Vi kan klart anbefale Jesper og JS Biler. Vi var førstegangskøber af EL bil - og igennem hele købsprocessen har vi følt os trygge og oplevet virkelig god service. Jesper har givet god vejledning, væ... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Vi har købt vores første elbil hos Jesper/JS Biler, og kan helt klart anbefale køb ved ham, vi fik ekstremt god service, han er behjælpelig hele vejen igennem, plus han er virkelig hurtig til at ve... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vil du lave en hurtig og fair handel? Så tag fat i Jesper / J.S. Biler. Jesper var super fleksibel og muliggjorde at jeg kunne putte børn inden vores møde kl. 20.30 (!). Jeg kan godt forstå at han sæl... Näytä lisää
Vi har haft en rigtig god oplevelse hos JS Biler i Herning. Selvom bilen Kia EV6 var importeret, sørgede de for tydelig og grundig dokumentation, der viste, at den fortsat havde fabriksgaranti fra Kia... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yhteystiedot
Teglvænget 5, 7400, Herning, Tanska
- 23748310
- js@jsbilerherning.dk
- jsbilerherning.dk
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Professionel og Venligt
Professionel og Venligt
Har solgt min bil til Jesper og han har været meget professionel igennem hele processen og har overholdt alle aftaler.
Kan varmt anbefale JS Biler

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Hej til Jesper (og ferieafløser René)
Hej til Jesper (og ferieafløser René)
Tak for en super fin behandling i forbindelse med køb af nyere KIA PICANTO. Var lidt uheldig at byttebilen blev påkørt på vej til aflevering. Dog ingen problemer. Jesper handlede med os trods skaden. Kan kun anbefale JS biler.
Tillid, ærlighed og kvalitet det passer i hvert fald.
mvh
Helle og Georg

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Ikke sidste gang jeg handler der!

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Tak for godt samarbejde 😊
Tusind tak for en ikke mindst en god handel og et godt samarbejde 😊 Jesper og jeg har handlet med hinanden op til flere gange med succes alle gange. Og hver gang stået ved sit ord og holdt en aftale. Det er ikke sidste gang vi samarbejder 😎
Kan klart anbefale handel med Virksomheden.

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Rigtig god handel!
Jeg har ellers handlet bil en hel del gange gennem årene, men det her var nok min bedste handel.
Jeg købte en Hyundai i20 diesel til en rigtig god pris og fik også en fair pris for min Suzuki Celerio.
Jesper var venlig og professionel hele vejen igennem på trods af stor travlhed i butikken.
Kun må Jesper godt lige få lært at lave kaffe!
Jesper er rigtig stærk på Kia og Hyundai, så overvej JS, hvis det er mærker, du har i kikkerten.

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Hej Jesper og JS Biler
Hej Jesper og JS Biler,
Tusind tak for en super handel, af min VW Up, og super service. Jesper holder hvad han lover. Helt klart vil anbefale JS Biler i Herning til andre. Ikke sidste gang jeg har handlet der.
Mvh
Hans Dahlin

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS
Kørte til Herning i en gammel Kia Picanto og kom hjem med en noget nyere Picanto
Jeg købte bil ved Jesper i januar og jeg syntes det var en god oplevelse og servicen i forbindelse med købet var god.
Vi gennemgik servicebogen da der stadigvæk er fabriksgaranti på bilen, lavede slutseddel på båden den gamle og nye bil, og da alt papirarbejdet var på plads fik jeg plader på og kørte hjem samme dag i den nye "brugte" bil.
Kan kun anbefales, dejlige menesker.
Jeg solgte min bil til dem og fik en god pris.
Da jeg blev syg lige før jeg skulle levere bilen kom de til København og hentede den uden omkostninger for mig.
Et firma hvor et ord er et ord og med servicen helt i top.
Jesper kontaktede mig
Jesper kontaktede mig, da han havde set min Mazda 3 i en annonce på nettet, bilen var ikke andet end 11mdr gammel, så der var en del restgæld i bilen, det var ikke noget problem, Jesper hjalp med hele processen og var yderst professionel. vi blev enige om jeg overførte differencen til Jesper direkte, og han betalte hele bilens beløb ud, de kom hele vejen fra Herning til københavn og hentede bilen!. jeg fik først bekræftet dagen efter at bilens restgæld var slettet. Jesper er meget ærlig og ikke mindst troværdig! han holder hvad han lover, og han er yderst informativ hele vejen igennem! stor ros herfra Jesper!
Salg af bil til Jesper
Jeg solgte min Opel Corsa til Jesper efter han havde set min annonce på Bilbasen. Da der var pant i den, hjalp Jesper med processen for at indfri panten. Jeg følte mig i gode hænder og han var meget flink og hjælpsom. Det kan helt sikkert anbefales at handle med ham.
Super god service
Super god service! Købte en super Fiat Punto multijet havde nogle meget små skavanker. Alt blev fixet på en dag kvit og frit da Jespers garanti stadig galdt super høflig rar og venlig, og vigtigst af alt ærlig! Her får du god service vigtig infomation og en god bil.
Chris.
Great car dealership
Great car dealership, bought a car there and Jesper (Owner of the dealership) was very helpful in the pre-sale process and after-sale. He didn't just sell the car and disappear which is a quality you want to find in a car dealer. Additionally he provided transportation to and from the train station.
Solgte min brugte (1 årigt gamle) bil …
Solgte min brugte (1 årigt gamle) bil til Jesper, da vi havde købt en større ny bil. Da der var pant i den, hjalp Jesper med processen for at indfri panten. Jeg følte mig tryg og han var yderst hjælpsom og ærlig i forløbet. Det skal han have 5 stjerne for.
Bliv ved med det!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







