JS Biler ApS Arvostelua 133

TrustScore 5/5 tähteä

4,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Vi kan klart anbefale Jesper og JS Biler. Vi var førstegangskøber af EL bil - og igennem hele købsprocessen har vi følt os trygge og oplevet virkelig god service. Jesper har givet god vejledning, væ... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Vi har købt vores første elbil hos Jesper/JS Biler, og kan helt klart anbefale køb ved ham, vi fik ekstremt god service, han er behjælpelig hele vejen igennem, plus han er virkelig hurtig til at ve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Vil du lave en hurtig og fair handel? Så tag fat i Jesper / J.S. Biler. Jesper var super fleksibel og muliggjorde at jeg kunne putte børn inden vores møde kl. 20.30 (!). Jeg kan godt forstå at han sæl... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Vi har haft en rigtig god oplevelse hos JS Biler i Herning. Selvom bilen Kia EV6 var importeret, sørgede de for tydelig og grundig dokumentation, der viste, at den fortsat havde fabriksgaranti fra Kia... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

4,8

Erinomainen

TrustScore 5/5 tähteä

133 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Yderst behagelig og professionel…

Yderst behagelig og professionel service.
Man føler sig i gode hænder, hertil er priserne også super overkommelige.
Stor anbefaling fra mig.

19. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Christoffer.

Tak for din anbefaling. Det er præcis det vi sigter efter. De bedste biler til prisen uden at gå på kompromis med service og købeloven.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk sted at handle bil! Der kommer jeg helt sikkert igen!

Jeg havde kigget på bil i noget tid og havde fundet en spændende bil hos JS biler i Herning. Da jeg kommer derned bliver jeg mødt af Lasse, som lynhurtigt sætter prøveplader på bilen, hvorefter vi kører en tur i den.

Vi sætter os ind og snakker forhandling. Jeg bliver mødt at høj service, smil og skarphed! Selvom der var knas med noget formelt fra min side af, bliver det hele løst prompte og jeg kører derfra med en lækker bil.

Jeg er MEGET tilfreds med behandlingen, den høje service og venligheden og kommer helt sikkert til at kigge i retningen af JS biler i Herning, når jeg skal have ny bil igen.

16. maaliskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Mille.

Tusind tak for de pæne ord!

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Tøv ikke med at kigge efter ny bil hos…

Tøv ikke med at kigge efter ny bil hos JS biler. Hvis det er service man er ude efter, så får man 100% service og en fair behandling. Også selvom man kommer lang vej fra.

Turen fra Frederikssund til Herning med s-tog til hovedbanegården og IC lyntog til Herning var hele turen værd, også selvom disse tider med Corona og et køb af ny bil under anderledes forhold.

Vi elsker simpelthen vores nye bil.

Vi har herhjemme siden december kigget efter valg af ny bil og længe surfet nettet tyndt.
Omkring nytår kigger vi igen og finder en fin Ford Focus stc og JS biler har bare lige den model og med det udstyr i, som var nogle af vores søgekriterier.
Jeg ringer og taler med Jesper d. 3. Jan. og over telefonen bliver der oprettet en forespørgsel på lån, som via mail skal besvares, og vi aftaler at tales ved engang imorgen søndag.
Kl 12.30 ca besvares den mail og kl 15.30 ca skriver Jesper sms om at lånet allerede var blevet godkendt og hvornår vi regnede med at hente bilen lørdag d. 9. Jan.

Efter vi skrives ved via sms, aftaler vi at snakkes ved søndag.
Søndag får vi via Jesper at vide hvad vi skal sørge for at have med, samt de ting vi lige skulle sørge for at sende til ham via mail. Og hvis vi havde spørgsmål skulle vi ikke tøve med at ringe eller skrive.

Lørdag morgen d. 9. Jan. tager vi afsted fra Frederikssund, og manden min er noget skeptisk over denne måde vi skulle købe bil på, men det var jo ligeså nyt for Jesper og hans kollega, eller rettere sagt de havde prøvet lidt salg inden.

Bilen stod flot og lækker. Den var åben og vi kunne bare kigge på den, der blev givet tydelige instrukser og via telefonisk kontakt med Jesper og hans kollega der var der fysisk, så gik handlen stille og roligt.
Selv om vi havde lidt problemer med forsikringen vi ville have, så løste Jesper det hurtigt og vi kunne køre derfra med vores nye bil.

En klar anbefaling herfra.
Vi følte os trygge hele vejen igennem, og Jesper var endda hurtig til at få en bekræftelse fra vores forsikring at de tog kontakt til os, da der var bøvl med oprettelse heraf. Og det gjorde de allerede et par timer efter, så vi fik hurtigt vores nye bil forsikret hos dem, ellers skulle vi selv havde bøvlet med det dagen efter eller mandag.

Så hermed et stort tak til Jesper og kollega at få så lækker en bil.

På vej hjem sad jeg og kiggede i bilens papirer og kunne se den var solgt fra ny af forhandler i Frederikssund, så man kan sige bilen kom hjem igen.

10. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Grete.

Tusind tak for den udførlige anmendelse. Jeg er så glad for at høre at både bilen og vores service har levet op til jeres forventninger på trods af i købte bilen uden at have set og prøvekørt den på forhånd.

Vi takker endnu engang for handlen og den tillid som i har udvist os i forbindelse med handlen,

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS
Tlf. 23 74 83 10

Saanut 5/5 tähteä

Honda Jazz handle

Jeg købte en Honda Jazz hos Jesper i december 2020 som jeg er meget glad for. Jesper er behagelig og flink at handle med og overholdet de aftaler vi havde indgået med hinanden. Der var ingen problemer i forhold til køb og salg af min gamle bil og den nye bil. Jesper var meget hjælpsom. Jeg giver ham min varmeste anbefaling og kunne fint finde på at købe bil igen hos ham igen eller anbefale ham til bekendte.

8. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Helle.

Tusind tak for din pæne anmeldelse. Vi takker for handlen og ser frem til at kunne byde dig velkommen i butikken igen i fremtiden.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Købte Mazda 3

Købte Mazda 3, Årgang 14..
Handlede med Jesper i sidste uge hentede bilen idag efter klargøring. Jesper er meget behageligt og nem at snakke med. Min handel med min gamle bil i byt og bytte prisen, der var vi faktisk så tæt på hinanden, ar handlen var hurtigt overstået og det er ikke sidste gang jeg køber bil v JS Biler.
De har min varmeste anbefaling..

Klaus

28. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Klaus.

Tak for din flotte anbefaling. Den positive oplevelse har været gensidig og vi ser frem til at se dig i butikken igen.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

JS-biler er selv 700 km værd!

Jeg så en Kia Picanto som Jesper havde til salg onsdag d. 30 september på Bilbasen. Efter sms frem og tilbage og opkald omkring bilen, da jeg kommer helt fra Falster, tog jeg til Herning og prøvekørte lørdag d. 3 oktober. Bilen kørte helt perfekt og så ud som på billederne. Trods den korte melding om et salg kunne der ikke nås klargøring. Det sørgede Jesper så for, at jeg kunne gøre her på Falster, så jeg kunne få den med hjem samme dag. Helt nye vinterdæk/fælge kunne købes med og sendes til Falster og derudover havde jeg glemt mit kørekort hos Jesper (havde åbenbart travlt med at komme hjem med min bil), dette sendte han for egen regning. Kan klart anbefale JS-biler! God og HURTIG service. Det var alle de 700 km værd, at købe bil hos Jesper. 👍🏼👍🏼👍🏼

8. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Simone.

Tusind tak for din exceptionelt flotte anmeldelse. Det sætter jeg virkelig stor pris på :) Jeg håber du bliver glad for den lille vogn i mange år frem og håber at få lov til at byde dig velkommen i butikken igen når den en gang i fremtiden skal byttes ud.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Super tilfreds!

Jesper har fra start til slut været nem og behagelig at snakke med, og han har ydet en utrolig god service hele vejen.

Kort tid efter begyndte bilen at sige en raslen, som gradvis blev højere. Efter at have snakket med Jesper, aftalte vi at jeg kørte den på værksted. Fejlen blev lavet, og Jesper tilbød med det samme at dækkede alle omkostninger som en del af reklamationen.

Kan klart anbefale at købe bil hos JS Biler.

5. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Benjamin.

Tusind tak for din pæne anmeldelse. Jeg er glad for at høre at du har været tilfreds med købsprocessen såvel som håndteringen af reklamationen på din bil.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

jeg købte en Toyota avensis fra 2016…

jeg købte en Toyota avensis fra 2016 ude ved Jesper for snart 2 år siden.
bilen fik stor ros ude ved Toyota Holstebro ved den efterfølgende service og fik at vide bilen stod næsten som ny,
den har kun været på værksted når den skal til service.
Jesper er en behagelig sælger at snakke med, helt nede på jorden og bund real, han fik alt i forløbet tilpasset efter mig lige fra prøveture til samtaler.
jeg vil helt sikkert kigge forbi Jesper næste gang jeg skal have ny bil.

1. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Dennis.

Tusind tak for anmendelse, her næsten 2 år efter du købte bil hos mig. Jeg kan godt huske dig og den blå avensis vi solgte dig. Det er en lækker vogn så kan godt forstå du stadig er glad for den :)

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Helt i top!

Har lige købt en bil ved Jesper og har været super glad for forløbet, bund reel fyr - de varmeste anbefalinger her fra!

10. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Steffen.

Tusind tak for dine anbefalinger og endnu engang tillykke med din nye bil.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

God oplevelse

Købte i juni måned en brugt Skoda Fabia hos JS Biler - vi var/er meget tilfredse med den service som vi fik. Såvel i f.t. bytte som instruktion i den nyere model. Kan klart anbefale JS Biler til andre.

Eneste malurt - hvis man kan kalde det det er, at vi hellere ville have reklameret for JS Biler end Skoda Køge på vores nummerplade :-)

10. elokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Karen og Jens.

Tusind tak for jeres pæne anmeldelse. Det sætter vi stor pris på og vi er rigtigt glade for at i hellere vil reklamere for os end vores konkurrenter. I er bestemt ikke de første kunder vi har haft som undrer sig over at vi reklamere for vores konkurrenter. Vi ville egentlig også helst reklamere for os selv i stedet for vores konkurrenter men omvendt synes vi også det er ressourcespild at udskifte nummerpladerammer som ikke fejler noget blot for at reklamerer. Heldigvis tror jeg også på at i, ligesom andre vores kunder, nok skal huske os for vores gode service og pæne biler selvom om vores navn ikke står på nummerpladerammerne. Derfor udskifter vi aldrig nummerpladerammerne hvis de eksisterende stadig kan anvendes.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Rigtig god service

Rigtig, rigtig god service af både Lasse og Jesper hos JS Biler. De sikrer kunderne en god og tryg oplevelse og de er utroligt hjælpsomme. De var yderst fleksible ift. åbningstider, og de gav en kundeservice langt over det forventede. De bedste anbefalinger herfra.
Venlig hilsen Mette og Mads

9. heinäkuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Mette & Mads.

Tak for jeres pæne anbefaling. Det har været en gensidig fornøjelse. Vi håber at få lov til at kunne byde jer velkomne i butikken igen i fremtiden.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk service

På trods af ikke at have mødt hinanden ansigt til ansigt, så har vores nye bilkøb i form af en Ford Focus hos JS Biler været professionelt, trygt og servicen har været i top. De bedste anbefalinger herfra

4. heinäkuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Lasse.

Tusind tak for din pæne anbefaling. Jeg er glad for at høre at din nye bil lever op til dine forventninger på trods af du ikke havde set bilen forud for købet. Jeg er ligeledes rigtig glad for at høre at du har været tilfreds med handelsforløbet. Vi takker endnu engang for tilliden og handelen.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Rigtig fin oplevelse at købe bil hos...

Rigtig fin oplevelse at købe bil hos Jesper - bilen kører som en drøm og der har været god korrespondance, service og opmærksom fra forhandler. Jeg sender min varmeste anbefalinger herfra.

23. toukokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Rune.

Tusind tak for din anbefaling. Det har været en fornøjelse at handle med dig og jeg håber du bliver glad for din nyindkøbte golf.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk service og behagelig sælger

Jeg købte min egen første bil hos Jesper i sidste uge. Han er en super behagelig og reel sælger som yder en super god service og ved hvad han snakker om. Han er ikke typen der virker til det kun handler om bilhandlen, men han udstråler også, at han ønsker at give en god oplevelse til køberen.
Helt klart et sted jeg ville anbefale andre at handle bil. Handler selv gerne der igen næste gang jeg skal have bil.

Alt i alt bare en super god oplevelse.

5. toukokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

GODT STED AT HANDLE BIL !!

Her ved man hvad man har at forholde sig til. Fair pris både for bilen jeg købte og bilen jeg solgte. Jesper har helt igennem fremstået meget reel og har ageret meget professionel. Super service - på alle måder . Jeg har følt mig imødekommet og godt behandlet lige fra første kontakt via mail, som Jesper svarer på inden for kort tid - og til handlen var afsluttet. Det hele er foregået hurtigt og effektivt. Jespers hjælpsomhed rækker også udover selve handlen - hvor han har tilbudt at være mellemled hvis jeg ønsker tilkøb at ekstraudstyr på et senere tidspunkt. Det kalder jeg service !!! Jeg vil til enhver tid give JS Biler mine bedste anbefalinger.

25. huhtikuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Karin.

Tusind tak for din utroligt pæne anmeldelse. Det sætter jeg stor pris på og oplevelsen har absolut været gensidig herfra. Håber du bliver glad for din "lille ny" i mange år frem.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Super godt sted at handle biler

Super godt sted at handle biler
lige købt en fin Kia Ceed.
super god og venlige service
kan kun anbefale handel der

23. maaliskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Claus.

Tak for de rosende ord og din anbefaling. Vi håber at se dig i butikken igen i fremtiden.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Super behagelig sælger.

Vi har lige handlet bil ved JS biler, magen til Go service skal man lede længe efter, Jesper sørgede for alle de ting vi gerne ville have gjort inden vi fik bilen, vi følte ikke vi var til besvær på noget tidspunkt.
Det er helt sikkert vi vil kigge ved JS biler, når vi skal skifte bil igen.

11. maaliskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Carsten.

Tusind tak for handlen og den pæne anmeldelse. Vi ser frem til at se jer i butikken igen i fremtiden.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Anbefaler klart at handle bil her

Anbefaler klart at handle bil her, styr på tingene, super service både før og efter handel

3. helmikuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Peter.

Tak for de rosende ord. Tak for handlen. Håber vi får fornøjelsen af at få besøg af jer i butikken igen i fremtiden.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Rigtig god service!

Købte bil hos JS biler i februar, og der oplevede jeg kun rigtig god service og en god betjening. Jeg havde efterfølgende et problem med bilen og der var Jesper meget hjælpsom og han tog sig af det. Kan varmt anbefale at købe bil hos JS biler i Herning.

10. joulukuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
JS Biler ApS-logo

Vastaus yritykseltä JS Biler ApS

Hej Thomas.

Tak for din flotte anbefaling. Jeg er glad for at høre, at du er tilfreds med den måde vi behandlede din reklamation på.

Mvh.
Jesper Sørensen
JS Biler ApS

Saanut 5/5 tähteä

Købte bil i weekenden hos Jesper

Købte bil i weekenden hos Jesper. Vi fandt naturligvis bilen på baggrund af en god balance mellem pris og bil. Bilen levede til fulde op til beskrivelsen, og Jesper er en meget ærlig og fair bilsælger. Der bliver ikke lagt skjul på noget og han ved virkeligt hvad han snakker om. Det er helt tydligt at det for ham ikke kun gælder om at sælge en bil her og nu, men rent faktisk også at man får en tryg handel. I min optik får du altså både pris, kvalitet og super høj service og ansvarlighed. Næste gang jeg skal købe bil, vil jeg se hvad der står på lager her først. De varmeste anbefalinger herfra.

9. joulukuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin