Kew Gardens Arvostelua 

208
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Tickets are now £25 but because we truly care about making Kew inclusive, we've introduced £10 tickets on Tuesdays for a few months. Ridiculous. The Palm House is undergoing construction so there's no... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I find the fact that Kew Gardens have culled 400 adult squirrels during baby season absolutely disgusting. They have left babies still in the nest to die from starvation and that is truelly unforgivab... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Giving Kew Gardens a One Star review is a compliment. I've wanted to go there for so long. So, so disappointed with the Estate. They should be ashamed of themselves at the non welcome that they... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

An amazing place to visit so many plants, flowers and wonderful trees. I had a fantastic day. The one disappointment was the underwhelming full cream tea served in the Botanical Brasserie. We had th... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kasvitieteellinen puutarha

Yrityksen kirjoittama

We want to live in a world where plants and fungi are understood, valued and conserved. Discover our science and visit our world-leading botanic gardens, Kew Gardens and Wakehurst.


Yhteystiedot

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

208 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,0

Kaikki arvostelut

(208)

48 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Our children gave us a joined…

Our children gave us a joined membership ( they bought a voucher online). Immediately after the festivities we had some renovation done to the house and the paperwork got misplaced. We looked for months but couldn't find it. We wrote to headoffice we went in person to the membership office at Kew but all they could say was: the voucher is not refundable it is clear on our terms and conditions.
We also showed them the email with the order number. It's outrageous that they have such a system. They should be able to trace the order number to check that the membership hasn't been activated.
Our advice is DO NOT BUY MEMBERSHIP ONLINE if something goes wrong your receipt etc is worth nothing.

15. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Kew Gardens-logo

Vastaus yritykseltä Kew Gardens

Thank you for contacting us regarding your Kew gift membership voucher. I am very sorry to hear that it has been misplaced. Unfortunately, we are unable to replace lost gift membership vouchers once we have posted them. This is because gift membership vouchers cannot be traced or cancelled remotely, and we are unable to cancel them once they have been posted. I am sorry if you were not aware of this, but we aim to make this as clear as possible. On the product page on our website we state that gift membership vouchers cannot be replaced or refunded if lost and we also outline the policy in the gift membership section of our membership terms and conditions. I am sorry that we are unable to replace your lost gift membership voucher. Kew is a charity and the income we receive from memberships goes towards our science and conservation work.

Saanut 1/5 tähteä

A Very Disappointing Day Out

The woman on admissions was rude and nasty. She would not give me and my friend separate change, she told us to sort it out ourselves and gave us a 5 pound note. She would not give us a map each, she said we would have to share it. I think that paying £17.50 each should mean we each have our own map.
There are very few toilets and the queues were long. The toilets were dirty and smelly and the floors were disgusting.
The signposting was dreadful and we wasted a lot of time trying to find the various attractions, which were spread over a huge area and it was exhausting traipsing around in circles.
There were very few benches around, and none in the shade.
The only thing Kew management was interested in was advertising the eating places. Very sad for people who had gone to see the exhibits and were not interested in the food.
At least Kew Gardens is no longer on my bucket list and I will be more than happy to never set foot in the awful place again.

1. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Kew Gardens-logo

Vastaus yritykseltä Kew Gardens

Hello, thank you for taking the time to leave a review and I'm very sorry to hear about your negative experience at Kew. The behaviour of the admissions staff that you have described is not acceptable and I'm sorry for any upset caused by this. We really appreciate you taking the time to share your experience with us and I'm sorry to hear that the facilities and experience of Kew did not meet the mark on this occasion. We are always looking for ways to improve our offer and your feedback is very helpful. I'll ensure that this fed back to the visitor hosting team.

Saanut 3/5 tähteä

Disappointing food

We ate at the Orangery on a recent visit to Kew.
Chose from the hot counter, fish cake and roasted vegetables with a herb crumb – both with chips and green vegetables.
Both choices disappointing – chips were cold and v small portion, vegetables very soggy, fish cake bland and no sign of herb crumb on the roasted vegetables.
Felt that was also very expensive at £35 for the two. We were charged for main meals plus two sides – surely the meal includes the sides?
Served on very small paper plates…
Prices do not match the experience

12. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Poor food choices can spoil a good day

I love Kew Gardens, usually.

However, the hypocrisy around food is bad -- they're making a massive fuss about sustainable food right now, and yet the availability of plant based / vegan options is still very poor.

Combine that with the extortionate prices and the lack of clear allergen / vegan / vegetarian information on the actual menu items, and it can turn a good day out into a trying experience.

Therefore, my advice is, if you have any special dietary needs, you'll do better to take your own food, rather than deal with an appalling lack of clarity and choice once you're inside.

3. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Kew Gardens-logo

Vastaus yritykseltä Kew Gardens

Hi Paul - thanks for taking the time to share your feedback. I’m sorry to hear you didn’t have the best experience on your recent visit.

As you mention, we are focused on promoting the benefits of moving to a plant-based diet at the moment through our Food Forever summer programme - both for personal health and the planet. However, we also appreciate this is down to personal choice.

We work very closely with our catering partners, CH&co to offer a wide range of food and drink in our restaurants and cafés. In addition to this, the menu in the Pavilion restaurant is currently plant-based, and we’re featuring x4 plant-based guest chef-menus throughout the summer to expand our offering.

We understand more could always be done and we’ll share your feedback with our catering teams.

Kind regards,
Lucy

Saanut 1/5 tähteä

Kew Gardens Pavilion Restaurant

This rating and review is just for the Pavilion Bar and Grill which should be avoided! Ordered two caesar salads and two small glasses of wine. The salad was tiny but perhaps that was a good thing because it managed to be simultaneously dry (the chickpeas) and soggy (the unappealing lettuce). It had zero flavour and I forced myself to eat this loveless dish. So disappointing. Never again! The bill was £42…

27. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Bad form, only vegetarian menu.

I have been a member of Kew Gardens for many years and I love going to explore the gardens throughout the seasons.
My issue is, today I visited the Pavilion bar and grill (not sure who came up with ‘bar and grill’ as it is not either of these). I found a menu whilst queuing at the till, only one menu available to look at! Several people queuing commented that there was nothing on the menu they would want as it was a vegetarian only menu. This is not a good marketing ploy, why aren’t meat dishes on the menu? You cannot force people to eat vegetarian meals if they don’t wish to. This is completely prejudicial and extremely bad form.

21. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Disappointed with my first visit to Kew

Disappointed with my first visit to Kew. On a positive note it is a large park with wonderful plants outside and two large glass houses for tropical plants. The catering facilities were good. On the not so good side: The parking is limited so to make sure we could park the car we left the car in Kingston and took the frequent 65 bus which worked well but made our journey time much longer. There is little documentation about the history of Kew and Kew Palace and limited detail on most of the plants on display. It was a tiring and expensive day and not sure it was worth the effort.

30. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

No longer value for money

The cost of eating at Kew Gardens, on top of the high car park charges means that Kew, despite being a place we love, is no longer a good value place to visit.

26. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Kew Gardens-logo

Vastaus yritykseltä Kew Gardens

Hi Joanne, thanks for your review. I’m sorry you felt your recent visit to Kew Gardens wasn’t good value and I appreciate you taking the time to feed this back to us – I’ll share your comments with our relevant teams. We do actually offer a variety of discounted admission tickets, such as a 2 for the price of 1 offer in conjunction with National Rail and entry to the gardens includes over 300 acres and 5 glasshouses and 2 galleries. All the best, Lucy

Saanut 2/5 tähteä

Kew has grown away from its roots

I have been visiting Kew since I was taken by my mother as a child in the 1950's. Although I can no longer afford membership, a trip to Kew is always a highlight in my year. In October I visited during the Japan festival which overall was not up to the usual Kew standard - not all the exhibits were open and those that were were underwhelming. The gardens too were under par, which I assume was due to Covid. However, the main gripe is the way the garden is developing away from its egalitarian ethos and horticultural roots. The gardens are negatively impacted by the focus on fine dining, 'experiences' and events.
There's nowhere inside the gardens to get a simple cuppa, a sandwich, or a bun at a reasonable cost. On the day I visited, the queue for a hot drink at the Orangery was slow and our drinks were lukewarm by the time we sat down. Cash is no longer accepted (why?), so I couldn't treat my friend. The final insult was a 15p levy for a paper cup on the pretence of being eco. Please KG save yourselves a fortune - dump the fancy pants marketing and get back to basics, namely the wonderful landscaping, and plants. Everything else is window dressing.

13. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Five stars only for the gardens…

Five stars but only to the gardens themselves and not the facilities. To be fair the few staff we dealt with were very nice. The place however is very poorly sign posted. Not enough toilets (the ones that are there almost appear to be purposely hidden). The lift to The Tree top (one of the highlights of the gardens) was out of service preventing many people from visiting what is a magnificent feature. The spiral staircases in the Glass rooms were all cordoned off. Finally and I appreciate this will sound rather penny pinching but the shop selling cans of Diet Coke for £2.40 is just extortionate (especially as the nearest ASDA are selling them for 27p). We heard numerous other customers complain about prices also. Overall it all seemed to be underfunded and rather disorganised. Again though and notwithstanding our gripes. The gardens in isolation are absolutely breathtaking and a real feature of London.

11. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kew Gardens are really Queue Gardens

Kew Gardens should shed any pretension and rename itself Queue Gardens.
There was a long queue at Victoria Gate. It was the most enlightening experience for visitors to pre-pay for an e-ticket and pre-book an entry slot and only to find themselves being funnelled in to a line with people who didn’t bother to book in advance at all. To add insult to injury, there was a near-empty members-only entrance, with a staff member brusquely reminding plebs who were most unfortunate not to inherit the golden tickets from their parents that they were in the wrong queue.
There was a long queue around the Temperate House. The Japanese lady’s calligraphy performance would have been fascinating, if only one had been lucky enough to get in before the show started.
There was a long queue in front of the Japanese food stall. Half-starved visitors who, after waiting for 45 minutes to partake in the most profound cultural immersion in the Temperate House, craved an okonomiyaki were only told on the spot that the stall was shut at 3pm. NO FOOD FOR YOU!
There was a long queue in front of the Pavilion. The smiling lady who was there to regulate the queue did everything she could to prolong the queueing.
Queues are symptoms of organisational failures. Kew Gardens, a formerly venerable institution, is nowadays run like a third-rate amusement park, minus all the amusement.
I suggest that the Kew Gardens management team queue by the pond in front of the Palm House, and take a long, hard look at themselves.

9. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Excellent tour

Visited the gardens for the first time. Lovely day out in beautiful surroundings. We had an hour tour with Peta to begin. She gave us just the right information for us to go on and see the areas that were of particular interest.

12. elokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Not coeliac friendly!

The gardens deserve more than 3 stars but I was so angry that in the 6 hours my Husband and I were there I could get nothing to eat that was gluten free, except a really small cake.
As a coeliac, I expected to be able to have a salad or something similar but no, nothing.
This is quite disgusting, it was my Husbands Birthday so I didn't want to make a fuss.
We had coffee and a small g/f cake when we went in and them looked for lunch later. Apparently after lunches have stopped in the one café that said it had options, nothing could be provided except the same little cake which I had had earlier! Poor show Kew!!!

8. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Beautiful place to visit

Beautiful place to visit, even when busy plenty of room to walk alone amongst the trees. Two complaints.
1. The toilets were disgusting. Long long queues, filthy dirty, no loo paper. I went in the disabled one as we left, also filthy dirty! Didn't see anyone cleaning during the day.
2. Nowhere to buy water or snacks apart from 2 cafes. Queues for these as well. They should have a few cabins open just selling ice creams or water. Choice of food very limited too. Wasn't impressed.
Apart from this a great bargain day out! Don't miss the students gardens.

5. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

No parking

Took the family for a day out. Having arrived on time couldn’t find anywhere to park. Their car park (£7) was full. All surrounding roads were residents permit. Parked 25 mins walk away. All in 1 1/2 hours to find a space
£20 for ice creams and another fortune for burgers for what was a park. Why do they call it gardens. Hardly saw a flower bed
Please do not waste your time and hard earnt money. Visit your local park it will be a lot less stress and more enjoyable than this daylight robbery

31. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Disgusting customer service

Disgusting shameful company cancelled an organised event due to COVID restrictions and won’t help me get my refund back that I am entitled too. They don’t respond to my messages or on the odd occasion that they do they just send a generic message saying “I’m sorry and it’s being investigated” this has been going on for 7 months. For 7 months I have been chasing both Kew Gardens and see tickets for my refund and both of them ignore me. I wouldn’t advise anyone to use either Kew Gardens or see tickets they are a complete sham.

25. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Kew Gardens-logo

Vastaus yritykseltä Kew Gardens

Hello, thank you for taking the time to leave a review on your expereince. A refund was originally processed by See Tickets on the 27th of January, but unfortunately the card it was refunded to was no longer an active account. That refund is still sat with Worldpay (who process payments on behalf of See tickets) awaiting to be assigned to you. See tickets have been trying to contact Worldpay to resolve the situation for you, and (as you were advised some time ago) if you contact your bank with the ARN number provided this will speed the process along. As far as we know you have not done this, and so sadly at the moment there is nothing else that either Kew or See can do to provide a refund to you. As a goodwill gesture in this instance, we would like to offer you and a guest complimentary day tickets to Kew and we will be in touch with you directly about this.

Saanut 1/5 tähteä

Just an Ordinary Park - the main buidlings are all Covid shut grrrrrrrrrrrr

All the indoor glass houses tropical, temperate etc are shut to the public. Long journey taken by me and mine just to walk in a very ordinary park grrrrrrrrrrrrrrr. The email I received the day before had no mention of these Covid restrictions - yes - there was a link to click on to another page I've since found - but tickets would not be refunded in any case grrrrrrrrrrrrrr

20. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin