Vi købte en Royal sofa i 2024 og indgav en reklamation efter få måneders brug da sidde komforten simpelthen bare var ikke eksisterende på trods af vi fik at vide at puderne kunne rette sig over tid.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Vi købte en Royal sofa i 2024 og indgav en reklamation efter få måneders brug da sidde komforten simpelthen bare var ikke eksisterende på trods af vi fik at vide at puderne kunne rette sig over tid.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi købte en sofa hos Jatak Møbler for cirka en måned siden, og vi glæder os simpelthen så meget til at få den hjem 🤍 Allerede fra vi trådte ind i butikken, blev vi mødt af utrolig imødekommende... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Super god service, smilende og hjælpsomme Vores sofa kom efter 7 uger, så helt perfekt 🤩 Kan anbefaledes hvis man ønsker en sofa ud over det almindelige
Yritys on vastannut
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 42 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler

Vastaus yritykseltä Jatakmobler

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Har bestilt en sofa.
Den er klar februar men har bedt om først at få den i marts.
Vi kommer til marts, ingen sofa, kan ikke ringe dem op.
Midt/Slut marts får endelig fat på dem.
Start april, stadig ingen sofa og kan ikke få fat på dem igen.
Får fat på dem via Facebook, de vil kigge på det.
To uger senere stadig ingen sofa. Får fat på dem igen via Facebook.
Slut april ringer de og vil aflevere sofaen i weekenden. De kan ikke sige hva dag eller hvornår de kommer men de vil ringe 30 min før, så kan ikke lave nogle planer fordi jeg skal kunne komme hjem på 30 min, så måtte aflyse padelkampe og takke nej tak til alt. Men kommer de så med en sofa nu når de selv har ringet og sagt at de ville komme? NEEEEJ!
Nu er vi snart to måneder fra oprindelig leveringsdato og jeg har stadig ikke fået en sofa.
Fede sofaer i god kvalitet og god service 😊

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
God service og møbler i god kvalitet.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Vi bestilte en ROYAL sofa i foråret 2024 og fik den leveret i august. Sofaen blev solgt som en blød flydersofa, men puderne var hårde fra dag ét og blev aldrig bedre. I oktober 2025 lovede JaTak Møbler at bestille nye puder til os på deres regning. Leveringstid: 4–5 uger.
Siden da har jeg fået skiftende forklaringer, løfter om levering og gentagne beskeder om, at puderne “nu er på vej”. Alligevel er der aldrig dukket noget op.
Den 20. marts 2026 skrev jeg en anmeldelse og JaTak Møbler svarede her på Trustpilot, at puderne ville blive leveret inden for 1–2 uger, og at de beklagede forløbet. Det lød lovende, men igen skete der intet…
Den 11. april skrev de så til mig på Messenger, at puderne ville blive sat til levering i denne uge.
Det er nu den 16 april.
Ingen puder. Ingen opdatering. Ingen svar på mine beskeder. INTET..
Det er efterhånden svært at se det som andet end tomme løfter. Jeg har været tålmodig LÆNGE, siden jeg første gang gjorde opmærksom på problemet.. Alligevel står vi stadig uden de puder, vi blev lovet..
Det værste er næsten, at jeg virkelig gerne ville kunne anbefale JaTak Møbler, da folk tit spørger hvor vores sofa er fra, fordi den ser flot ud – men jeg kan desværre ikke stå inde for den service, vi har oplevet.
Forløbet er langt under det acceptable, og jeg håber oprigtigt, at de begynder at tage ansvar for de kunder, der står tilbage uden de varer og den service, de er blevet lovet..
Puderne ser vi desværre nok aldrig, & hvis vi gør så bør jeg da nok begynde at spille lotto med det pludselig opstået held ..
Vi havde en rigtig god oplevelse - tak for det💪

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Meget god service og vi glæder os rigtig meget til at modtage den nye sofa.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Varme anbefalinger herfra. Fantastisk service af damen vi handlede med. Var opfølgende og fandt en individuel løsning til os.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
God service og oplevelse. Venter spændt på min sofa!

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Jeg havde en virkelig god oplevelse hos Ja Tak Møbler! Fra det øjeblik jeg trådte ind i butikken, blev jeg mødt af venligt og hjælpsomt personale.
Jeg endte med at købe en sofa, og jeg er virkelig tilfreds. Kvaliteten er i top, den er utrolig komfortabel, og designet passer perfekt.
Der var god rådgivning og der var intet pres!
Jeg kan varmt anbefale Ja Tak Møbler til andre, der leder efter flotte møbler og god service!

Vastaus yritykseltä Jatakmobler

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Good sofa and nice customized couches

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Dårlig behandling. Nægter at bære møblerne ind og montere dem , som der taget betaling for.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Vi har købt en sofa her og vi megaaa glad for det og god service og megaaa flotte sofaer😍😍

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Frygtelig oplevelse !
Det startede godt med et besøg i deres showroom, hvor vi følte os godt informeret og rådgivet om produkterne ( Sofa ), og endte også op med at bestille en sofa.
Ved levering 8 uger efter konstatere vi desværre at der er decideret hul i sidde betrækket på det ene sofamodul. Det gør vi naturligvis opmærksom på, og ønsker ombytning, eller at fejlen udbedres, da vi ikke ønsker et nyt produkt som har så graverende en fejl, at der er hul i produktet, og som uden tvivl kun vil blive større, når der kommer belastning på sofaen, når der siddes i den.
Første mail får vi at vide at vi kan få en kompensation på 300 kr, hvor vi takker nej, da vi ikke ønsker en ny sofa til små 17.000 kr. med et hul i. Ved mail 2 har de så øget kompensation til 600 kr. som er langt over, hvad de normalt vil gå med til, som de skriver. Det tilbud ønsker vi naturligvis heller ikke tage imod, da vi ikke har fået et produkt som lever op til det vi bør kunne forvente. Tredje gang har de så flyttet sig 100 kr. og vil nu kompensere 700 kr. Det ønsker vi naturligvis stadig ikke tage imod, og har skrevet at vi som min bør kompenseres 10% før vi vil overveje, men helst ser at vi får ombyttet produktet.
Det ønsker de ikke, så nu er jeg nødt til at gå rettens gang og involvere forbrugerrådet desværre, men vi har ganske enkelt ikke modtaget en vare i en stand som vi kunne forvente. Det er jo ikke et brugt møbel der er købt.
Tænk jer godt om inden der handles, for er I lige så uheldige som os, og produktet er belastet med en fejl, så er du fanget, og det føles som om, man er magtesløs.
Har dog besluttet at denne sag køres fuldt ud, da man ikke bør kunne drive forretning og have en service på den måde her i 2026.
Super venlig og imødekommende personale, jeg fandt det jeg søgte.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Hold jer langt væk, der er ingen service hvis du får leveret en forkert sofa. Vi havde bestilt den hårdeste sofa, vi er oppe i årene, og vi absolut ikke have blød sofa, men det fik vi, den blødeste sofa nord for Alperne, vi kan næsten ikke komme op af sofaen, fordi er så blød.
Vi har dog været i dialog, men der sker intet, vi fik sofa i november ‘25 og nu skriver vi april ‘26, og intet er sket udover tomme mail fra deres side, og nu svarer de ikke.
Nu går vi skridtet videre, vi vil have pengene tilbage. Aldrig har jeg været så skuffet over en behandling af en forretning, og så til så mange penge.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.