our system, nor any email under this name. Furthermore, it does not take us a month to deliver our items. At max, it takes 1.5 weeks. Lastly, we do not return items to suppliers unless the customer asks for a return - to which we oblige (with proof) and forego a return, allowing customers to keep their lights and just refunding. Please supply us more information so we can help better assist your current situation

Saanut 2/5 tähteä

Crystal lanterns die within months. Middle finger from customer service

I ordered two crystal lantern lights back in February of this year. Both of them have had problems where they just stop charging and illuminating after a few months of use. I’ve contacted customer service now twice and made a video and have gotten replacements twice now. Original dies, replacement dies, replacement of replacement dies. Now the third replacement died.

I contacted customer support and they said I’m out of the 180 day window for support since it’s based on the original ship date??? This product looks beautiful but has some kind of massive design problem. I’m shocked that customer service will not help me given these things have a timer on when they stop working.

8. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Hi SW,

Thank you for your message. I just wanted to confirm with you that the third replacement was even sent? The second light seemed to still be working as per your email you sent us a month ago. So we hadn't actually sent you a third light. We require every customer to send proof of the defectiveness of the lamp so we can know that their inquiry is in fact legit. So far, we haven't received a video of your second lamp not working.

With that point - our original lamp sent to you did not work after a couple months, and the replacement light seems to still be working. Even though it is past the 180 days, we are willing to send a third light your way granted that you can just show us proof the second light does not work.

Lastly - there is no timer on when the lights will stop working. We have customers who bought last July that are still using those same lamps.

Please contact us so we can get this sorted and send you a replacement (if your light is defective) immediately

Saanut 5/5 tähteä

I'm giving the most thorough review…

I'm giving the most thorough review possible since I bought four different lamps-Thinker Brothers, Crystal Lantern, Minimalism, and Stem Illumintor. I run a You Tube Channel where I test different lights to capture unique shades for my videos. I have to hand it to Klarako-all four lights felt incredibly high quality and impressive. I should've bought two of each, though this purchase was mainly for review purposes.

1. lokakuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

Fantastic customer service!

I ordered 2 lamps and one arrived broken. Klarako responded immediately to my concern and ordered a replacement. I love the lamps and would order again from this company because I love the product- but I would also order again from this company just because of their outstanding customer service! I have never experienced such quick and thorough response!

31. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not near worth the money

These lights, at first glance seem solid and work as promised. Problem is, over time they don't hold a charge. Mine used to last a week. After 6 months of use, now the charge lasts maybe 3 hours. And that's for 4 lights. All the same. Great concept, but cheap inner workings. By Christmas, I'll probably toss them out because I don't want to have to charge them every day to get a couple hours out of them.

30. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Hi David - we are sorry to hear about your experience with our lights. All of our lights go through endurance testing before they our sent out - meaning we test the batteries to ensure they'll last a long time. Because we cannot account for the multivariate ways a battery can decline (the way its kept, overcharging, temperature, etc) we offer our warranty for anyone who would like a replacement. You are 100% entitled to this if you'd like, and we like for anyone buying our lamps that is worried about this issue to know that, on the small chance this does occur, you can receive a replacement with expedited shipping so long as you contact our support team and provide proof of the lamps issue. Our email is support@klarako.com. I'm sincerely looking forward to sending you some new lights David.

Best regards,
Anna

Saanut 1/5 tähteä

Do NOT do business with this company

I ordered on 10/24….10 days later I can not get a response on status. All I want now is a refund and no one will answer my request. This company is a complete scam.

24. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Michelle - we replied in a timely manner to your request as advised on our website (24-48 hour response time) and even refunded you just as asked. You messaged us on October 24th and we replied October 25th.

Saanut 5/5 tähteä

I chose some cheaper options without…

I chose some cheaper options without warranty and also went for the more expensive lamps from Klarko that came with a 6-month warranty. Ironically, the lamps with the longer warranty have never broken, while the cheaper ones failed within a month.

26. syyskuuta 2024
Saanut 2/5 tähteä

Shipping is very long

Hello
I've order the products an since no news §

7. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Klarako-logo

Vastaus yritykseltä Klarako

Hello Pascal,

Your order was labelled as delivered with photo evidence 8 days after your purchase. Please do check our support emails or email us back and we can provide you with the details sent by the courier service.

Best,

Anna

Saanut 5/5 tähteä

My friend introduced me to Klarako

My friend introduced me to Klarako, but almost ended up buying from a fake company that was copying them. I'm so glad I went with the real Klarako. The quality of my lights is exceptional, and they arrived safely here in Singapore!

11. syyskuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

I ordered three lights but only…

I ordered three lights but only received one initially. After emailing customer service, I found out my other two lamps were quick in customs due to the hassle of my country's process. They've since been released, and the lamps are stunning!

9. syyskuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

A great company that does more than just selling good products

Klarako's products are undoubtedly of a very high quality as it has been stated already. Well, any company can sell high quality but Klarako has yet another, big plus: after sales services. It's here where the company totally convinces. They take issues, as small as they might be, very serious, propose perfect solutions and deliver those solutions. I really appreciate doing business with Klarako and fully recommend them.

25. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin